Sada je: uto lip 17, 2025 3:27 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 80 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri kol 11, 2010 7:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Slazem se s vama da su to kruske i jabuke ali i ATF se toplinski opterecuje, trenjem nastaju necistoce koje preuzima na sebe i ima granice izdrzljivosti tako da slicnosti postoje. Poanta je samo da se mijesanjem, osim odrzavanjem postojeceg ATFa zdravim i novi ATF koji ulijes zagadi starim tak da je polupuna casa ustvari i poluprazna kao sto to najcesce i biva kod kompromisnih rjesenja.

Uvijek i svakako je bolje promijeniti kompletan ATF ali onda krecu price o cijeni rastavljanja Aisin warner getribe jer je to jedini nacin da se cijela ocisti, pa se dodje na triper varijante mijenjanja ulja koje sam i ja koristio i opisao u jednoj temi, koje su ipak bolje od samog izlijevanja i dolijevanja ali i to nije kompletno rjesenje jer ostaje talog u filteru i na cepu koji moze zacepiti getribu, pa od straha od toga svi dizu ruke i preporucaju "safe" varijantu sto je odvidaj cep pa koliko iscuri dolij.

To je za getribu najgora varijanta ali za vlasnika i servis najsigurnija....

To kaj Volvo to preporuca (barem po pisanju nekih forumasa) je isto kao kada VW pise da je potrosnja ulja u njihovim autima do 1l na 1000 km normalna. Znaju svi vlasnici da nije ali se tjese da je jer pise u uputstvu a VWu se osigurao...
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm. :shock:
drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja.
lp

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: sri kol 11, 2010 11:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm. :shock:
drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja.
lp
Drugi put nemoj napraviti istu grešku i kupi volva s manualnom getribom :lol:


Vrh
   
PostPostano: čet kol 12, 2010 9:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm. :shock:
drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja.
lp
Drugi put nemoj napraviti istu grešku i kupi volva s manualnom getribom :lol:
.
Moj i je manualac, a od stare je automatik.
injace su te getribe ok i kad bi mjenjao ulje svakih 50tkm nebi bilo problema.
bratic istu vozi vec 280tkm bez problema,sad ponekad tresne pa ce stavit novo ulje i peri deri dalje.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet kol 12, 2010 9:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
.
Moj i je manualac, a od stare je automatik.
injace su te getribe ok i kad bi mjenjao ulje svakih 50tkm nebi bilo problema.
bratic istu vozi vec 280tkm bez problema,sad ponekad tresne pa ce stavit novo ulje i peri deri dalje.
Moj gonzo, čim je to tak osjetljivo to nemre bit dobro. Meni to sve skupa zvuči kao generalni konstrukcijski zajeb ili možda namjerno poddimenzoniranje EM ventila ili namjerni odabir tipa koje je na pragu tolerancije. Vrag će ga znat što je ideja vodilja. Zajebani japanci.
Nego, jebo getribe, šargiju u gepek i ajd na Cer. :lol:


Vrh
   
PostPostano: čet kol 12, 2010 10:37 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
.
Moj i je manualac, a od stare je automatik.
injace su te getribe ok i kad bi mjenjao ulje svakih 50tkm nebi bilo problema.
bratic istu vozi vec 280tkm bez problema,sad ponekad tresne pa ce stavit novo ulje i peri deri dalje.
Moj gonzo, čim je to tak osjetljivo to nemre bit dobro. Meni to sve skupa zvuči kao generalni konstrukcijski zajeb ili možda namjerno poddimenzoniranje EM ventila ili namjerni odabir tipa koje je na pragu tolerancije. Vrag će ga znat što je ideja vodilja. Zajebani japanci.
Nego, jebo getribe, šargiju u gepek i ajd na Cer. :lol:
i to teski konstrukcijski zajeb,mislim ono pametan japanac slozi getribu bez klasicnog filtera ulja i jos tvrdi da ulje netreba nikad mjenjat tj. da je long life :clap: :clap: :clap: sta rec nego majstori.
hebote stare getribe od mercedesa kad pocnu treskat i lose saltat probl rijesi izmjena FILTRA i ulja i deri opet. :whistle:

na cer necu ove godine moc,mozda sljedece :violin:
lp

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet kol 12, 2010 10:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
varijanta odvidaj cep pa koliko iscuri dolij je bila kobna za 2,4T koji je imao pri izmjeni cca.90tkm. :shock:
drugi put sigurno neću napravit istu grešku i mjenjat ću ulje metodom ispiranja.
lp
Ako je ta metoda uzrokovala kvar mjenjaca, onda je ili mjenjac bio u poprilicnoj banani ili si imao jebeni peh.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet kol 12, 2010 10:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
da si vidio ulje kakvo je bilo razumio bi o cemu govorim.
ono crno sto ispustis iz fergusona je misno kakvo je ovo bilo.
nakon zamjene slat ploce auto vec uredno salta 30tkm i polako se blizi sljedeca izmjena na 40-50tkm.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: uto kol 24, 2010 12:07 am 
Offline

Pridružen/a: pet tra 24, 2009 12:17 am
Postovi: 106
ja bio prisiljen skidati getribu zbog onog prokleog cepa iza zamasnjaka.

Promjenio komplet ulje i ocistio filter koliko se dalo.
Auto sad puno bolje i mekse prebacuje.
Vjerujem da je to prva izmjena... 170t km.

Staro je bilo crno ko katran :)
Na filteru i cepu iznenadjujuce malo "otpadaka".
Frajer koji radi getribe kaze da su Wernerove za k.
Napopravljao ih se ko salate. Ni nakon reparacije nisu bas najtrajnije, zato ti nitko ni nece dati garanciju.

Ali zato iz starog Cherokee-ja, bez ulja, melju zupcanici, ne salta vise od druge i nakon 100km nadolijes ulje nazad i kao nova :)
Jedino kaj ta stara nema 25 konektora za ustekat pa neznam kak bi je naserafio gore :D :D

Wesp


Vrh
   
PostPostano: pet lis 15, 2010 10:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Sam da javim da je "osvjezeno" ulje u mjenjacu i da sad puno mekse i lakse salta :mrgreen: Hvala, kiki!

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: sub lis 16, 2010 10:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Nisam ni za ni protiv ove dvije varijante jer nemogu pričati o rekla kazala nego iz iskustva,
ali me interesira jedna stvar koja se odnosi na 50%-tnu izmijenu.
Recimo ATF je ATF ali kvaliteta varira od proizvodjača do proizvodjača,ja recimo neznam kao večina
koje ulje je u mijenjaču,možda je neki kvazi majstor pomešal ulja s malo hipenola i ja stavim 4-5lit.
nekog trečeg ulja u svoju getribu i zajeb kao kod GONZA.
Možda je mijenjač bio pri izdahu ali možda ga je zajeb. kombinacija 3-različita ulja kao mene gemišt+rakija+bambus :lol:

Brijem bez obzira na pisanja ovlaštenih ili foruma bolje zamijenit komplet nego samo 50%

Kad pijem, :obscene-drinkingdrunk: pijem sve il niš :lol: :lol:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: ned lis 17, 2010 4:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Zanimljiva tema, i sreca da nisam imao iskustva sa ATom do sada.
No zdrav razum nalaze izbusit malu rupu na karteru, i iskustvom utvrditi koju diznu od starog karburatora prisarafit da to ulje polako curi po cesti. Naravno, kako je svo prljavo i gusto curit ce samo dok se auto vozi :mrgreen: i tako cete svakih nekoliko tisuca km (ovisno o velicini dizne) morati nadolit litru (dvije - tri) ulja u getribu :o
Problem rijesen :D :D :D :D

A sada salu na stranu,
Posto je AT samo jedna od tvorevina ljudskog, ne savrsenog uma, mislim da bi mogli pokrenuti nekakav reverse engeneering na jednoj od naj cescih AT getriba u Volvo grupaciji i vidjeti u kojem grmu lezi zec.
Siguran sam da netko ima staru getribu koja nakon izmjene ulja ne radi, mogli bi se nac kod nekoga tko ima vremena i garazu i krenut sa ispitivanjima.

Do sada, teorija o zacepljivanju kanala upravljackog dijela mjenjaca mi izgleda naj uvjerljivije, ali svaki mjenjac je prica za sebe pa je mozda besmisleno generalizirati problematiku.

Uf, puca me narkoza pa svasta pisem... :lol:

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: ned lis 17, 2010 5:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6572
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Evo ekipa jucer sam pricao sa covjekom koji radi u Mercedesovom servisu i rekao mi je ovo:
Automatski mjenjač-prilikom zamjene skida se cep i koliko iscuri toliko dospes pa zatim provozas auto desetak km ponovno ispustis ulje dok je toplo pa pustis 15-ak min da se metal malo ohladi pa onda sipas novo.ubiti to je prvo ispiranje getribe(i moze bilo koje ulje za mjenjace jer su ta famozna "ulja za ispiranje samo porez na neznalce")jer trebaju da izadu sve necistoce i prljavstine iz nje zbog velike osjetljivosti same getribe.
Rucni mjenjaci-auti se naveze na onu stranu na kojoj je cep od ulja pustite da iscuri koliko ide, dospete koliko fali palite auto i gazi dalje-netreba nikakvo predpranje getribe.

P.S.prilikom svake zamjene ulja preko cepa koji ima brtvu(podloznu plocicu) uvijek je potrebno zamjeniti staru novom po mogucnosti bakrenom

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 18, 2010 12:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Nisam ni za ni protiv ove dvije varijante jer nemogu pričati o rekla kazala nego iz iskustva,
ali me interesira jedna stvar koja se odnosi na 50%-tnu izmijenu.
Recimo ATF je ATF ali kvaliteta varira od proizvodjača do proizvodjača,ja recimo neznam kao večina
koje ulje je u mijenjaču,možda je neki kvazi majstor pomešal ulja s malo hipenola i ja stavim 4-5lit.
nekog trečeg ulja u svoju getribu i zajeb kao kod GONZA.
Možda je mijenjač bio pri izdahu ali možda ga je zajeb. kombinacija 3-različita ulja kao mene gemišt+rakija+bambus :lol:

Brijem bez obzira na pisanja ovlaštenih ili foruma bolje zamijenit komplet nego samo 50%

Kad pijem, :obscene-drinkingdrunk: pijem sve il niš :lol: :lol:
A moguce je i da je prijasnjih vlasnik doljevao tekucinu za pranje stakla u motor :D Jbg, najbolje kupit nov auto hehe.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 18, 2010 5:58 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6572
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:

A moguce je i da je prijasnjih vlasnik doljevao tekucinu za pranje stakla u motor :D Jbg, najbolje kupit nov auto hehe.


sto bi trebalo znaciti da je onda ulje lijevao u posudu za pranje stakala :lol: :D

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 18, 2010 8:36 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Najveći problem je što ljudi nisu naučili održavati automatske getribe jer ih do prije 10-15 god. nitko nije imao. Najnormalnije je mijenjati ulje u motoru svakih 10k km, ali u aut. getribi se nitko ne "sjeti". Ili je najnormalnije da kad kupiš polovni auto primijeniti sve tekučine i sve remene sa zatezačima, ali ulje u geteribi opet ne. Svaki proizvođač deklarira svoje ntervale, ali po meni ulje u aut. getribi treba mjenjati svakih cca. 50k km ili najkasnije svake 2god. Njemački taxi mijenja svakih 40k km jer se smatra da su to ekstremni uvjeti eksploatacije (grad). Ako znamo da se većina nas vozi po gradu, zaključite sami. Moj prijatelj je imao velikih problema sa aut. getribom na mercedesu okonji i zaključak je bio da je staro ulje uništilo getribu. Znam da je mijenjati ulje skup sport, ali tko hoće voziti automatika mora i to ukalkulirati u troškove.

_________________
S 70, 2.5 TDI, '99


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 80 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan