VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
5 vs 4 cilindra http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4031 |
Stranica: 3/8. |
Autor/ica: | iggy [ sri ruj 16, 2009 5:55 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Joooj, imali smo već negdje raspravu o Mečkama i BeMWejovima, tako da nema smisla sad o tome opet ![]() ![]() ![]() ![]() Glupo mi je uspoređivati AMG 63 sa naturpijanim Volvićem starim desetak godina. Ajmo nagovorit Švede da izbace jedan serijski model koji košta cca 200.000€ pa da onda vidimo tko je bolji. Što se tiče teme, pojma nemam 8) , znam samo da je jeftinije kupit 4 svjećice, nego 5 he he he ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 6:12 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Joooj, imali smo već negdje raspravu o Mečkama i BeMWejovima, tako da nema smisla sad o tome opet
Ma ja sam spomenuo AMG 63 iz štosa samo radi Tomislavovog potpisa tj. da sam se osobno uvjerio da i motor bez turbine impresivno vuče pa je Tomislav na to spremno krenuo računati specifični moment tj. Nm po kilogramima težine auta, što je meni potpuno razumljiva reakcija ak ti je SR u krvi. ![]() ![]() ![]() ![]() Glupo mi je uspoređivati AMG 63 sa naturpijanim Volvićem starim desetak godina. Ajmo nagovorit Švede da izbace jedan serijski model koji košta cca 200.000€ pa da onda vidimo tko je bolji. Što se tiče teme, pojma nemam 8) , znam samo da je jeftinije kupit 4 svjećice, nego 5 he he he ![]() ![]() Kaj se tiče Volva od 200.000€, koliko ja poznam Šveđane nekak sumnjam da bude to išlo. Oni rade aute s taman KS koliko oni misle da treba i teško će se upustiti u trku za konjima s Njemcima. Na provokaciju sa svjećicama se, kao pravi zaljubljenik u petake, neću osvrtati.. 8) |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 7:06 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Ma ja sam spomenuo AMG 63 iz štosa samo radi Tomislavovog potpisa tj. da sam se osobno uvjerio da i motor bez turbine impresivno vuče pa je Tomislav na to spremno krenuo računati specifični moment tj. Nm po kilogramima težine auta, što je meni potpuno razumljiva reakcija ak ti je SR u krvi. ![]() Ja razmišljam na način, ako mogu stvoriti potrebnu snagu iz 2l motora, a danas je sve više očigledno da se može, čemu trpati 5, 6, 8 ili 12 cilindara pod haubu, razbacivati se gorivom, što kroz rad motora, što zbog dodatnog tereta koji auto tegli, pogotovo u kontkestu gdje je nekakva agresivna vožnja (svakodnevnica) zastupljena ispod 10% vremena. Postoje moderni turbo punjači koji se vrte i preko 200k okretaja, imaju hebački dizajnirana krilca, trpaju zrak na niskim, srednjim, pa i visokim okretajima čak i na motorima manje zapremine (2l i manje), varijabilim geometrijama, a uskoro će doći i elektromehaničko upravljanje ventilima gdje "leži zarobljeno" 20-30% okretnog momenta. 2 nenad: ti si provokator kao i kova ![]() Optimizacija ljudi, optimizacija ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 7:30 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Citat: Ma ja sam spomenuo AMG 63 iz štosa samo radi Tomislavovog potpisa tj. da sam se osobno uvjerio da i motor bez turbine impresivno vuče pa je Tomislav na to spremno krenuo računati specifični moment tj. Nm po kilogramima težine auta, što je meni potpuno razumljiva reakcija ak ti je SR u krvi. ![]() Ja razmišljam na način, ako mogu stvoriti potrebnu snagu iz 2l motora, a danas je sve više očigledno da se može, čemu trpati 5, 6, 8 ili 12 cilindara pod haubu, razbacivati se gorivom, što kroz rad motora, što zbog dodatnog tereta koji auto tegli, pogotovo u kontkestu gdje je nekakva agresivna vožnja (svakodnevnica) zastupljena ispod 10% vremena. Postoje moderni turbo punjači koji se vrte i preko 200k okretaja, imaju hebački dizajnirana krilca, trpaju zrak na niskim, srednjim, pa i visokim okretajima čak i na motorima manje zapremine (2l i manje), varijabilim geometrijama, a uskoro će doći i elektromehaničko upravljanje ventilima gdje "leži zarobljeno" 20-30% okretnog momenta. 2 nenad: ti si provokator kao i kova ![]() Optimizacija ljudi, optimizacija ![]() Ono gdje se možda ne slažemo (i gdje te Nenad i ja malo zezamo) je da ta optimizacija ne konvergira nužno ka 4-cilindričnim motorima kao najboljem rješenju (uostalom najboljem za koju namjenu?). Osobno vjerujem da ćemo u malim gradskim autima vrlo skoro gledati dvo ili tro-cilindrične motore sa oko 100-150KS, ali mi se čini da će se raspon 400-700KS u track uvjetima viđati na 6-cilindrašima a ne na 4, jer oni su robusniji (a ipak ne značajno teži), radilica im je jednoličnije opterećena pri radu (uslijed redoslijeda paljenja cilindara), hlađenje tj. odvođenje topline se da lakše i bolje riješiti pa ih sve to čini pogodnijim za dugotrajna peak-performance naprezanja kao što je track. Drag mi se čini kao sasvim druga priča. Ak se motor ne raspadne nakon nekoliko laufa onda to samo znači da iz njega nije ižmikano dovoljno konja.. ![]() P.S. Namjerno ne spominjem 5-cilindarske motore, jer realno gledajući oni su ipak slabo zastupljena egzota s kojom se tu i tamo bave jedino Volvo i Audi P.P.S. nemoj se ljutiti na ovoj osobnoj primjedbii, ali manje bi te zezali kad bi se tu i tamo sjetio da je i skromnost vrlina ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 8:42 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
A hebemu miša, pa di ćeš skromnijeg od mene, meni su samo 4 dosta ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 8:49 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: A hebemu miša, pa di ćeš skromnijeg od mene, meni su samo 4 dosta
![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 8:52 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat:
Ono gdje se možda ne slažemo (i gdje te Nenad i ja malo zezamo) je da ta optimizacija ne konvergira nužno ka 4-cilindričnim motorima kao najboljem rješenju (uostalom najboljem za koju namjenu?). Osobno vjerujem da ćemo u malim gradskim autima vrlo skoro gledati dvo ili tro-cilindrične motore sa oko 100-150KS, ali mi se čini da će se raspon 400-700KS u track uvjetima viđati na 6-cilindrašima a ne na 4, jer oni su robusniji (a ipak ne značajno teži), radilica im je jednoličnije opterećena pri radu (uslijed redoslijeda paljenja cilindara), hlađenje tj. odvođenje topline se da lakše i bolje riješiti pa ih sve to čini pogodnijim za dugotrajna peak-performance naprezanja kao što je track. Drag mi se čini kao sasvim druga priča. Ak se motor ne raspadne nakon nekoliko laufa onda to samo znači da iz njega nije ižmikano dovoljno konja..
Slažemo se mi jako dobro, tu sam te zapravo i čekao. Nikada nisam tvrdio da su 5 i 6 cilindara motori suvišni u auto industriji, nego ih treba racionalnije koristiti, to znači ugrađivati u velike i masivne automobile. Sve je krenulo od toga da meni u 40-ki fali 5. cilindar..
![]() P.S. Namjerno ne spominjem 5-cilindarske motore, jer realno gledajući oni su ipak slabo zastupljena egzota s kojom se tu i tamo bave jedino Volvo i Audi P.P.S. nemoj se ljutiti na ovoj osobnoj primjedbii, ali manje bi te zezali kad bi se tu i tamo sjetio da je i skromnost vrlina ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sri ruj 16, 2009 8:58 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Sve je krenulo od toga da meni u 40-ki fali 5. cilindar..
Necu tvrdit za druge, no ja sam tvrdio da ti fali jedan cilindar - u drugom autu ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 9:04 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Sve je krenulo od toga da meni u 40-ki fali 5. cilindar..
Necu tvrdit za druge, no ja sam tvrdio da ti fali jedan cilindar - u drugom autu ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 9:08 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat:
Ono gdje se možda ne slažemo (i gdje te Nenad i ja malo zezamo) je da ta optimizacija ne konvergira nužno ka 4-cilindričnim motorima kao najboljem rješenju (uostalom najboljem za koju namjenu?). Osobno vjerujem da ćemo u malim gradskim autima vrlo skoro gledati dvo ili tro-cilindrične motore sa oko 100-150KS, ali mi se čini da će se raspon 400-700KS u track uvjetima viđati na 6-cilindrašima a ne na 4, jer oni su robusniji (a ipak ne značajno teži), radilica im je jednoličnije opterećena pri radu (uslijed redoslijeda paljenja cilindara), hlađenje tj. odvođenje topline se da lakše i bolje riješiti pa ih sve to čini pogodnijim za dugotrajna peak-performance naprezanja kao što je track. Drag mi se čini kao sasvim druga priča. Ak se motor ne raspadne nakon nekoliko laufa onda to samo znači da iz njega nije ižmikano dovoljno konja..
Slažemo se mi jako dobro, tu sam te zapravo i čekao. Nikada nisam tvrdio da su 5 i 6 cilindara motori suvišni u auto industriji, nego ih treba racionalnije koristiti, to znači ugrađivati u velike i masivne automobile. Sve je krenulo od toga da meni u 40-ki fali 5. cilindar..![]() P.S. Namjerno ne spominjem 5-cilindarske motore, jer realno gledajući oni su ipak slabo zastupljena egzota s kojom se tu i tamo bave jedino Volvo i Audi P.P.S. nemoj se ljutiti na ovoj osobnoj primjedbii, ali manje bi te zezali kad bi se tu i tamo sjetio da je i skromnost vrlina ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 9:11 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Iskreno i pošteno ![]() ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 9:12 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Citat: Sve je krenulo od toga da meni u 40-ki fali 5. cilindar..
Necu tvrdit za druge, no ja sam tvrdio da ti fali jedan cilindar - u drugom autu ![]() ![]() P.S. a koji Volvo motor se smatra ultimativnom tuning platformom? neki iz 850R serije? S60 R? neki treći? |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 9:16 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Već prije spomenuh, stari T4 1,9 blok i T5 2.3 blok. Sve ovo kasnije je puno rizičnije turpijat na neku ozbiljniju snagu. |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 9:28 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Već prije spomenuh, stari T4 1,9 blok i T5 2.3 blok. Sve ovo kasnije je puno rizičnije turpijat na neku ozbiljniju snagu.
Sorry, nisam još stigao pročitati sve stare teme koje me zanimaju pa onda pitam ono kaj je bilo. A u koje modele (i godišta) se ugrađivao taj T5 2.3 blok?
|
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 9:29 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
850-ke i prve 60-ke. Mislim da ti gonzo ima takav u svojoj. |
Stranica: 3/8. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |