Sada je: uto lip 17, 2025 4:14 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 45 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ožu 24, 2011 8:49 am 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
ako ode kuplung ili je pri kraju (govorimo o 2.0d) koliko otprilike dođe zamjena..
ako je u fordovom servisu 7-9 soma, u volvo servisima je vjerojatno još više...

znam da se govorilo ovdje da ima majstor koji radi u volvo servisu (radi i doma)..
meni bi bila zanimljivija ta opcija.. čovjek vjerojatno radi isto kao i u servisu, ali to na kraju košta puno manje..

ako je netko tražio ili kupovao, koliko otprilike košta zamjena kvačila (cijeli set i sve što ide).. i čovjekov posao naravno??


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 24, 2011 12:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 23, 2010 11:48 am
Postovi: 63
Vozi: V 50
I mene bi zanimalo
:pray:


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 24, 2011 1:28 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Mislim da je u ovlaštenim servisima (Ford, Volvo) cijena slična. Cijena sata im je otprilike ista a i kuplung set je potpuno isti.


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 24, 2011 1:48 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
to znam, jedan ovlašteni gdje sam išao je sat posla oko 240kn.

a dijelovi su dosta skupi..

zanima me koliko košta set kvačila (ako je netko tražio ili kupovao) i da to zamijeni netko tko zna (ne ovlašteni)??

bilo je priče da ima tu netko na forumu, pa recimo da ja kupim dijelove i da mi on to napravi, ili da on pokupi dijelove i napravi posao..
lijepo čovjeku platim, možemo kasnije na pivo i ćevape i to je to..

u ovlaštenom su mi za zamjenu ulja rekli cifru oko 1000 kn. (ulje+filter+posao).

nemogu reći da su ovlašteni loši.. svaki put me lijepo primili, dobro i brzo odtradili posao.. (ali ga i lijepo masno naplatili)


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 24, 2011 3:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Ti si dobro i prosao. U auto ide skoro 6 litara ulja, filter goriva, ulja, zraka i kabine su skoro 500 kn plus rad to je oko 1000 kn bez nabijanja cijene. Ja sam pitao za redovni servis i dobio odgovor oko 3000 kn. :o :o :o


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 24, 2011 9:27 pm 
Offline

Pridružen/a: uto lis 26, 2010 1:59 pm
Postovi: 94
Vozi: S40
Izgubio sam račun pa nemogu točno reci koliko je bilo.
Al promjena ulja, filter ulja i posao je oko 1000kn.
S tim da je ulje oko 120kn po litri sto je cca 700kn,
posao 240kn i filter ulja, istina, 1000kn za promjenu ulja je ok.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 25, 2011 1:22 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ožu 21, 2011 10:19 am
Postovi: 6
Vozi: S40
Citat:
Ja sam uzeo isto godište prošli mjesec, i mogu reći da sam do sada jako zadovoljan. Auto lijepo ide, dobro vuče, nije bučan, limarija ok (a kojem volvu nije? :D). S obzirom da se isti motor ugrađuje u ford i još u neke modele citroena i mislim V70, išao sam kod prijatelja koji radi u fordovom servisu prije kupnje da se raspitam o motoru. Kaže sve super. Jedina mana ti je kuplung! (PAZI NA TO KOD KUPNJE). Samo prošli mjesec je on promjenio 10-tak kuplung setova na fordovima sa tim motorom (cijela hrpa starih kuplung setova u kutu radione).
Simptomi: u leru bez kuplunga čuje se lagano tik-takanje koje kad stisneš kuplung prestaje.
Izmjena u fordovom servisu 7000-9000 životinja.
Na mom se za sad čuje jako slabo, ali sam već počeo kopati po netu za kuplung set. Uglavnom oko 250 eurića.
Pozdrav Nenadu :D i nadam se da uskoro neće završiti kod njega :pray:


Pozdrav,
ja imam apsolutno istu stvar na mom s40 1.8 također fordova mašina.U leru lupka po malo kao neki plastično -metalni zvuk- odnosno kako ti kažeš tik-taka. Mislio sam da je zamašnjak ili nešto untar getribe,ali ako ti veliš kuplung set onda će biti da je to.-
Daj mi reci molim te gdje si našao set za 250€. Pretpostavljam da je to bez cijena ruku, odnosno da je to cijena samo za materjal -kuplung set ? Hvala


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 25, 2011 1:57 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Ovdje ti je par stranica pa malo pronjuškaj. Ne znam točno na kojoj sam našao.
http://www.skandix.de/en/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.swedishautoparts.com/V50/Vol ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.partsgeek.com/mmparts/clutch/volvo/v50.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.onlineautomotive.co.uk/Produ ... oryID=1433" onclick="window.open(this.href);return false;

Ako nisi siguran da je otišao kuplung set nemoj ga mijenjati prije pregleda mehaničara.
Sad sam zvao firmu Micra matic u zagrebu:
korpa+lamela 1846kn
potisni ležaj 1900kn
Na to imaš nekih 20-25% za keš
Približno 2900kn


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 25, 2011 2:12 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ožu 21, 2011 10:19 am
Postovi: 6
Vozi: S40
odlično,

puno ti hvala


Vrh
   
PostPostano: čet svi 05, 2011 10:15 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 179
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Citat:
Jel mi se dobro učinilo da postoji mogučnost da ga je vozila žena?
Pripazi na mjenjač. Na hladno iz 1 u 2. Dok je hladan voli zapinjati
Mojeg V502.0D je bivša bila isto vlasnica, i vozila ga je ona. I, na hladno zapinje (kad se žurim prebaciti) mijenjanje između 1. i 2. brzine. Što bi to meni trebalo značiti? Da je getriba "zjahana" baš jako, da li moram samo ulje promijeniti u "njojzi", ili što drugo? Baš mi za sada to puno ne smeta, pripazim malo dok se ne zagrije. Možda sam ja prenagao?


Vrh
   
PostPostano: čet svi 05, 2011 4:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ne mora značiti da je getriba zjahana, bar ne još. Možda je ulje krive gradaciju u njoj. Probaj samo zamjeniti ulje, to nije nešto skupo a možda to riješi problem. Eventualno pogledaj sajle dal imaju lufta, ali ako je sve O.K: kad se auto/getriba zagrije moglo bi lako biti krivo ulje u istoj. Zato nemoj dugo čekati s rješavanjem problema.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: uto svi 10, 2011 7:31 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 179
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Možeš li mi molim Te pojasniti koje sajle? Zar nema između ručice mjenjača i getribe krutu vezu?


Vrh
   
PostPostano: uto svi 10, 2011 8:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Najbolje bu ti pojasnila slika iz VADIS-a, ono pod 11 i 12 su ti sajle

slika

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 18, 2011 1:30 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ruj 14, 2011 6:41 pm
Postovi: 7
Vozi: Volvo V50
Citat:
moj volvo je kod doktora.......izmjena komplet remenja i ostalih dijelova.nasao sam mehanicara decko radi u baoticu i doma u fusu. sutra cemo vidjet rezultate...
Volvo V50 2.0D 2004 - 136 ks. Pozdrav svima! Ja sam postao vlasnik ovog ljepotana prije 2 mjeseca i zanima me što se sve mjenja kod malog servisa. Isto tako me zanima dali je netko stavljao aditiv za manju potrošnju goriva, odnosno to je aditiv nabazi keramike koji se stavlja kad se mjenja ulje u motoru. Radi se o nano česticama koje zapunjavaju kojekakve neravnine na svim elementima motora pa se s time dobijaju bolje performanse motora a time i manju potrošnju goriva. Sada mi troši 8 - 9 litara po gradu, mada po specifikaciji bi trebao puno manje
Pozz Željko


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 8:32 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 179
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Koliko je meni poznato, aditivi na bazi keramike su vrlo skupi. Dodaju se motoru putem ulja kad je motor od trenja pohaban, pa mu je stupanj kompresije pao ispod prihvatljivog, a i tlak ulja za podmazivanje je niži od minimalno dozvoljenog, pa ulje ne dopire do svih gibljivih dijelova. Preciznije, pohabani su klipovi, karike, cilindri, ležajevi radilice, osovina radilice, ventili ... Da se uvjeriš da li ti je baš takav aditiv potreban, trebao bi prvo izmjeriti kompresiju na svakom cilindru. Povećana potrošnja ne mora značiti da ti je pohaban motor. Možda samo nije dobro ugođen, što s osnovnim dijelovima motora i nema direktne veze. Nisi napisao koliko je vozilo prešlo km? Aditivi su najčešće samo privremena mjera do "generalke", jer aditivi neće popraviti sve dijelove koji su pohabani (npr. ležaj vodene pumpe, lančanike i lanac podizača ventila ako ga ima ...).


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 45 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan