VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Pitanje o Turbu
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=481
Stranica: 3/6.

Autor/ica:  BELA [ uto srp 31, 2007 7:24 pm ]
Naslov: 

Aj neka rjesi to tako da bude onda prava sprica, pravi ''otrov'' ...

Autor/ica:  v850 [ čet kol 16, 2007 11:47 pm ]
Naslov: 

Da nastavim...
Situacija je sljedeca... Stojim na semaforu vracajuci se s posla lagano u prvu i zbog guzve malo jace stisnem sto prije proc kad turbo proradi i skoro poljubim drugu stranu ceste. Iznenaden prolazim nekako brzo u drugu i opet gas kad kurac....
I tako malo radi malo ne.... Prosao sam vec dosta ljudi i samo pare ostavljam.... Od kud da pocnem??? :roll:

Autor/ica:  nenad [ čet kol 16, 2007 11:48 pm ]
Naslov: 

Citat:
Da nastavim...
Situacija je sljedeca... Stojim na semaforu vracajuci se s posla lagano u prvu i zbog guzve malo jace stisnem sto prije proc kad turbo proradi i skoro poljubim drugu stranu ceste. Iznenaden prolazim nekako brzo u drugu i opet gas kad kurac....
I tako malo radi malo ne.... Prosao sam vec dosta ljudi i samo pare ostavljam.... Od kud da pocnem??? :roll:
Gonzo jel njega možda jebe westgate :?:

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 11:04 am ]
Naslov: 

Citat:
E PA DA NASTAVIM....
Danas mjerio tlak i nu eto 0.35 bara...
Pitanje 1. Dali je moguce da zbog mjenjanja cijevi na turbine (vakuma) kompjuter prepoznaje i dalje gresku te zbog toga turbina ne radi?
Pitanje 2. Kako se vrse servisi turbina i dali to uopce postoji?
Pitanje 3. Koliki pritisak uopce mora bit na 2.0 155kW t5 ?
Pitanje 4. Offtopic: Kad cemo na pivu? :D
edit: Ne znam koliki bi mu tlak trebao biti ali mi se 0,35 bara čak i za LPT čini malo. U kojoj brzini mjeriš max. tlak?

odgovori na pitanja:
1. Ne bih rekao
2. Postoji, mjenjaju se ležajevi, impeleri po potrebi, sve se ponovo balansira itd.
3. Nemam pojma, probat ću saznati
4. Kad dođeš u Zg :)

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 11:28 am ]
Naslov: 

rakao bi da taj motor mora imati oko 0,85bara radni tlak(Hi press turbo) a meni se čini da samo treba resetirati komp možda je u safe modu pa zato neide
probaj WG malo sa rukom razradit možda je stvarno ostao otvoren što nebi utjecalo na boost nego na samo veću turbo rupu...

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 11:38 am ]
Naslov: 

Citat:
rakao bi da taj motor mora imati oko 0,85bara radni tlak(Hi press turbo) a meni se čini da samo treba resetirati komp možda je u safe modu pa zato neide
probaj WG malo sa rukom razradit možda je stvarno ostao otvoren što nebi utjecalo na boost nego na samo veću turbo rupu...
Safe mode bi mogao biti u pitanju. Meni se čak čini da se upravo to i dogodilo, naime, napisao si kako je auto odjednom poletio kao metak. Možda je WG ostao zaglavljen, ali zatvoren, pa imaš overboost cijelo vrijeme. ECU je to jedno vrijeme tolerirao, no očito više ne, što je u biti dobro, jer ti na taj način štiti motor.

Autor/ica:  tcode [ pet kol 17, 2007 11:59 am ]
Naslov: 

Evo i jednog prigodnog filmića o doduše ne reparaciji turbina, nego stvaranju hibrida, ali dat će vam osnovnu ideju o tome kako se turbine slažu.
http://www.youtube.com/watch?v=GrJLB_rp ... ted&search

Autor/ica:  v850 [ pet kol 17, 2007 5:44 pm ]
Naslov: 

Prema ovlastenom bosch servisu mjereno je 0.35 bara i ecu ne baca gresku....
Prema isto jednom servisu ecu nema greske i sve o.k....
Ako mislite na wg onu malu sipkicu sto spaja nesto... Ona radi... valjda cuje se nekakav vakuum da radi....
Sta da radim kad u ri nema postenog majstora koji mi moze konkretno rec u cemu je stvar....
:evil: :evil:
Koliko uzimaju "majstori" za reparaciju turbine????

Autor/ica:  iggy [ pet kol 17, 2007 9:36 pm ]
Naslov: 

Citat:
Evo i jednog prigodnog filmića o doduše ne reparaciji turbina, nego stvaranju hibrida, ali dat će vam osnovnu ideju o tome kako se turbine slažu.
http://www.youtube.com/watch?v=GrJLB_rp ... ted&search
trebali bi kidnapirat frajera, imao bi posla u klubu. :wink:

Autor/ica:  gonzo [ pet kol 17, 2007 10:26 pm ]
Naslov: 

moraš posjetit volvo servis jer nemogu zamjenski serviseri ući u sva sučelja ECU-a
na mojoj četrdesetki kad mi se upali safe mode zbog overboosta može samo volvo servis resetirati jer ja sa svojim obd readerom nemogu ući u DSA sučelje u kojem se nalazi overboost resetiranje...

Autor/ica:  850-T5 [ sub kol 18, 2007 11:02 am ]
Naslov: 

Ja sam ti imao isti problem kada sam kupio auto.
Imam isti motor kao i ti pa predpostavljam da je isti problem.
Kod mene ti je turbo radi kada bi on to htio pa je to bio veliki problem sa tim autom.
Imaš brz auto i znaš kako ide,pa onda želiš prestići nekoga,u drugom smjeru auto još bolje kamion od 20000tona,
a on odjednom kaže čuj kompa ja sad nebi više a ti naravno na pola kolone pa se ti miško snalazi.
Pa onda već misliš da više stvarno neće pa uđeš u zavoj daš gasa,i evo njega bok kompa ja sada bi i evo ponovno sranje.
Moj ti je prijedlog da ga ne forsiraš i pokušaš ne ulaziti u turbo,ja sam ga forsiro jel mi je već išao na kurac
pa sam mislio ko ga jebe-pa sam tako jednog dana stiskajući gas ostao na cesti.
Skužićeš po velikom oblaku dima iza sebe i da auto više ne ide nigdje,ali radi što ga prije ugasi jer ti pošalje
velike količine ulja u auspuh pa i kada poslije promjeniš turbinu auto ti dimi dok se ulje ne spali a vjeruj treba vremena.
Čak i kada ga skineš i izbušiš da ulje izađe pa čak i spališ.
Turbina ti je polovna oko 1500-2000kn kod Veljka s garancijom na određeno vrijeme.
Ja je imam 2 godime i stvarno bez problema ili kupit od onoga japanca preko tcoda novu.
Nadam se da sam bar malo pomogao.Sretno :D :D :D :D :D :D
slika

Autor/ica:  v850 [ sub kol 18, 2007 12:00 pm ]
Naslov: 

Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....

Autor/ica:  KIKIR6 [ sub kol 18, 2007 11:06 pm ]
Naslov: 

Citat:
Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....

Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine..

Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora")

Autor/ica:  tcode [ sub kol 18, 2007 11:11 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....

Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine..

Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora")
A ja bih preporučio AK Biškup, kad se već Kiki srami napisati :D. Znam da smo već dosadni sa preporukom AK Biškup i nekome tko ovo čita sa strane vjerojatno izgleda kao hebena reklama, ali ekipa je stvarno za svaku preporuku i iskreno ti kažem, da ne znam za njih, ne bih imao pojma kuda drugdje da te pošaljem.

Autor/ica:  v850 [ sub kol 18, 2007 11:23 pm ]
Naslov: 

Cijevcice su neke promjenjene 3 kom ali nista... neznam dali ih ima jos ali mi se cini da bi trebalo otic u ovl. servis ali vjerujte nikako mi se nisi dopali ovi u rijeci.... Mozda mi je to samo prvi dojam ali kao 1. prvo trazio sam kompletnu dijagnostiku auta i sta sam dobio nista.... :evil: Senzor zamasnjaka.... I ja sam prvi koji se javlja sa tom greskom...halo!!!pa koliko ima ljudi t5 i kako tako jedan ovlasteni servis moze imat propusta.... neznam.... ali nece bit druge nego uletit u nekakvu kombinaciju.... mozda se na kraju i zaletim do zg...
Citat:
Citat:
Citat:
Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema....
A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace....

Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine..

Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora")
A ja bih preporučio AK Biškup, kad se već Kiki srami napisati :D. Znam da smo već dosadni sa preporukom AK Biškup i nekome tko ovo čita sa strane vjerojatno izgleda kao hebena reklama, ali ekipa je stvarno za svaku preporuku i iskreno ti kažem, da ne znam za njih, ne bih imao pojma kuda drugdje da te pošaljem.

Stranica: 3/6. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/