VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Moj Volvo 850
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=19
Stranica: 3/4.

Autor/ica:  grimreaper [ čet lip 28, 2007 3:06 pm ]
Naslov: 

Citat:
Startati u višoj brzini kad je klizavo - pa to znamo napraviti i sami, rukama i nogama.
Ja sam mislio da je ovaj automatik nešto sofisticiranije :(
Kako ces startat u visoj sa automaticom bez winter programa?

Autor/ica:  tcode [ čet lip 28, 2007 3:16 pm ]
Naslov: 

Kupiš normalan auto sa normalnim mjenjačem i startaš kak te volja 8)

Autor/ica:  Mrky [ čet lip 28, 2007 3:26 pm ]
Naslov: 

Upravo tako.

Autor/ica:  mikey_rs [ čet lip 28, 2007 3:55 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Startati u višoj brzini kad je klizavo - pa to znamo napraviti i sami, rukama i nogama.
Ja sam mislio da je ovaj automatik nešto sofisticiranije :(
Kako ces startat u visoj sa automaticom bez winter programa?
Da i mene je malo zblesiralo... :roll:

Autor/ica:  Mrky [ čet lip 28, 2007 8:07 pm ]
Naslov:  Winter mode

Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"?

Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? :wink:

Autor/ica:  ruka [ čet lip 28, 2007 9:42 pm ]
Naslov:  Re: Winter mode

Citat:
Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"?

Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? :wink:
Pa u tome i je stvar koliko mi se čini, svatko to zna izvesti sa ručnim mjenjačem ali ne znam tko je sposoban sa klasičnim automatskim krenuti iz druge ili treće brzine.

Autor/ica:  KIKIR6 [ čet lip 28, 2007 9:46 pm ]
Naslov: 

Mislim da ste ipak nešto krivo shvatili :idea:


Start u 2 ili trečoj brzini nije okretati kotače u prazno nego auto za kretanje koristi 2 ili 3 brzinu što automatski smanjuje mogučnost proklizavanja tj. zaguši snagu motora,


To vam je isto kao da pokušavate zastartati sa manualnim mjenjačem u trečoj brzini, mislim da nebu išlo (ne računajuči aute preko 300Ks i to je pitanje :?: )

a sve to je bit dobrog gripa na vlažnoj ili zaleđenoj podlozi,

Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..

Autor/ica:  grimreaper [ čet lip 28, 2007 10:42 pm ]
Naslov:  Re: Winter mode

Citat:
Ma htio sam reći da winter mode i nije neko čudo ako samo preskače prve dvije brzine i da to svaki vozač zna i sam izvesti s ručnim mjenjačem.
No vjerujem da stvar nije ovako jednostavna i da ovaj automatik ipak nudi nešto više. Nije li ga Volvo - kad se pojavio - nazvao "thinking miracle"?

Zna li netko to lijepo objasniti nama koji ne znamo? :wink:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...

Autor/ica:  Mrky [ pet lip 29, 2007 9:40 am ]
Naslov: 

Citat:
...Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..
Baš na to sam mislio. Svi znamo (ili pokušavamo) na snijegu startati u drugoj.

Ako mjenjač samo direktno ide u drugu ili treću, nije li to bilo jednostavnije (i jeftinije) riješiti posebnim položajem ručice mjenjača koji bi se npr. zvao high, kao što postoji položaj low koji šalta samo prvu i drugu i ne ide dalje?
No ako se nešto zove winter PROGRAM, vjerujem da zna i nešto više.

Autor/ica:  grimreaper [ pet lip 29, 2007 9:57 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
...Kretanje u drugoj brzini sa malo gasa na snjegu mi je bila prva stvar koju me je instruktor vožne u auto školi naučil..
Baš na to sam mislio. Svi znamo (ili pokušavamo) na snijegu startati u drugoj.

Ako mjenjač samo direktno ide u drugu ili treću, nije li to bilo jednostavnije (i jeftinije) riješiti posebnim položajem ručice mjenjača koji bi se npr. high, kao što postoji položaj low koji šalta samo prvu i drugu i ne ide dalje?
No ako se nešto zove winter PROGRAM, vjerujem da zna i nešto više.
Meni se cini jednostavnijim stavit jeftini gumb na konzolu i dodat par linija elektronici koji kazu: kreni u trecoj kad je gumb pritisnut od stavljanja jos jednog polozaja mjenjacu. A i jos je jedan razlog, ako si procitao post od Kikija, vidis da se winter program ne ponasa uvjek isto, vec ovisi o polozaju rucice mjenjaca.

Autor/ica:  Mrky [ pet lip 29, 2007 9:58 am ]
Naslov:  Re: Winter mode

Citat:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...
Isto kao što TRACS djeluje na kočenje kotača koji proklizava, tako bi se i nekakvom kontrolom motora (napajanja gorivom ili paljenja) moglo djelovati na smanjenje momenta na kotačima...

Sjećam se da je Volvo prilikom predstavljanja "thinking miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine.

Tehnika mi nije struka, pa sve ovo govorim otprilike. Vjerujem da netko zna više i da će nam to objasniti :wink:

Autor/ica:  Mrky [ pet lip 29, 2007 2:05 pm ]
Naslov:  Winter Mode - Summer Time

Mrky gnjavator :)

Autor/ica:  grimreaper [ pet lip 29, 2007 2:06 pm ]
Naslov:  Re: Winter mode

Citat:
Sjećam se da je Volvo prilkom predstavljanja "thining miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine.
Zasto ne? Ustvari, ajde da otvorimo drugu temu, jer smo gadno u OTu. Kad otvorimo, ovu cistim...

Autor/ica:  ruka [ pet lip 29, 2007 2:16 pm ]
Naslov:  Re: Winter mode

Citat:
Citat:
Pa cuj, moram priznat da mi ne pada na pamet sta bi jos mjenjac mogao napravit osim kretanja u visoj brzini... Mislim da je mjenjac sa time napravio najvise sto je mogao, ostalo je na ostatku...
Isto kao što TRACS djeluje na kočenje kotača koji proklizava, tako bi se i nekakvom kontrolom motora (napajanja gorivom ili paljenja) moglo djelovati na smanjenje momenta na kotačima...

Sjećam se da je Volvo prilkom predstavljanja "thining miracle" automatskog mjenjača u materijalima isticao hidraulički kuplung kao nekakvu novost. Zato ne vjerujem da je winter mode isto što i economic mode kojem su odrezane prve dvije brzine.

Tehnika mi nije struka, pa sve ovo govorim otprilike. Vjerujem da netko zna više i da će nam to objasniti :wink:
Ma što si ti toliko zapeo za tu getribu? U to vrijeme je bila novost, danas više nije. Dakle, koliko je meni poznato, sport, normal i winter režimi su vezani direktno uz moment sile u getribi i podešeni su tako da getriba šalta u drukčijim područjima, znači kod sporta dozvoljava prijenos većeg momenta na osovinu, kod winter režima taj moment mora biti manji da bi se spriječilo proklizavanje kotača, uz to je išao na nekim modelima i zatvarač( blokada) diferencijala, pa ti kotači rade u tom momentu kad je to aktivno u paru, tj, ako ti lijevi prokliže desni će i dalje normalno vrtiti što nije slučaj bez toga. Uz te stvari kod te getribe je samo naglašena sinhronizacija sa motorom gdje kod promjene brzine motor malo zastane da bi se promjena lakše izvršila, bez bespotrebnih trzaja i opterećenja sam getribe. Itd itd, getribe su super, čak i omogućuju kočenje motorom nizbrdo, dok rade rade, kad prestanu radit ima čovjek na samoborskoj koji ih popravlja, plati mu se, popravi i voziš dalje. Što manje znaš to bolje, manje se opterećuješ sa svim tim.

Autor/ica:  Mrky [ pet lip 29, 2007 3:06 pm ]
Naslov: 

Kratko, jezgrovito i poučno.
Hvala Ruka :D

Stranica: 3/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/