VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Kvar turbine http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=8547 |
Stranica: 2/4. |
Autor/ica: | milan [ pon lip 18, 2012 7:35 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Pojma nemam. Na servisu kazu da je na 120...140kkm...Ja na satu imam 110kkm mada sam kupio auto sa vracenom kilometrazom tako da procenjujem da sam negde na oko 140-150kkm...
Koliko sam ja upoznat filter se pročišćuje automatski s tekućinom koja se nadopunjava svakih 60 000km. Bar mi je tako rečeno. Šta se desi ako se voziš bez te tekućine, neznam.
|
Autor/ica: | nmilance [ čet lip 21, 2012 3:10 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Tako je, na 60.000 km se dopunjava i jako je skupo, tako da obicno izbegavaju da ga tek tako dosipaju ako nema potrebe. Meni su na servisu proveravali kolicinu aditiva i do sada ga nisu dodavali jer je , kako kazu, bilo dovoljno. Tek sad na nekih 140.000km kada je filter poceo da zeza, pojavlila se i greska koja je oznacila da nema aditiva ali ce mi ga sipati sada kad zamenim filter...Ostala je misterija da li ako auto vozis sa ostecenim tj. zapusenim DPFom ili ako nemas aditiva...to moze ostetiti turbinu?! To do sada niko nije znao da mi kaze... Pozz |
Autor/ica: | miro06 [ čet lip 21, 2012 9:15 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
nekako mi logika kaze da nije moguce da DPF fizicki osteti turbinu. |
Autor/ica: | nmilance [ pet lip 22, 2012 7:26 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
I meni... Ako cemo logicno, pre ce biti da je mozda turbina crkavala, i bacala ulje pa ostetila DPF...Ta varijatna je vise logicna. Ili su se jednostavno poklopile stvari... |
Autor/ica: | BELA [ pon lip 25, 2012 11:23 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Tako je, na 60.000 km se dopunjava i jako je skupo, tako da obicno izbegavaju da ga tek tako dosipaju ako nema potrebe. Meni su na servisu proveravali kolicinu aditiva i do sada ga nisu dodavali jer je , kako kazu, bilo dovoljno. Tek sad na nekih 140.000km kada je filter poceo da zeza, pojavlila se i greska koja je oznacila da nema aditiva ali ce mi ga sipati sada kad zamenim filter...Ostala je misterija da li ako auto vozis sa ostecenim tj. zapusenim DPFom ili ako nemas aditiva...to moze ostetiti turbinu?!
To do sada niko nije znao da mi kaze... Pozz Prije da je dio mozda recimo impelera dosao do dpf-a i ostetio ga, iako se samo sace moglo ostetiti - izgoriti ako nije bilo aditiva, iako kod mene dpf koristi naftu Ed iz rezervara. Recimo frend je imao problem sa dpf na mazdi6 dizel 136 ps sto mu bacalo ulje na sipku motora zbog zacepljenja dpf-a tvornicka greska dok mu nisu na 25000 km u garanciji mjenjali dpf . Pozzz |
Autor/ica: | nmilance [ uto lip 26, 2012 10:04 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
U Mazdu 6 i Mazdu 3 ugradjuju isti taj Peugeot/Citroen dizel motor 2.0, tako da su i problemi slicni. Za razliku od Volvo-og D5 motora, kazu da je taj 2.0D prilicno, kako bih rekao "nasviran" (ima obrtni moment skoro kao i D5) i da nema dovoljno rezervne snage da dodatno sagori cestice pa zato koristi i taj aditiv. Problem je jos veci ako imas jos slabiji PSA 1.6D. Naravno ovo vazi za automobile sa velikom vecinom gradske voznje. Ako imas otvorene ceste...nema toliko problema. Zamenili su mi na servisu DPF jos cekam da turbinu zavrse. Stari DPF imam nameru da otvorim i da vidim sta je to unutra "crklo". Autopsija varijanta ![]() Pozz |
Autor/ica: | miro06 [ sri lip 27, 2012 12:49 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
kad obavis autopsiju ![]() ![]() |
Autor/ica: | tommek [ pet lip 29, 2012 9:53 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Od koje se godine poceo ugradivati dpf filter cestica kod 2.0D volvo motora, jer to radi euro IV norme ak sam dobro skuzio? |
Autor/ica: | milan [ pet lip 29, 2012 12:01 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Od koje se godine poceo ugradivati dpf filter cestica kod 2.0D volvo motora, jer to radi euro IV norme ak sam dobro skuzio?
Mislim da je od 2006 ali nemaju svi modeli to ugrađeno. Možeš javiti ovlaštenom serviseru broj šasije i on ti javi da li tvoj auto ima filter ili ne.
|
Autor/ica: | nmilance [ pon srp 02, 2012 6:34 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: kad obavis autopsiju
Nazalost, serviser me je zamolio da mu ostavim stari DPF, pokusace da ga ispere na neki nacin spolja i da ga ugradi da vidi koliko ce dugo drzati jer kruzi prica da tako ispran DPF ne drzi vise od mesec...dva...![]() ![]() Meni su ugradili tzv neoriginalni...oko 320 eur je pa cemo da vidimo kako se ponasa. Za sada je ok, presao sam nekih 500km, mada mi se cini da se regeneracija desava nesto cesce nego ranije, ali mozda je to sada u pocetku pa ce biti ok...Videcemo... Takodje sam se na kraju odlucio za novu turbinu...zamenili su mi na servisu i za sada, prvih 1000km ga ne przim, takva je kao procedura...ali izgleda sve ok... Pozz |
Autor/ica: | grimreaper [ sri srp 04, 2012 2:57 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: U Mazdu 6 i Mazdu 3 ugradjuju isti taj Peugeot/Citroen dizel motor 2.0, tako da su i problemi slicni.
Mislim da sam citao da je u 6ici 2.0d bas mazdin motor.
|
Autor/ica: | tommek [ pon srp 09, 2012 2:53 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Evo mogu se "pohvaliti" da je moj Volvo reko jucer kraj Turbini Raspala se Turbina na 135.000km. Auto ide normalno, vuce normalno, ne dimi, ne guta ulje, ali fijucka ko blesav, sve vise i vise.... Kome dati reparirat turbinu? ili di nabaviti polovnu od kojih sve auta traziti? Molim pomoc!!! |
Autor/ica: | BELA [ pon srp 09, 2012 3:03 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Miki - v. Mlaka - 0989058 9 77 |
Autor/ica: | Zeljko_M [ pon srp 09, 2012 9:14 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Da malo podkrijepim temu; Neki dan sam imao malo volje i vremena da pogledam parametare motora i ostao sam iznenađen kada sam vidio da moj mali 2.0 diesel ima boost pressure od skoro 2,5Bara! Mislim da ni ne čudi činjenica da se tu i tamo pokvari takav turbo ![]() Jedini način da se priduži vijek trajanja je češća izmjena ulja i neopterečivati hladan turbo, niti gasiti pregrijan motor... |
Stranica: 2/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |