VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benzinca http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=12100 |
Stranica: 4/5. |
Autor/ica: | VolvoV50 [ sri lis 14, 2015 10:14 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Životni vijek provodi u Sloveniji. Znači ništa i od njega. |
Autor/ica: | Turbodiesel [ čet lis 15, 2015 2:28 am ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Kako ste došli do zaključka da je ono atmosferac? Onaj "heatshield" iznad izduvne izgleda kao da fali nešto na (u) njemu, ali to tako bude. Ako ne znaš prepoznati turbo motor, možeš prepoznati kutiju filtera zraka pa od nje pratti crijeva. Jednom će te dovesti do turbine... Nekako mislim da je skroz izvadio turbo, da ne bi se mučio s tim crijevima, koja ionako cure zrak na sve strane nego spojio drito sa filtera na granu, zar ne. r Drugo, mrtav...šta očekuješ. To je pravi roketšip sa samo 1300-tinjak kila i vrtoglavih 165ks...kad je bio nov. Pa i moj 740 kad ga zavrnem na nekih 0.3-0.4bar ima tu negdje konja i nema nikakav šus, vuče se ko krava i samo se dernja. Ne bih da budem grub ali ne znam da li ti baš treba turbo ako ne možeš pronaći turbinu. Ali ako baš hoćeš turbo, uzmi T4. Motor kao motor je skoro identičan ali ima malo jače klipove i stubline, a čini mi se da ima i neke razlike u klipnjačama i tako to...nekad sam znao pa zaboravio, ne volim te aluminij(um)ske motore. Uglavnom se svodi na to da ako nećeš raditi generalku na njemu i mijenjati sve sem golog bloka, održavanje ti je isto...a imam filing da nećeš. Remen je isti, ulje je ulje, filter je filter...itd. Veća je vjerovatnoća da će imati više opreme, šperu, itd... Možda biti ubijeniji, ali teško da ćeš naći neubijeni, na kraju krajeva. Zamajac se da srediti. ![]() |
Autor/ica: | danchi [ čet lis 15, 2015 10:08 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Motor na mojem izgleda malo drugačije na prvi pogled(drugačiji poklopac),pa mi je na prvi pogled izgledao kao atmosferac.Vidim da je taj koji si ti gledao noviji pa je i design malo drugačiji i ima tih 121kw(vjerovatno). Ajde,pojavit će se već neki koji će ti se svidjeti.Kako je kod vas sa uvozom? |
Autor/ica: | Turbodiesel [ čet lis 15, 2015 10:17 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Previše sam pregažen da idem tačku po tačku, ali u kratkim crtama.. Da ne zakeramo, neki generalni pogledi nam se razlikuju...meni je 1300 kila na 165ks puno a Bora (ok, Golf, ali ista stvar) mi nikad ne "poludi"...osjeti se neki šus, ali se generalno vuče kao krava do 4000o/min, a poslije toga kao krava koja je pala na nos. A Passat 1.8T je tužan izgovor za auto... Međutim, ono što ti mogu reći je da iskustvo sa određenim motorom u određenom autu apsolutno nikakve uloge nemaju u mogućnosti identifikacije komponenti motora... Tvoje vozačke sposobnosti nikako ne bih dovodio u pitanje, ali s obzirom na par stvari u zadnjim postovima (traženje turbine i interkulera po autu, provjeravanje potrošnje ulja na osnovu eventualnih kapljica ispod auta), imam osjećaj da možda malo precjenjuješ svoja "generalna" znanja i da ne bi bilo loše da vodiš sa sobom nekog iskusnijeg... Nemoj ovo shvatiti pežorativno, čisto za tvoje dobro kažem. Interkuler ti je tamo odakle crijevo dolazi na usisnu granu...vjerovatno ga ne možeš vidjeti jer je između hladnjaka vode i hladnjaka klime i otprilike tih dimenzija, ne ona kockica u braniku kao npr. na Bori... Dalje, nedostatak interkulera (koji vjerovatno jeste gdje bi trebao biti) nije razlog za tako kasan spool turbine...a 4000 obrtaja jeste kasno, ali budući da je to motor kakav jeste, a ne neki TDI, teško bi bilo očekivati spool na 1800 obrtaja...2500 obrtaja je realnija cifra. Taj motor kad je čitav i ispravan dobija 0.6bar-a nadpritiska iz male turbine...ne očekuj da ćeš čuti neko zviždanje i osjetiti ozbiljan šus, to je prilično kulturan i linearan motor...no, sa spojenim usisom i izduvom u svakom slučaju ne možeš očekivati da na leru (koliku god "turu" mu "davao") čuješ tako željeno zviždanje... Elem...to što je sporiji nego što bi smio biti i što, kako reče, duže vergla prije nego upali meni ukazuje na jednu stvar, a to su "vakumi"...suštinski, nego od crijeva ili crijevca zraka u motornom prostoru je trulo od godina, poderano, spalo, ili šelna nije stegnuta, motor dobija neuračunati zrak u vakumu, i/ili u nadpritisku ne dobija uračunati, količina ubrizganog goriva i uglovi paljenja stoga nisu skladni i...dobiješ auto koji teško pali i nikako ide. Još ako nije baš miran na leru....mada ne mora ne biti... Zaključio si da ovaj auto definitivno nije za tebe, ali govorim ti ipak ovo za slučaj da budeš gledao još neki 1.9/2.0 turbo... |
Autor/ica: | VolvoV50 [ čet lis 15, 2015 10:18 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
@danchi Ovaj je 2001. godište i u saobraćajnoj i u vlasničkoj piše da ima 121 kW. Iskreno se nadam da hoće. ![]() Što se uvoza tiče jedini je uslov da je Euro 3. A, plaća se sve, jer nismo u EU. Porez, carina (plaća se samo kada se uvozi iz zemalja koje nisu u EU), homologacija, špedicija, euro karton, eventualna ležarina... Imam opciju, da u 3. mjesecu (ili poslije) sljedeće godine, kupim automobil iz inostranstva na očevo ime, jer on kao ratni vojni invalid ima povlasticu, a to znači, da plaća sve kada je uvoz u pitanju, osim carine i poreza, a to dvoje je najskuplje. Sve ostalo je nekoliko stotina KM maksimalno. Tako da bih tu mogao pravo dobro uštediti i čak i pored troškova puta, izdvojiti više para za auto. Mana kupovine na povlasticu je ta, da moraju proći 3 godine prije nego što ga možeš prodati i onda moraju proći još dvije godine da bi mogao opet kupiti na povlasticu. |
Autor/ica: | ruka [ čet lis 15, 2015 10:32 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Meni je ovo baš interesantno za čitanje. Nego, vezano uz boju, Govorčin ti je htio reći da birokrati nekad vide od neke nijanse boje drugu boju. Da sam npr. ja birokrat koji ti gleda boju sa onim špijunima na prvom tehničkom garantirano bi na ovo upisao plavo, jer sam slijep na određene nijanse. Ništa čudno niti je nemoguće. I zdravom oku to ovisi o trenutnoj rasvjeti. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ čet lis 15, 2015 11:00 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Citat: Meni je ovo baš interesantno za čitanje. Nego, vezano uz boju, Govorčin ti je htio reći da birokrati nekad vide od neke nijanse boje drugu boju. Da sam npr. ja birokrat koji ti gleda boju sa onim špijunima na prvom tehničkom garantirano bi na ovo upisao plavo, jer sam slijep na određene nijanse. Ništa čudno niti je nemoguće. I zdravom oku to ovisi o trenutnoj rasvjeti.
Izvinjavam se na offu ali jače je od mene....Ooooo zemljak pa ti si živ?! I tipkovnica ti isto radi ![]() |
Autor/ica: | VolvoV50 [ čet lis 15, 2015 11:05 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Citat: Previše sam pregažen da idem tačku po tačku, ali u kratkim crtama..
Nisam imao namjeru da iko bude "pregažen" ili "smoren" mojim dugim postom, ali ovo je forum i tu smo da razmijenimo mišljenja i iskustva, a nerijetko se nađe neko ko bi i pomogao. A ja sam imao potrebu da prije svega priznam gdje sam pogriješio, a ne da pametujem, ali i da razjasnim neke stvari.Da ne zakeramo, neki generalni pogledi nam se razlikuju...meni je 1300 kila na 165ks puno a Bora (ok, Golf, ali ista stvar) mi nikad ne "poludi"...osjeti se neki šus, ali se generalno vuče kao krava do 4000o/min, a poslije toga kao krava koja je pala na nos. A Passat 1.8T je tužan izgovor za auto... Međutim, ono što ti mogu reći je da iskustvo sa određenim motorom u određenom autu apsolutno nikakve uloge nemaju u mogućnosti identifikacije komponenti motora... Tvoje vozačke sposobnosti nikako ne bih dovodio u pitanje, ali s obzirom na par stvari u zadnjim postovima (traženje turbine i interkulera po autu, provjeravanje potrošnje ulja na osnovu eventualnih kapljica ispod auta), imam osjećaj da možda malo precjenjuješ svoja "generalna" znanja i da ne bi bilo loše da vodiš sa sobom nekog iskusnijeg... Nemoj ovo shvatiti pežorativno, čisto za tvoje dobro kažem. Interkuler ti je tamo odakle crijevo dolazi na usisnu granu...vjerovatno ga ne možeš vidjeti jer je između hladnjaka vode i hladnjaka klime i otprilike tih dimenzija, ne ona kockica u braniku kao npr. na Bori... Dalje, nedostatak interkulera (koji vjerovatno jeste gdje bi trebao biti) nije razlog za tako kasan spool turbine...a 4000 obrtaja jeste kasno, ali budući da je to motor kakav jeste, a ne neki TDI, teško bi bilo očekivati spool na 1800 obrtaja...2500 obrtaja je realnija cifra. Taj motor kad je čitav i ispravan dobija 0.6bar-a nadpritiska iz male turbine...ne očekuj da ćeš čuti neko zviždanje i osjetiti ozbiljan šus, to je prilično kulturan i linearan motor...no, sa spojenim usisom i izduvom u svakom slučaju ne možeš očekivati da na leru (koliku god "turu" mu "davao") čuješ tako željeno zviždanje... Elem...to što je sporiji nego što bi smio biti i što, kako reče, duže vergla prije nego upali meni ukazuje na jednu stvar, a to su "vakumi"...suštinski, nego od crijeva ili crijevca zraka u motornom prostoru je trulo od godina, poderano, spalo, ili šelna nije stegnuta, motor dobija neuračunati zrak u vakumu, i/ili u nadpritisku ne dobija uračunati, količina ubrizganog goriva i uglovi paljenja stoga nisu skladni i...dobiješ auto koji teško pali i nikako ide. Još ako nije baš miran na leru....mada ne mora ne biti... Zaključio si da ovaj auto definitivno nije za tebe, ali govorim ti ipak ovo za slučaj da budeš gledao još neki 1.9/2.0 turbo... Nema govora o bilo kakvom zakeranju, ali očito se nismo razumjeli u nekim stvarima, a to nije ništa strašno. Ne sumnjam u tvoje znanje i stručnost, ali ja govorim samo šta sam vidio i iskusio. Kada je kilaža u pitanju, moj Capri ima 1.3 motor sa 39 kW i malo više od 900 kg, te tu kilažu nosi sa lahkoćom. Poučen tim iskustvom i iskustvom sa Borom, razlozi su zašto smatram da je 1300 kg na 150-165 KS apsolutno zanemarivo. Kada kažem "poludi", ne mislim na to da (Bora) poludi više od nekog jačeg auta, kada to jače auto "poludi", nego govorim u tome kada treba da "poludi". Dakle, ovaj Volvo sa ovim motorm, da je sve u redu, sigurno ne bi počeo da ludi na 4000 rpm, nego na nešto ispod 2000 rpm. Znači govorim o tajmingu kada auto treba poluditi. A naravno da Bora 1.9 TDi od 100 KS i ovaj Volvo se ne mogu porediti kada oba "polude". Usput, Boru/Golfa, ako se ne prešalta na 4000 rpm, ne može se ni očekivati da poslije 4000 rpm bude išta osim trome krave ili mrtvog konja. Taj Passat kao auto me uopšte ne zanima, kao nijedan VW uostalom, naveo sam ga samo kao primjer turbo benzinca (kojeg sam probao), kada turbo benzinac treba da "poludi" i to je sve. Za različita iskustva sa različitim motorima i autima se slažem, zbog toga i jesam rekao kako ne bih da miješam kruške i jabuke, ali primjeri koje sam naveo vezani za atmosferske i turbo motore, generalno važe. Tim primjerima sam htio potkrijepiti činjenicu kako bi ovaj Volvo morao ranije da poludi zbog magičnog slova T. Sada mi je već malo dosadno da ponavljam, ali opet ću reći, kako po prvi put gledam to auto i taj motor, tako da nije pretjerano strašno što nisam znao naći turbinu i intercooler. Mada sam mogao locirati turbinu po nekim drugim stvarima, ali eto nisam, što je moja greška. Ne znam po čemu si zaključio da gledam da li motor troši ulje po tome što sam gledao ispod da li curi. To da nigdje ispod ne curi, sam dodao kao argument tome da pored što motor ne troši ulje (jer da troši, pri jačem gasu izlazio bi plav/plavičast dim, a pošto ne izlazi, zato sam i zaključio da ga ne troši), ulje također ne curi nigdje dole na karteru, što je u svakom slučaju pozitivna stvar. I apsolutno ne očekujem zviždanje kao iz dječijeg japanskog tunera, jer to niti sam očekivao niti želim takvo zviždanje, ali očekujem promjenu u zvuku rada motora kada se turbina aktivira, a tog zvuka nikako nije bilo. Kao što nije bilo ni "šusa" u vožnji pa makar i najmanjeg, prije 4000 rpm. Rad u leru je bio miran, dok je malo nemirniji bio pri paljenju i gašenju, pa čak i sa pritisnutim kvačilom. To pripisujem dotrajalom zamajcu i setu kvačila, koji također kumuju tome što auto slabo vuče. Mene konkretno interesuje tvoje mišljenje zbog čega turbina i intercooler ne rade svoj posao u spomenutom autu? Ne pitam ironično, nego pitam isitnski, jer me interesuje kako bih naučio neke stvari za ubuduće. Ili to prpisuješ isključivo vakumu? I dalje ostajem pri tome da tražim T4 ili 2.0T, a tebi još jednom hvala u svakom slučaju. |
Autor/ica: | VolvoV50 [ čet lis 15, 2015 11:07 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Citat: Meni je ovo baš interesantno za čitanje. Nego, vezano uz boju, Govorčin ti je htio reći da birokrati nekad vide od neke nijanse boje drugu boju. Da sam npr. ja birokrat koji ti gleda boju sa onim špijunima na prvom tehničkom garantirano bi na ovo upisao plavo, jer sam slijep na određene nijanse. Ništa čudno niti je nemoguće. I zdravom oku to ovisi o trenutnoj rasvjeti.
Sada mi je jasno, ali opet niđe veze s plavom. ![]() ![]() |
Autor/ica: | danchi [ čet lis 15, 2015 11:10 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
A što je to zakeranje ![]() |
Autor/ica: | VolvoV50 [ čet lis 15, 2015 11:14 pm ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Mislim da je to termin u hrvatskom jeziku koji bih ja mogao na bosanski jezik prevesti kao zapodiranje ili zavađanje. ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pet lis 16, 2015 7:44 am ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Citat: Izvinjavam se na offu ali jače je od mene.... Ooooo zemljak pa ti si živ?! I tipkovnica ti isto radi ![]() Nego što nego sam živ. Navratim ja tu i tamo pa pogledam probleme na ovim vašim barakama sa pogonom na krive kotače ![]() |
Autor/ica: | Leonardo23 [ pet lis 16, 2015 7:59 am ] |
Naslov: | Re: Pomoć, savjeti, iskustva, mišljenja... oko kupovine benz |
Citat: Citat: Izvinjavam se na offu ali jače je od mene.... Ooooo zemljak pa ti si živ?! I tipkovnica ti isto radi ![]() Nego što nego sam živ. Navratim ja tu i tamo pa pogledam probleme na ovim vašim barakama sa pogonom na krive kotače ![]() ![]() |
Stranica: 4/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |