Moram priznati da sam pola sata samo čitao vaše komentare. Svaka čast!
Dijelim mišljenje da potrošnja nije presudan faktor (rekao bih da je i sporedan) pošto ovdje govorimo o Volvu, a onaj koji želi imati Volvo mora jednostavno računati na veću potrošnju. Litra, dvije, tri, više mislim da ne igraju nikakvu ulogu. Imati Volvo je stvar gušta, a za gušt svi mi trošimo i nemale količine novaca svakodnevno (tko cigarete, tko ćaskanje s ekipom u kafiću, tko par kava dnevno.....).
Žena i ja na cigarete, na primjer, spalimo podosta novaca mjesečno....Pa zašto ne bi dio tog novca "pretočio" u Volvo?
Dakle, još jednom, hvala na svim informacijama.
Da se vratim na pitanje V70 i cijene. Evo i informacija:
Citat:
Slažem se i sa tezom da bi mogao proći jeftinije direktnom kupovinom od fizičke osobe umjesto kupovine u autosalonu. Sve stoji, znamo svi kako dileri dolaze do automobila i kojim se sve cakama služe kako bi ih što skuplje utopili. Pritom mažući oči kupcu da je to prestrašno!
Međutim, isto radi i većina fizičkih vlasnika automobila na prodaju. Još bolje, pojedinac kao vlasnik vozila poznaje vozilo u dušu, zna sve cake i sve nedostatke i puno mu ih je lakše sakriti nego dileru. Ili griješim?
Međutim, smatram da je ipak moguće odrediti stanje automobila relativno dobro, pogotovo ako imaš nekoga tko je aute rastavljao doslovno do "kostiju". Vjerojatno je cijena Volva na gornjem URL-u malo prevelika, ali možda bi se nešto dalo učiniti.
Za nabavu auta iz Italije ili Njemačke nisam baš....Na žalost znam kako i koliko talijani voze, bez obzira na redovite servise, a što se Njemačke tiče, pola godine u snijegu (pogotovo na sjeveru) mislim da isto tako baš ne pomaže u očuvanju auta. Ono što želim reći je da auto od prvog vlasnika, kupljen u HR, redovito održavan možda i nije toliko loša solucija, iako se radi o kupovini od dilera.
A imam i Fiestu koje bih se prije riješio, a diler bi je možda uzeo pod račun (da se ne natežem sa oglasnicima, sajmovima i ostalim...)
Slobodno me ispravite ako griješim, otvoren sam za sve sugestije i komentare.
Sutra idem V70 pogledati uživo. Zanima me da li na tom motoru skidanjem filtera za zrak mogu odrediti eventualnu prekomjernu prisutnost uljnih para, što bi značilo i pohabanost motora - manju kompresiju?
Ah da, zaboravih, prijeđeni kilometri su zadnje što kod automobila pogledam. Jednostavno je to toliko nepouzdano da se pitam ima li uopće smisla gledati
Uh, posao zove...Idem....
Pozdrav svima. I javim u kojem je ralnom stanju Volvo.
Pozdrav,
davx12