Sada je: sri lip 05, 2024 4:34 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 62 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 5:49 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Katastrofa :shock:
Po mojoj slobodnoj procjeni ne radi se samo o jednom servisnom intervalu. Vjerovatno barem o 2 do 3. Nije toliko pitanje kvalitete Valvoline ulja...nego najminimalnije održavanje ...a ovdje ga očito nije bilo. Uz sve to i pogrešna gradacija ulja... :shock:
Šta se tiče ugradnje novih djelova, to stoji... da se mjenja samo jedan klip ako je sve ostalo u granicama dozvoljenog...malo mi je isto nejasno zašto klipnjače. Možda jedna od klipa koji je stradao ali ne sve...jer kako kažeš ostali klipovi i cilindri su uredu kao novi šta ukazuje da su vjerovatno i klipnjače uredu...jer zaista su izuzetno rjetke deformacije svih klipnjača...ovo navodm ćisto iz ekonomskih razloga...možda nebi bilo loše razmotrit još jednom odluku oko promjene... :wink:

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 11:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Citat:
Fino. Još jedan Volvo motor koji je dobio po pi*ki od Valvoline ulja :evil:
Kiki koliki je inače po specifikaciji Volva servisni interval za taj motor, ili je ovo bio nemar vlasnika koji je očito ložio ovaj stroj ili je preskočio jedan servisni interval pa otišlo sve u p.m., inače na svom autu ulje mjenjam između 6-8 tkm upravo kako bi pokaušao izbjeć ovo.
Za moj je interval 30 k po knjizi, ali je bila preporuka da prvi servis napravim na 20 k. Kasnije sam sto vlastitom odlukom sto preporukom nastavio tim tempom, svakih 20k, plus minus 2k.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 11:09 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
@Branimir; ostali klipovi su super, nema potrebe raditi dodatan trošak, čak ni karike nisu potrošene, onda znaš da je i stanje klipova OK, jedino ovaj koji je dobil po pi...
Kako to da u tom slucaju treba mijenjati sve klipnjace, da li se nesto desilo na letecim lezajevima/radilici?
Naravno, ocekujemo fotke i iz buducih faza rada. 8)
Da li blok ima izmjenjive kosuljice cilindara?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 11:20 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
koliko ulja ti potroši do tih 20tkm

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 12:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Gledaj Kiki je navea da ide i promjena radilice, šta povlači za sobom i promjenu svih ležaja: temeljnih, letečih i na krajevima radilice kugličastih ležaja. Kako mi se čini i sama radilica je platila odnosno sicevi ležaja a vjerovatno nije više ravna nego u offsetu - deformirana. I da se ne mjenja radilica nego poravna,opet ide brušenje šta opet povlači izmjenu navedenih ležaja.
Ako se pogledaju malo detaljnije slike a pogotovo sve one površine gdje se nakupio talog ulja. Taj motor se izuzetno grijao odnosno pregrijavao zato je i dolazilo do (palenja ulja) odnosno karbonizacije i još pored toga protok minimalan ili nikakav zbog totalno začepljenog filtera...vjerovatno ide i glava na testiranje i ravnanje...OBAVEZNO.

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub pro 01, 2007 11:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Servisni interval je za taj motor 20tkm, pravilno ulje to može podnjeti, ali neodgovarajući acea standard ulja radi tu garež i polako sa vremenom dođe do toga do čega je došlo.

Klipnjače mijenjam iz razloga što su termički sjebane odnosno 3 od 5 su poplavile zbog blokiranja letečih ležajeva, glavni ležajevi su tek malo dobili ( zanemarivo) tak da je blok motora OK.

Glava se bude svakak obrađivala, testiranje nije potrebno jer se auto nije pregrijal i nije bilo tragova ulja u rashladnoj tekučini
i obrnuto.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 5:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
To je tako, uzročno posljedična veza je učinila svoje. Ma mislim kad pogledaš realno taj je motor odj...ao svoje. Toliko bit pregrijan da klipnjače poplave do 3 :shock: Ima li smisla uopče ič na popravak ili kupit novi motor. Ok... pretpostavka je da če auto ič na prodaju poslje popravka pa ajde spasit šta se spasit može zbog štednje. Inače to nikad više neče bit kao nekad... Ma još me samo jedno zanima, dali je taj auto vozila plavuša... :lol: ili stvarno Telac :roll:

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 9:30 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nemam sad sliku klipa kak zgleda zaboravil skinuti sa fotića, klip je udaral u glavu i razbio se sa strane i popucale su karike, nemožete vjerovati a bloku ništa! Ko novi je, bez oštečenja i potrošenosti.
Klip ti je pukao zato što je gadno pregrijan, inače blok nebi mogao mogao proći bez vidljivijih oštečenja... Moj savjet ti je da staviš ostale klipove pod temperaturu od min 60 oC (temperatura vrenja vode) i onda ih dobro pregledaš zbog pukotina koje ti se šire zagrijavanjem a dok je hladan klip se ne vide.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 11:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
koliko ulja ti potroši do tih 20tkm
Pocne javljati na displeju na oko 10k, na stangici je tada par mm iznad minimuma. Dotocim do maksimuma (7-8 dcl) i iducih 10 k,odnosno do izmjene sam miran.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 11:33 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Malo ste zabrijali, motor nije odjebao svoje i nije bio pregrijan, pregrijale su se samo klipnjače zbog blokiranja letećih ležajeva. Auto ne slažem za prodaju nego za sebe.

Klip nije pukao zbog pregrijavanja nego zbog toga kaj je udarao u glavu ( odšrafili su se šrafi na klipnjači )

Auto je vozio telac + baba.


Zadnja izmjena: KIKIR6, dana/u ned pro 02, 2007 2:27 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 11:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
koliko ulja ti potroši do tih 20tkm
Pocne javljati na displeju na oko 10k, na stangici je tada par mm iznad minimuma. Dotocim do maksimuma (7-8 dcl) i iducih 10 k,odnosno do izmjene sam miran.
Između min i max je oko 1.9 lit ulja barem na T4 znači da ti na 20 tkm potroši preko 2 lit ulja, 7-8 dcl ulja na štangi ti nije ni pola, a vjerujem da što god ti se bliži servisni interval sve ti više troši ulje jer je sjebano, neznam ja to ulje nebi držao duže od 10tkm taman kad ga trebaš nadolit kupi još 3 litre i odmah ga zamjeni cijelog zajedno s orginal filterom i nemoraš razmišljat kolko ti fali i znaš da ti je uvijek friško nedaj bože da se kaj dogodi za par kuna tučeš se u guzicu, jer ovo na kikijevom motoru je ulje krivo posle je kasno zašto ovo zašto ono, po meni jednom kad otvoriš motor nije to više to, barem u glavi a bogami i skup sport.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 5:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Kiki.
Ja nisam imao pojma da je auto za tebe i da radiš za sebe. To več mjenja neke moje predrasude oko investiranja u motor odnosno nabavljanja oriđiđi djelova...mislim da ti je poznat slučaj iz CVB-a (Slaven) S70 t5 i koliko je njega koštao novi motor...kad bi meni bila pružena takva mogučnost bez razmišljnja bi se odlučio za novi motor...dobro razumjem i onu drugu stranu financijsku. Šta se tiće dali je motor bio pregrijan ili nije...meni klipnjače govore puno toga... :wink: a pogotovo kad si naveo da su se odvidali vijci klipnjače koji su stegnuti barem na 5 kg ako ne i više...odvidali su se zbog istezanja materijala...aj dobro neču više a i nije mi namjera ič toliko u detalje nego čisto iz rasprave na našem forumu - parlamentu...

4 Branimir, u petak znači prije dva dana sam odvozja relaciju ST-ZG-ST sve u dahu znači točnih 834 km. Doslovno na šipki za ulje sam stavio crticu ma baš da vidim koliko če i ako če ulja potrošit. Šta se tiče same vožnje u pravcu ZG znači izlaz ST - rotor ZG (Dugi nije bio :evil:) trajala je točno 2 sata 32 min. Znači dosta temperamentna vožnja u povratku blaže zbog laganog umora a i malo lošijih uvjeta , gužve itd..po povratku ostavim auto u garažu i u subotu pogledam nivo ulja i nivo ISTI kao kad sam krenuo na put. Motor ima točnih 59997,7 pređenih KM. Sve ovo navedeno nije navedeno bez razloga jer mi je drago da motor ne troši ulje isto sam iskusio i kod drugog Volvača još jednom navodim kolike su bitne ne redovne nego prijevremene izmjene ulja.
Ne da je Zlaya u pravu i njegove observacije nego ti gornji primjer govori i jedan od razloga zašto če i dalje motor ne trošit odnosno jako malo trošit ulje.

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 7:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Čuj prika kod atmo motora je nešto drukčije i oni u principu i nesmiju trošit ulje, ono na 10tkm do 0.5 lit je u granicama normale dok za turbo motore to ne vrijedi a pogotovo kad ulje počne gubit svoja početna svojstva a ti šajbaš ga ko svetog Iliju na +40 a ulje ti recimo ima 15 tkm EGT na autoputu oko 800 stupnjeva ma nema boga da ti ga ne troši i još imaš neko govno od ulja pa u motoru malo po malo se skuplja talog,garež i eto ti za par 10-a tkm sranja, a čemu za parsto kuna.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned pro 02, 2007 8:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
@branimir
e tad ti je onda vrijeme da mjenjaš ulje jer je ono izgubilo velik dio svojih svojstva i zato ga naglo počne trošit a i vjeruj mi tvoja turbina će ti biti jako zahvalna...

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon pro 03, 2007 10:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
@branimir
e tad ti je onda vrijeme da mjenjaš ulje jer je ono izgubilo velik dio svojih svojstva i zato ga naglo počne trošit a i vjeruj mi tvoja turbina će ti biti jako zahvalna...
Ne kuzim kad, na 10 ili na 20? Auto do sad ima 67 k km, uredno je na svakih desetak k km javio "oil level low" na displeju. Bez obzira imalo ulje tada 8 ili 18 k km. Nekad sam natocio odmah, nekad 500 km kasnije.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 62 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan