VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

teško pali
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5329
Stranica: 3/4.

Autor/ica:  tcode [ pon lis 03, 2011 10:11 am ]
Naslov:  Re: teško pali

Citat:
plavkast dim je od nesagorenog benzina kojeg baca dok vergla.
Plavi dim je ulje! Bijeli voda/antifriz, a crni je nesagoreni benzin.

I moj glas ide za probijenu brtvu ili napuknutu glavu/košuljicu cilindra.

Autor/ica:  danchi [ pon lis 03, 2011 11:07 am ]
Naslov:  Re: teško pali

Citat:
Citat:
plavkast dim je od nesagorenog benzina kojeg baca dok vergla.
Plavi dim je ulje! Bijeli voda/antifriz, a crni je nesagoreni benzin.

I moj glas ide za probijenu brtvu ili napuknutu glavu/košuljicu cilindra.
To je to !Imao taj problem!Generalka,nažalost... :(

Autor/ica:  dux_00 [ pon lis 03, 2011 7:35 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

jedno pitanjce oko tog plavog dima....on se javlja odmah nakon paljenja...onako pošten oblak....raziđe se za 10-ak sekundi i onda koliko vidim ne dimi plavo...nego pred jedno godinu dana, možda koji mjesec manje se desilo da je puklo neka gumica od cijevi što ide od trubine do bloka (evo našao neki papir di piše da je to neka cijev 16mm)...da ne duljim pošto se u to previše ne razumijem koliko sam shvatio nabijao je pritisak u karter i svo to ulje je letilo doslovno na auspuh, te je cijeli auto odozdola bio pun ulja...sad ovo se opralo, ali da je netko čistio uspuh sumnjam....je li moguće da se zbog toga javlja taj plavičast dim...jer kako sam i rekao....dimi dok se upali i to jedno 10 sek...nakon toga mi se sve čini ok....btw. ekotest ko Bog... :)

Autor/ica:  tcode [ pon lis 03, 2011 7:45 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Prije da su ti semerinzi ("gumice") ventila potrošene. Onda ti se kroz njih iscijedi ulje u cilindre za vrijeme dok motor miruje, pa kod paljenja dimi plavo dok ne izgori to ulje iz cilindara.

Autor/ica:  dux_00 [ pon lis 03, 2011 10:41 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

dao Bog da budu te nesretne gumice u kombinaciji s neispravnim FPR-om...to bi bio joker... :D

Autor/ica:  nenad [ uto lis 04, 2011 12:16 am ]
Naslov:  Re: teško pali

Citat:
dao Bog da budu te nesretne gumice u kombinaciji s neispravnim FPR-om...to bi bio joker... :D
Nije ti to nikakav jocker :D Misli jedno 99% da glava ide dole,između ostalog da sae riješe te gumice ;)

Autor/ica:  dux_00 [ uto lis 04, 2011 3:32 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

ali, ako glava nije stradala onda ona ne bi trebala nikakavu posebnu obradu jel? bilo bi dosta samo zamjeniti te gumice :?:

Autor/ica:  tcode [ uto lis 04, 2011 4:05 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Kad je već dolje, onda ćeš urediti i dosjede ventila, poravnati ju, promjeniti semeringe ventila i tako. Računaj na trošak od cca 500-600kn za strojnu obradu. Plus dijelovi, ruke, noge itd :D.

Autor/ica:  dux_00 [ uto lis 04, 2011 4:13 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

a finoooo, to bi odmah potpisao...naravno ako je samo to... :) već su mi se počele vrtit cifre od oko 10 somova po glavi.... :D
ovo me je već lagano utješilo... :)

Autor/ica:  tcode [ uto lis 04, 2011 4:27 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Kad skineš glavu onda ćeš znati što dalje slijedi i koliki trošak će biti. Možda je samo dihtung, možda nije, a možda su i u bunaru :D.

Autor/ica:  dux_00 [ uto lis 04, 2011 4:33 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

heheheheeh, nek rađe budu u šumi... :D sad sam se zahvaljujući vama već lagano orijentirao tako da vas više (valjda) neću gnjavit (bar u ovom postu :D ) ...čim auto ode doktoru javim za koliko "ljubavi" ću biti lakši....nadam se najboljem...još jednom veliko hvala na pomoći...ekipa ste za 10... :clap: :clap:

Autor/ica:  dux_00 [ sri tra 25, 2012 12:30 am ]
Naslov:  Re: teško pali

Pozdrav da dignem malo temu iz mrtvih.... :)

radovi su stajali, auto sam tek nedavno regao itd....uglavnom....problem nestanka vode je bio u tome što je pukla posuda vode, u međuvremenu sam je pokrpao sa nekom masom nalik plastelinu ili tako nećemu...stavi se gore i ostavi da se posuši nakon toga postane tvrda ko kamen...no to je nastavilo pucati tako da je nosim variti...bio je auto i kod mehaničara, nove svječice, počišćene neke gluposti...radio dobro jedan dan...dalje sve isto....ja sam predlagao onaj regulator pritiska goriva no valjda mene nitko ne shvaća ozbiljno, ili nitko na ovom području ne zna u Volvo....(bit će ovo drugo) :) i stoga sam odlučio uzeti stvar u svoje ruke i sam se uvjeriti da je FPR gotov...e sad...odspojio sam crijevo koje se nalazi dolje na regulatoru, tj vakuum ...onako malo je kapalo iz njega, nakon toga sam upalio auto i pratio...i iz njega je lagano počeo curiti benzin, tek primjetno niz njega se počelo slijevat i kapati....sad negdje sam gledao da je to siguran znak da je on gotov? Tj. da je ona membrana u njemu pukla i zato curi? jel to točno?
pošto odustajem od vožnje auta bilo kome zanima me kako se skida rail, tj. kako odpojiti ono kruto metalno crijevo s desne strane tako da ga u potpunosti mogu skinuti i doći do FPR-a? P.S. cijena novoga varira od 650 do 720kn BOSCH koji je kao original, te neki španjolski Metador ili Matador tako nešto za 350kn..jel vrijedi riskirati sa tim zamjenskim?

Unaprijed hvala na odgovorima... :)

Autor/ica:  Števa 071 [ sri tra 25, 2012 2:14 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Je ,otišao ti regulator,novi je skup u pm.,mi na jedan stavili rabljeni.

Autor/ica:  akiaki [ sri tra 25, 2012 5:07 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

fpr za 650kn mi se ne čini puno, ne sjećam se točno ali ja mislim kada sam ja bio gledao da je dupla cifra bila u pitanju?!?!

Autor/ica:  dux_00 [ sri tra 25, 2012 6:57 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

evo zadnji test...ištekao sam vakum, ostavio motor da se ohladi, nakon toga zapalio je iz prve, a na FPR, baca mlaz, dakle izgleda da je propišao... :)

Cijena je 650kn+10% popusta na gotovinu, tako da je to čak i manje....čini mi se kao ok ponuda....BOSCH je pa pretpostavljam da će i trajati.... :)

sad me samo zanima kako skinuti rail....tj. ona kruta (metalna crijeva) s desne strane?

Stranica: 3/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/