Sada je: ned lip 16, 2024 12:30 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet stu 09, 2007 1:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 840
Lokacija: Zagreb
Citat:
Naletio na oglas na webu, na fotkama fino izgleda...

http://www.auti.hr/automobili/showAdver ... ,12,1.html
volvo 850,2.5tdi, full oprema, kožna sjedala, klima uređaj - automatski, ABS, ESP, ASR, alu felge, zračni jastuk, el. podizači stakala, centralno zaklj., auto-radio, servo, tempomat, garažiran, registriran 1 god., napravljen veliki servis, ne treba nikakvo ulaganje, full oprema, Samobor,0911212960

A možda je ipak samo ušminkan prije prodaje :?:
Ima stitnike na prednjim staklima - jel' zna netko di se to moze nabavit, a da nije kod ovlastenog dealera?

BTW, bas sam znatizeljan koliko ima km...i koliko stvarno ima km...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub stu 10, 2007 9:47 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
ovo kupi ... www.mojauto.hr

Podaci o vozilu
Volvo V70 2.5 T AWD
Datum oglasa: 31.10.2007.
Marka: Volvo
Tip: V70
Model: 2.5 T AWD
Vrsta: Osobni automobil
Oblik karoserije: karavan
Godina proizvodnje: 2003.
Kilometraža: 122.000 km
Snaga (kW/KS): 155/211
Vrsta goriva: benzin+plin
Boja: crvena
Županija: -
Oprema: full oprema, alu. felge, plin, alu 18
Cijena: 12.000 EUR
cca 88.029 KN


Kontakt: Dostupno uz PRETPLATU, plaćanje SMS porukom (cijena 6,10 Kn)


Ispiši













© Copyright 2007 Press Studio d.o.o., Powered by Auto Foto Oglasnik UVJETI KORIŠTENJA / IMPRESSUM / KONTAKT

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub stu 10, 2007 9:51 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4712
ili s60R sa Nitrom za samo 20 000 eura, e to je top preis ...

Podaci o vozilu
Volvo S60 R
Datum oglasa: 31.10.2007.
Marka: Volvo
Tip: S60
Model: R
Vrsta: Osobni automobil
Oblik karoserije: limuzina
Godina proizvodnje: 2002.
Kilometraža: 150.000 km
Snaga (kW/KS): 221/300
Vrsta goriva: benzin
Boja: crna
Županija: -
Oprema: full oprema, alu 19, 4x4, nitro, sig. kavz, 300 ks
Cijena: 20.000 EUR
cca 146.715 KN


Kontakt: Dostupno uz PRETPLATU, plaćanje SMS porukom (cijena 6,10 Kn)


Ispiši



© Copyright 2007 Press Studio d.o.o., Powered by Auto Foto Oglasnik UVJETI KORIŠTENJA / IMPRESSUM / KONTAKT

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub stu 10, 2007 11:15 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
850 estate TDI iz 1996 za 5.900 eura, V70 2.5 T AWD iz 2003 za 12.000 eura ili S60 R iz 2002 za 20.000 eura?

Ćevapi kod Rubelja, ručak u Okrugljaku ili jastog u Komiži?
Sve je stvar budžeta kojim čovjek raspolaže i njegovih afiniteta :wink:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub stu 10, 2007 1:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Previse novaca u svakom slucaju. E sad, za motore sa 106kW znam sigurno da su 10v, a za ovaj sa 103kW... Kiki, da li je moguce da su stavili 2.4 20v sa 140KS iz 80tke?
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.
A sam motor je potpuno isti kao i na S80.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub stu 10, 2007 6:38 pm 
Offline

Pridružen/a: sub srp 28, 2007 11:02 am
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb-Našice
Citat:
Citat:
Previse novaca u svakom slucaju. E sad, za motore sa 106kW znam sigurno da su 10v, a za ovaj sa 103kW... Kiki, da li je moguce da su stavili 2.4 20v sa 140KS iz 80tke?
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.
A sam motor je potpuno isti kao i na S80.
ima 2.4 s 10v, kod mene je trenutno takav unutra u S70;doduse ima 106kw, ne 103...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub stu 10, 2007 7:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.
Pravit cemo se da ovo nisam vidio :wink: :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub stu 10, 2007 8:31 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 840
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Previse novaca u svakom slucaju. E sad, za motore sa 106kW znam sigurno da su 10v, a za ovaj sa 103kW... Kiki, da li je moguce da su stavili 2.4 20v sa 140KS iz 80tke?
2,4 ne postoji sa 10 ventila, samo 2.0 ima 10 ventila.
A sam motor je potpuno isti kao i na S80.
Ovakav je ugradivan u 850-tke:

B5252FS - 2.435 cc - 10 valve - 103kW 206Nm - Fenix 5.2 EMS

Tog vjerojatno ja operem uz puno crnog dima :)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 11, 2007 11:53 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema!

A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova

B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 11, 2007 5:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema!

A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova

B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru)
Ma ti te podatke moraš znati otpjevati ili barem odrecitirati i to kad te netko probudi u pola sna :P :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 11, 2007 5:43 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 840
Lokacija: Zagreb
Citat:
Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema!

A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova

B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru)
Da, to je zapravo to.

Ne znam zakaj te starije modele neki zovu 2.4 kad na njima (kolko sam vidio modeli iz Svedske) uredno pise nesto tipa 2.5 SE ili slicno.

Znam da imaju 2435cc, ali...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 11, 2007 5:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Citat:
Jb ga, ja sam tražio 2,4 sa 10 ventila i toga nema!

A sad ću vam objasniti zakaj nema, oznaka motora se sastoji iz četiri broja+slova

B5252FS ( B=benzinac, 5=cilindri, 25=2,5 kubikaža, 2=broj ventila po cilindru)
Ma ti te podatke moraš znati otpjevati ili barem odrecitirati i to kad te netko probudi u pola sna :P :lol:

Ti auti su se proizvodili dok ja još nisam radil za Volvo, tak da tu kod tih auta se mogu zeznuti, a iskreno nikad nisam videl takvi motor od 2,5 sa 10 ventila 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 11, 2007 7:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Dečki pa dajte poglejte temu... :lol:
Ovo kaj ste nadrobili je sve tak super da bi vam predložil da premjestite u neku rubriku (Volvo for Life?) da imamo za pogledat...
Kaj sve mora završiti na 850-tki?!? Ima i boljih ([šapat] S80 [/šapat] :P )

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 11, 2007 8:36 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon stu 05, 2007 4:22 pm
Postovi: 47
A evo i odgovornog za pokretanje ove diskusije :D

Danas malo opuštenija atmosfera kod mene: u konobi pored kamina :D
Da, u biti je kod mene više stvar afiniteta: 850 SW-meni najljepši automobil ikada proizveden; V70 odmah iza njega.
Pojavom nove serije je Volvo očito odlučio napustiti "kutija" filozofiju i okrenuti se modernim dizajnerskim trendovima, ostavivši mene u nadi da ću se ipak dokopati jednog "kutijastog" primjerka...
Dakle, pogledao ja Volvo i moram priznati da je sve bilo ok dok se nisam zavukao pod motor. A tamo me sačekala kap ulja... Uhhh...
Moram priznati da me malo srce zaboljelo. Inače, auto dosta dobro očuvan (osim tu i tamo koje ogrebotine).
Pitam ja dilera da li bi spusto cijenu, a on meni bez razmišljanja: ma nema šanse!
OK, znači ostaje kod njega za 9000 Eur a ja se dajem u daljnju potragu.
Isti dan naletim na još jedan primjerak: 1999godina, benzinac, 2.0 Turbo.
Nazovem čovjeka, sjedam u Fiestu i po Ipsilonu.
A auto mrak: unurašnjost svijetlo krem koža: sjednem u njega i osjećam se kao da su sjedalo skrojili posebno za mene Okrenem ključ ...... ništa.
Okrenem još jednom i.....ništa. Kaže vlasnik: vjerojatno je akumulator na izdisaju. OK, zamijenimo akumulator i začuje se svima vama poznati zvuk.
Ali, minimum ravnomjerno oscilira između 700 i 1200 okretaja u minuti sa frekvencijom 1 sekunde. Lambda sonda?
Do tada sve ok. Podignem poklopac motora i čujem malo pretjerani zvuk injektora. Kao da malim odvijačem lupkaš po aluminiju.Pustim ga da se zagrije na radnu temperaturu, izvučem malo šipku ulja i plavo bijeličasti dim krene puhati vani...uhh... Bit će da je malo kompresija krenula tamo gdje ne bi trebala.
K tome cijev (ne znam čemu služi) na samom lijevom rubu prednjeg dijela dobrano ispucala...
Vožnja je samog auta bila sasvim ok (uostalom, s tolikom snagom je vrlo teško odrediti neke detalje koji mogu dosta toga reći o samom motoru).
Prilikom kočenja se pali lampica na instrument ploči (žaruljica s uskličnikom).
Ima li tko kakav komentar ili sugestiju na ovaj primjerak? Očito treba malo žešći servis. Koliko bi okvirno takav servis koštao?
Nadam se danisam postavio previšepitanja u jednom postu :wink:
Ah da, cijena: 7700 Eur...

Pozdrav svima i hvala na informacijama do sada!

davx12


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned stu 11, 2007 8:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Lampica koja se pali prilikom kočenja ti signalizira da treba dotočiti ulje u kočnice,
A sam pad ulja u koč. sistemu može biti uzrokovan- potrošenim koč. oblogama znači uskoro ih bude trebalo mijenjati ili negdje
pušta ulje.

Moj savjet je da se sa autom odeš u servis na kvalitetan pregled te da se vidi koliko treba uložiti u auto, jer po tome kaj si opisal mi baš ne izgleda da je taj auto neki dobar izbor.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan