VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Da li kupiti Volvo sa turbom?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=568
Stranica: 3/5.

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 10:52 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
mislim da taj model ima visoku kompresiju pa nebi bilo loše poradit i na tome ako ide R turbo

Ima 9,0 a R ima 8,5
Dobro je to, 9:1 sa pametnim mapiranjem i nikakvih problema neće biti.
da samo što su serijski kompovi tromi pa je to dosta rizično sa tako velikom turbinom .
i EVO ima 9 kompresiju al ima i vrhunski ECU čak sam čuo da GTI5 ima 10 kompresiju ali zato mali radni tlak turba.

Autor/ica:  KIKIR6 [ pet kol 17, 2007 11:11 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:

Ima 9,0 a R ima 8,5
Dobro je to, 9:1 sa pametnim mapiranjem i nikakvih problema neće biti.
da samo što su serijski kompovi tromi pa je to dosta rizično sa tako velikom turbinom .
i EVO ima 9 kompresiju al ima i vrhunski ECU čak sam čuo da GTI5 ima 10 kompresiju ali zato mali radni tlak turba.
Pa dobro bumo onda nekaj skemijali,,,
inače ima isti EMS kao i R, "BOSCH ME 7"

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 11:12 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:

Ima 9,0 a R ima 8,5
Dobro je to, 9:1 sa pametnim mapiranjem i nikakvih problema neće biti.
da samo što su serijski kompovi tromi pa je to dosta rizično sa tako velikom turbinom .
i EVO ima 9 kompresiju al ima i vrhunski ECU čak sam čuo da GTI5 ima 10 kompresiju ali zato mali radni tlak turba.
Kao što već rekoh, auto se može pametno mapirati, gdje piše da se mora ići sa max. boost-om koji ta turbina može dati?
Golf radi sa 10:1 statičkom kompresijom, ali koristi neku foru sa latentnim zatvaranjem ventila, pa na taj način smanjuje kompresiju pri boost-anju.

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 11:18 am ]
Naslov: 

onda je pametnije ići sa manjom turbinom da bi se izbjegla velika turbo rupa (16T)

Autor/ica:  KIKIR6 [ pet kol 17, 2007 11:28 am ]
Naslov: 

Evo opisa orginal Turbina,,, pa budem videl koju uzeti
http://www.swededemon.com/turbo/turbolist.html

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 11:34 am ]
Naslov: 

Ma kakva turbo rupa, pa R ne koristi kamionsku turbinu. S druge strane, samim time što vjerojatno ne bi trebali koristiti max. boost, stlačeni zrak bi bio hladniji i to će biti veliki plus u cijeloj priči.

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 11:43 am ]
Naslov: 

turbina je velika čim može podržati preko 350ks a R turbo rupu smanjiva varijabilnom usisnom i ispušnom bregastom koju taj kikijev stroj nema pa bi se moglo dogodit da turbo tek počne puniti od 3,5RRpm što je dosta kasno ali sigurni ćemo biti tek kad proba :wink:
serijski tlak R turbine je 1,05 bara.. pošto je to HI press turbina ona je naj efikasnija na 1 bar što je vjerovatno puno za taj motor (300ks)
ja bi se radje odlučio za recimo 16T turbo koji je i bolt on gdje bi radio na 0,8 bari i davao oko 250-260 konja što sigurno nije opasno za taj motor.

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 11:53 am ]
Naslov: 

Citat:
turbina je velika čim može podržati preko 350ks a R turbo rupu smanjiva varijabilnom usisnom i ispušnom bregastom koju taj kikijev stroj nema pa bi se moglo dogodit da turbo tek počne puniti od 3,5RRpm što je dosta kasno ali sigurni ćemo biti tek kad proba :wink:
serijski tlak R turbine je 1,05 bara.. pošto je to HI press turbina ona je naj efikasnija na 1 bar što je vjerovatno puno za taj motor (300ks)
ja bi se radje odlučio za recimo 16T turbo koji je i bolt on gdje bi radio na 0,8 bari i davao oko 250-260 konja što sigurno nije opasno za taj motor.
Čini mi se da si pobrkao lončiće :lol:, kakve veze imaju bregaste sa početkom punjenja turbine?? Bregaste definiraju na kojem području će se dešavati max. snaga, a promjenom geometrije istih se zapravo proširuje opseg djelovanja. Punjenje turbine ovisi ponajviše o veličini plinske strane turbine, Bobo, i ti to dobro znaš :D

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 11:58 am ]
Naslov: 

kristalno jasno ali mislim da on sa zakretanjem isto tako smanjiva turbo rupu jer kad je manji brijeg motor je okretniji na niskim obrtajima a kad je veći brijeg onda je okretniji na visokim obrtajima i na taj nači izbjegava turbo rupu .(sjeti se moje serijske bregaste)
naj bolje bi bila VGT turbina al nažalost jedini benzinac koji je ima je porsche turbo...

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 12:05 pm ]
Naslov: 

Citat:
kristalno jasno ali mislim da on sa zakretanjem isto tako smanjiva turbo rupu jer kad je manji brijeg motor je okretniji na niskim obrtajima a kad je veći brijeg onda je okretniji na visokim obrtajima i na taj nači izbjegava turbo rupu .(sjeti se moje serijske bregaste)
naj bolje bi bila VGT turbina al nažalost jedini benzinac koji je ima je porsche turbo...
Sjeti se i ti da sam i ja imao istu tu serijsku bregastu. Nakon zamjene serijske sa atmo bregastom točka (broj okretaja motora) full boost-a se nije promijenila, nego se područje snage preselilo u više okretaje. Zato ti sada auto vuče i preko 6k rpm, a prije je umirao već nakon 5k.

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 12:07 pm ]
Naslov: 

VGT turbina je sasvim nešto drugo, i da, sa njom se reducira turbo lag.

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 12:08 pm ]
Naslov: 

istina ali zato je i turbo rupa veća nego prije, prije skoro da je nije bilo :D al se zato sad vrti ko motor :lol: :lol:

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 12:09 pm ]
Naslov: 

Citat:
VGT turbina je sasvim nešto drugo, i da, sa njom se reducira turbo lag.
o turbo lagu i govorim cijelo vrijeme :P

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 12:11 pm ]
Naslov: 

Nije turbo rupa veća, nego prirast snage osjetiš nešto kasnije zbog agresivnije bregaste, pa imaš osjećaj "turbo rupe". Pogledaj samo u boost čukicu i rpm, pa ćeš vidjeti da je full tlak zapravo tamo gdje je bio i prije, samo što auto u tom momentu još ne poteže kao prije, ali je zato kasnije show :D

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 12:13 pm ]
Naslov: 

prirast snage ali i prirast potrošnje goriva :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stranica: 3/5. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/