VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

stock boost levels T5
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2168
Stranica: 3/3.

Autor/ica:  tcode [ čet srp 24, 2008 11:41 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
na T4 motoru ni po razno nisi mogao dobit veći tlak od 0,2 na leru..
Manji motor, manje plinova, nema veze sa TCV-om, TCV ne regulira apsolutno ništa na leru.
a zašto onda T4 puni sa MBC-om 1 bar na leru??? (povećao se motor ili šta???)
Bleed Vs Interrupt mode. Pro-google-aj malo, pa će ti biti jasnije. BTW. turbina ne puni "na leru", nego dobiješ boost samo na trenutak.

Autor/ica:  tcode [ čet srp 24, 2008 11:43 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
jes
No
šta radi onda turbo kada sat pokazuje tlak +0,2 bara???? ja bi rekao da lagano puni sa djelomično otvorenim WG-ejom.
Puni. Ali puni i prije toga.

Autor/ica:  gonzo [ čet srp 24, 2008 6:31 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Citat:
Manji motor, manje plinova, nema veze sa TCV-om, TCV ne regulira apsolutno ništa na leru.
a zašto onda T4 puni sa MBC-om 1 bar na leru??? (povećao se motor ili šta???)
Bleed Vs Interrupt mode. Pro-google-aj malo, pa će ti biti jasnije. BTW. turbina ne puni "na leru", nego dobiješ boost samo na trenutak.
znači da ipak napuni:lol: :lol: :lol: :lol:

bilo kako bilo ovaj moj tcv ne radi sigurno kak bi trebao jer jučer se vozio auto puni ko lud i to već od 2800 ima full tlak,ide ko blesav.
uglavnom MBC je naručen i to onaj testirani poznati kinez :wink:

Autor/ica:  gonzo [ čet srp 24, 2008 9:25 pm ]
Naslov: 

mislim da moj tutač ima problema sa temperaturnim senzorom jer sad se vozio i auto ide ko blesav,vani 20¨celzića(jučer ista temperatura zraka) i ono što mi je zapalo za oko je da auto radi ko sat na leru što je sasvim suprotno nego kad je vani +35..
vjerovatno je taj senzor karbonizirao i krivo očitava.
uglavnom ne gine mu rasklapanje ETM-a i čišćenje svih senzora na usisu..

Stranica: 3/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/