VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4860 |
Stranica: 3/4. |
Autor/ica: | gonzo [ sri ožu 10, 2010 9:50 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Citat: Što se tiče ove teme iz naslova mislim da sam bio dovoljno jasan već u prvom postu. A onda si ti krenuo sa "osjećam oštrinu, divljinu, brutalnost" i ostale pridjeve sa 100 oktanskim gorivom, a kada sam ti ponudio jednostavan test, umjesto da mi odgovoriš, postavio si par linkova sa reklamama za to uber gorivo.
stvarno si čudan,ljudi koji su mapirali xy automobila i koji su 10 i više godina u tom poslu i žive od toga potvrđuju ovu razliku koju ja osjetim na svom autu(95vs 100).!!!!!!O tome kako rade ECU-i neki drugi put, jer da bi ti uopće mogao išta objasniti trebao bih te prvo naučiti neke temeljne stvari, a za to sada nemam niti vremena niti volje. mora da ih je ta tvoja gripa zahvatila kad pričaju nebuloze, a u ostalom koliko si ti auta mapirao i izmjerio razliku kad znaš tako pametovat?? pa hic je tebi osobno ljepo napisao da je mjerio razliku na GTI golfu,zašto njemu ne odgovoriš i objasniš da nije tako kad si tako načitan i pametan.? a ovo za ecu,pa meni ko krajnjem korisniku je bitno da on radi a kako on radi to me ne zanima i to znaju ona dva gore navedena koji žive od toga. |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 11, 2010 9:20 am ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Pročitaj si još jedno pet puta naslov topica i uključi barem na trenutak mozak prije nego ideš išta pisati, pa možda shvatiš da taj VW sa milion i osamsto statičkom kompesijom nema apsolutno veze sa ovom temom, a još manje Hic. Rekao sam ti već, nauči elementarne stvari ako želiš sa mnom u raspravu, ako ne, lijepo te molim da ubuduće izgbjegavaš odgovaranje na moje postove. To koliko sam ja auta kalibrirao je potpuno nevažno, meni je dovoljan jedan, jer sam NAUČIO za razliku od tebe koji samo C&P-aš sa Interneta i slušaš naklapanja sa strane po stranim forumima i onda ovdje pametuješ sa polu-informacijama i još gore, krivim informacijama jer uopće ne razumiješ to što interpretiraš. Napravio sam ga dobro i radi savršeno, i to je još uvijek jedan više nego ti. Neš ti problema sada kada imam znanje napraviti 100x istu stvar i dičiti se iskustvom. Jednostavno neću jer sam hobist, takav me način zarade ne zanima niti se imam vremena time zanimati. Kada dođe vrijeme za to, složit ću još auto-dva svojim dobrim prijateljima, pa će to valjda čak i po tvom kriteriju biti nekakvo iskustvo vrijedno pažnje. Tako je, drži se ti ljudi koji znaju i koji su napravili xyz auta jer oni upravo žive od vas koji tu pamet plaćate. Živio ti meni, te uživaj i dalje u osjećajima koje ti daje tvoje "jače" 100 oktansko gorivo. |
Autor/ica: | gonzo [ čet ožu 11, 2010 10:32 am ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Citat: Pročitaj si još jedno pet puta naslov topica i uključi barem na trenutak mozak prije nego ideš išta pisati, pa možda shvatiš da taj VW sa milion i osamsto statičkom kompesijom nema apsolutno veze sa ovom temom, a još manje Hic. Rekao sam ti već, nauči elementarne stvari ako želiš sa mnom u raspravu, ako ne, lijepo te molim da ubuduće izgbjegavaš odgovaranje na moje postove.
injace taj vw ima jako slicnu elektroniku kao moj volvo i svi drugi novije generacije, a sa takvom rade svi bolji auti u zadnjih desetak godina,pitaj hica ak ti nije jasno jer je on pokusao slagat mapu za moj auto pa nek te nauci nekim stvarima.(ako bude htio jer svaka skola kosta)Citat: To koliko sam ja auta kalibrirao je potpuno nevažno, meni je dovoljan jedan, jer sam NAUČIO za razliku od tebe koji samo C&P-aš sa Interneta i slušaš naklapanja sa strane po stranim forumima i onda ovdje pametuješ sa polu-informacijama i još gore, krivim informacijama jer uopće ne razumiješ to što interpretiraš. Napravio sam ga dobro i radi savršeno, i to je još uvijek jedan više nego ti. Neš ti problema sada kada imam znanje napraviti 100x istu stvar i dičiti se iskustvom. Jednostavno neću jer sam hobist, takav me način zarade ne zanima niti se imam vremena time zanimati. Kada dođe vrijeme za to, složit ću još auto-dva svojim dobrim prijateljima, pa će to valjda čak i po tvom kriteriju biti nekakvo iskustvo vrijedno pažnje.
jebiga ja C&Peam ono sta drugi pisu po raznim forumima jer mi se neda pametovat kao sto ti pametujes tj. citas druge forume pa se ovdje radis pametan.(cudi me sto ne pametujes tako na hrawebu ili na s40conceptsima??)upravo zbog TVOG pametovanja drugi sudionici ovog foruma sve manje pisu o ovakvim stvarima jer si TI uvjek najpametniji i svakome loncu si poklopac. nije mi samo jasno zasto se svi uvjek moraju slagati sa tvojim stavom i misljenjem jer ako se ne slazu onda pocinjes uvjek ovako kenjat kao sto kenjas u ovoj temi. nemoj me krivo shvatit TI se jako puno razumjes u te stvari,puno vise nego ja jer mene to ne zanima i ne treba mi ,jer imaju ljudi koji ce to odradit kvalitetno za mene kad bude trebalo. problem je samo u tvome postanju,, a to sam ti jednom vec rekao pa si se uvrjedio i rekao da neces vise ni slova napisati na ovom forumu.!! molim te nemoj sad opet pocet o jalu,ljubomori i toj dominikovoj gripi koju stalno citiras. tebi svaka cast na tvom projektu i na neki nacin sam ti zahvalan jer kroz njega sam naucio puno o volvu, i ne samo ja nego i svi mi ovdje na forumu. Citat: Tako je, drži se ti ljudi koji znaju i koji su napravili xyz auta jer oni upravo žive od vas koji tu pamet plaćate. Živio ti meni, te uživaj i dalje u osjećajima koje ti daje tvoje "jače" 100 oktansko gorivo.
naravno da cu se ja drzati tih ljudi jer sigurno necu dati nekome da mi mapira auto a u svojoj karijeri je slozio 1-2 auta i misli da je najpametniji i da sve zna.ipak motor u mome autu kosta oko 2500€ rabljen i vrlo je bitno povjerenje i iskustvo tunera koji ce ga radit. na kraju kajeva mozda 100 oktansko gorivo u austriji ima 100 oktana a dok nas hrvatski 95 ima samo 92 pa zato tolika razlika al mozda su u sumi........ ljep pozdrav i misim da nema vise smisla o ovome raspravljati jer je DEBEL off.... |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 11, 2010 12:50 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Citat: Citat: Pročitaj si još jedno pet puta naslov topica i uključi barem na trenutak mozak prije nego ideš išta pisati, pa možda shvatiš da taj VW sa milion i osamsto statičkom kompesijom nema apsolutno veze sa ovom temom, a još manje Hic. Rekao sam ti već, nauči elementarne stvari ako želiš sa mnom u raspravu, ako ne, lijepo te molim da ubuduće izgbjegavaš odgovaranje na moje postove.
injace taj vw ima jako slicnu elektroniku kao moj volvo i svi drugi novije generacije, a sa takvom rade svi bolji auti u zadnjih desetak godina,pitaj hica ak ti nije jasno jer je on pokusao slagat mapu za moj auto pa nek te nauci nekim stvarima.(ako bude htio jer svaka skola kosta)![]() ![]() Citat: Citat: To koliko sam ja auta kalibrirao je potpuno nevažno, meni je dovoljan jedan, jer sam NAUČIO za razliku od tebe koji samo C&P-aš sa Interneta i slušaš naklapanja sa strane po stranim forumima i onda ovdje pametuješ sa polu-informacijama i još gore, krivim informacijama jer uopće ne razumiješ to što interpretiraš. Napravio sam ga dobro i radi savršeno, i to je još uvijek jedan više nego ti. Neš ti problema sada kada imam znanje napraviti 100x istu stvar i dičiti se iskustvom. Jednostavno neću jer sam hobist, takav me način zarade ne zanima niti se imam vremena time zanimati. Kada dođe vrijeme za to, složit ću još auto-dva svojim dobrim prijateljima, pa će to valjda čak i po tvom kriteriju biti nekakvo iskustvo vrijedno pažnje.
jebiga ja C&Peam ono sta drugi pisu po raznim forumima jer mi se neda pametovat kao sto ti pametujes tj. citas druge forume pa se ovdje radis pametan.(cudi me sto ne pametujes tako na hrawebu ili na s40conceptsima??)upravo zbog TVOG pametovanja drugi sudionici ovog foruma sve manje pisu o ovakvim stvarima jer si TI uvjek najpametniji i svakome loncu si poklopac. nije mi samo jasno zasto se svi uvjek moraju slagati sa tvojim stavom i misljenjem jer ako se ne slazu onda pocinjes uvjek ovako kenjat kao sto kenjas u ovoj temi. Za razliku od tebe, kako na drugim forumima, tako i ovdje, pišem ono u što sam siguran i ono što ZNAM, a ako nisam siguran onda to otvoreno kažem ili još češće, uopće ne pišem u takvim temama. Kao što vidiš, niti sam najpametniji niti sve znam. A ako to znači biti svakom loncu poklopac onda, jebi ga, jesam. Citat:
nemoj me krivo shvatit TI se jako puno razumjes u te stvari,puno vise nego ja jer mene to ne zanima i ne treba mi ,jer imaju ljudi koji ce to odradit kvalitetno za mene kad bude trebalo.
Ne moraš se ti meni niti zahvaljivati niti diviti, ja ti od toga ne živim niti se time hranim. Ali brate prestani biti tvrdoglava mazga, ako već vidiš da o nečemu znam više od tebe, zar je to tako sramotno i teško priznati? Umjesto toga svaku našu raspravu tjeraš do te mjere i spuštaš na nivo da se maltene počinjemo vrijeđati u trenutku kada ostaneš bez argumenata. Opet ti kažem, ja ako nešto ne znam ili ne razumijem, to mi nikakav problem nije priznati i pitati da mi se objasni. Kod tebe toga nema, tebi je to automatski uvreda i kreneš sa šamaranjem.problem je samo u tvome postanju,, a to sam ti jednom vec rekao pa si se uvrjedio i rekao da neces vise ni slova napisati na ovom forumu.!! molim te nemoj sad opet pocet o jalu,ljubomori i toj dominikovoj gripi koju stalno citiras. tebi svaka cast na tvom projektu i na neki nacin sam ti zahvalan jer kroz njega sam naucio puno o volvu, i ne samo ja nego i svi mi ovdje na forumu. Citat: Citat: Tako je, drži se ti ljudi koji znaju i koji su napravili xyz auta jer oni upravo žive od vas koji tu pamet plaćate. Živio ti meni, te uživaj i dalje u osjećajima koje ti daje tvoje "jače" 100 oktansko gorivo.
naravno da cu se ja drzati tih ljudi jer sigurno necu dati nekome da mi mapira auto a u svojoj karijeri je slozio 1-2 auta i misli da je najpametniji i da sve zna.ipak motor u mome autu kosta oko 2500€ rabljen i vrlo je bitno povjerenje i iskustvo tunera koji ce ga radit. na kraju kajeva mozda 100 oktansko gorivo u austriji ima 100 oktana a dok nas hrvatski 95 ima samo 92 pa zato tolika razlika al mozda su u sumi........ ljep pozdrav i misim da nema vise smisla o ovome raspravljati jer je DEBEL off.... Vidiš, to je još jedna razlika između tebe i mene, ti dovezeš auto i platiš nekome da prestane biti tvoja briga, a ja sam se sam uhvatio problematike i da bih ju riješio portrošio sam ohoho vremena kako bih shvatio što i kako u motoru radi. Samim time uzimam si za pravo tumačiti i tvrditi neke stvari koje su meni kristalno jasne, poput recimo ove o kojoj sada razglabamo. Uostalom, dva puta sam ti nudio praktičan i vrlo jednostavan test, ja natočim gorivo a ti kažeš koje je, kada si već tako siguran i čvrsto stojiš iza toga, zašto nisi rekao, ok probat ćemo, nego se i dalje sa mnom raspravljaš i pokušavaš rušiti moj kredibilitet u očima forumaša. Uopće ne sumnjam u moć njihovog rasuđivanja, tako da me to niti najmanje ne dira. 2 all: da se razumijemo, ja nigdje nisam tvrdio niti tvrdim da vam nije pametno točiti više oktansko gorivo ako ste u prilici, naprotiv, točite ga ako vam moj savjet išta znači, ali ne očekujte zbog toga ekstra konje jer ih nebude. No, da će motor biti sigurniji u nekim ekstremnim uvjetima, biti će. |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 11, 2010 1:48 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
A evo ti, kad ga već toliko spominješ, i tvoj tuner Hic i ono što ti on može napraviti. ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet ožu 11, 2010 3:51 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
mozemo mi ovako do sutra a ja zbilja nemam zivaca nit vremena natezati se oko jedne stvari sa covjekom koji je jednostavno prepametan i sve zna. tomo sve je tako kako si ti rekao sve 5 ,a ona dvojica nemaju pojma skupa samnom, sigurno nas gripa pere,mene vise nego njih. ![]() LOCK sto se tice pravopisa apsolutno si u pravu jer on postaje iz godine sve gori i gori a mozda je razlog tome sto zivim u stranoj zemlji kad sve skupa saberem 17-18 godina, gdje svakodnrevno govorim i pisem tecno njemacki jezik.(jebga sorry nisu svi pametni da sve znaju) za myhraweb te apsolutno boli qurac s cijeg ja akonta pratim forum ![]() Hica nemas pravo blatit jer ti je valjda jasno zbog cega da ne pisem bezveze. ah da,mapiranje novijih volva; NEMOZE GA NITKO MAPIRATI,kontaktirao sam cijelu europu tj. svakoga tko radi volvo tuning u krugu od 1000km, i nemoze niko radit custom tuning na valjcima a Hic ti je objasnio zasto ali je naveo samo 2-3 stvari a ima ih jos puno vise. cak sam i pitao dali imaju mozda gotovu mapu od nekoga tko je ovo isto radio ali nema nitko jer ovaj set up na s60 2001 nije nitko radio. decki iz Rice su se ponudili gotovom mapom slicnoga setupa pa da probam,ali predaleko i preskupo je to (cca1000km u jednu stranu)da bi isao probavat. cjenjeni tuner Marko mjenja samo 3-4 tablice a ostalo ostaje tvornicki tako da on definitivno otpada. eventualno tko moze su decki iz autotecha ali su jako daleko i nisu spremni pomoci.(logicno) Hic je rekao da moze ali nema vremena 10 dana da drka po mom autu a i nemoze mi to onda naplatit koliko bi vremena izgubio.(posteno kaze) jedino tko ce radit je RSR Matjaz ,iz tog razloga sto mi je davno obecao i covjek je od rijeci te nece me ostavit na cjedilu.(cijenu nesmjem ni spomenuti je je smjesna tj. vise simbolicna) covjek je rekao da dodjem sutra u ribnicu sa autom da izcita chip i onda da mu dam 10-15 dana vremena da slozi bazne mape tako da moze s njima raditi na kocnici.(svaka cast) injace mape su vrlo slicne kao sto imaju RS i S modeli od audija samo volvo radi na drugacijem protokolu i to je problem. da zaboravih na Mitju,covjek ima sigurno puno iskustva samo ja osobno nemam povjerenja u njega a i nisam siguran(nisam ni pitao) da radi oem ECU jedinice a i da radi u ovom slucaju nebi mogao nista. . |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 11, 2010 4:04 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Niti jednom riječju ja Hica ne blatim, a ti mi dokaži ako je drugačije, samo sam ti pokazao što čovijek može odnosno ne može napraviti na tvom autu, opet tvoje čitanje bez razmišljanja. Već sam ti rekao, tu ti stvarno ne mogu pomoći. Možda i u tome leži problem tvojih 17-18 godina u stranoj zemlji, ali ni za to ti ja nisam kriv, barem se nadam da nisam. Točno je da me zaboli qurac sa čijeg accounta ti čitaš myhraweb 8), ja sam vas upozorio, a vi kako vas volja. Zbog jedne preporuke sam već nahebo, pa mogu i drugi put, nije bad, hvala vam momci na tome. Za to tko će tebi mapirati auto također me zaboli qurac. |
Autor/ica: | gonzo [ čet ožu 11, 2010 4:18 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Citat: Niti jednom riječju ja Hica ne blatim, a ti mi dokaži ako je drugačije, samo sam ti pokazao što čovijek može odnosno ne može napraviti na tvom autu, opet tvoje čitanje bez razmišljanja. Već sam ti rekao, tu ti stvarno ne mogu pomoći. Možda i u tome leži problem tvojih 17-18 godina u stranoj zemlji, ali ni za to ti ja nisam kriv, barem se nadam da nisam.
rijecju ne blatis ali blatis sa svojim dvolicnim i cinicnim pisanjem a ja bi trebao bit ko vidoviti milan da tocnoznam sta ti mislis i u kojem si smislu to napisao. ![]() iz toga razloga nema smisla kenjat po forumu jer tako mezemo do sutra jer ti ces uvjek izokrenut kak tebi pase ili ja protumacit drugacije ili krivo. za mene je diskusija ovim postom zavrsena a ako mi imas sta rec i imas zelju tj. obraz samnom raspravit neke stvari onda samo u 4 oka ![]() ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ čet ožu 11, 2010 4:22 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Dečkovi smirite malo strasti, nepotrebno ovako se šamarat, kako sam rekao mi ovdje nemoramo niti jednog a niti drugogo slušat, fino je da se piše i trebate, bar na par dana živne forum kad se počnete prepucavat, pametni ste svaka čast i podosta svaki zna na kraju krajeva sva trojica smo skupa počinjali zar se trebamo sad ovako razgovart, ja mislim da ne ![]() Nego baš mi je malo čudno kako se drugi članovi neuključuju u ovu raspravu izgleda da im je full zanimljivo ovo pratit dok se tema ne zaključa po običaju, aj popite po pivo i oladite malo i sve će biti spr ![]() Tomo za my hraweb te nitko nije pitao ništa, kakao znaš da se Gonzo u zadnjih 5 dana nije s Hicom čuo svakodnevno po nekoliko minuta i malo razglabli i o ovoj temi, tako da molim te pusti to ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 11, 2010 4:28 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Ne znam i ne tvrdim, ali ako mu daješ account, još jednom te lijepo molim da promijeniš password i prekinete sa time. Ja sam te tamo preporučio, pravila znaš, a znaš i da su rigorozni. Dobio sam warn zobg preporuke za Igora, pa mi ne treba i zbog tebe. |
Autor/ica: | zlaya [ čet ožu 11, 2010 5:01 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Citat: Ne znam i ne tvrdim, ali ako mu daješ account, još jednom te lijepo molim da promijeniš password i prekinete sa time. Ja sam te tamo preporučio, pravila znaš, a znaš i da su rigorozni. Dobio sam warn zobg preporuke za Igora, pa mi ne treba i zbog tebe.
E jesi uporan za nevjerovat, zar tvoja uvijek mora bit zadnja ja ću se upucat ![]() Eto onda če mo ga, tj. ja ču ga kad si tako siguran preporučit tamo pa nečeš svoj ugled tamo kaljat kojeg si stekao zbog nekog kog poznaješ 25 godina, sam si rekao da onaj warn je reda radi ipak imaš resspect tamo, jebiga ja bi za svog brata dao ruku ti za frenda možeš kako sam i ja za tvog šogija dat preporuku tj. pozitivno mišljenje, i još te jednom ljepo molim da me prestanš ko dijete upozoravat pismen sam i znam čitat ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet ožu 11, 2010 5:21 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
2 gonzo: još uvijek živim na istoj adresi 2 zlaja: nitko ti ne brani da ga preporučiš (osim možda pravila o broju postova koji moraš imati da bi nekoga mogao preporučiti, ali za to nisam siguran), a ovo davanje accounta bolje zajebi jer to se jako lako provjeri, pogotovo u vašem slučaju jer ste poprilično dislocirani. |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet ožu 11, 2010 5:36 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Ja bih vas obadvojicu najljepše zamolio da zakopate ratne sjekire. Nisam pročitao sve današnje postove do kraja niti to imam namjeru jer su lagano zabrazdili u O.T. a čitateljstvo ovog foruma od njih nema nikakve koristi. Hvala lijepa Moderator i predsjednik VKH-a ![]() |
Autor/ica: | zlaya [ čet ožu 11, 2010 5:36 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Citat: 2 gonzo: još uvijek živim na istoj adresi
Pa načemo nekog ako ga ja nemogu a ti nečeš preporučit, kakva provjera pa nismo na policiji tj. ja jesam po zanimanju ha ha jedino ako se budemo igrali detektiva, pokvarenog telefona ili 007 agenata svi skupa, a opeti još jednom ljepo kažem jebote sam sam sebi dosadan Tomo sve pet i hvala na upozorenju, svakodnevno se čuje s Hicom skoro po pol sata pa su počeli ogovarat myhraweb znaš Hica kakav je spaljen lik teško šuti 2 zlaja: nitko ti ne brani da ga preporučiš (osim možda pravila o broju postova koji moraš imati da bi nekoga mogao preporučiti, ali za to nisam siguran), a ovo davanje accounta bolje zajebi jer to se jako lako provjeri, pogotovo u vašem slučaju jer ste poprilično dislocirani. ![]() |
Autor/ica: | dugi [ čet ožu 11, 2010 7:12 pm ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS |
Citat: Ja bih vas obadvojicu najljepše zamolio da zakopate ratne sjekire. Nisam pročitao sve današnje postove do kraja niti to imam namjeru jer su lagano zabrazdili u O.T. a čitateljo ovog foruma od njih nemaju nikakve koristi.
Evo vam na sad Hvala lijepa Moderator i predsjednik VKH-a ![]() ![]() ![]() |
Stranica: 3/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |