VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

crijevo turbine
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2931
Stranica: 3/3.

Autor/ica:  V40 neno [ uto lip 02, 2009 9:19 pm ]
Naslov:  Re: crijevo turbine

Citat:
Evo da se pohvali. Grunulo je i drugo crevce od tubine, ono koje ide na IC. Krenulo me s tim crevcima, sve čekam kad budu počela ova od vode i ostalih fluida što kolaju po autiću pucketati. Možda bi trebao provjeriti na koliko bara pumpa taj moj propelerčić od turbinice.
Nemaš kaj mjerit,mi na kadilcima imamo malo jači druk iz turbine nego benzinci,(............)mislim na netaknute motore što se tiče tjuniranja!

Autor/ica:  BELA [ sri lip 03, 2009 10:43 am ]
Naslov:  Re: crijevo turbine

Citat:
Da, a s druge strane u Risu to crevce, orginalno, dojde 510,00 kn bez popusta. Dakle još 15% dole i to je 433,5 kn. Ne moram ići dva puta Zaprešić, bježati s posla jer rade do 16:00, posuđivati auto jer im moram ostaviti crevce i tak. Mislim da bu ovo crevce bilo kupljeno kod RIS-a jer mi je to, kak da to velim, jednostavnije. Pa onda mogu usporediti koje bu duže trajalo :P

Istina ako je takva cijena onda se nemaš kaj zekati za tih cca 100 kn kod Pasarića, ali moje crijevo je bilo svako okvirno preko 100 eur komad, za viličar je bilo skoro 2800 kn, a ja dobio crijeva po 300-450 kn kod Pasarića, ali da je bilo cca 500 kn u servisu, naravno da bih ga tamo kupio.

Autor/ica:  dgovorcin [ čet lip 04, 2009 10:34 pm ]
Naslov:  Re: crijevo turbine

Eto kupio sam orginalno crevce kod RIS-a, ispalo me taman onak kak sam izračunal, i...... ko pravom hrvatu nije mi sve praf. Naime, došavši doma malo sam pogledao to novo crijevce i nekoliko sitnica mi je upalo u oči. Pa reko da podjelim to s vama. Čini mi se da je netko to crevce napravio tek toliko da prođe na maloj maturi iz praktičnog dijela. Prvo, za razliku od crevca napravljenog kod Pasarića, ovo ima samo jedan sloj armature. Dobro sad jedan ili dva. Ali i taj jedan, kako pokazuje slika...
slika
slika
.... nije baš postavljen u sredinu presjeka crijeva, već blizu površine. Istini za volju čini mi se da e staro crijevu u tom pogledu malo bolje napravljeno
slika
Po meni je za očekivati da će upravo na jednom od tih mjesta crijevo opet puknuti. Osim toga, očito je da je neko pritisnul to crijevo dok se guma još nije stvrdnuli. Ili se nije stvrdnula dovoljno...
slika
Staro crijevo je puknulo tamo gdje ja sa svojim skromnim znanjem iz fizike nikad ne bi rekao da će puknuti, Dapaće, kladio bih se da je to zadnje mjesto gdje će puknuti
slika
slika

Sve ovo me dovodi do pomisli da sam možda fulao što nisam kod Pasarića naručio i ovo crijevo. Naime čini mi se bolje npravljeno od ovoga iako ne izgleda tako. Nažalost nisam ga poslikao jer mi se žurilo srediti auto. Crijevo ima dva sloja armature i još je omotano izvana nekom trakom. Koliko je taj matrijal otporan na naprezanja, ulje i toplinu pitanje je. Kako su obadva crijeva zamjenjena u razmaku od niti mjesec dana bit će to prilika za usporedbu koje će crijevo duže izdržati. Ako auto još bude kod mene ili bude uopće živ.

Autor/ica:  ruka [ čet lip 04, 2009 11:33 pm ]
Naslov:  Re: crijevo turbine

Citat:

Sve ovo me dovodi do pomisli da sam možda fulao što nisam kod Pasarića naručio i ovo crijevo. Naime čini mi se bolje npravljeno od ovoga iako ne izgleda tako. Nažalost nisam ga poslikao jer mi se žurilo srediti auto. Crijevo ima dva sloja armature i još je omotano izvana nekom trakom. Koliko je taj matrijal otporan na naprezanja, ulje i toplinu pitanje je. Kako su obadva crijeva zamjenjena u razmaku od niti mjesec dana bit će to prilika za usporedbu koje će crijevo duže izdržati. Ako auto još bude kod mene ili bude uopće živ.
Niš se ne sekiraj. Imam ja crevo od pasarića na jednom od auta, staro par mjeseci i znaš kaj? Počelo se odvajati, jedan sloj creva od drugog, ta dva sloja armature su napravljena tak da zapravo imaš jednu armaturu u jednom crevu i drugu u drugom. Još malo pa bum od tog jednog debelog duplo armiranog crevca mogel napravit dva tanja sa jednim slojem armature. Ta traka izvana nije traka nego otisak od bandaže. Ti dečki tam prvenstveno delaju šlaufe za komunalne kamione, perače cesti, ispumpavače septičkih tak da sam siguran da je otpornost na mehanički utjecaj jako dobar ali nekak sumnjam u otpornost na ulje i slične medije.

Stranica: 3/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/