Sada je: ned srp 06, 2025 12:38 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 58 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 11:48 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Jopis, da li te taj nedostatak snage muci inace u normalnoj voznji ili te muci nemogucnost postizanja max brzine?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 1:12 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Oboje - anemično razvijanje snage na višim okretajima, i ta slabost je izraženija u 5., što je za jedan motor sa 16 ventila jako neuobičajeno, lijen mi je nekako, jesam ja nekidan ostavio vectru 115KS od prijatelja, baš za probu smo vozili na jednoj poluzatvorenoj cesti, ali nije to to, njegov 7 godina stariji auto puno ljepše,lakše, jednostavnije razvija snagu u opsegu od 3-6000 okretaja, a baš tad bi jedan 16v motor morao najljepše djelovati, jer on živi na višim okretajima. A da ne pričam koliko je to još mrtvije kad upalim klimu... Imam feeling da je slaba smjesa, kao da nema dovoljno goriva na diznama... Ne znam, možda sam u zabludi nakon svih mrcina koje sam vozio, ali ponavljam se opet - imao sam stvarno puno auta i u rangu oko 136-150KS i nijedan nije ovako slabo razvijao snagu, nema tu živosti, tromo je sve. Jedino što sam primjetio sad ovih par hladnijih jutara je da odmah čim ga upalim bez klime i krenem na posao, dok je još pod utjecajem čoka, auto puuno življe prima gas, i to točno traje oko 1 km vožnje dok se ne isključi čok. Tako da su moje sumnje o slabom pritisku goriva ili tako nečem sličnom izgleda utemeljene... A to bi moglo i biti uzrok 'kilavljenja' pri većim brzinama

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 1:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Ako te ista tjesi, i moj bivsi S40 je bio jako trom za 115KS. Mislio sam da je auto neispravan, no kad sam probao jos par njih, vidio sam da je motor takav. Najvise voli podrucje izmedju 2500 i 4000 rpm, sve iznad toga je mucenje i ne daje nista konkretno. Ispod 2000 je mrtav.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 1:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Tako nekako je i kod mene...
Ma dobro, na greškama se uči, next volvo biti će nešto iz T ponude :twisted:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 2:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
max brzina 2.0 motora je 205 i to šta on pokazuje na satu je + onoliko koliko sat netočno pokazuje.
injače ti motori i nisu sportski nastrojeni pa se netreba od njih očekivati neko suludo razvrtavanje do crvenog područja rada.
na S60 modelima sat pokazuje za oko 6% više i konkretno na mom auteku se osjeti blokada na 250(točna brzina) koju je proizvođač stavio a po satu pokazuje oko 265 dakle malo iznad 260kmh.
krajne brzine isto tako mogu odstupati zbog različitih veličina guma te je logično da će auto sa većim radiusom gume manje pokazivati dok se njegova točna brzina mjerena gps-om neće promjeniti.

što se tiče podizača problem je riješen na s60 seriji za druge nemogu tvrditi jer nisam probao.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 2:17 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: sri vel 07, 2007 3:19 pm
Postovi: 271
Lokacija: zagreb
Citat:
Samo sam tebe joja čekao...
Nije u redu minirati moju temu tvojim razmišljanjima. Svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali ako je tema o brzini i sl. već bila i tamo si u beskraj razglabao o tome, ovdje ne trebaš, ja znam zašto sam postavio temu i pitanje, ti pročitaj još jednom ako ti nije jasno - auto mi se čini slab za 140KS - i podizači glupo funkcioniraju - to je tema - a tvoje mišljenje o brzini i o brzinomjerima već svi ovdje znaju (pa i vrapčići na granama) i stvarno mu ovdje nije mjesto, nemoj se ljutiti ali tako je - a to koliko se ko od nas najbrže vozio, gdje kad i s čim, to je grijeh svakog od nas pojedinačno, a ne treba nam dežurni policajac da to spočitava i ne znam ni ja što, a ovo nije forum maloljetnika ili policije nego vozača volvo automobila, znači vozača - punoljetnih osoba koje odgovaraju same za svoje postupke.
Hvala na razumijevanju, i molim držati se teme jer da mi je bilo sve jasno ili da sam vozio ne znam ni ja koliko volva dosad ne bi ni pitao...
Nisam ti minirao temu, jer je očito da ona ide dalje normalno svojim tijekom, niti sam ja dežurni policajac. Policajac bi ti naplatio kaznu i uzeo vozačku, ne bi bio ovako fin.
Žao mi je da ti auto ne vuče, nadam se da će ti netko moći pomoći savjetom ili pregledom motora.
Svako dobro, joja


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 2:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nisi policajac al uvjek baciš soli na ranu na ovakve po vama vruće teme.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto kol 26, 2008 2:41 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Zato sam tako i reagirao, a mislim da sam pristojno odgovorio na provokaciju.
A gonzo - mjerio sam ja i garminom max brzinu, a što se tiče razvrtavanja i to sam većim djelom objasnio - svjestan sam da nije jurilica ali neka linearnost i ispoljavanje tih 140KS bi se trebalo vidjet, osjetit, dogodit, kako god, ovako, ovo razvijanje snage je na razini jednog mog auta od 90KS, samo pri manjim brzinama, ali isti razvoj događaja-okretaja, a to tako ne bi smjelo biti...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: ned vel 01, 2009 11:57 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Evo nakon probe nekidan rezultat je ovakav - 20km pod punim gasom autocestom=oko 205km/h po satu (200km/h po garminu)=na 5600 o/min.
Više neće ni pod razno-zašto i kako ako je max snaga 2.0 16v motora na 6000 o/min??
Mjenjač? Gorivo? Ili je taj motor jednostavno tako konstruiran i to je to?
Pa auti od 100ks i 1.6L idu toliko bez problema...

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 9:44 am 
Offline

Pridružen/a: pon srp 23, 2007 8:41 pm
Postovi: 76
Lokacija: Zg\Sbk
Podizace ni nemam tako da o tom ne mogu...

Brzina:
Na gumama 195/50/15 redovito i bez problema je nabirao 225 km ( po celeru )
Jedan jedini put, dok nisam imao zadnji branik, kad su se poklopile zvjezde i ostalo nabro je 235km ( po celeru) to se vise nikad nije uspjelo ponoviti. Ali mogu vam reci, da je samo u jednom trenutku skocio s 225 na 235 kao da je dobio injekciju kisika.

Sadasnje stanje je da se vozim na gumama 195/60/15 i do 200km nabere bez problema, 210 ako ga bas razvlacim. Eto, te brzine nikad nisam testirao s gps-om jer me u principu takav nacin voznje financijski ne zanima. Sto zbog presretaca, sto zbog sigurnosti, i sto zbog cinjenice da na tim brzinama aftek loce prek 20 litara...

Eto toliko od mene.

_________________
V40, 2.0 16v, 1998


Vrh
   
PostPostano: pon vel 02, 2009 10:45 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 16, 2008 6:20 pm
Postovi: 101
Pozdrav svima,
istina je da auto od 136 konja ide kao da ima 90, u stvari to je gorka istina...smrc...
Vozio prije bmw 323i od 140 konjova, i to je bilo brutalno kako je ubrzavao. Ovaj volvo je blagi užas, jednostavno je nekak pre slab...(v40 2.0, '00.)
Istina je i to da ga u 5. brzini ne mogu razvrtiti do max. okretaja, a istina je i da to i nije bas previše važno...
No da sam znao kakva je raga, razmislio bi još jednom o kupnji...
Ja u stvari mislim da taj motor nema deklariranu snagu. Jeli netko nekada mjerio snagu na valjcima ?
btw, golf II td intercooler koji sam nedavno kupio ćaći penziću da ima za na plac i po gradu se vozikat, ima 1,6 motor i s tim motorom ide 180 na sat (po svom satu 200)
b.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 12:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Citat:
Evo nakon probe nekidan rezultat je ovakav - 20km pod punim gasom autocestom=oko 205km/h po satu (200km/h po garminu)=na 5600 o/min.
Više neće ni pod razno-zašto i kako ako je max snaga 2.0 16v motora na 6000 o/min??
Mjenjač? Gorivo? Ili je taj motor jednostavno tako konstruiran i to je to?
Pa auti od 100ks i 1.6L idu toliko bez problema...

Nikako čudo što u petoj nemože dokučit okretaje na kojima je deklarirana najveća snaga, jer to ovisi o "dužini" pete.
Meni se u posljednje vrijeme čini, a možda je to i tvoj problem, da je razvijanje snage dosta subjektivan parametar koji jako utječe na osječaj snage vozila. Spomenio bih VW-ove TDI motore, koji su zbog karakterističnog šusa davali dojam da lete,a onda vidiš da ti do stotke treba preko 10 sekundi. Znam da je 2.5 TDI u VW kombijima puno agresivniji u razvijanju snage nego u starom S80 (isti motor, čak u VW 150ks, u volvu 140ks), pa je opet sporiji.
Kažeš a si prije vozio 525i. Koji?
Ja imam e34 i skužio sam da je taj motor polumrtav do 4600 okretaja, a onda tek proradi, i očito ima potpuno drugačiju liniju razvjanja snage od S40 2.0 16v, možda te to smeta.
Što se tiče krajnje brzine, ona predstavlja podatak prosječnih vrijednosti postignutih s vviše testnih vozila vjerojatno u različitim uvjetima. Ukoliko nisi prvi vlasnik, možda je jednostavno problem što ga prethodni vlasnici nisu "vježbali" pa je razrađen tebi neodgovarajući način (čitaj nije vidio visoke okretaje prije tebe). Uglavnom, tješi se bar da ti presretači ne mogu uzet dozvolu ako ne možeš preko 200.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 2:39 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Za vw tdi nelinearnost mi je poznata stvar, a i česti su gosti kod starog u radioni :lol:
Da, upravo E34 525i sam imao i auto je išao ko da ga svi vrazi gone (za svoju masu i snagu odlično)i da u pravu si, malo je trom do 4, 4,5k okretaja ali je zato do blokade lud :dance:
A presretači, ma lako za njih...
I u još jednom si u pravu - nisam 1. vlasnik volva, ali 2. jesam a 1. ga je vozio u Zg, i to koliko znam, dobrih 80% radnog vijeka bilo je po gradu, džabe što je sad kod mene van grada (tj il na autoputu il na otvorenoj cesti) zadnjih 2,3 mjeseca non stop, a na autocesti ga ne štedim, ali se ništa promijenilo nije, i dalje ovi njegovi konji djeluju neuhranjeno :think: . Ali kako već negdje rekoh, mojih zadnjih nekoliko auta bilo je baš u rasponu od 136 do 150ks i ovi volvovi su puuno ljenji :doh:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: sri vel 11, 2009 9:34 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Za vw tdi nelinearnost mi je poznata stvar, a i česti su gosti kod starog u radioni :lol:
Da, upravo E34 525i sam imao i auto je išao ko da ga svi vrazi gone (za svoju masu i snagu odlično)i da u pravu si, malo je trom do 4, 4,5k okretaja ali je zato do blokade lud :dance:
A presretači, ma lako za njih...
I u još jednom si u pravu - nisam 1. vlasnik volva, ali 2. jesam a 1. ga je vozio u Zg, i to koliko znam, dobrih 80% radnog vijeka bilo je po gradu, džabe što je sad kod mene van grada (tj il na autoputu il na otvorenoj cesti) zadnjih 2,3 mjeseca non stop, a na autocesti ga ne štedim, ali se ništa promijenilo nije, i dalje ovi njegovi konji djeluju neuhranjeno :think: . Ali kako već negdje rekoh, mojih zadnjih nekoliko auta bilo je baš u rasponu od 136 do 150ks i ovi volvovi su puuno ljenji :doh:
Ako te to tješi niti 2,4i motor od 170HP baš ne blista na velikim brzinama. Ja sam prije vozio Peugeot 406 Coupe (2,0 motor sa 140HP). Volvo ga bez problema odere u 1. i 2., u 3. se prednost topi, u 4. su tu negdje (do 180km/h), dok u 5. Volvo gubi svaku volju i nekako bezvoljno dođe do 210 (a trebao bi do 225 po službenim podacima). Peugeot je istih tih 210 postizao puno agilnije, 5. mu je puno bolje vukla. Oba auta su točena s OMV 100 benzinom, imala su gume orignalne veličine jednake kvalitete, Volvo je bio na mjerenju točnosti tahometra i do 160km/h nije imao baš nikakvu grešku.

Imam 2 teorije za to:

1.) Volvo je ipak karavan dok je 406 bio Coupe (Pininfarina) pa je razlika u aerodinamičnosti značajna što bi moglo imati veliki utjecaj pri ponašanju na velikim brzinama

2.) Volvo je namjerno prigušen na većim brzinama kroz mape na ECU-u jer se ipak radi o obiteljskom autu..

P.S. S druge strane, treba priznati i da je istom tom Volvu jednom prilikom (ne bih sad o okolnostima tog mjerenja :) ) izmjereno 212 km/h. Cesta je bila idealno ravna, bez vjetra, 4 odrasle osobe u autu..


Vrh
   
PostPostano: sri vel 11, 2009 10:29 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
E ak je tak sa 170ks onda mi je sve jasno za ovih mojih 140 :cry:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 58 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan