VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
T5R zeleni ruč. mjenjač http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=780 |
Stranica: 21/24. |
Autor/ica: | gonzo [ uto tra 28, 2009 7:08 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Citat: Citat: nemam šta obrazložit,jer ako je tebi PROSJEK 18-20 onda je definitivno neš sjebano.! moj T5 troši otvorene vožnje 10-11(moguće i manje al nevolim jajanit po cesti) a gradske 13-15. zadnji rezervar je trošio nekih 12,8-13lit prosječno, 70% autoputa ostalo magistralom. autoputom sam vozio 180 i još sam se jedno 80km naganjao sa nekim brzim saabom(4 i 5 brzina do crvenoga) gdje je brzinomjer pokazivao nekoliko puta i 260, a prije saaba je bila mazda6 mps ali nju neću ni spominjat jer nije vrijedna spomena. ![]() ![]() otvorene ceste se prestizalo gdje je se moglo. zlaya je svjedok ako meni ne vjeruješ ![]() pozdrav ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ uto tra 28, 2009 7:54 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Citat: da čudne su te škode,ja sam imao audija avanta TDI 110ks i nije nikad uzeo više od 7 litara ![]() |
Autor/ica: | BELA [ uto tra 28, 2009 8:04 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Kod: šta ja znam, ovo mogu reć iz prve ruke, meni je tako trošila i mogu stat iza toga. Čuo sam opet puno priča koji govore da im taj isti motor u pasatima troši 5 litara dok ugodno krstare 180 po autoputu i to ne od jednog čovjeka. Mislim si kak uvjek ja pogodim na razjebano nešto jer nikako da se uklopim u to. Eto i ovaj focus kojeg sad imam, po tim njihovim papirima i knjižicama po gradu ne smije više od 7.5 litara a meni neće ispod 8 i pol da ga jebeš, i to je kad pazim i ne puštam ga da radi pred trafikom u leru.Pa to je lako moguće, u biti ne baš 13, ali debelih 10-11 bez brige za 130 ps, imao sam 4ku golfa 130 ps i trošio je oko 9-10 l, imam doma 5cu golfa tdi ali 105 ps sa 6 brzina i troši od 7-8 projek, ispod 7 nejde nikada, a niti preko 9,2 ga nemrem nabiti da se na glavu postavim, kombi mi recimo ford 2,2 140 ps prednji pogon, full natovaren dakle cca 1800 kg tereta ne troši po BC-u više od 12,2 lit, moj xc 70 d5 185 ps po BC-u prosjek mi do sad ovih cca 5 tj kaj ga imam i preveženih cca 2500 km nije prošao 8,2 litre ... hoču reči da je sve to individualno, i ne znam zakaj se opče razglaba oko toga ovdje jer nema smisla, upravo kak i ti veliš da tebi su rekli da u passatu taj motor troši 5 lit, to sigurno moreš si misliti, to su ljudi usadili sebi u glavu da on troši 5 lit, a isto tako je vrlovjerojatno '99 ili '00 iz uvoza ali naravno od I vlasnika i sa original 86 000 km ![]() ![]() |
Autor/ica: | Izy [ uto tra 28, 2009 8:30 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Citat:
nemam šta obrazložit,jer ako je tebi PROSJEK 18-20 onda je definitivno neš sjebano.!
Eto vidiš koliko si u krivu. Nije da ja tebi ne vjerujem nego ti ne vjeruješ meni.moj T5 troši otvorene vožnje 10-11(moguće i manje al nevolim jajanit po cesti) a gradske 13-15. zadnji rezervar je trošio nekih 12,8-13lit prosječno, 70% autoputa ostalo magistralom. autoputom sam vozio 180 i još sam se jedno 80km naganjao sa nekim brzim saabom(4 i 5 brzina do crvenoga) gdje je brzinomjer pokazivao nekoliko puta i 260, a prije saaba je bila mazda6 mps ali nju neću ni spominjat jer nije vrijedna spomena. ![]() ![]() otvorene ceste se prestizalo gdje je se moglo. zlaya je svjedok ako meni ne vjeruješ ![]() pozdrav Ti cijelo vrijeme ovdje pišeš o nekom prosjeku vožnje na otvorenoj cesti dok ja pričam o potrošnji u gradu jer je meni ipak min. 75% kilometraže u gradu. Kada ćeš jednom raditi po stotinjak km po gradu na dan i to večinom sa hladnim motorom onda ćeš shvatiti da 20 l nije uopće problem postići pogotovo ako moraš puzati kroz gužvu.... Ako ne vjeruješ kad dojdeš u ZG možemo se zamjeniti za aute na koji dan pa ćeš vidjeti kako ti potrošnja može skočiti. Neću niti spominjati da ako mi sin zaspi u auti da auto zna raditi i po 2-3 sata na leru sa uključenom klimom na parkingu nekog trgovačkog centra dok žena kupuje špeceraj... I pritome nemora nužno biti nešto sjebano jel' kužiš. ![]() |
Autor/ica: | BELA [ uto tra 28, 2009 8:35 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Kod: Eto vidiš koliko si u krivu. Nije da ja tebi ne vjerujem nego ti ne vjeruješ meni. Ti cijelo vrijeme ovdje pišeš o nekom prosjeku vožnje na otvorenoj cesti dok ja pričam o potrošnji u gradu jer je meni ipak min. 75% kilometraže u gradu. Kada ćeš jednom raditi po stotinjak km po gradu na dan i to večinom sa hladnim motorom onda ćeš shvatiti da 20 l nije uopće problem postići pogotovo ako moraš puzati kroz gužvu.... Ako ne vjeruješ kad dojdeš u ZG možemo se zamjeniti za aute na koji dan pa ćeš vidjeti kako ti potrošnja može skočiti. Neću niti spominjati da ako mi sin zaspi u auti da auto zna raditi i po 2-3 sata na leru sa uključenom klimom na parkingu nekog trgovačkog centra dok žena kupuje špeceraj... I pritome nemora nužno biti nešto sjebano jel' kužiš.Izy, kakav ti imaš auto, fakat ne vjerujem da ti benge posauga 18-20 l t5 iz 2001 ... no ak je to fakat tako onda neko tu nekoga hebe, ili hebe nekaj auto ili ne znam kak to voziš taj auto da popije toliko, kažem, ja kad sam svog mrcario, ali doslovce ubijao u blokade i sve skupa tzv. iživljavanje, nije prošao iznad 17. neš sitno L na 100 km, tak da ovo kaj ti pričaš, mi nije jasno, nije da ti ne vjerujem, ali mi nije jasno. |
Autor/ica: | tcode [ uto tra 28, 2009 9:15 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Taj motor na leru sa upaljenom klimom lako srkne i preko 2l na sat vremena. |
Autor/ica: | 850 t5 [ uto tra 28, 2009 9:29 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
ma ljudi moj vidim ja da se uvjek digne največa frka oko potrošnje...neke nebi trebalo to mučit....bravo ja ![]() ![]() ![]() a da su pijanice ...jesu!! da idu..... idu!! to ne može niko poreči.al toj temi nikad kraja ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sri tra 29, 2009 6:57 am ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Citat: Citat:
nemam šta obrazložit,jer ako je tebi PROSJEK 18-20 onda je definitivno neš sjebano.!
Eto vidiš koliko si u krivu. Nije da ja tebi ne vjerujem nego ti ne vjeruješ meni.moj T5 troši otvorene vožnje 10-11(moguće i manje al nevolim jajanit po cesti) a gradske 13-15. zadnji rezervar je trošio nekih 12,8-13lit prosječno, 70% autoputa ostalo magistralom. autoputom sam vozio 180 i još sam se jedno 80km naganjao sa nekim brzim saabom(4 i 5 brzina do crvenoga) gdje je brzinomjer pokazivao nekoliko puta i 260, a prije saaba je bila mazda6 mps ali nju neću ni spominjat jer nije vrijedna spomena. ![]() ![]() otvorene ceste se prestizalo gdje je se moglo. zlaya je svjedok ako meni ne vjeruješ ![]() pozdrav Ti cijelo vrijeme ovdje pišeš o nekom prosjeku vožnje na otvorenoj cesti dok ja pričam o potrošnji u gradu jer je meni ipak min. 75% kilometraže u gradu. Kada ćeš jednom raditi po stotinjak km po gradu na dan i to večinom sa hladnim motorom onda ćeš shvatiti da 20 l nije uopće problem postići pogotovo ako moraš puzati kroz gužvu.... Ako ne vjeruješ kad dojdeš u ZG možemo se zamjeniti za aute na koji dan pa ćeš vidjeti kako ti potrošnja može skočiti. Neću niti spominjati da ako mi sin zaspi u auti da auto zna raditi i po 2-3 sata na leru sa uključenom klimom na parkingu nekog trgovačkog centra dok žena kupuje špeceraj... I pritome nemora nužno biti nešto sjebano jel' kužiš. ![]() ![]() |
Autor/ica: | Izy [ sri tra 29, 2009 11:38 am ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
2 gonzo: Pa nisi ni ti inicijalno spominjao da je tebi prosjek koji gledaš otvorena cesta. Ja gledam sveukupni prosjek, a kako je meni, kao što sam rekao omjer relacija u prosjeku min.75% grad a tek ono malo otvorena cesta kod koje se opet pretežno radi o autoputu i visokim putnim brzinama bez štednje onda je to to. Pribroji tome da mi auto često stoji sa upaljenom klimom i doći ćeš vrlo jednostavno do spomenute cifre. Primjera radi kad odem na godišnji 7 dana u Zadar napravim samo loko vožnje u prosjeku 1000km i potrošim oko 200 lit goriva... Zato ti i kažem da se režimi vožnje mogu strahovito razlikovati. Meni je osobno u ovom slučaju komfor primarniji od cijene. 8) 2 bela: pročitaj ponovno moj post ili barem onaj dio sa parkingom, upaljenim motorom i klimom i onda imaš tcode-ovu tvrdnju kojoj možeš ili nemoraš vjerovati, pa računaj. Ozbiljno vam velim nitko tu nikoga ne zajebava. Ja si kod svakog točenja zapisujem 4 stavke na račun: ukupnu kilometražu, trip kilometražu prijeđenu od zadnjeg punjenja, BC prosjek potrošnje i BC prosjek putne brzine, te ih sve poništavam. Na kraju cijele priče BC prosjek putne brzine mi je uglavnom ispod 25km/h. A nisam od onih koji mirno pužu u koloni u petoj razgledavajući okolinu i prodavajući zjake. ![]() Anyway da rezimiramo gonzinu tvrdnju, a donekle i belinu da je nekaj sjebano s autom. Nope, jedino kaj je sjebano s tim autom po tome pitanju sam JA. ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sri tra 29, 2009 11:39 am ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Izy, malo OTa: da li si ikad rijesio pitanje cudnog razvijanja snage? |
Autor/ica: | Izy [ sri tra 29, 2009 11:52 am ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Citat: Izy, malo OTa: da li si ikad rijesio pitanje cudnog razvijanja snage?
Riješio nisam jer nemam cajta ali znam što je i kaj treba samo što mi je vrijeme toliko deficitarno da se još uvijek vozim na zimskim gumama... ![]() Sve je ok na bengu kada resetiram ECU, a problem se javlja na plinu kada ECU ode u safe mode i limitira boost na 0,5bara zbog aktivacije iirc P1171 "long term fuel trim". Zato sam pretežno na benzinu. Drugim riječima tražim nekoga tko zna dobro mapirati Landirenzo omegas ECU. Pa ako itko ima kakav hint.... |
Autor/ica: | BELA [ sri tra 29, 2009 12:20 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Izy, ma ja ti vjerujem, no nisi mi još napisao koji auto ti imaš sa t5 motorom iz 2001 da toliko troši, čisto da mi bude smjernica da nikada ne kupim takav auto ![]() ![]() |
Autor/ica: | Izy [ sri tra 29, 2009 2:14 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Ma kak to misliš koji auto sa t5 motorom?! Pa GOLFA naravno! ![]() Ne razmem zakaj mi moraš baš sve lađe potopiti?! ![]() ![]() Možda je bolje da se počnem moliti da netko od modija pobriše ovu raspravu kako biš ti ćim brže spozabil moj prosjek potrošnje.... ![]() |
Autor/ica: | BELA [ sri tra 29, 2009 2:40 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Joj Izy, pa nemam ja love ko ti da si mogu priuštiti potrošaća od 20 l , nažalost ![]() No bilo kako bilo, hebeš potrošnju, bitan je komfor, zato ja vozim 760 GLE multilink ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sri tra 29, 2009 10:35 pm ] |
Naslov: | Re: T5R zeleni ruč. mjenjač |
Citat: 2 gonzo:
već kad spominješ godišnji ja sam prošlo ljeto napravio 2500km i potrošio sam nekih 280-300 litara goriva,neznam možda je moj auto sjeban i troši premalo a uvjek koristim klimu i nisam najsporiji na cesti i auto mi je full konforan.Pa nisi ni ti inicijalno spominjao da je tebi prosjek koji gledaš otvorena cesta. Ja gledam sveukupni prosjek, a kako je meni, kao što sam rekao omjer relacija u prosjeku min.75% grad a tek ono malo otvorena cesta kod koje se opet pretežno radi o autoputu i visokim putnim brzinama bez štednje onda je to to. Pribroji tome da mi auto često stoji sa upaljenom klimom i doći ćeš vrlo jednostavno do spomenute cifre. Primjera radi kad odem na godišnji 7 dana u Zadar napravim samo loko vožnje u prosjeku 1000km i potrošim oko 200 lit goriva... Zato ti i kažem da se režimi vožnje mogu strahovito razlikovati. Meni je osobno u ovom slučaju komfor primarniji od cijene. 8) 2 bela: pročitaj ponovno moj post ili barem onaj dio sa parkingom, upaljenim motorom i klimom i onda imaš tcode-ovu tvrdnju kojoj možeš ili nemoraš vjerovati, pa računaj. Ozbiljno vam velim nitko tu nikoga ne zajebava. Ja si kod svakog točenja zapisujem 4 stavke na račun: ukupnu kilometražu, trip kilometražu prijeđenu od zadnjeg punjenja, BC prosjek potrošnje i BC prosjek putne brzine, te ih sve poništavam. Na kraju cijele priče BC prosjek putne brzine mi je uglavnom ispod 25km/h. A nisam od onih koji mirno pužu u koloni u petoj razgledavajući okolinu i prodavajući zjake. ![]() Anyway da rezimiramo gonzinu tvrdnju, a donekle i belinu da je nekaj sjebano s autom. Nope, jedino kaj je sjebano s tim autom po tome pitanju sam JA. ![]() ![]() ![]() za usporedbu pred pršlo ljeto mi je nadrkani t4 potrošio na istoj relaciji oko 230-250 litara goriva. ![]() ne računam nikad prosječnu brzinu ali znam koliko griva natočim za prijeđeni put i za to mi ne treba BC. |
Stranica: 21/24. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |