VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Pitanje: Redblock turbo http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9092 |
Stranica: 3/3. |
Autor/ica: | Kole [ sri stu 14, 2012 7:40 pm ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Crveni blokovi su potpuno isti za turbo i obicne koliko sam ja primetio samo sto turbaci imaju rupe i navoje u delu za podmazivanje turbine. A na obicnim motorima su tu ostavljena mesta da te rupe lagano mogu da se urade. B234 fabricki nije radjen u turbo varijanti a koliko sam video na netu po forumima masa ljudi je stavljala ozbiljne turbine na taj motor bez problema. Tako da bi ja lagano prepravio tvoj obican B230F u B230FT. Ali opet to trazi turbinu, veci hladnjak vode, interkuler, creva, cevi, senzore, elektroinstalaciju, 2 nova kompijutera, dane rada... |
Autor/ica: | Turbodiesel [ sri stu 14, 2012 7:57 pm ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Ako je blok isti potpuno, sa rupama "za izbiti", onda bih išao na tu varijantu. Onaj B230F u 944 mislim da ne bih dirao, išao bih na varijantu sa nekim trećim motorom. |
Autor/ica: | dugi [ čet stu 15, 2012 10:57 am ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Citat: Ako je blok isti potpuno, sa rupama "za izbiti", onda bih išao na tu varijantu.
Ak se odlučiš za varjantu stavljat turbo na 230F pomno sve zabilježi da znam kaj mi je delat kad se odlučim na to Onaj B230F u 944 mislim da ne bih dirao, išao bih na varijantu sa nekim trećim motorom. ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ čet stu 15, 2012 11:23 am ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Citat: Citat: Ako je blok isti potpuno, sa rupama "za izbiti", onda bih išao na tu varijantu.
Ak se odlučiš za varjantu stavljat turbo na 230F pomno sve zabilježi da znam kaj mi je delat kad se odlučim na to Onaj B230F u 944 mislim da ne bih dirao, išao bih na varijantu sa nekim trećim motorom. ![]() ![]() |
Autor/ica: | dugi [ čet stu 15, 2012 11:32 am ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
A zakej ,pa 13 godina vozim to kaj imam i rijetko koji noviji auto se može mjeriti s udobnošću koju sedmača pruža ![]() |
Autor/ica: | Turbodiesel [ čet stu 15, 2012 11:41 am ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Grime, još reci i FWD da treba uzeti, pa da...ja...ne znam, protestujem, u svakom slučaju! dugi, što se tiče turbočardžinga, opet mi je neka 3.0 Devetka u igri, pa ako bude šta, onda ili neću u skorijoj budućnosti raditi to ni swap, a sa druge strane, možda bih onda mogao fino rasturiti 944 pa se igrati. Najviše zavisi od vremena i novca, budući da treća vozna Devetka i bespotrebno ulaganje u nju nisu baš najinteligentnija stvar u ovo vrijeme... Moje viđenje t-čardžanja B230F a je neki DIY utilitarian-rat-hardstyle, što će reći T3-ca od nekog D24T-a ili KKK24, napraviti izduvnu i usisnu granu, igrati se sa Jetronicom vjerojatno ne, prije ići na standalone, neki osnovniji MS i nije tako skup, pogotovo kad ga sam slaže, A2A-FMIC (eBay ili otpad), pravljena/eBay crijeva i relokacija svega i svačega po motornom prostoru da bi se to nekako uglavilo. U teoriji, nije puno posla, u praksi imaš (više-nego-)par vikenda šta raditi. E, sad, što se snage tiče, moj B230F je '94 i ima jače klipnjače od tvog (trebalo bi, nisam ga otvarao ![]() |
Autor/ica: | dugi [ čet stu 15, 2012 11:49 am ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Citat: Grime, još reci i FWD da treba uzeti, pa da...ja...ne znam, protestujem, u svakom slučaju!
Ma kaj će meni 200 konja ,ja bi se s tim ubil na prvom zavoju dugi, što se tiče turbočardžinga, opet mi je neka 3.0 Devetka u igri, pa ako bude šta, onda ili neću u skorijoj budućnosti raditi to ni swap, a sa druge strane, možda bih onda mogao fino rasturiti 944 pa se igrati. Najviše zavisi od vremena i novca, budući da treća vozna Devetka i bespotrebno ulaganje u nju nisu baš najinteligentnija stvar u ovo vrijeme... Moje viđenje t-čardžanja B230F a je neki DIY utilitarian-rat-hardstyle, što će reći T3-ca od nekog D24T-a ili KKK24, napraviti izduvnu i usisnu granu, igrati se sa Jetronicom vjerojatno ne, prije ići na standalone, neki osnovniji MS i nije tako skup, pogotovo kad ga sam slaže, A2A-FMIC (eBay ili otpad), pravljena/eBay crijeva i relokacija svega i svačega po motornom prostoru da bi se to nekako uglavilo. U teoriji, nije puno posla, u praksi imaš (više-nego-)par vikenda šta raditi. E, sad, što se snage tiče, moj B230F je '94 i ima jače klipnjače od tvog (trebalo bi, nisam ga otvarao ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Turbodiesel [ čet stu 15, 2012 11:56 am ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Nije za toliku Ciglu puno 200ks, a u zavoju te onaj lagani zadnji kraj hoće okrenuti i sa 100ks ako ne znaš šta radiš, ali za 13 godina vožnje Cigle i još godina vožnje uopšte, vjerujem da znaš šta radiš. ![]() A, čuj, i 200ks je na donjoj granici isplativosti (da nije entuzijazma, i to bi bilo ispod nje) tih ulaganja, ako ćeš ići na manje od toga, nikako ti se ne isplati, jer ne znam kako bi čak i ova radiš-sam-dijelovima-sa-otpada bez generalke varijanta prošla ispod 500€, a za te pare si staviš pravu K/N gljivu, malo poštelaš motor, uradiš usis, eventualno izduv i dobio si par ks i dosta živahniji osjećaj u vožnju+ostane ti za koji pun tank... |
Autor/ica: | Kole [ pon pro 24, 2012 1:04 pm ] |
Naslov: | Re: Pitanje: Redblock turbo |
Citat: Razmatram kupovinu nekog crvenog bloka turbaka, 2.3 po mogućnosti, ili, eventualno, 2.0T, iz neke Sedmače ili Devetke, naravno sa pripadajućom strujom, getribom i kardanom...
http://www.kupujemprodajem.com/Volvo-74 ... id=5873657
Ovdje u Bosni ih baš i nema naći, pa se pitam kako stvari stoje u HR...zna li itko išta, nekoga da prodaje motor ili ima Turbaka da je razbijen ili siroče... |
Stranica: 3/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |