VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Kupovina V70 - Mišljenja i sugestije http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=846 |
Stranica: 3/4. |
Autor/ica: | hal9000f [ pet stu 09, 2007 1:50 pm ] |
Naslov: | Re: 850 estate tdi 1996 za 5.900 eura |
Citat: Naletio na oglas na webu, na fotkama fino izgleda...
Ima stitnike na prednjim staklima - jel' zna netko di se to moze nabavit, a da nije kod ovlastenog dealera?http://www.auti.hr/automobili/showAdver ... ,12,1.html volvo 850,2.5tdi, full oprema, kožna sjedala, klima uređaj - automatski, ABS, ESP, ASR, alu felge, zračni jastuk, el. podizači stakala, centralno zaklj., auto-radio, servo, tempomat, garažiran, registriran 1 god., napravljen veliki servis, ne treba nikakvo ulaganje, full oprema, Samobor,0911212960 A možda je ipak samo ušminkan prije prodaje ![]() BTW, bas sam znatizeljan koliko ima km...i koliko stvarno ima km... |
Autor/ica: | BELA [ sub stu 10, 2007 9:47 am ] |
Naslov: | |
ovo kupi ... www.mojauto.hr Podaci o vozilu Volvo V70 2.5 T AWD Datum oglasa: 31.10.2007. Marka: Volvo Tip: V70 Model: 2.5 T AWD Vrsta: Osobni automobil Oblik karoserije: karavan Godina proizvodnje: 2003. Kilometraža: 122.000 km Snaga (kW/KS): 155/211 Vrsta goriva: benzin+plin Boja: crvena Županija: - Oprema: full oprema, alu. felge, plin, alu 18 Cijena: 12.000 EUR cca 88.029 KN Kontakt: Dostupno uz PRETPLATU, plaćanje SMS porukom (cijena 6,10 Kn) Ispiši © Copyright 2007 Press Studio d.o.o., Powered by Auto Foto Oglasnik UVJETI KORIŠTENJA / IMPRESSUM / KONTAKT |
Autor/ica: | BELA [ sub stu 10, 2007 9:51 am ] |
Naslov: | |
ili s60R sa Nitrom za samo 20 000 eura, e to je top preis ... Podaci o vozilu Volvo S60 R Datum oglasa: 31.10.2007. Marka: Volvo Tip: S60 Model: R Vrsta: Osobni automobil Oblik karoserije: limuzina Godina proizvodnje: 2002. Kilometraža: 150.000 km Snaga (kW/KS): 221/300 Vrsta goriva: benzin Boja: crna Županija: - Oprema: full oprema, alu 19, 4x4, nitro, sig. kavz, 300 ks Cijena: 20.000 EUR cca 146.715 KN Kontakt: Dostupno uz PRETPLATU, plaćanje SMS porukom (cijena 6,10 Kn) Ispiši © Copyright 2007 Press Studio d.o.o., Powered by Auto Foto Oglasnik UVJETI KORIŠTENJA / IMPRESSUM / KONTAKT |
Autor/ica: | Mrky [ sub stu 10, 2007 11:15 am ] |
Naslov: | |
850 estate TDI iz 1996 za 5.900 eura, V70 2.5 T AWD iz 2003 za 12.000 eura ili S60 R iz 2002 za 20.000 eura? Ćevapi kod Rubelja, ručak u Okrugljaku ili jastog u Komiži? Sve je stvar budžeta kojim čovjek raspolaže i njegovih afiniteta ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sub stu 10, 2007 1:45 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Previse novaca u svakom slucaju. E sad, za motore sa 106kW znam sigurno da su 10v, a za ovaj sa 103kW... Kiki, da li je moguce da su stavili 2.4 20v sa 140KS iz 80tke?
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.A sam motor je potpuno isti kao i na S80. |
Autor/ica: | dabob [ sub stu 10, 2007 6:38 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Previse novaca u svakom slucaju. E sad, za motore sa 106kW znam sigurno da su 10v, a za ovaj sa 103kW... Kiki, da li je moguce da su stavili 2.4 20v sa 140KS iz 80tke?
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.A sam motor je potpuno isti kao i na S80. |
Autor/ica: | grimreaper [ sub stu 10, 2007 7:20 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.
Pravit cemo se da ovo nisam vidio ![]() ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ sub stu 10, 2007 8:31 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Previse novaca u svakom slucaju. E sad, za motore sa 106kW znam sigurno da su 10v, a za ovaj sa 103kW... Kiki, da li je moguce da su stavili 2.4 20v sa 140KS iz 80tke?
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.A sam motor je potpuno isti kao i na S80. B5252FS - 2.435 cc - 10 valve - 103kW 206Nm - Fenix 5.2 EMS Tog vjerojatno ja operem uz puno crnog dima ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ ned stu 11, 2007 11:53 am ] |
Naslov: | |
Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema! A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru) |
Autor/ica: | tcode [ ned stu 11, 2007 5:14 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema!
Ma ti te podatke moraš znati otpjevati ili barem odrecitirati i to kad te netko probudi u pola sna A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru) ![]() ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ ned stu 11, 2007 5:43 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema!
Da, to je zapravo to.A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru) Ne znam zakaj te starije modele neki zovu 2.4 kad na njima (kolko sam vidio modeli iz Svedske) uredno pise nesto tipa 2.5 SE ili slicno. Znam da imaju 2435cc, ali... |
Autor/ica: | KIKIR6 [ ned stu 11, 2007 5:48 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema!
Ma ti te podatke moraš znati otpjevati ili barem odrecitirati i to kad te netko probudi u pola sna A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru) ![]() ![]() Ti auti su se proizvodili dok ja još nisam radil za Volvo, tak da tu kod tih auta se mogu zeznuti, a iskreno nikad nisam videl takvi motor od 2,5 sa 10 ventila 8) |
Autor/ica: | mikey_rs [ ned stu 11, 2007 7:05 pm ] |
Naslov: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dečki pa dajte poglejte temu... ![]() Ovo kaj ste nadrobili je sve tak super da bi vam predložil da premjestite u neku rubriku (Volvo for Life?) da imamo za pogledat... Kaj sve mora završiti na 850-tki?!? Ima i boljih ([šapat] S80 [/šapat] ![]() |
Autor/ica: | davx12 [ ned stu 11, 2007 8:36 pm ] |
Naslov: | |
A evo i odgovornog za pokretanje ove diskusije ![]() Danas malo opuštenija atmosfera kod mene: u konobi pored kamina ![]() Da, u biti je kod mene više stvar afiniteta: 850 SW-meni najljepši automobil ikada proizveden; V70 odmah iza njega. Pojavom nove serije je Volvo očito odlučio napustiti "kutija" filozofiju i okrenuti se modernim dizajnerskim trendovima, ostavivši mene u nadi da ću se ipak dokopati jednog "kutijastog" primjerka... Dakle, pogledao ja Volvo i moram priznati da je sve bilo ok dok se nisam zavukao pod motor. A tamo me sačekala kap ulja... Uhhh... Moram priznati da me malo srce zaboljelo. Inače, auto dosta dobro očuvan (osim tu i tamo koje ogrebotine). Pitam ja dilera da li bi spusto cijenu, a on meni bez razmišljanja: ma nema šanse! OK, znači ostaje kod njega za 9000 Eur a ja se dajem u daljnju potragu. Isti dan naletim na još jedan primjerak: 1999godina, benzinac, 2.0 Turbo. Nazovem čovjeka, sjedam u Fiestu i po Ipsilonu. A auto mrak: unurašnjost svijetlo krem koža: sjednem u njega i osjećam se kao da su sjedalo skrojili posebno za mene Okrenem ključ ...... ništa. Okrenem još jednom i.....ništa. Kaže vlasnik: vjerojatno je akumulator na izdisaju. OK, zamijenimo akumulator i začuje se svima vama poznati zvuk. Ali, minimum ravnomjerno oscilira između 700 i 1200 okretaja u minuti sa frekvencijom 1 sekunde. Lambda sonda? Do tada sve ok. Podignem poklopac motora i čujem malo pretjerani zvuk injektora. Kao da malim odvijačem lupkaš po aluminiju.Pustim ga da se zagrije na radnu temperaturu, izvučem malo šipku ulja i plavo bijeličasti dim krene puhati vani...uhh... Bit će da je malo kompresija krenula tamo gdje ne bi trebala. K tome cijev (ne znam čemu služi) na samom lijevom rubu prednjeg dijela dobrano ispucala... Vožnja je samog auta bila sasvim ok (uostalom, s tolikom snagom je vrlo teško odrediti neke detalje koji mogu dosta toga reći o samom motoru). Prilikom kočenja se pali lampica na instrument ploči (žaruljica s uskličnikom). Ima li tko kakav komentar ili sugestiju na ovaj primjerak? Očito treba malo žešći servis. Koliko bi okvirno takav servis koštao? Nadam se danisam postavio previšepitanja u jednom postu ![]() Ah da, cijena: 7700 Eur... Pozdrav svima i hvala na informacijama do sada! davx12 |
Autor/ica: | KIKIR6 [ ned stu 11, 2007 8:48 pm ] |
Naslov: | |
Lampica koja se pali prilikom kočenja ti signalizira da treba dotočiti ulje u kočnice, A sam pad ulja u koč. sistemu može biti uzrokovan- potrošenim koč. oblogama znači uskoro ih bude trebalo mijenjati ili negdje pušta ulje. Moj savjet je da se sa autom odeš u servis na kvalitetan pregled te da se vidi koliko treba uložiti u auto, jer po tome kaj si opisal mi baš ne izgleda da je taj auto neki dobar izbor. |
Stranica: 3/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |