VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Pitanje o Turbu http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=481 |
Stranica: 3/6. |
Autor/ica: | BELA [ uto srp 31, 2007 7:24 pm ] |
Naslov: | |
Aj neka rjesi to tako da bude onda prava sprica, pravi ''otrov'' ... |
Autor/ica: | v850 [ čet kol 16, 2007 11:47 pm ] |
Naslov: | |
Da nastavim... Situacija je sljedeca... Stojim na semaforu vracajuci se s posla lagano u prvu i zbog guzve malo jace stisnem sto prije proc kad turbo proradi i skoro poljubim drugu stranu ceste. Iznenaden prolazim nekako brzo u drugu i opet gas kad kurac.... I tako malo radi malo ne.... Prosao sam vec dosta ljudi i samo pare ostavljam.... Od kud da pocnem??? ![]() |
Autor/ica: | nenad [ čet kol 16, 2007 11:48 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Da nastavim...
Gonzo jel njega možda jebe westgate Situacija je sljedeca... Stojim na semaforu vracajuci se s posla lagano u prvu i zbog guzve malo jace stisnem sto prije proc kad turbo proradi i skoro poljubim drugu stranu ceste. Iznenaden prolazim nekako brzo u drugu i opet gas kad kurac.... I tako malo radi malo ne.... Prosao sam vec dosta ljudi i samo pare ostavljam.... Od kud da pocnem??? ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 17, 2007 11:04 am ] |
Naslov: | |
Citat: E PA DA NASTAVIM....
edit: Ne znam koliki bi mu tlak trebao biti ali mi se 0,35 bara čak i za LPT čini malo. U kojoj brzini mjeriš max. tlak?Danas mjerio tlak i nu eto 0.35 bara... Pitanje 1. Dali je moguce da zbog mjenjanja cijevi na turbine (vakuma) kompjuter prepoznaje i dalje gresku te zbog toga turbina ne radi? Pitanje 2. Kako se vrse servisi turbina i dali to uopce postoji? Pitanje 3. Koliki pritisak uopce mora bit na 2.0 155kW t5 ? Pitanje 4. Offtopic: Kad cemo na pivu? ![]() odgovori na pitanja: 1. Ne bih rekao 2. Postoji, mjenjaju se ležajevi, impeleri po potrebi, sve se ponovo balansira itd. 3. Nemam pojma, probat ću saznati 4. Kad dođeš u Zg ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 17, 2007 11:28 am ] |
Naslov: | |
rakao bi da taj motor mora imati oko 0,85bara radni tlak(Hi press turbo) a meni se čini da samo treba resetirati komp možda je u safe modu pa zato neide probaj WG malo sa rukom razradit možda je stvarno ostao otvoren što nebi utjecalo na boost nego na samo veću turbo rupu... |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 17, 2007 11:38 am ] |
Naslov: | |
Citat: rakao bi da taj motor mora imati oko 0,85bara radni tlak(Hi press turbo) a meni se čini da samo treba resetirati komp možda je u safe modu pa zato neide
Safe mode bi mogao biti u pitanju. Meni se čak čini da se upravo to i dogodilo, naime, napisao si kako je auto odjednom poletio kao metak. Možda je WG ostao zaglavljen, ali zatvoren, pa imaš overboost cijelo vrijeme. ECU je to jedno vrijeme tolerirao, no očito više ne, što je u biti dobro, jer ti na taj način štiti motor.
probaj WG malo sa rukom razradit možda je stvarno ostao otvoren što nebi utjecalo na boost nego na samo veću turbo rupu... |
Autor/ica: | tcode [ pet kol 17, 2007 11:59 am ] |
Naslov: | |
Evo i jednog prigodnog filmića o doduše ne reparaciji turbina, nego stvaranju hibrida, ali dat će vam osnovnu ideju o tome kako se turbine slažu. http://www.youtube.com/watch?v=GrJLB_rp ... ted&search |
Autor/ica: | v850 [ pet kol 17, 2007 5:44 pm ] |
Naslov: | |
Prema ovlastenom bosch servisu mjereno je 0.35 bara i ecu ne baca gresku.... Prema isto jednom servisu ecu nema greske i sve o.k.... Ako mislite na wg onu malu sipkicu sto spaja nesto... Ona radi... valjda cuje se nekakav vakuum da radi.... Sta da radim kad u ri nema postenog majstora koji mi moze konkretno rec u cemu je stvar.... ![]() ![]() Koliko uzimaju "majstori" za reparaciju turbine???? |
Autor/ica: | iggy [ pet kol 17, 2007 9:36 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Evo i jednog prigodnog filmića o doduše ne reparaciji turbina, nego stvaranju hibrida, ali dat će vam osnovnu ideju o tome kako se turbine slažu.
trebali bi kidnapirat frajera, imao bi posla u klubu. http://www.youtube.com/watch?v=GrJLB_rp ... ted&search ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 17, 2007 10:26 pm ] |
Naslov: | |
moraš posjetit volvo servis jer nemogu zamjenski serviseri ući u sva sučelja ECU-a na mojoj četrdesetki kad mi se upali safe mode zbog overboosta može samo volvo servis resetirati jer ja sa svojim obd readerom nemogu ući u DSA sučelje u kojem se nalazi overboost resetiranje... |
Autor/ica: | v850 [ sub kol 18, 2007 12:00 pm ] |
Naslov: | |
Mozda je stvarno samo ecu... Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema.... A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace.... |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sub kol 18, 2007 11:06 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema.... A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace.... Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine.. Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora") |
Autor/ica: | tcode [ sub kol 18, 2007 11:11 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema.... A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace.... Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine.. Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora") ![]() |
Autor/ica: | v850 [ sub kol 18, 2007 11:23 pm ] |
Naslov: | |
Cijevcice su neke promjenjene 3 kom ali nista... neznam dali ih ima jos ali mi se cini da bi trebalo otic u ovl. servis ali vjerujte nikako mi se nisi dopali ovi u rijeci.... Mozda mi je to samo prvi dojam ali kao 1. prvo trazio sam kompletnu dijagnostiku auta i sta sam dobio nista.... ![]() Citat: Citat: Citat: Mozda je stvarno samo ecu...
Jer prije ugradnje plina kada mi je navodno turbina radila, onda je ustvari bilo da kad bi krenuo u prvoj i stisnuo gas tlak nije presao trecinu bijelog a druga treca cetvrta i peta radilo je bez problema.... A sad kako je to sve ugradjeno i kako opet ne radi javlja se da samo ponekad i to samo u prvoj brzini auto podivlja na prepad... Sto i nije bas ugodno.... sto za mene sto za suvozace.... Nekak mi se čini da imaš problema sa cijevčicama od vakuma, negdje vuče ili pušta zrak,, daj si sve to provjeri prije nego letiš u kakve troškove vezane na kupnju turbine.. Preporučio bi ti posjet ovlaštenom servisu (vjeruj mi nagledao sam se Volvača sjebanih od strane "majstora") ![]() |
Stranica: 3/6. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |