Sada je: sri tra 30, 2025 9:11 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 52 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto srp 10, 2012 7:42 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Sutra je skinuta turbina dolje, pa cu biti pametniji,

Dobio sam preporuku za covjeka iz Đurdevca, i za covjeka iz Rijeke, e sad kome nosit nemam pojma,

Nasao sam polovnu na ebay.co.uk za 150funti... turbina ima 80.000km,

Najcudnije je to sto auto nimalo ne dimi, nit trosi ulje, normalno vuce... al fucka koda hitnu vozim...

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 8:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Jesi provjerio sva tlačna crijeva i IC? Da nije negdje rupa :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 9:12 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
Probaj malo detaljnije pregledati, da stvarno nije nešto drugo.
Vidio sam par rikavanja turbina, jednom auto nije išao više od 90 (a trebalo mu je da i do toga dođe) i pošteno je dimio,
jednom je izletilo svo ulje van i bila je kvalitetna dimna zavjesa....

Jedno pitanje, samo, koliko otprilike izdrže te turbine??
ja sam sa svojim na 130 tkm pa pitam dal da polako počnem stavljati novce na stranu...
ne gazim ga dok se ne zagrije, i ne gasim ga odmah kad stanem (ako sam jače vozio).
ostavim ga minutu dvije da se malo ohladi..

a ulje mijenjam svakih cca 12.000 km...

iskreno mi se čini da tu nema pravila, jer sam vidio gdje se turbina razletila na cca 90.000 (bilo jednom na oko 70tkm),
a bilo i slučajeva gdje je riknula i na cca 230 tkm....

vjerojatno ovisi i o načinu vožnje, servisima i još tisućuu faktora.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 9:31 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Tak je. Nema pravila, ovisi o gro svari, a i o sreći.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 9:32 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Ove nove turbina kao rikavaju brze nego stare, tak sam dobio informaciju... to su varijabilne turbine koje rade od samog pocetka kad se auto upali, ne pocnu vuc na 1600 ili 2500 okretaja nego rade i u leru, pa im je stoga vijek kao skracen,

Malo sam gledao po youtubu na evo zanimljiv video ima ih jos jako puno...
http://www.youtube.com/watch?v=_A4zeGvUMqg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Meni je iskreno vrlo cudno kak je riknula na 135.000km, negi kazu turbina, neki crijeva, e sad skinut ce se turbina danas i sutra navecer... jer je vrlo cudan kvar, a na takvom je mjestu da se ne moze uci do nje i vidjet stanje... Mislio sam sa malom kamerom uci na savitljivom crijevu do nje al nista od toga.

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 10:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
2.0D ako je = 2.0HDi -> provjeri spajanje IC sa crijevima i crijeva poslije turbine. znaju imati "mikro"rupe koje kod veceg pritiska pocnu propustati. zvuk je ko mlazni motor onda.

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 11:03 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Probaj malo detaljnije pregledati, da stvarno nije nešto drugo.
Vidio sam par rikavanja turbina, jednom auto nije išao više od 90 (a trebalo mu je da i do toga dođe) i pošteno je dimio,
jednom je izletilo svo ulje van i bila je kvalitetna dimna zavjesa....

Jedno pitanje, samo, koliko otprilike izdrže te turbine??
ja sam sa svojim na 130 tkm pa pitam dal da polako počnem stavljati novce na stranu...
ne gazim ga dok se ne zagrije, i ne gasim ga odmah kad stanem (ako sam jače vozio).
ostavim ga minutu dvije da se malo ohladi..

a ulje mijenjam svakih cca 12.000 km...

iskreno mi se čini da tu nema pravila, jer sam vidio gdje se turbina razletila na cca 90.000 (bilo jednom na oko 70tkm),
a bilo i slučajeva gdje je riknula i na cca 230 tkm....

vjerojatno ovisi i o načinu vožnje, servisima i još tisućuu faktora.
A jel bilo slučajeva gdje nije riknula? Pitam jer je kod mene na satu 217xxxkm a nisam ništa dirao. Zadnje dvije godine otkad je auto kod mene idem na servis svakih 10000-12000km ovisno o slobodnom vremenu. Na 214000km mi je prošao EGR i njega sam zamjenio.
Što se crijeva na turbini tiče to nisam dirao. Da li da to preventivno promjenim na sljedećem servisu ili ne? Auto normalno ide, mirno radi, ne dimi, sve OK za sada.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 11:27 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
eto, nema tu nekog pravila...
meni je egr riknuo na cca 125 tkm...
e sad kako je vožen prije neg sam ga ja kupio neznam...

al isto ide ok, ne dimi... samo nek tak i nastavi.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 11:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
bez brige. nema pravila kad bude turbina probleme napravila.

moj volvo gazi 240 000km s originalnim, alfa je natukla 280(po satu, al je imala i 150 vise sigurno) i onda u 20 000km slomila dvije :)

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 2:44 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Ako imas DPF filter neces ni videti da ti dimi. Kada mi je crkla turbina, auto je izgubio snagu a kada das gas, cuo se zvuk kao da nesto struze...


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 2:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ako imas DPF filter neces ni videti da ti dimi. Kada mi je crkla turbina, auto je izgubio snagu a kada das gas, cuo se zvuk kao da nesto struze...
Nema DPF-a :dance:
Kad je riknuo ERG nije ni onda dimio. Auto ne troši ulje uopće. Između servisa ne doljevam ništa ulja. Sve u svemu ja sam zadovoljan s mašinom. Evo u 2 godine sam prošao 75000km i nikakvih gluposti osim EGR-a nije bilo. Redoviti servisi i to je to. Možda je razlog tome što je većina kilometara napravljena na autoputu. Uglavnom neka dobra situacija potraje još neko vrijeme i bit će sve OK.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 10, 2012 3:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ove nove turbina kao rikavaju brze nego stare, tak sam dobio informaciju... to su varijabilne turbine koje rade od samog pocetka kad se auto upali, ne pocnu vuc na 1600 ili 2500 okretaja nego rade i u leru, pa im je stoga vijek kao skracen,

Malo sam gledao po youtubu na evo zanimljiv video ima ih jos jako puno...
http://www.youtube.com/watch?v=_A4zeGvUMqg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Sve turbine rade već od prvog impulsa u ispuhu. Znači i u leru. Pitanje je samo koja će i u kojem trenutku "dobiti" dovoljno ispušnih plinova da se zavrti toliko brzo da počne puhati zamjetnu količinu zraka u motor. Ova krilca u sistemima sa var. geometrijom pomažu da se to dogodi ranije. Teoretski si u pravu, takve turbine su veći dio vremena više opterećene.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri srp 11, 2012 6:35 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Turbina je reperirana kod pinjusica danas, sutra ide na auto... jedno 2 dana stavljanja...

Covjek mi kaze da je cist normalno za ovu turbinu da je riknula na 135.000km, turbina je izgledala ok, sve unutra je uredu, al se moralo mjenjat onaj dio sa lopaticama i stangicom jer je ispalo iz balansa... Varijabilan dio je ispjeskaren...

Kao nije se mogla samo balansirat jer je pobjegla 6-8g

Sad sam laksi za 3.000kn i 1.000kn za amortizere... Uzeo sam Kayaba ima tko kakvih iskustva s njome?

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: čet srp 12, 2012 4:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2001
Lokacija: ploče
Najcudnije je to sto auto nimalo ne dimi, nit trosi ulje, normalno vuce... al fucka koda hitnu vozim...
e ovako je i u mene, nekad se putnici okrecu i gledaju gdje je hitna :D


Vrh
   
PostPostano: čet srp 12, 2012 5:15 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6569
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Moja nefućka al ideeeee ko blentava, jedino što nesmijem stat jer onda dimi tak da je kod mene uvijek u pogonu :lol:

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 52 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan