VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Kako vam se sviđaju felge
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1273
Stranica: 3/4.

Autor/ica:  tcode [ pon vel 25, 2008 9:51 am ]
Naslov: 

Moja slobodna procjena. Ovak na oko, felge mi djeluju izuzetno teške. Na autima koji nemaju puno okretnog momenta na raspolaganju osjeća se značajan gubitak performansi nakon povećanja mase kotača. S druge strane ovjes također trpi, jer se udarci sa ceste višestruko jače prenose također zbog veće mase kotača.

Autor/ica:  DrazenP [ pon vel 25, 2008 9:57 am ]
Naslov: 

Citat:
Moja slobodna procjena. Ovak na oko, felge mi djeluju izuzetno teške. Na autima koji nemaju puno okretnog momenta na raspolaganju osjeća se značajan gubitak performansi nakon povećanja mase kotača. S druge strane ovjes također trpi, jer se udarci sa ceste višestruko jače prenose također zbog veće mase kotača.
hoces rec, bolje ostat na čeličnim nego ove nabacit!!!!

Autor/ica:  ruka [ pon vel 25, 2008 10:00 am ]
Naslov: 

teoretski da, ali u slučaju vozila kila dvije gore dole u masi kotača neće napraviti značajniju štetu djelovima ovjesa. Jedino ukoliko to upari sa nekim distancama. Al onda vi iz rejsing kluba tu stupate u akciju i uvaljujete mu poliuretanske selene i bolje amortizere i federe pa bu onda sve ok ;)

Autor/ica:  tcode [ pon vel 25, 2008 11:14 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Moja slobodna procjena. Ovak na oko, felge mi djeluju izuzetno teške. Na autima koji nemaju puno okretnog momenta na raspolaganju osjeća se značajan gubitak performansi nakon povećanja mase kotača. S druge strane ovjes također trpi, jer se udarci sa ceste višestruko jače prenose također zbog veće mase kotača.
hoces rec, bolje ostat na čeličnim nego ove nabacit!!!!
Želim ti reći da ako već želiš veću felgu, probaj odabrati neku koja ima manju masu od ove koju sada imaš, jer treba imati na umu da prelaskom na veću dimenziju felge smanjuješ visinu gume (popularno zvana "meso"), a time uz sve do sada spomenuto i udobnost. Ako tome još dodaš i povećanu masu kotača, lako ćeš auto pretvoriti u kočiju. Kila-dvije se itekako osjete na kotaču, jer radi se o masi koja se rotira, pa se u jednadžbu uključuje i moment sile.

Autor/ica:  DrazenP [ pon vel 25, 2008 11:38 am ]
Naslov: 

ima tu smisla, al vrime ce pokazat!!!!!!!

Autor/ica:  gonzo [ pon vel 25, 2008 3:59 pm ]
Naslov: 

Citat:
teoretski da, ali u slučaju vozila kila dvije gore dole u masi kotača neće napraviti značajniju štetu djelovima ovjesa. Jedino ukoliko to upari sa nekim distancama. Al onda vi iz rejsing kluba tu stupate u akciju i uvaljujete mu poliuretanske selene i bolje amortizere i federe pa bu onda sve ok ;)
zašto misliš da netko od nas iz VRT-a nešto UVALJUJE, imaš neki razlog da tako pišeš ili ti je opet dosadno!!

Autor/ica:  ruka [ pon vel 25, 2008 6:25 pm ]
Naslov: 

@gonzo
pod broj jedan, meni nikad nije dosadno,
pod dva, neznam cemu dizanje obrambenog stava, ni na kraj pameti mi nije bilo nikog vrijedjati nit sam ja vas ikad vrijedjao. Kad tu u zagrebu nekom nesto uvalis=prodas mu nesto, kad ga zavaljas=zajebes ga. Nadam se da je jasnije sad.
Uostalom, zar smo djeca da ce se netko zalit za svaku eventualnu krivu rijec?

@tcode, masa kotaca-zamasnjak, na oslonce vratila ta mala kilaza ne znaci previse, na moment koji vratilo mora prenesti vec znaci, tu si apsolutno u pravu, performanse znacajno padaju s povecanjem mase, inercija, tromost, blablabla. Nego, imam jedno privatno pitanje za tebe. Na PM.

Autor/ica:  DrazenP [ uto vel 26, 2008 8:53 am ]
Naslov: 

Narode, bija san sinoc u jednoj tuning trgovini u Zadru i raspita se oko te cinjenice da su felge ocito preteske za moj auto!!!

Covik mi je reka (TEŠKI JE ZNALAC) da to uopce nece bit nikakav problem, jedino da vozin planinu bi ositija nesto!!!!!!

Autor/ica:  tcode [ uto vel 26, 2008 9:06 am ]
Naslov: 

Citat:
Narode, bija san sinoc u jednoj tunning trgovini u Zadru i raspita se oko te cinjenice da su felge ocito preteske za moj auto!!!

Covik mi je reka (TEŠKI JE ZNALAC) da to uopce nece bit nikakav problem, jedino da vozin planinu bi ositija nesto!!!!!!
Ne znam kakav odgovor si očekivao od trgovca koji živi od prodaje takvih stvari. Ja sam ti svoje mišljenje rekao iz višegodišnjeg iskustva i isprobanih setup-a guma i felgi na raznim autima koje sam imao, a ako ja osjetim razliku na autu od preko 300KS i 450nm, ti ćeš osjetiti barem 3x jače.

Ako sam dobro shvatio, ti si već te felge kupio, pa ćeš nam prenijeti dojmove iz prve ruke.

Autor/ica:  DrazenP [ uto vel 26, 2008 9:23 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Narode, bija san sinoc u jednoj tunning trgovini u Zadru i raspita se oko te cinjenice da su felge ocito preteske za moj auto!!!

Covik mi je reka (TEŠKI JE ZNALAC) da to uopce nece bit nikakav problem, jedino da vozin planinu bi ositija nesto!!!!!!
Ne znam kakav odgovor si očekivao od trgovca koji živi od prodaje takvih stvari. Ja sam ti svoje mišljenje rekao iz višegodišnjeg iskustva i isprobanih setup-a guma i felgi na raznim autima koje sam imao, a ako ja osjetim razliku na autu od preko 300KS i 450nm, ti ćeš osjetiti barem 3x jače.

Ako sam dobro shvatio, ti si već te felge kupio, pa ćeš nam prenijeti dojmove iz prve ruke.
je, cim navucen gume, javin se!!!!!!!

al frend ma na punta stavija gume i felge 195 55 r15
ne ositi se previse razlika, malo u drugoj na niskim rpm. mrvicu!!!!!!

uzmimo u obzir da punto ima ja mislim 65 konja

Autor/ica:  tcode [ uto vel 26, 2008 10:04 am ]
Naslov: 

"
Road Wheel Weights Can Affect Your Vehicle's Show...and Go

Wheel style is usually the first consideration when selecting new aftermarket wheels because most wheels are purchased for their different-than-factory styling which helps personalize the vehicle's looks to match its driver's tastes. After that comes the functional requirements of selecting a wheel diameter, width and offset that are right for the vehicle and appropriate for the desired tire size.

While all wheel styles evolve, there are some classic wheel designs that are almost timeless, including some of the basic five-spoke, six-spoke and cross-spoke designs. And since the look of many of these classic designs has evolved from racing wheels, their form follows function. This means that their basic design helps the engineer balance style, strength and weight. On the other hand, there are also fashion wheels which, like clothing, tend to change their look with the seasons. And with many of the fashion wheel designs, their function follows fashion. This means that their designer (not engineer) places emphasis on style over weight. Additionally, because most of the fashion wheels are expected to have relatively short life cycles, the design the engineer receives to put into production places emphasis on the ability to manufacture them economically in small volumes. Unfortunately, this normally precludes using the most recent high tech manufacturing methods.

