Taj kiler kad procuri ne procuri bez veze

Kod turbaka u pravilu znači da je otišla brtva glave i onda nabije kompresiju u rashladni sustav a taj kilerčič je najslabija točka ako čep na posudi besprijekorno ne funkcionira(a u gro slučajeva ne funkcionira),te bi stoga prije promjene istog trebalo ustanoviti dali motor nabija kompresiju u rasladni sustav
Pošto znam sljedeče pitanje

ajmo ovako:Nakon malo žešče vožnje treba auto ostaviti na mjestu da radi u leru dok se ne upali ventilator i u gasi.Nakon toga bi se čep rasladne tekučine morao dati otvoriti bez da voda iz posude krene van.Ako kreče vrlo naglo i burno onda je brtva u k.
Napominjem da određeni tlak u sustavu uvijek postoji te netreba previše zabrinjavati ako kod odvrtanaja čepa se čuje "čuh" to je normalno,samo nesmije nakon gašenja ventilatora voda iči van.
Postoji i još jedna mogučnost.Ako je pukla negdje posuda za vodu ili crijeva od istog sistema moguče je da u procesu hlađenja i zagrijavanja dođe do toga da u sistem uđe zrak te samim tim poveča tlak u sustavu pa rezultat može biti varljiv.Znači potrebno je vrlo pažljivo provijeriti sustav da negdje ne propušta što je vidljivi ako je u sistemu antifriz jer on ostavlja trag.Iz iskustava posuda od vode puca na onom maloj cijevčici oja služi za povrat vode u posudu ili na podnožju čepa(malo ga treba prodrmati dok radi motor i ako pušta počet če se pojavljivati mjehuriči)
I da poplovnih kilera više nemam,jer je to potrošna roba a kod kupovine zamjenskih pazite što uzimate jer mnogi "made in china"imaju takav slab protok kroz svoje sače da si na tome nemožete zagrijati niti nožni palac
Ps:Nadam se da ovaj savjet vrijedi onih 100kn uloženih u članstvo VKH-a

Da, brtva je kao što si rekao u k. Javim se na PM.