VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=9520 |
Stranica: 2/6. |
Autor/ica: | zmajchek [ uto vel 19, 2013 7:26 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
a nezanm, al po men ito nema veze s plinom.. svi auti u kuci su mi na plin i oni prije toga su bili i nikom se to nije pojavljivalo.... |
Autor/ica: | branimir23 [ uto vel 19, 2013 8:10 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Zmajček, i ja imam plin već 70.000 km i nikad mi se nije nešto slično pokazivalo. Mogu biti kratke relacije + hladno vrijeme + plin, pa se skuplja višak pare kojeg motor ne uspije sagoriti, i još k tome dodaj malo lošije ulje i evo rezultata. Ovo kažem samo pod uvjetom da ne gubi vodu-antifriz. |
Autor/ica: | zmajchek [ sri vel 20, 2013 12:26 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
ja sam s vojim autima uvjek radio realice od 5 do 50 km..pa nikad.. a neznam.. |
Autor/ica: | swedishbrick [ sri vel 20, 2013 5:56 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Ja bih proverio i ocistio sistem ventilacije uljnih para kartera, PCV, narocito ono mesto gde je namerno redukcija, T komad. Ocisti se komadom bakarne zice punog preseka oko 0.50mm. |
Autor/ica: | Mrky [ sri vel 20, 2013 8:47 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Citat: btw, jedan poznanik je imao isti problem na s 40 LPG na flanđu...auto je funkcionirao besprijekorno, ali je na šipki bilo majoneze. Ulje je bilo čisto (žuto-crno). Antifriz nije gubio. Kad ga vidim pitati ću ga šta je bilo uzrok.
Isti slučaj: motor radi savršeno, antifriz ne gubi, na dnu šipke je čisto (žuto) ulje, samo na vrhu šipke ima malo majoneze.
|
Autor/ica: | Mrky [ sri vel 20, 2013 9:04 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Citat: Ja bih proverio i ocistio sistem ventilacije uljnih para kartera, PCV, narocito ono mesto gde je namerno redukcija, T komad. Ocisti se komadom bakarne zice punog preseka oko 0.50mm.
To je ovo?http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... =1&t=28487 |
Autor/ica: | swedishbrick [ čet vel 21, 2013 12:50 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Jeste. Otprilike na 40-60k km treba cistiti-proveriti, a prvi put na oko 120k km.. Kod atmo motora nema PTC grejaca i nema nekih cevi pa bi trebalo da je jednostavnije, makar malo. Emulzija nastaje kondenzacijom para iz kartera koje nisu uspele da budu usisane preko PCV dovoljno brzo, ili motor duze vremena nije uspeo da postigne radnu temperaturu ulja usled prekratkih voznji. Moze se probati 50tak km ostrije voznje da se ulje dobro zagreje i ispari talog vodene pare i ostaloga, pa proveriti da li ima i dalje majoneze, a ciscenje PCV je deo redovnog odrzavanja koje treba obaviti ako nije skoro odradjeno ili nema podataka. |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 21, 2013 9:29 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Citat: ja sam s vojim autima uvjek radio realice od 5 do 50 km..pa nikad.. a neznam..
Jesi ti sredio smjesu? Ako je i dalje puno prebogata, to ti je benzin u ulju.
|
Autor/ica: | branimir23 [ čet vel 28, 2013 8:43 am ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Citat: Citat: btw, jedan poznanik je imao isti problem na s 40 LPG na flanđu...auto je funkcionirao besprijekorno, ali je na šipki bilo majoneze. Ulje je bilo čisto (žuto-crno). Antifriz nije gubio. Kad ga vidim pitati ću ga šta je bilo uzrok.
Isti slučaj: motor radi savršeno, antifriz ne gubi, na dnu šipke je čisto (žuto) ulje, samo na vrhu šipke ima malo majoneze. |
Autor/ica: | miro06 [ čet vel 28, 2013 12:34 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
pitanje je kakva ulja dobijamo. jer nekad cijenjeni castrol magnetec se sad prodaje u konzumu. a znamo kakva se tamo roba prodaje. |
Autor/ica: | illswitch [ čet vel 28, 2013 3:24 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Citat: pitanje je kakva ulja dobijamo. jer nekad cijenjeni castrol magnetec se sad prodaje u konzumu. a znamo kakva se tamo roba prodaje.
ne nužno nekvalitetna... ulje k'o ulje ![]() |
Autor/ica: | Mrky [ čet vel 28, 2013 3:30 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Citat: Sreo poznanika, čovjek je promjenio ulje i vozi dalje. Radi se o čistoj kondenzaciji na šipki od hladnog vremena i kratkih relacija, jer se ulje ne stigne zagrijati na radnu temperaturu. Propuši ti njega dobro na otvorenoj cesti, neka se ulje zagrije, a eventualno prije toga promjeni ulje i filter.
Pogledao sam malo u papire: ulje u motoru ima jedva 2.500 km, a inače ga mijenjam jednom godišnje zajedno s filterom... pa neću ga valjda radi kondenzacije mijenjat svaka 3 mjeseca? ![]() Uostalom, već sam napisao: već godinama vozim istu relaciju na isti način i u motoru je uvijek isto ulje (Shell Helix Ultra) i do sada nikad nije bilo kondenzacije. Slučajno ili ne, pojavila se kada sam počeo voziti na plin... |
Autor/ica: | swedishbrick [ sub ožu 02, 2013 12:10 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Nije slucajno, plin potpunije sagoreva i ima veci udeo vodene pare u produktima sagorevanja a time i veci sadrzaj u karteru usled blowby efekta. Dobra ventilacija kartera usisa pare vecim delom tako da to prodje kroz motor i ispuh a tek manji deo se zadrzi i kondenzuje. 2 osnovna uzroka su pojave kondenza, preniska temperatura ulje usled nedovoljnog opterecenja motora ili zapusen (mozda delimicno) sistem ventilacije PCV kao najverovatnije. Moze da bude i da je pohaban sklop klip-karika pa je pojacan blowby toliko da PCV ne moze da savlada kolicinu plinskih isparenja ali to je osobina obicno pri velikoj kilometrazi. Prost test, na leru odvrnuti cep za dolivanje ulja i proveriti da li je teznja da se usisa cep (ispravan PCV) ili je teznja da izlaze uljne pare (PCV ne radi dobro) a cep skakuce a sve to na dobro zagrejanom motoru tj ulju. Ostaci vodene pare u karteru se sami resavaju tako da se ulje zagreje na 100+ C i time kondenz vode ispari iz ulja. Leti lako postizivo zimi usled hladnog okruzenja tek pri vecem opterecenju motora. |
Autor/ica: | Mrky [ ned ožu 03, 2013 4:59 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
Citat: Prost test, na leru odvrnuti cep za dolivanje ulja i proveriti da li je teznja da se usisa cep (ispravan PCV) ili je teznja da izlaze uljne pare (PCV ne radi dobro) a cep skakuce a sve to na dobro zagrejanom motoru tj ulju.
Zgodno, hvala ![]() A baš jutros sam imao vožnju od 50-tak km, da sam ovo pročitao prije toga... probat ću prvom prilikom. |
Autor/ica: | Gogo [ ned ožu 10, 2013 7:44 pm ] |
Naslov: | Re: 850 2.5 20v (1997.) - emulzija u ulju i plin |
svake godine u zimskom razdoblju imam pojavu emulzije na svom 850 a motor je u top stanju probao sam više vrsta ulja i opet isto. |
Stranica: 2/6. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |