Sada je: sri lip 18, 2025 6:02 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 52 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lip 18, 2012 7:35 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Pojma nemam. Na servisu kazu da je na 120...140kkm...Ja na satu imam 110kkm mada sam kupio auto sa vracenom kilometrazom tako da procenjujem da sam negde na oko 140-150kkm...
Koliko sam ja upoznat filter se pročišćuje automatski s tekućinom koja se nadopunjava svakih 60 000km. Bar mi je tako rečeno. Šta se desi ako se voziš bez te tekućine, neznam.


Vrh
   
PostPostano: čet lip 21, 2012 3:10 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Tako je, na 60.000 km se dopunjava i jako je skupo, tako da obicno izbegavaju da ga tek tako dosipaju ako nema potrebe. Meni su na servisu proveravali kolicinu aditiva i do sada ga nisu dodavali jer je , kako kazu, bilo dovoljno. Tek sad na nekih 140.000km kada je filter poceo da zeza, pojavlila se i greska koja je oznacila da nema aditiva ali ce mi ga sipati sada kad zamenim filter...Ostala je misterija da li ako auto vozis sa ostecenim tj. zapusenim DPFom ili ako nemas aditiva...to moze ostetiti turbinu?!
To do sada niko nije znao da mi kaze...
Pozz


Vrh
   
PostPostano: čet lip 21, 2012 9:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
nekako mi logika kaze da nije moguce da DPF fizicki osteti turbinu.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 22, 2012 7:26 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
I meni... Ako cemo logicno, pre ce biti da je mozda turbina crkavala, i bacala ulje pa ostetila DPF...Ta varijatna je vise logicna. Ili su se jednostavno poklopile stvari...


Vrh
   
PostPostano: pon lip 25, 2012 11:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Citat:
Tako je, na 60.000 km se dopunjava i jako je skupo, tako da obicno izbegavaju da ga tek tako dosipaju ako nema potrebe. Meni su na servisu proveravali kolicinu aditiva i do sada ga nisu dodavali jer je , kako kazu, bilo dovoljno. Tek sad na nekih 140.000km kada je filter poceo da zeza, pojavlila se i greska koja je oznacila da nema aditiva ali ce mi ga sipati sada kad zamenim filter...Ostala je misterija da li ako auto vozis sa ostecenim tj. zapusenim DPFom ili ako nemas aditiva...to moze ostetiti turbinu?!
To do sada niko nije znao da mi kaze...
Pozz

Prije da je dio mozda recimo impelera dosao do dpf-a i ostetio ga, iako se samo sace moglo ostetiti - izgoriti ako nije bilo aditiva, iako kod mene dpf koristi naftu Ed iz rezervara. Recimo frend je imao problem sa dpf na mazdi6 dizel 136 ps sto mu bacalo ulje na sipku motora zbog zacepljenja dpf-a tvornicka greska dok mu nisu na 25000 km u garanciji mjenjali dpf . Pozzz

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: uto lip 26, 2012 10:04 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
U Mazdu 6 i Mazdu 3 ugradjuju isti taj Peugeot/Citroen dizel motor 2.0, tako da su i problemi slicni. Za razliku od Volvo-og D5 motora, kazu da je taj 2.0D prilicno, kako bih rekao "nasviran" (ima obrtni moment skoro kao i D5) i da nema dovoljno rezervne snage da dodatno sagori cestice pa zato koristi i taj aditiv. Problem je jos veci ako imas jos slabiji PSA 1.6D. Naravno ovo vazi za automobile sa velikom vecinom gradske voznje. Ako imas otvorene ceste...nema toliko problema.
Zamenili su mi na servisu DPF jos cekam da turbinu zavrse. Stari DPF imam nameru da otvorim i da vidim sta je to unutra "crklo". Autopsija varijanta ;)
Pozz


Vrh
   
PostPostano: sri lip 27, 2012 12:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
kad obavis autopsiju :), stavi koju slikicu, da i mi vidimo pacijenta iznutra. :D


Vrh
   
PostPostano: pet lip 29, 2012 9:53 am 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Od koje se godine poceo ugradivati dpf filter cestica kod 2.0D volvo motora, jer to radi euro IV norme ak sam dobro skuzio?

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: pet lip 29, 2012 12:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Od koje se godine poceo ugradivati dpf filter cestica kod 2.0D volvo motora, jer to radi euro IV norme ak sam dobro skuzio?
Mislim da je od 2006 ali nemaju svi modeli to ugrađeno. Možeš javiti ovlaštenom serviseru broj šasije i on ti javi da li tvoj auto ima filter ili ne.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 02, 2012 6:34 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Citat:
kad obavis autopsiju :), stavi koju slikicu, da i mi vidimo pacijenta iznutra. :D
Nazalost, serviser me je zamolio da mu ostavim stari DPF, pokusace da ga ispere na neki nacin spolja i da ga ugradi da vidi koliko ce dugo drzati jer kruzi prica da tako ispran DPF ne drzi vise od mesec...dva...
Meni su ugradili tzv neoriginalni...oko 320 eur je pa cemo da vidimo kako se ponasa. Za sada je ok, presao sam nekih 500km, mada mi se cini da se regeneracija desava nesto cesce nego ranije, ali mozda je to sada u pocetku pa ce biti ok...Videcemo...

Takodje sam se na kraju odlucio za novu turbinu...zamenili su mi na servisu i za sada, prvih 1000km ga ne przim, takva je kao procedura...ali izgleda sve ok...

Pozz


Vrh
   
PostPostano: sri srp 04, 2012 2:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
U Mazdu 6 i Mazdu 3 ugradjuju isti taj Peugeot/Citroen dizel motor 2.0, tako da su i problemi slicni.
Mislim da sam citao da je u 6ici 2.0d bas mazdin motor.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon srp 09, 2012 2:53 pm 
Offline

Pridružen/a: ned lis 09, 2011 7:56 pm
Postovi: 127
Vozi: Volvo v50 d2, Volvo xc90 2.5T, Volvo C30 T5 S60R
Lokacija: Zagreb
Evo mogu se "pohvaliti" da je moj Volvo reko jucer kraj Turbini
Raspala se Turbina na 135.000km.

Auto ide normalno, vuce normalno, ne dimi, ne guta ulje, ali fijucka ko blesav, sve vise i vise....

Kome dati reparirat turbinu? ili di nabaviti polovnu od kojih sve auta traziti?

Molim pomoc!!!

_________________
S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano

XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim


Vrh
   
PostPostano: pon srp 09, 2012 3:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Miki - v. Mlaka - 0989058 9 77

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pon srp 09, 2012 9:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Da malo podkrijepim temu;

Neki dan sam imao malo volje i vremena da pogledam parametare motora i ostao sam iznenađen kada sam vidio da moj mali 2.0 diesel ima boost pressure od skoro 2,5Bara!
Mislim da ni ne čudi činjenica da se tu i tamo pokvari takav turbo :)

Jedini način da se priduži vijek trajanja je češća izmjena ulja i neopterečivati hladan turbo, niti gasiti pregrijan motor...

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: pon srp 09, 2012 11:12 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Po meni, ako se da obnoviti, to je najbolja varijanta. Nova je dosta skupa. U pitanju je turbina GARRETT GT1749V. Ja sam uzeo novu jer stara navodno nije mogla da se obnovi. Evo kako izgleda:


Privitak/ci:
190620126400.jpg
190620126400.jpg [ 183.96 KiB | Pogledano 6082 puta. ]
Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 52 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan