Sada je: uto lip 04, 2024 1:15 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri lis 14, 2015 10:14 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Životni vijek provodi u Sloveniji. Znači ništa i od njega.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 2:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Kako ste došli do zaključka da je ono atmosferac?

Onaj "heatshield" iznad izduvne izgleda kao da fali nešto na (u) njemu, ali to tako bude. Ako ne znaš prepoznati turbo motor, možeš prepoznati kutiju filtera zraka pa od nje pratti crijeva. Jednom će te dovesti do turbine... Nekako mislim da je skroz izvadio turbo, da ne bi se mučio s tim crijevima, koja ionako cure zrak na sve strane nego spojio drito sa filtera na granu, zar ne.
r
Drugo, mrtav...šta očekuješ. To je pravi roketšip sa samo 1300-tinjak kila i vrtoglavih 165ks...kad je bio nov. Pa i moj 740 kad ga zavrnem na nekih 0.3-0.4bar ima tu negdje konja i nema nikakav šus, vuče se ko krava i samo se dernja.

Ne bih da budem grub ali ne znam da li ti baš treba turbo ako ne možeš pronaći turbinu. Ali ako baš hoćeš turbo, uzmi T4. Motor kao motor je skoro identičan ali ima malo jače klipove i stubline, a čini mi se da ima i neke razlike u klipnjačama i tako to...nekad sam znao pa zaboravio, ne volim te aluminij(um)ske motore. Uglavnom se svodi na to da ako nećeš raditi generalku na njemu i mijenjati sve sem golog bloka, održavanje ti je isto...a imam filing da nećeš. Remen je isti, ulje je ulje, filter je filter...itd. Veća je vjerovatnoća da će imati više opreme, šperu, itd... Možda biti ubijeniji, ali teško da ćeš naći neubijeni, na kraju krajeva.

Zamajac se da srediti. :)

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 3:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Bojim se da ti ne znaš što kupuješ a ni ovaj lik što prodaje. :-) Ispod ti je slika motora u tom autu slikano s one strane koju ti ne vidiš od firewall-a. Na njoj se lijepo vidi da je turbina prekrivena zaštitom kao i na tvojoj slici, lambda sonda je na istom mjestu kao i na ovoj slici pa tako iako ti turbinu ne vidiš ona je tamo gdje bi i trebala biti. Crijeva od turbine su također tu, izlaz iz kučšta of filtera zraka ne ide u usisnu granu, kako bi išao da nema turba, već iza na turbinu.

Što se boje tiće birokratsko oko svašta vidi, pogotovo ako je umorno ili još bolje ako pati od daltonizma a birokraski opisi boja su u najmanju ruku ponekad osebujni.

Ja ne bih baš samo tak odustao od auta.

Kako vozi? Jel dimi? Troši ulje? jel nešto lupa? mislim da moraš na taj način razmišlajti kod kupnje


slika

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 9:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Al' me Turbodiesel i dgovorcin naružiše. :D :D Doduše donekle i opravdano.
Citat:
Kako ste došli do zaključka da je ono atmosferac?

Onaj "heatshield" iznad izduvne izgleda kao da fali nešto na (u) njemu, ali to tako bude. Ako ne znaš prepoznati turbo motor, možeš prepoznati kutiju filtera zraka pa od nje pratti crijeva. Jednom će te dovesti do turbine... Nekako mislim da je skroz izvadio turbo, da ne bi se mučio s tim crijevima, koja ionako cure zrak na sve strane nego spojio drito sa filtera na granu, zar ne.
r
Drugo, mrtav...šta očekuješ. To je pravi roketšip sa samo 1300-tinjak kila i vrtoglavih 165ks...kad je bio nov. Pa i moj 740 kad ga zavrnem na nekih 0.3-0.4bar ima tu negdje konja i nema nikakav šus, vuče se ko krava i samo se dernja.

Ne bih da budem grub ali ne znam da li ti baš treba turbo ako ne možeš pronaći turbinu. Ali ako baš hoćeš turbo, uzmi T4. Motor kao motor je skoro identičan ali ima malo jače klipove i stubline, a čini mi se da ima i neke razlike u klipnjačama i tako to...nekad sam znao pa zaboravio, ne volim te aluminij(um)ske motore. Uglavnom se svodi na to da ako nećeš raditi generalku na njemu i mijenjati sve sem golog bloka, održavanje ti je isto...a imam filing da nećeš. Remen je isti, ulje je ulje, filter je filter...itd. Veća je vjerovatnoća da će imati više opreme, šperu, itd... Možda biti ubijeniji, ali teško da ćeš naći neubijeni, na kraju krajeva.

Zamajac se da srediti. :)
Već sam napisao kako sam došao do tog zaključka. Prvi put gledam i to auto i taj motor i vidim ogromnu praznu rupu koja me buni. I bez pretjeranog zagledanja, zaključujem da fali turbina. Apsolutno nisam stručnjak kada su u pitanju to auto i taj motor (imam osnovno znanje stečeno na internetu i tako što sam se raspitivao), tako da je vrlo moguće da sam pogriješio. Nije moguće, nego očito da jesam, Bože moj, priznajem i ako treba, izvinjavam se.

Ali i dalje mislim da ta turbina ne radi kako treba.

Ne znam kako je moguće da, 2.0 benzinski turbo motor sa 165 konja (neka bude da je i 150 KS zbog godina i kilometara), tek "poludi" i počne praviti ozbiljan obrtni momenat na između 4000 rpm i 4500 rpm, a do tada se vuče kao mrtav konj? Za šta će mu onda turbina, ako će "poludjeti" i početi praviti ozbiljan obrtni momenat tek na tim obrtajima? Valjda turbina služi da auto "poludi" i počne praviti obrtni momenat što ranije, po mojoj procjeni bi to trebalo biti između 1650 i 1800 rpm, pa tamo negdje do oko 5000 rpm.

Koliko ja znam, vozeći oko 2 godine Lagunu MK1 sa 2.0 atmosfercem 85 kW, vozeći nekoliko puta Focusa MK1.5 sa 2.0 atmosfercem, DOHC, 16v, 96 kW i vozeći 4 mjeseca Fabiju (2008. godište) na prošlom poslu 1.6, 16V, 77 kW, to je tipična odlika benzinskih atmosferskih motora, da "polude" i da prave obrtni momenat tek na oko 4000 rpm.

Ne bih da miješam kruške i jabuke (mada ću ih evo pomiješati :D), ali vozeći oko 4 godine Boru (1.9 TDI, 74 kW; osipam se od VW-a, ako vam išta znači) i 7 mjeseci V50 (2.0D, 100 kW), moje skromno mišljenje je da sam dovoljno kompetentan da mogu osjetiti i čuti turbinu kada se aktivira, da mogu osjetiti kada me "prilijepi za sjedište", te da mogu prepoznati zvuk dok ona radi. A to ništa nisam ni čuo ni osjetio kod ovog Volva. Ni kada sam davao jaku turu u mjestu ni u vožnji. Ni dok sam slušao jaku turu iz auta ni kad sam stajao ispred njega.

Oba ta auta (Bora i V50) "polude" i počnu stvarati obrtni moment prije 2000 rpm, što je odlika turbo motora, bilo da su dizeli ili benzinci. Probao sam (doduše samo dva puta) i jedan primjer turbo benzinca, VW Passat B5, 1.8T, 110 kW. I isti je slučaj, kao i sa spomenutim Borom i V50, samo što je bolje ubrzavao, što je i normalno.

Što se tiče kilaže Volva (oko 1300 kg) koju je Turbodiesel spomenuo, bez uvrede, ali to je smiješna kilaža ta taj motor (sve i da sada nema početnih 165 KS). Opet ću Boru spomenuti, koja je u Pacific opremi imala 1330 kg i koja bi pojela spomenutog Volva kojeg sam gledao, barem u prvih nekoliko desetina metara, upravo zbog turbine.

Za zamajac bih ja najlakše da auto nije prošlo sito i rešeto. :D
Citat:
Bojim se da ti ne znaš što kupuješ a ni ovaj lik što prodaje. :-) Ispod ti je slika motora u tom autu slikano s one strane koju ti ne vidiš od firewall-a. Na njoj se lijepo vidi da je turbina prekrivena zaštitom kao i na tvojoj slici, lambda sonda je na istom mjestu kao i na ovoj slici pa tako iako ti turbinu ne vidiš ona je tamo gdje bi i trebala biti. Crijeva od turbine su također tu, izlaz iz kučšta of filtera zraka ne ide u usisnu granu, kako bi išao da nema turba, već iza na turbinu.

Što se boje tiće birokratsko oko svašta vidi, pogotovo ako je umorno ili još bolje ako pati od daltonizma a birokraski opisi boja su u najmanju ruku ponekad osebujni.

Ja ne bih baš samo tak odustao od auta.

Kako vozi? Jel dimi? Troši ulje? jel nešto lupa? mislim da moraš na taj način razmišlajti kod kupnje


slika
Prije svega hvala ti na slici! Sada mi je jasno gdje se to ona krije i zašto je ja nisam mogao lahko vidjeti. :)

Što se tiče boje, iskreno ne znam šta si tim htio reći, ali metalik tamnoljubičasta uživo (ili metalik crna ili metalik tamno smeđa koje su mi se učinile na slikama) nemaju nikakve veze sa metalik plavom iz saobraćajne i vlasničke dozvole.

Što se tiče odustajanja od auta, da sutra opet odem da ga vidim, opet bih odustao. Ako zanemarimo stavke, iz mog prošlog posta, zbog mog neznanja pod brojevima: 6 i 8, opet ostaje dovoljan broj stavki, negativnih stvari i nejasnoća vezanih za auto, koje me odbijaju od njega u toj mjeri, da sumnjam u regularnost auta.

Apsolutno ne očekujem od auta starog od oko 10 do oko 15 godina da bude sve po PS-u, ali vitalne i važne stvari moraju biti uredne, što na ovom autu nisu. I 100% sam spreman progledati kroz prste stvarima, detaljima/sitnicama, ulaganjima... koji su normalni za automobil tih godina.

Ja mislim da se prvo treba razmišljati o regularnosti auta kada se kupuje auto ovih godina, pa ako je to uredu, onda se može preći na mehaničke i ostale stvari. A on ima toliko znakova pitanja oko sebe, da ga je ne bih kupio ni da nema ovaj problem sa turbinom.

Što se tiče probne vožnje, nije dimio (vodena para je izlazila, jer je bilo pohladno, a i dok se motor nije ugrijao), pa predpostavljam da ulje ne troši (nakon vožnje radio je u mjestu jedno vrijeme, pa sam ga premjestio i ispod isto nikakvih curenja nije bilo), preko ležećih policajaca je bio izuzetno krut i tvrd i dobro sam ih osjetio (ne znam je li tako ovjes podešen, ali nije mi se nije svidjelo kako je to izgledalo, pogotovo kada se uzme multilink vješanje pozadi). U par krivina, upravljački ne tako precizan i ne tako responsive volan. I kočenje ne počinje pri samom vrhu pedale (pa čak ni ono blago), nego nešto niže, skoro pa na sredini. Kvačilo koje odvaja pri samom vrhu, kao da je auto škola :D, sam već spomenuo, kao i ručnu kočnicu koje skoro, pa nema. Zaboravio sam reći da auto malo teže pali (malo duže vergla), mada to može biti zbog akumulatora od 55 aH, što je malo i za benzinca, a i auto se ne vozi od početka 7. mjeseca, kada mu je registracija istekla.

zaboravih spomenuti i 3-4 malo veće rupe na hladnjaku (spljoštene ćelije), mada auto se ne pregrijava, ali i to je jedan od mnogih pokazatelja da je imao frontalni udar.

To je ono što sam mogao iskusiti/primjetiti za nekoliko stotina metara vožnje (auto nije registrovano, pa nisam htio rizikovati i ići izvan naseljenog mjesta).

Ono što ja vidim, kao eventualno soluciju za ovu "enigmu" sa turbinom, je eventualni nedostatak intercooler-a, pa zbog toga turbina nema efekta? Ispred, iza i ispod hladnjaka ga nisam vidio. Kada sam se zavlačio ispod karambolke sa obje strane, da vidim te džekove što fale i što nisu priključeni, također intercooler nisam vidio. Ili ga nije bilo ili se ipak nalazi na nekom skrivenom mjestu kao i turbina? :P


P.S. Samo bih još jednom napomenuo, da sam jako zahvalan svima na savjetima i na pomoći i ne bih da iko moje postove pogršeno shvati, jer nisu zlonamjerni niti šta slično. :) Da sam laik kada su Volvo i S40 u pitanju, jesam, ali da sam laik kada su vožnja i generalne stvari u pitanju, to već nisam.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 10:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Motor na mojem izgleda malo drugačije na prvi pogled(drugačiji poklopac),pa mi je na prvi pogled izgledao kao atmosferac.Vidim da je taj koji si ti gledao noviji pa je i design malo drugačiji i ima tih 121kw(vjerovatno).
Ajde,pojavit će se već neki koji će ti se svidjeti.Kako je kod vas sa uvozom?


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 10:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Previše sam pregažen da idem tačku po tačku, ali u kratkim crtama..

Da ne zakeramo, neki generalni pogledi nam se razlikuju...meni je 1300 kila na 165ks puno a Bora (ok, Golf, ali ista stvar) mi nikad ne "poludi"...osjeti se neki šus, ali se generalno vuče kao krava do 4000o/min, a poslije toga kao krava koja je pala na nos. A Passat 1.8T je tužan izgovor za auto... Međutim, ono što ti mogu reći je da iskustvo sa određenim motorom u određenom autu apsolutno nikakve uloge nemaju u mogućnosti identifikacije komponenti motora... Tvoje vozačke sposobnosti nikako ne bih dovodio u pitanje, ali s obzirom na par stvari u zadnjim postovima (traženje turbine i interkulera po autu, provjeravanje potrošnje ulja na osnovu eventualnih kapljica ispod auta), imam osjećaj da možda malo precjenjuješ svoja "generalna" znanja i da ne bi bilo loše da vodiš sa sobom nekog iskusnijeg... Nemoj ovo shvatiti pežorativno, čisto za tvoje dobro kažem.

Interkuler ti je tamo odakle crijevo dolazi na usisnu granu...vjerovatno ga ne možeš vidjeti jer je između hladnjaka vode i hladnjaka klime i otprilike tih dimenzija, ne ona kockica u braniku kao npr. na Bori...

Dalje, nedostatak interkulera (koji vjerovatno jeste gdje bi trebao biti) nije razlog za tako kasan spool turbine...a 4000 obrtaja jeste kasno, ali budući da je to motor kakav jeste, a ne neki TDI, teško bi bilo očekivati spool na 1800 obrtaja...2500 obrtaja je realnija cifra.

Taj motor kad je čitav i ispravan dobija 0.6bar-a nadpritiska iz male turbine...ne očekuj da ćeš čuti neko zviždanje i osjetiti ozbiljan šus, to je prilično kulturan i linearan motor...no, sa spojenim usisom i izduvom u svakom slučaju ne možeš očekivati da na leru (koliku god "turu" mu "davao") čuješ tako željeno zviždanje...

Elem...to što je sporiji nego što bi smio biti i što, kako reče, duže vergla prije nego upali meni ukazuje na jednu stvar, a to su "vakumi"...suštinski, nego od crijeva ili crijevca zraka u motornom prostoru je trulo od godina, poderano, spalo, ili šelna nije stegnuta, motor dobija neuračunati zrak u vakumu, i/ili u nadpritisku ne dobija uračunati, količina ubrizganog goriva i uglovi paljenja stoga nisu skladni i...dobiješ auto koji teško pali i nikako ide. Još ako nije baš miran na leru....mada ne mora ne biti...

Zaključio si da ovaj auto definitivno nije za tebe, ali govorim ti ipak ovo za slučaj da budeš gledao još neki 1.9/2.0 turbo...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 10:18 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
@danchi Ovaj je 2001. godište i u saobraćajnoj i u vlasničkoj piše da ima 121 kW.

Iskreno se nadam da hoće. :)

Što se uvoza tiče jedini je uslov da je Euro 3. A, plaća se sve, jer nismo u EU. Porez, carina (plaća se samo kada se uvozi iz zemalja koje nisu u EU), homologacija, špedicija, euro karton, eventualna ležarina...

Imam opciju, da u 3. mjesecu (ili poslije) sljedeće godine, kupim automobil iz inostranstva na očevo ime, jer on kao ratni vojni invalid ima povlasticu, a to znači, da plaća sve kada je uvoz u pitanju, osim carine i poreza, a to dvoje je najskuplje. Sve ostalo je nekoliko stotina KM maksimalno.

Tako da bih tu mogao pravo dobro uštediti i čak i pored troškova puta, izdvojiti više para za auto.

Mana kupovine na povlasticu je ta, da moraju proći 3 godine prije nego što ga možeš prodati i onda moraju proći još dvije godine da bi mogao opet kupiti na povlasticu.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 10:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Meni je ovo baš interesantno za čitanje. Nego, vezano uz boju, Govorčin ti je htio reći da birokrati nekad vide od neke nijanse boje drugu boju. Da sam npr. ja birokrat koji ti gleda boju sa onim špijunima na prvom tehničkom garantirano bi na ovo upisao plavo, jer sam slijep na određene nijanse. Ništa čudno niti je nemoguće. I zdravom oku to ovisi o trenutnoj rasvjeti.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 11:00 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6560
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Meni je ovo baš interesantno za čitanje. Nego, vezano uz boju, Govorčin ti je htio reći da birokrati nekad vide od neke nijanse boje drugu boju. Da sam npr. ja birokrat koji ti gleda boju sa onim špijunima na prvom tehničkom garantirano bi na ovo upisao plavo, jer sam slijep na određene nijanse. Ništa čudno niti je nemoguće. I zdravom oku to ovisi o trenutnoj rasvjeti.
Izvinjavam se na offu ali jače je od mene....


Ooooo zemljak pa ti si živ?! I tipkovnica ti isto radi :)

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 11:05 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Citat:
Previše sam pregažen da idem tačku po tačku, ali u kratkim crtama..

Da ne zakeramo, neki generalni pogledi nam se razlikuju...meni je 1300 kila na 165ks puno a Bora (ok, Golf, ali ista stvar) mi nikad ne "poludi"...osjeti se neki šus, ali se generalno vuče kao krava do 4000o/min, a poslije toga kao krava koja je pala na nos. A Passat 1.8T je tužan izgovor za auto... Međutim, ono što ti mogu reći je da iskustvo sa određenim motorom u određenom autu apsolutno nikakve uloge nemaju u mogućnosti identifikacije komponenti motora... Tvoje vozačke sposobnosti nikako ne bih dovodio u pitanje, ali s obzirom na par stvari u zadnjim postovima (traženje turbine i interkulera po autu, provjeravanje potrošnje ulja na osnovu eventualnih kapljica ispod auta), imam osjećaj da možda malo precjenjuješ svoja "generalna" znanja i da ne bi bilo loše da vodiš sa sobom nekog iskusnijeg... Nemoj ovo shvatiti pežorativno, čisto za tvoje dobro kažem.

Interkuler ti je tamo odakle crijevo dolazi na usisnu granu...vjerovatno ga ne možeš vidjeti jer je između hladnjaka vode i hladnjaka klime i otprilike tih dimenzija, ne ona kockica u braniku kao npr. na Bori...

Dalje, nedostatak interkulera (koji vjerovatno jeste gdje bi trebao biti) nije razlog za tako kasan spool turbine...a 4000 obrtaja jeste kasno, ali budući da je to motor kakav jeste, a ne neki TDI, teško bi bilo očekivati spool na 1800 obrtaja...2500 obrtaja je realnija cifra.

Taj motor kad je čitav i ispravan dobija 0.6bar-a nadpritiska iz male turbine...ne očekuj da ćeš čuti neko zviždanje i osjetiti ozbiljan šus, to je prilično kulturan i linearan motor...no, sa spojenim usisom i izduvom u svakom slučaju ne možeš očekivati da na leru (koliku god "turu" mu "davao") čuješ tako željeno zviždanje...

Elem...to što je sporiji nego što bi smio biti i što, kako reče, duže vergla prije nego upali meni ukazuje na jednu stvar, a to su "vakumi"...suštinski, nego od crijeva ili crijevca zraka u motornom prostoru je trulo od godina, poderano, spalo, ili šelna nije stegnuta, motor dobija neuračunati zrak u vakumu, i/ili u nadpritisku ne dobija uračunati, količina ubrizganog goriva i uglovi paljenja stoga nisu skladni i...dobiješ auto koji teško pali i nikako ide. Još ako nije baš miran na leru....mada ne mora ne biti...

Zaključio si da ovaj auto definitivno nije za tebe, ali govorim ti ipak ovo za slučaj da budeš gledao još neki 1.9/2.0 turbo...
Nisam imao namjeru da iko bude "pregažen" ili "smoren" mojim dugim postom, ali ovo je forum i tu smo da razmijenimo mišljenja i iskustva, a nerijetko se nađe neko ko bi i pomogao. A ja sam imao potrebu da prije svega priznam gdje sam pogriješio, a ne da pametujem, ali i da razjasnim neke stvari.

Nema govora o bilo kakvom zakeranju, ali očito se nismo razumjeli u nekim stvarima, a to nije ništa strašno. Ne sumnjam u tvoje znanje i stručnost, ali ja govorim samo šta sam vidio i iskusio.

Kada je kilaža u pitanju, moj Capri ima 1.3 motor sa 39 kW i malo više od 900 kg, te tu kilažu nosi sa lahkoćom. Poučen tim iskustvom i iskustvom sa Borom, razlozi su zašto smatram da je 1300 kg na 150-165 KS apsolutno zanemarivo.

Kada kažem "poludi", ne mislim na to da (Bora) poludi više od nekog jačeg auta, kada to jače auto "poludi", nego govorim u tome kada treba da "poludi". Dakle, ovaj Volvo sa ovim motorm, da je sve u redu, sigurno ne bi počeo da ludi na 4000 rpm, nego na nešto ispod 2000 rpm. Znači govorim o tajmingu kada auto treba poluditi. A naravno da Bora 1.9 TDi od 100 KS i ovaj Volvo se ne mogu porediti kada oba "polude". Usput, Boru/Golfa, ako se ne prešalta na 4000 rpm, ne može se ni očekivati da poslije 4000 rpm bude išta osim trome krave ili mrtvog konja.

Taj Passat kao auto me uopšte ne zanima, kao nijedan VW uostalom, naveo sam ga samo kao primjer turbo benzinca (kojeg sam probao), kada turbo benzinac treba da "poludi" i to je sve.

Za različita iskustva sa različitim motorima i autima se slažem, zbog toga i jesam rekao kako ne bih da miješam kruške i jabuke, ali primjeri koje sam naveo vezani za atmosferske i turbo motore, generalno važe. Tim primjerima sam htio potkrijepiti činjenicu kako bi ovaj Volvo morao ranije da poludi zbog magičnog slova T.

Sada mi je već malo dosadno da ponavljam, ali opet ću reći, kako po prvi put gledam to auto i taj motor, tako da nije pretjerano strašno što nisam znao naći turbinu i intercooler. Mada sam mogao locirati turbinu po nekim drugim stvarima, ali eto nisam, što je moja greška.

Ne znam po čemu si zaključio da gledam da li motor troši ulje po tome što sam gledao ispod da li curi. To da nigdje ispod ne curi, sam dodao kao argument tome da pored što motor ne troši ulje (jer da troši, pri jačem gasu izlazio bi plav/plavičast dim, a pošto ne izlazi, zato sam i zaključio da ga ne troši), ulje također ne curi nigdje dole na karteru, što je u svakom slučaju pozitivna stvar.

I apsolutno ne očekujem zviždanje kao iz dječijeg japanskog tunera, jer to niti sam očekivao niti želim takvo zviždanje, ali očekujem promjenu u zvuku rada motora kada se turbina aktivira, a tog zvuka nikako nije bilo. Kao što nije bilo ni "šusa" u vožnji pa makar i najmanjeg, prije 4000 rpm.

Rad u leru je bio miran, dok je malo nemirniji bio pri paljenju i gašenju, pa čak i sa pritisnutim kvačilom. To pripisujem dotrajalom zamajcu i setu kvačila, koji također kumuju tome što auto slabo vuče.

Mene konkretno interesuje tvoje mišljenje zbog čega turbina i intercooler ne rade svoj posao u spomenutom autu? Ne pitam ironično, nego pitam isitnski, jer me interesuje kako bih naučio neke stvari za ubuduće. Ili to prpisuješ isključivo vakumu?

I dalje ostajem pri tome da tražim T4 ili 2.0T, a tebi još jednom hvala u svakom slučaju.


Zadnja izmjena: VolvoV50, dana/u čet lis 15, 2015 11:11 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 11:07 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Citat:
Meni je ovo baš interesantno za čitanje. Nego, vezano uz boju, Govorčin ti je htio reći da birokrati nekad vide od neke nijanse boje drugu boju. Da sam npr. ja birokrat koji ti gleda boju sa onim špijunima na prvom tehničkom garantirano bi na ovo upisao plavo, jer sam slijep na određene nijanse. Ništa čudno niti je nemoguće. I zdravom oku to ovisi o trenutnoj rasvjeti.
Sada mi je jasno, ali opet niđe veze s plavom. :D :D I u švicarskim papirima stoji da je auto metalik plave boje te da ga je neka Andrea iz Winterthura kupila kao metalik plavog.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 11:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
A što je to zakeranje :?:


Vrh
   
PostPostano: čet lis 15, 2015 11:14 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Mislim da je to termin u hrvatskom jeziku koji bih ja mogao na bosanski jezik prevesti kao zapodiranje ili zavađanje. :D Uglavnom mislim da sam ga razumio.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 16, 2015 7:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:

Izvinjavam se na offu ali jače je od mene....


Ooooo zemljak pa ti si živ?! I tipkovnica ti isto radi :)

Nego što nego sam živ. Navratim ja tu i tamo pa pogledam probleme na ovim vašim barakama sa pogonom na krive kotače :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: pet lis 16, 2015 7:59 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6560
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:

Izvinjavam se na offu ali jače je od mene....


Ooooo zemljak pa ti si živ?! I tipkovnica ti isto radi :)

Nego što nego sam živ. Navratim ja tu i tamo pa pogledam probleme na ovim vašim barakama sa pogonom na krive kotače :mrgreen:
Pa što si onda ti na krivom pogonu? ;)

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan