VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Gluposti u prometu http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2267 |
Stranica: 3/4. |
Autor/ica: | grimreaper [ pon kol 11, 2008 2:49 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
Kaj da ti velim, spor a nesiguran
..a zato su kolone do Karlovca, poslije se sve nekako ubrza ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pon kol 11, 2008 2:57 pm ] |
Naslov: | |
Citat: E, tu nisam kriv, koristim staru cestu ![]() ![]() |
Autor/ica: | robert.g06 [ pon kol 11, 2008 6:20 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ajmo ovako: neka se javi među Vama onaj koji će ako vidi auto iza sebe u preticajnoj traci skrenuti na desnu (traku predviđenu za vožnju) da bi istoga propustio ako mu dotični ne visi na auspuhu već drži pristojan razmak, a 500m dalje se nalazi vozilo koje namjeravate preteći jer ste Vi ipak brži 20kmph?! Ajde da Vas vidim. Garantiram da će to napraviti samo 0,1% vozača. 8)
malo si premali prosjek napravil... ja to napravim... jer mi ljeva traka nije vozna, nego preticajna!! i sluzi za preticanje.... pretecem ono kaj mi smeta i vratim se... naravno sve to kad sam s p206.... kad sam s volvom... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pon kol 11, 2008 6:38 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: E, tu nisam kriv, koristim staru cestu ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Vili [ pon kol 11, 2008 7:31 pm ] |
Naslov: | |
Ja blicam, i vjerovatno ću još dugo tako. A to ne radim da bi ispao veći baja od drugih, nego mi se stvarno žuri. Život je takav, puno posla i hebi ga. Kako drugčije da ja u jednom danu obiđem gradilište u Belom Manastiru, Goričanu i Ivaniću, a posla i obaveza imam i u Brodu. Ne ide to sa 140. I garantiram da sam manja opasnost od 80% onih koji voze po ograničenjima, jer auto put je zajebana stvar, za koju treba puno iskustva, a to što se držiš ograničenja ne zanči baš puno. Robert, koliko ja znam 206 HDi more bar 180. E vidiš, to je moj preblem, znam da možeš puno brže od 140 kad obilaziš taj kamion, a ti nećeš. I to je u redu, ne moraš, ali onda pusti mene napred, a ne da zbog tvog izbora da ne žuriš, i ja moram sa 200 spuštat na 140 Ne moraš ti kočit prije tog kamiona i mene propuštat, ali uvjek kad se obilazi obilazi se sa punim gasom, pa ni auto cesta ne mora biti izuzetak. Daj gas, prođi ga, vrati se u voznu traku, pusti mene da riskiram i kaznu i vozačku, a ti vozi svoju vožnju dalje. NHF, uzeo sam te samo kao primjer, bez ikakvih namjera da te prozivam i kritiziram. |
Autor/ica: | gonzo [ pon kol 11, 2008 7:59 pm ] |
Naslov: | |
ljepo bi to bilo da je to sve tako kako si ti napisao i da se svi miču tebi čim te vide al jebga tako nam grah pao. znaš kak se veli šuti i puši ,tak se i ja živciram cijelo vrijeme i ne pomaže samo šteti. |
Autor/ica: | robert.g06 [ pon kol 11, 2008 8:58 pm ] |
Naslov: | |
vili... istina da ide 180... ide i 200 kad smo kod toga... ali... vidim da se nisi vozil u tom autu... jer ubrzanje od 140 na dalje je bljuf.... uzas... 5 brzina je nis, opec ne povlaci... poznato je da su peugeotove getribe sjebane i da nije pravilno raspoređeno ubrzanje. upravo zato, kak i ti velis, ja prestizem s full gasom, ali... dok ja prejdem kamion, pug ubrza na skromnih 150... tak da... nema koristi ga tiskati... a kad ga pritisnem, na ocigled vidis kak kazaljka od rezervoara padne... zato se svi cude kak mi 2.0hdi trosi 5.2L prosjek, a volvo D5 6.3L(po BC, koristim tempomat cim vise mogu) ![]() ![]() |
Autor/ica: | Branimir [ uto kol 12, 2008 1:14 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ajmo ovako: neka se javi među Vama onaj koji će ako vidi auto iza sebe u preticajnoj traci skrenuti na desnu (traku predviđenu za vožnju) da bi istoga propustio ako mu dotični ne visi na auspuhu već drži pristojan razmak, a 500m dalje se nalazi vozilo koje namjeravate preteći jer ste Vi ipak brži 20kmph?! Ajde da Vas vidim.
Ja mu se niti ne trebam makivati, jer se uvijek vraćam u desnu traku, ako ima barem 300 metara slobodnog prostora i da ne moram kočiti iza nekog sporog da ovog brzog propustim.
Citat: Garantiram da će to napraviti samo 0,1% vozača. Gruba činjenica je da se gotovo nitko ne miće iz trake ako mu netko ne sjedne na auspuh i krene blendati ko manijak, čak ni u slučaju da je vozilo koje namjeravaju preteći i nekoliko km udaljeno.
Oni koji se ne miču se ne miču, jer su negdje dobili pravo na kampiranje u lijevoj traci. Puno ih je bezbolnije i uz manje živciranja lagano proći desnom trakom, pa se nek čude. Nije dozvoljeno, ali je najčešće jedini izlaz.Kad sam prije dva tjedna išao na more preko vikenda (subota ujutro), ekipa je napravila skoro neprekinutu kolonu u lijevoj traci, a u desnoj je bilo dva ili tri auta pa kilometar nikoga, pa kamion pa opet pola kilometra nikoga i tako dalje. I šta sam napravio? Vozio sam se voznom trakom, preticao sporije po preticajnoj, vraćao se u voznu i fino i krasno stigao do Karlovca. Citat: Neki dan je pizdek sa cisternom 15km(!) pretjecao kamion i napravio kolonu u obje trake za popizdit! I kaj reć budali?!
Zaustaviti na prvom prosirenju i ostaviti da stoji barem sat vremena.
Citat: Osim toga svi koji se vozite po lijevoj traci imajte na umu da je još uvijek AFAIK pretjecanje kolone vozila zakonom zabranjeno na svim prometnicama pa tako i na autocestama, a kolona vozila je još uvijek 3 i više vozila, pa radite prekršaj isto kao i onaj koji prekorači brzinu...
Znači u voznoj tri auta na hrpi, voze svojih 100-110 i ja ih ne smijem preticati po lijevoj preticajnoj? Nije baš da se slažem.
lp i mnogo sretnih i pametnih kilometara... 8) |
Autor/ica: | joja [ uto kol 12, 2008 10:40 am ] |
Naslov: | |
Da li itko razmišlja zašto je na našim autocestama ograničenje brzine na 130 km/h, isto kao što je npr. u naseljenim mjestima 50-70 km/h? To ograničenje je očito plod nečijeg rada, istraživanja, procjena...neki timovi stručnjaka su došli do te brojke, a ne npr. do 95 km/h ili 178 km/h. Da li netko razmišlja zašto je na busevima naljepnica 80 km/h, ili 90 km/h ili 100 km/h? Nagađam zašto: naše ceste su projektirane kako su projektirane (na brzinu, rokovi, teren ovakav ili onakav...), materijali za izgradnju su takvi kakvi su (lošiji nego vani), odabran je najpovoljniji izvođač (uštede, zakoni, natječaji...), što može u konačnici i značiti najlošiji izvođač.....nekakvi konzorciji nekoliko firmi itd. Znamo i kako su i izvedeni ulazi i izlazi na autoceste, tak da se vrlo lako zaj...beš ak ne paziš ili izletiš na bankinu ak uđeš samo sa 80 u zavoj. Dakle, pretpostavljam da je ta ekipa ovlaštenih stručnjaka dobro odvagnula sve gore navedene faktore, a sigurno ih ima i još, kad je odredila 130 km/h kao maksimalnu dozvoljenu brzinu. Valjda je taj limit uvjetovan nekim razlozima. Valjda su predvidjeli da se voznom trakom vozi 80-100 (slabiji auti, busevi, kamioni...),a da se preticajnom trakom pretiče do 130 km/h, jer ak pretičeš sa više od 130 onda si teoretski i praktički u prekršaju! E sad je pitanje jesmo li mi stručniji od stručnjaka, kad neki sa 200 ili više tjeraju ove druge sa 160, koji pretiču one treće (npr bus) koji piči 130 (a odozada mu je naljepnica 80)? Ne bih znao odgovor. Ne znam niti tko to procjenjuje i određuje, samo znam da se toga ograničenja 80% vozača ne pridržava. Dakle očito je da tu nekaj ne štima ili sa njima (navedenim stručnjacima koji su nam uvalili to ograničenja) ili sa nama. Po meni to ograničenje ne bi trebalo biti univerzalno, jer na mnogim odsječcima zbilja komotno možeš potegnuti i puno više od 130, a na nekim odsječcima je i 100 previše, kad cesta krivo leži. Kad bi se takvi odsječci definirali, onda bi ih trebalo i adekvatno označiti horizontalnom i vertikalnom signalizacijom, a ne onim crvenim digitalnim semaforčićima, koje od sunca niti ne vidiš, a tak i tak ih se i ne pridržavaš. Evo, to su neka pitanja koja su otvorena. |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto kol 12, 2008 10:46 am ] |
Naslov: | |
Citat: Da li itko razmišlja zašto je na našim autocestama ograničenje brzine na 130 km/h, isto kao što je npr. u naseljenim mjestima 50-70 km/h? To ograničenje je očito plod nečijeg rada, istraživanja, procjena...neki timovi stručnjaka su došli do te brojke, a ne npr. do 95 km/h ili 178 km/h.
Bojim se da se u Rvatckom slučaju više radi o odokativnoj metodi kako projektiranja, tako izgradnje i planiranja prometa, prometnica, ograničenja i još puno toga što ima i nema veze s prometom Da li netko razmišlja zašto je na busevima naljepnica 80 km/h, ili 90 km/h ili 100 km/h? Nagađam zašto: naše ceste su projektirane kako su projektirane (na brzinu, rokovi, teren ovakav ili onakav...), materijali za izgradnju su takvi kakvi su (lošiji nego vani), odabran je najpovoljniji izvođač (uštede, zakoni, natječaji...), što može u konačnici i značiti najlošiji izvođač.....nekakvi konzorciji nekoliko firmi itd. Znamo i kako su i izvedeni ulazi i izlazi na autoceste, tak da se vrlo lako zaj...beš ak ne paziš ili izletiš na bankinu ak uđeš samo sa 80 u zavoj. Dakle, pretpostavljam da je ta ekipa ovlaštenih stručnjaka dobro odvagnula sve gore navedene faktore, a sigurno ih ima i još, kad je odredila 130 km/h kao maksimalnu dozvoljenu brzinu. Valjda je taj limit uvjetovan nekim razlozima. Valjda su predvidjeli da se voznom trakom vozi 80-100 (slabiji auti, busevi, kamioni...),a da se preticajnom trakom pretiče do 130 km/h, jer ak pretičeš sa više od 130 onda si teoretski i praktički u prekršaju! E sad je pitanje jesmo li mi stručniji od stručnjaka, kad neki sa 200 ili više tjeraju ove druge sa 160, koji pretiču one treće (npr bus) koji piči 130 (a odozada mu je naljepnica 80)? Ne bih znao odgovor. Ne znam niti tko to procjenjuje i određuje, samo znam da se toga ograničenja 80% vozača ne pridržava. Dakle očito je da tu nekaj ne štima ili sa njima (navedenim stručnjacima koji su nam uvalili to ograničenja) ili sa nama. Po meni to ograničenje ne bi trebalo biti univerzalno, jer na mnogim odsječcima zbilja komotno možeš potegnuti i puno više od 130, a na nekim odsječcima je i 100 previše, kad cesta krivo leži. Kad bi se takvi odsječci definirali, onda bi ih trebalo i adekvatno označiti horizontalnom i vertikalnom signalizacijom, a ne onim crvenim digitalnim semaforčićima, koje od sunca niti ne vidiš, a tak i tak ih se i ne pridržavaš. Evo, to su neka pitanja koja su otvorena. ![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto kol 12, 2008 11:11 am ] |
Naslov: | |
Ili još gore, zakoni o sigurnosti na cestama primarno se provode zbog punjenja državnog proračuna, pa tek onda zbog same sigurnosti. |
Autor/ica: | joja [ uto kol 12, 2008 11:21 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ili još gore, zakoni o sigurnosti na cestama primarno se provode zbog punjenja državnog proračuna, pa tek onda zbog same sigurnosti.
Ne bih rekao da se radi o vrhovnoj uroti protiv građana vozača. Kad bi se radilo o punjenju državnog proračuna, na svakom kilometru autoceste bi bile kamere, i svako ko pređe 130 bi caltal kaznu. Ovak tu i tam oderu nekog s presretačima, i to baš nekog ko se drapa preko 200. Ne znam baš da su nekog kaznili jer je vozil 150.
|
Autor/ica: | tcode [ uto kol 12, 2008 11:23 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Ili još gore, zakoni o sigurnosti na cestama primarno se provode zbog punjenja državnog proračuna, pa tek onda zbog same sigurnosti.
Ne bih rekao da se radi o vrhovnoj uroti protiv građana vozača. Kad bi se radilo o punjenju državnog proračuna, na svakom kilometru autoceste bi bile kamere, i svako ko pređe 130 bi caltal kaznu. Ovak tu i tam oderu nekog s presretačima, i to baš nekog ko se drapa preko 200. Ne znam baš da su nekog kaznili jer je vozil 150. |
Autor/ica: | jopis [ uto kol 12, 2008 11:46 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Ili još gore, zakoni o sigurnosti na cestama primarno se provode zbog punjenja državnog proračuna, pa tek onda zbog same sigurnosti.
Ne bih rekao da se radi o vrhovnoj uroti protiv građana vozača. Kad bi se radilo o punjenju državnog proračuna, na svakom kilometru autoceste bi bile kamere, i svako ko pređe 130 bi caltal kaznu. Ovak tu i tam oderu nekog s presretačima, i to baš nekog ko se drapa preko 200. Ne znam baš da su nekog kaznili jer je vozil 150.![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ uto kol 12, 2008 1:32 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Ne bih rekao da se radi o vrhovnoj uroti protiv građana vozača.
Da nisam iz vise izvora cuo da neki policajci imaju odredjene svote novca koje moraju donest nakon sihte, mozda bi i vjerovao u drugo. Ovako svaki vikend gledam jedan te isti primjer: pred kaficima su konstantno sranja, policajci taj dio ZAOBILAZE! Na korzu se razbijaju case i flase, okrecu kontejneri sa smecem, policajaca NEMA! Ali su zato svi lijepo rasporedjeni na svim tockama kuda ljudi idu doma i ISKLJUCIVO operiraju alkotesterima. Kakav da ja zakljucak izvucem iz toga? Da su oni tu da uvode red?
|
Stranica: 3/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |