VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9527 |
Stranica: 3/3. |
Autor/ica: | jazmi [ ned vel 17, 2013 8:25 am ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. |
Citat: plin je bio uredu dok nisam gljivu stravio,ja sam radio nekoliko puta kalibraciju,al ovdje mu ocito nije dobra smjeza dotoka zraka ili sto vec s gljivom
a eb ga, onda vrati normalan filter. napisao sam da ne valja plin jer mi se čini da si i ranije negdje napisao da kad stisneš auto skroz da prebacuje na benzin... meni radi ok na plin ali mi od kad su promijenili injektore svijetli CEL konstatno što prije nije bio slučaj. sad je auto na popravku pa ću im reći da očitaju i grešku kad slože auto da znam boyskom reći. btw, vidim da spominješ amortizere; koliko koštaju originali? i meni se, bojim se bliži promjena i rado bih stavio neke sportske a kw gewinde koje t-code preporuča su dosta skupe... |
Autor/ica: | CoL3 [ ned vel 17, 2013 12:01 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. |
ova jedna radnja u ans sto se bavi polovnim i novim volvo dijelovima mi kaze da du u njih novi po komadu oko 60€, sto se tice KW to nema price,oni su vrh kvalitete i udobnosti,ali taj ćeif i kosta,barem koliko sam ja nasao oko 1200-1500€, a ove MBC bi trebale biti bolje od ovih niskobudzetnik TA, JOM i sl. ... a plin sada i kada sam filter vratio ne valja,nemogu 5-om preko 120 gasi plin, to sve od kada sam gljivu stavio,moram ovaj tjedan na servis odvesti,prije toga ultrazvucno ciscenje dizni pa onda da sve dovedem u red,ovaj sto plin radi mi preporucuje u nekog u njih tu blizu neki sistem sto spoji i procisti dizne,kaze sto je on vidio da super ocisti,ali cu radije skinuti ih i dati da ih ovaj ocisti u kadici... |
Autor/ica: | Robi. [ pon vel 18, 2013 10:29 am ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. |
Moj rječnik tj. u ovom slučaju sporni pojam "žmukleri" napisan je samo i isključivo zbog onih koji se ajmo reć svako malo bez obzira na neimanje razloga "nabadaju" svako malo na nešto, kao što rekoh iako nemaju pravoga razloga za isto. Kako si držim za pravo da je iznad navedeno točno, ne mislim dalje ulaziti u raspravu sa nezadovoljnim izrazit ću se provokatorima jer stvarno nemam vremena voditi internet prepucavanja. S obzirom da u raspravi sudjeluju osobe različite životne dobi, vjerujem da ima onih strijih i iskusnijih tako da znaju o ćemu se tu priča, a oni koji ne znaju ili ne vjeruju uvijek imaju google pretraživač gdje mogu upisat željeni pojam te saznati sve o tome što ih zanima. Ako se ne vjeruje onome tzv. rekla kazala, probao i osjetilo, internet je pun kako cestovnih mjerenja, tako i dyno testova... Da se vratimo na temu, svoje mišljenje dijelim sa Tomom i Franjom. Naime sporna gljiva nije uzrok prestaku rada plinske instalacije. Kako devet (9) god. vozim automobile na plin, godišnje prelazim cca 35tkm, iz vlastitog iskustva držim da znam o čemu pričam i znam što se može, a što ne. Svaki od njih je imao složenu neku od izvedenica tipa SRI, CAI, de-cat, Tri-Y i dr., jače injektore, isparivač i x puta mapiran dok nisam došao do željenog rezultata... Vezano za MBC ovjes (gewinde), da ja sam uzeo tj. dao raditi spomenute. Ovjes je u garaži, čeka se slobodno vrijeme i bolja vremenska prognoza! |
Autor/ica: | Turbodiesel [ pon vel 18, 2013 11:02 am ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. |
Demagogija. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ pon vel 18, 2013 2:47 pm ] |
Naslov: | Re: Gljiva na T4 ? + pitanje za amortizere - 2str. |
Eto što reć? Samo čudi me to ![]() Vidiš TD kad eto ljudi mene tu vide po broju tih, ma.... A kvaliteta i prijašnje zasluge to okači mačku o rep |
Stranica: 3/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |