VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Moj Volvo 850 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=19 |
Stranica: 3/4. |
Autor/ica: | grimreaper [ čet lip 28, 2007 3:06 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Startati u višoj brzini kad je klizavo - pa to znamo napraviti i sami, rukama i nogama.
Kako ces startat u visoj sa automaticom bez winter programa?
Ja sam mislio da je ovaj automatik nešto sofisticiranije ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet lip 28, 2007 3:16 pm ] |
Naslov: | |
Kupiš normalan auto sa normalnim mjenjačem i startaš kak te volja 8) |
Autor/ica: | Mrky [ čet lip 28, 2007 3:26 pm ] |
Naslov: | |
Upravo tako. |
Autor/ica: | mikey_rs [ čet lip 28, 2007 3:55 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Startati u višoj brzini kad je klizavo - pa to znamo napraviti i sami, rukama i nogama.
Kako ces startat u visoj sa automaticom bez winter programa?Ja sam mislio da je ovaj automatik nešto sofisticiranije ![]() ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ čet lip 28, 2007 8:07 pm ] |
Naslov: | Winter mode |
Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem. No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"? Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? ![]() |
Autor/ica: | ruka [ čet lip 28, 2007 9:42 pm ] |
Naslov: | Re: Winter mode |
Citat: Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
Pa u tome i je stvar koliko mi se čini, svatko to zna izvesti sa ručnim mjenjačem ali ne znam tko je sposoban sa klasičnim automatskim krenuti iz druge ili treće brzine.
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"? Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ čet lip 28, 2007 9:46 pm ] |
Naslov: | |
Mislim da ste ipak nešto krivo shvatili ![]() Start u 2 ili trečoj brzini nije okretati kotače u prazno nego auto za kretanje koristi 2 ili 3 brzinu što automatski smanjuje mogučnost proklizavanja tj. zaguši snagu motora, To vam je isto kao da pokušavate zastartati sa manualnim mjenjačem u trečoj brzini, mislim da nebu išlo (ne računajuči aute preko 300Ks i to je pitanje ![]() a sve to je bit dobrog gripa na vlažnoj ili zaleđenoj podlozi, Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil.. |
Autor/ica: | grimreaper [ čet lip 28, 2007 10:42 pm ] |
Naslov: | Re: Winter mode |
Citat: Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"? Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ pet lip 29, 2007 9:40 am ] |
Naslov: | |
Citat:
...Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..
Baš na to sam mislio. Svi znamo (ili pokušavamo) na snijegu startati u drugoj.Ako mjenjač samo direktno ide u drugu ili treću, nije li to bilo jednostavnije (i jeftinije) riješiti posebnim položajem ručice mjenjača koji bi se npr. zvao high, kao što postoji položaj low koji šalta samo prvu i drugu i ne ide dalje? No ako se nešto zove winter PROGRAM, vjerujem da zna i nešto više. |
Autor/ica: | grimreaper [ pet lip 29, 2007 9:57 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
...Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..
Baš na to sam mislio. Svi znamo (ili pokušavamo) na snijegu startati u drugoj.Ako mjenjač samo direktno ide u drugu ili treću, nije li to bilo jednostavnije (i jeftinije) riješiti posebnim položajem ručice mjenjača koji bi se npr. high, kao što postoji položaj low koji šalta samo prvu i drugu i ne ide dalje? No ako se nešto zove winter PROGRAM, vjerujem da zna i nešto više. |
Autor/ica: | Mrky [ pet lip 29, 2007 9:58 am ] |
Naslov: | Re: Winter mode |
Citat:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...
Isto kao što TRACS djeluje na kočenje kotača koji proklizava, tako bi se i nekakvom kontrolom motora (napajanja gorivom ili paljenja) moglo djelovati na smanjenje momenta na kotačima...Sjećam se da je Volvo prilikom predstavljanja "thinking miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine. Tehnika mi nije struka, pa sve ovo govorim otprilike. Vjerujem da netko zna više i da će nam to objasniti ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ pet lip 29, 2007 2:05 pm ] |
Naslov: | Winter Mode - Summer Time |
Mrky gnjavator ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet lip 29, 2007 2:06 pm ] |
Naslov: | Re: Winter mode |
Citat:
Sjećam se da je Volvo prilkom predstavljanja "thining miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine.
Zasto ne? Ustvari, ajde da otvorimo drugu temu, jer smo gadno u OTu. Kad otvorimo, ovu cistim...
|
Autor/ica: | ruka [ pet lip 29, 2007 2:16 pm ] |
Naslov: | Re: Winter mode |
Citat: Citat:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...
Isto kao što TRACS djeluje na kočenje kotača koji proklizava, tako bi se i nekakvom kontrolom motora (napajanja gorivom ili paljenja) moglo djelovati na smanjenje momenta na kotačima...Sjećam se da je Volvo prilkom predstavljanja "thining miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine. Tehnika mi nije struka, pa sve ovo govorim otprilike. Vjerujem da netko zna više i da će nam to objasniti ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ pet lip 29, 2007 3:06 pm ] |
Naslov: | |
Kratko, jezgrovito i poučno. Hvala Ruka ![]() |
Stranica: 3/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |