VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Kvar turbine http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=8547 |
Stranica: 3/4. |
Autor/ica: | tommek [ uto srp 10, 2012 7:42 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Sutra je skinuta turbina dolje, pa cu biti pametniji, Dobio sam preporuku za covjeka iz Đurdevca, i za covjeka iz Rijeke, e sad kome nosit nemam pojma, Nasao sam polovnu na ebay.co.uk za 150funti... turbina ima 80.000km, Najcudnije je to sto auto nimalo ne dimi, nit trosi ulje, normalno vuce... al fucka koda hitnu vozim... |
Autor/ica: | tcode [ uto srp 10, 2012 8:22 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Jesi provjerio sva tlačna crijeva i IC? Da nije negdje rupa ![]() |
Autor/ica: | firefighter [ uto srp 10, 2012 9:12 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Probaj malo detaljnije pregledati, da stvarno nije nešto drugo. Vidio sam par rikavanja turbina, jednom auto nije išao više od 90 (a trebalo mu je da i do toga dođe) i pošteno je dimio, jednom je izletilo svo ulje van i bila je kvalitetna dimna zavjesa.... Jedno pitanje, samo, koliko otprilike izdrže te turbine?? ja sam sa svojim na 130 tkm pa pitam dal da polako počnem stavljati novce na stranu... ne gazim ga dok se ne zagrije, i ne gasim ga odmah kad stanem (ako sam jače vozio). ostavim ga minutu dvije da se malo ohladi.. a ulje mijenjam svakih cca 12.000 km... iskreno mi se čini da tu nema pravila, jer sam vidio gdje se turbina razletila na cca 90.000 (bilo jednom na oko 70tkm), a bilo i slučajeva gdje je riknula i na cca 230 tkm.... vjerojatno ovisi i o načinu vožnje, servisima i još tisućuu faktora. |
Autor/ica: | tcode [ uto srp 10, 2012 9:31 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Tak je. Nema pravila, ovisi o gro svari, a i o sreći. |
Autor/ica: | tommek [ uto srp 10, 2012 9:32 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Ove nove turbina kao rikavaju brze nego stare, tak sam dobio informaciju... to su varijabilne turbine koje rade od samog pocetka kad se auto upali, ne pocnu vuc na 1600 ili 2500 okretaja nego rade i u leru, pa im je stoga vijek kao skracen, Malo sam gledao po youtubu na evo zanimljiv video ima ih jos jako puno... http://www.youtube.com/watch?v=_A4zeGvUMqg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Meni je iskreno vrlo cudno kak je riknula na 135.000km, negi kazu turbina, neki crijeva, e sad skinut ce se turbina danas i sutra navecer... jer je vrlo cudan kvar, a na takvom je mjestu da se ne moze uci do nje i vidjet stanje... Mislio sam sa malom kamerom uci na savitljivom crijevu do nje al nista od toga. |
Autor/ica: | robert.g06 [ uto srp 10, 2012 10:01 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
2.0D ako je = 2.0HDi -> provjeri spajanje IC sa crijevima i crijeva poslije turbine. znaju imati "mikro"rupe koje kod veceg pritiska pocnu propustati. zvuk je ko mlazni motor onda. |
Autor/ica: | milan [ uto srp 10, 2012 11:03 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Probaj malo detaljnije pregledati, da stvarno nije nešto drugo.
A jel bilo slučajeva gdje nije riknula? Pitam jer je kod mene na satu 217xxxkm a nisam ništa dirao. Zadnje dvije godine otkad je auto kod mene idem na servis svakih 10000-12000km ovisno o slobodnom vremenu. Na 214000km mi je prošao EGR i njega sam zamjenio. Vidio sam par rikavanja turbina, jednom auto nije išao više od 90 (a trebalo mu je da i do toga dođe) i pošteno je dimio, jednom je izletilo svo ulje van i bila je kvalitetna dimna zavjesa.... Jedno pitanje, samo, koliko otprilike izdrže te turbine?? ja sam sa svojim na 130 tkm pa pitam dal da polako počnem stavljati novce na stranu... ne gazim ga dok se ne zagrije, i ne gasim ga odmah kad stanem (ako sam jače vozio). ostavim ga minutu dvije da se malo ohladi.. a ulje mijenjam svakih cca 12.000 km... iskreno mi se čini da tu nema pravila, jer sam vidio gdje se turbina razletila na cca 90.000 (bilo jednom na oko 70tkm), a bilo i slučajeva gdje je riknula i na cca 230 tkm.... vjerojatno ovisi i o načinu vožnje, servisima i još tisućuu faktora. Što se crijeva na turbini tiče to nisam dirao. Da li da to preventivno promjenim na sljedećem servisu ili ne? Auto normalno ide, mirno radi, ne dimi, sve OK za sada. |
Autor/ica: | firefighter [ uto srp 10, 2012 11:27 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
eto, nema tu nekog pravila... meni je egr riknuo na cca 125 tkm... e sad kako je vožen prije neg sam ga ja kupio neznam... al isto ide ok, ne dimi... samo nek tak i nastavi. |
Autor/ica: | robert.g06 [ uto srp 10, 2012 11:56 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
bez brige. nema pravila kad bude turbina probleme napravila. moj volvo gazi 240 000km s originalnim, alfa je natukla 280(po satu, al je imala i 150 vise sigurno) i onda u 20 000km slomila dvije ![]() |
Autor/ica: | nmilance [ uto srp 10, 2012 2:44 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Ako imas DPF filter neces ni videti da ti dimi. Kada mi je crkla turbina, auto je izgubio snagu a kada das gas, cuo se zvuk kao da nesto struze... |
Autor/ica: | milan [ uto srp 10, 2012 2:53 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Ako imas DPF filter neces ni videti da ti dimi. Kada mi je crkla turbina, auto je izgubio snagu a kada das gas, cuo se zvuk kao da nesto struze...
Nema DPF-a ![]() Kad je riknuo ERG nije ni onda dimio. Auto ne troši ulje uopće. Između servisa ne doljevam ništa ulja. Sve u svemu ja sam zadovoljan s mašinom. Evo u 2 godine sam prošao 75000km i nikakvih gluposti osim EGR-a nije bilo. Redoviti servisi i to je to. Možda je razlog tome što je većina kilometara napravljena na autoputu. Uglavnom neka dobra situacija potraje još neko vrijeme i bit će sve OK. |
Autor/ica: | tcode [ uto srp 10, 2012 3:08 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Ove nove turbina kao rikavaju brze nego stare, tak sam dobio informaciju... to su varijabilne turbine koje rade od samog pocetka kad se auto upali, ne pocnu vuc na 1600 ili 2500 okretaja nego rade i u leru, pa im je stoga vijek kao skracen,
Sve turbine rade već od prvog impulsa u ispuhu. Znači i u leru. Pitanje je samo koja će i u kojem trenutku "dobiti" dovoljno ispušnih plinova da se zavrti toliko brzo da počne puhati zamjetnu količinu zraka u motor. Ova krilca u sistemima sa var. geometrijom pomažu da se to dogodi ranije. Teoretski si u pravu, takve turbine su veći dio vremena više opterećene.
Malo sam gledao po youtubu na evo zanimljiv video ima ih jos jako puno... http://www.youtube.com/watch?v=_A4zeGvUMqg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; |
Autor/ica: | tommek [ sri srp 11, 2012 6:35 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Turbina je reperirana kod pinjusica danas, sutra ide na auto... jedno 2 dana stavljanja... Covjek mi kaze da je cist normalno za ovu turbinu da je riknula na 135.000km, turbina je izgledala ok, sve unutra je uredu, al se moralo mjenjat onaj dio sa lopaticama i stangicom jer je ispalo iz balansa... Varijabilan dio je ispjeskaren... Kao nije se mogla samo balansirat jer je pobjegla 6-8g Sad sam laksi za 3.000kn i 1.000kn za amortizere... Uzeo sam Kayaba ima tko kakvih iskustva s njome? |
Autor/ica: | miro06 [ čet srp 12, 2012 4:57 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Najcudnije je to sto auto nimalo ne dimi, nit trosi ulje, normalno vuce... al fucka koda hitnu vozim... e ovako je i u mene, nekad se putnici okrecu i gledaju gdje je hitna ![]() |
Autor/ica: | Leonardo23 [ čet srp 12, 2012 5:15 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Moja nefućka al ideeeee ko blentava, jedino što nesmijem stat jer onda dimi tak da je kod mene uvijek u pogonu ![]() |
Stranica: 3/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |