Citat:
A jebemu, pa šta si radio... pretpostavljam da si ga nekontrolirano šerafio željom za jačim šusom pa te ponjelo, ili šta?
Koji je turbo na kraju bio gore onda kad si posložio sve šta si tada zamislio, 13, 15, ili 16-ica, te na koliko bara si vozio?
I još nešto, kako po OEM instrumentu nikako ne možeš znat koliki je boost, uz montažu MBC-a mi je logično da se u interijer montira i klasični boost mjerni instrument, vurica jel...
A igranje frljenje mbc-a, špananje WG.a- i rezultat je bio svakih 14 dana nove svječice i uvjek spare turbina na lageru...al jbga...auto je išao ko sumanut sa ''normalne'' ljude, Tcode bi rekao kak se to vuče ... vozio sam na 13 i 15 g, auto sam prodao sa 13-com. Boost sat staviš mehanički, isto provlačenje šlafića od kabine do nekog mjesta gdje češ prepiliti šlafić i staviti T komad da ti prikazuje boost na čukici, ja sam tada vozio na ''preko'' 1 bar ...koliko je taj motor knock pretrpio ... čudo jedno ...
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=z6-rDgPg ... ature=plcp[/youtube]
boost greddy imam ti ja za 300 kn mehanički
http://www.pohrani.com/f/1F/ly/26tCvzpU/dsc00155.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