However, not so obvious is the role that wheel weight plays in determining the vehicle's overall ride, performance and feel. This is why so many new vehicles have replaced the less expensive rolled, stamped and welded steel wheels with cast aluminum alloy wheels.

Ever since the development of the original mag wheels, which actually used a magnesium alloy to reduce wheel weight on the race cars of the 1950s, lightweight wheels, where they are allowed by the rules, have been used to enhance vehicle performance in almost all forms of racing. And while the generic mag name is still used today, most magnesium alloy wheels are too fragile for daily street use and are very limited in their finish options allowing only painting or polishing (and frequent polishing of magnesium wheels is required due to magnesium's willingness to oxidize). In modern times, the most common uses for magnesium wheels are on Champ Cars, Indy, Formula 1 and GT cars where the race team's continuous monitoring and testing can confirm their strength and durability between events. Mag wheels used on modern race cars are often forged or use some other high tech manufacturing process and special magnesium alloys to reduce the weight while they retain the ability to handle the high loads. Fortunately for the rest of us, the wheel manufacturers have also developed lightweight aluminum alloy wheels that provide the appropriate street durability and numerous finish options while they reduce weight.

A vehicle's total weight is the sum of all of its parts and affects its ability to accelerate, brake and corner. Reducing the total weight will enhance the vehicle's performance because less weight needs to be controlled and therefore, less energy is required. Unsprung weight is the weight under the springs which moves up and down as the vehicle rides over uneven roads and leans in the corners. Reducing unsprung weight allows the springs and shock absorbers to be more effective in controlling the suspension's movement. Additionally, a vehicle's rotational weight includes all parts that spin including everything in the vehicle's driveline from the engine's crankshaft to its wheels and tires. This affects the energy required to change speed as the vehicle accelerates and brakes. As you would guess, reducing the weight of any of these rotating components will enhance the vehicle's performance because less energy will be required to increase or decrease their speed."

Autor/ica:  gonzo [ uto vel 26, 2008 12:20 pm ]
Naslov: 

Citat:
@gonzo
pod broj jedan, meni nikad nije dosadno,
pod dva, neznam cemu dizanje obrambenog stava, ni na kraj pameti mi nije bilo nikog vrijedjati nit sam ja vas ikad vrijedjao. Kad tu u zagrebu nekom nesto uvalis=prodas mu nesto, kad ga zavaljas=zajebes ga. Nadam se da je jasnije sad.
Uostalom, zar smo djeca da ce se netko zalit za svaku eventualnu krivu rijec?

@tcode, masa kotaca-zamasnjak, na oslonce vratila ta mala kilaza ne znaci previse, na moment koji vratilo mora prenesti vec znaci, tu si apsolutno u pravu, performanse znacajno padaju s povecanjem mase, inercija, tromost, blablabla. Nego, imam jedno privatno pitanje za tebe. Na PM.
drugi put se jasnije izjasni pa necu dizati obrambeni stav.

Autor/ica:  ruka [ uto vel 26, 2008 12:35 pm ]
Naslov: 

Citat:
drugi put se jasnije izjasni pa necu dizati obrambeni stav.
drugi put malo bolje pogledaj cijeli post, možda iščitaš smisao. A i smajli na kraju nešto govori.
Ajd više, ko da sam ti ja neprijatelj...jebo ga ti

Autor/ica:  Bara [ čet vel 28, 2008 10:12 pm ]
Naslov: 

meni ova felga od drazena nelezi nekak..nekak mi je old school....sad neznam na koji auto ce ici???ajd kad stavis felge napravi malo photo sesion da vidimo kak izgleda :idea:

Autor/ica:  DrazenP [ pet vel 29, 2008 8:06 am ]
Naslov: 

Citat:
meni ova felga od drazena nelezi nekak..nekak mi je old school....sad neznam na koji auto ce ici???ajd kad stavis felge napravi malo photo sesion da vidimo kak izgleda :idea:

meni je full super felga!!!

tribale bi doc kroz par dana,!!!

nebrinite osvanut ce tema sa slijama, nego sto??

Stranica: 3/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/