VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=8133
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  micika666 [ sri ožu 21, 2012 3:29 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Jel mi preporucas neko drugo ulje? Koje? Nemam manual, skinuo sam americki i tam pise 5w30 ili 10w40 zavisi od podneblja... I pise da se ulje mijenja svakih 12 tkm, a u servisnoj knjizici svakih 20tkm...

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 21, 2012 3:36 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Svakako 10W40 stavi. Ako ga mijenjaš redovito i nisi zahtjevan vozač, bilo koje "konfekcijsko" ulje sa police će biti ok. Ako voliš gaziti auto onda Motul ili Fuchs.

Autor/ica:  micika666 [ sri ožu 21, 2012 3:59 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

I hocu, prije 3000 km sam promjenio ulje i nisam imao problema, mislio sam ga mjenjat svakih 10 hiljada medutim ide van cim prije... Kojeg proizvodaca volvo preporuca?

Autor/ica:  leon69 [ sri ožu 21, 2012 5:20 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Citat:
I hocu, prije 3000 km sam promjenio ulje i nisam imao problema, mislio sam ga mjenjat svakih 10 hiljada medutim ide van cim prije... Kojeg proizvodaca volvo preporuca?
Volvo nudi castrol i skuplji shell ;)

Autor/ica:  dpodolski [ sri ožu 21, 2012 8:15 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Citat:
Sa novim nosačem motora vibracije bi trebale biti slabije osjetne u kabini, a nikako jače. Prerijetko je to ulje za stari motor.
Ova tvrdnja bi trebala biti točna na bezinskim motorima a isti slučaj se meni dogodio kod promjene gornjeg nosača motora .
Naime kupio sam auto na kojem je taj nosač bio potpuno u zraku i nije bilo gume koja bi povezala šasiju sa motorom.
Kako sam ja dao izraditi taj gumeni nosač po originalu vjerujem da guma nije bila ista ko OEM ali nakon postavljanja na auto vibracije su se povećale.
Ako uzmemo u obzir da prije nisam vozio S60 2.4D i nisam znao kako treba zvučati auto u interijeru sa ispravnim nosačem bio je tiši prije postavljanja novog. Kasnije sam primjetio da je razina vibracija opala ali je još uvijek bila prisutna (zanemarivo) moram priznati da benzinci rade uglađenije i uz kudikamo manje vibracija .
Uz to neznatno povečanje vibracija primjetio sam da je kod kretanja sa novim nosačem odaziv motora bio brži . Da pojasnim pošto motor ima tendenciju da se okrene oko svoje osi kod pritiska na gas a u 60-tki je motor postavljen poprečno on se propne prema kabini i tek kad se sva snaga prebacila preko mjenjača on je krenuo a sada ga taj gornji nosač spriječi da se tako miče i u kračem vremenu se pokrene auto.

Autor/ica:  Booki [ sri ožu 21, 2012 8:29 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Menjao sam taj gornji nosač sa ovim
slika
i nisam imao pojačane vibracije u kabini niti u motornom delu, samo je imao bolji odziv na gas. Možda ona štangla što ide sa levog na desni koš amortizera uzrokuje vibraciju?

Autor/ica:  wannabe [ sri ožu 21, 2012 9:43 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Ja sam mjenjao onaj prednji nosač do kilera... vibracije su pojačane unutra dok auto izvana zvuči isto koliko mogu primjetiti. Možda treba sjesti sve na svoje mjesto ili... je ipak do ulja i ako ne sjedne sve na svoje mjesto kroz tjedan-dva da se vratim na ulje koje se do sada stavljalo u auto SHELL HELIX ULTRA DIESEL 5W-40 48kn/1L??? Pa se ti onda drži da je propisana ACEA A5/B5 najvažnija! Kako bi tek motor radio da sam stavio 0W-30 koje je po defaultu propisano! Auto sada zvuči skoro ko traktor ujutro iznutra a sa starim uljem je bilo - kako treba. Pojačane su vibracije na volanu i vidim na zidu odraz xenona kako se malo trese a toga prije nije bilo!

Autor/ica:  Zeljko_M [ sri ožu 21, 2012 9:51 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Citat:
Jel mi preporucas neko drugo ulje? Koje? Nemam manual, skinuo sam americki i tam pise 5w30 ili 10w40 zavisi od podneblja... I pise da se ulje mijenja svakih 12 tkm, a u servisnoj knjizici svakih 20tkm...
Tomo ti je sve rekao.
Ja bi se držao kakvog castrola i to bi mijenjao svakih 10 tisuća maximalno.
Mislim da 5w40 nije los izbor, samo baci oko na standarde koje mora zadovoljavati.

Autor/ica:  grimreaper [ čet ožu 22, 2012 9:59 am ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Citat:
Svakako 10W40 stavi. Ako ga mijenjaš redovito i nisi zahtjevan vozač, bilo koje "konfekcijsko" ulje sa police će biti ok. Ako voliš gaziti auto onda Motul ili Fuchs.
Kaj mislis da je 10W40 dobar izbor za ne bas tak star D5?

Autor/ica:  tcode [ čet ožu 22, 2012 10:37 am ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Ovdje ti sve piše:

"Oil viscosity refers to how easily oil pours at a specified temperature. Thinner oils have a water-like consistency and pour more easily at low temperatures than heavier, thicker oils that have a more honey-like consistency. Thin is good for easier cold weather starting and reducing friction, while thick is better for maintaining film strength and oil pressure at high temperatures and loads.

The viscosity rating of a motor oil is determined in a laboratory by a Society of Automotive Engineers (SAE) test procedure. The viscosity of the oil is measured and given a number, which some people also refer to as the "weight" (thickness) of the oil. The lower the viscosity rating or weight, the thinner the oil. The higher the viscosity rating, the thicker the oil.
MOTOR OIL VISCOSITY RATINGS

Viscosity ratings for commonly used motor oils typically range from 0 up to 50. With multi-viscosity oils, a "W" after the number stands for "Winter" grade oil. The numeric value of the first number (example 5W-20) is a measure of the pour point of the oil expressed in degrees Celsius. The rating is determined in a lab using a cold crank simulator and mini-rotary viscometer test. The oil weight is its viscosity index at 100 degrees C (the boiling point of water).

Low viscosity motor oils that pour easily at low temperatures typically have a "0W", "5W" or "10W" rating. There are also "15W" and "20W" grade multi-weight motor oils.

Higher viscosity motor oils that are thicker and better suited for high temperature operation. These may be multi-grade oils or single weight oils such as SAE 30, 40 or 50.

Single weight oils are no longer used in late model automotive engines, but may be required for use in some vintage and antique engines. Straight SAE 30 oil is often specified for small air-cooled engines in lawnmowers, garden tractors, portable generators and gas-powered chain saws.

MULTI-VISCOSITY MOTOR OILS

Most modern motor oils are formulated from various grades of oil so the oil will have the best characteristics of both thick and thin viscosity oils. Multi-viscosity oils flow well at low temperature for easier starting yet retain enough thickness and film strength at high temperature to provide adequate film strength and lubrication.

A thin oil such as a straight SAE 10W oil designed for cold weather use would probably not provide adequate lubrication for hot weather, high speed driving. Likewise, a thicker high temperature oil such as SAE 30 or 40 would probably become so stiff at sub-zero temperatures the engine might not crank fast enough to start.

Multi-viscosity grade oils have a wide viscosity range which is indicated by a two-number rating. Popular multi-viscosity grades today include 0W-20, 5W-20, 5W-30, 10W-30, 10W-40 and 20W-50. The first number with the "W" refers to the oil's cold temperature viscosity rating, while the second number refers to the oil's high temperature viscosity rating.

Note: Motor oils that have a wider range viscosity rating such a 5W-30, 5W-40 and 0W-40 are blended with more base stocks and additives. Because of this, it may be harder for a wider range oil to remain in grade as the miles accumulate (which is why GM does NOT recommend using 10W-40 motor oil. They say it breaks down too quickly and does not say in grade as long as 10W-30 or 5W-30. Also, an oil with a lower winter rating like 0W-20 or 5W-20 will contain a higher percentage of thinner base stock oil (which is typically a synthetic oil). This requires more viscosity improver additive to achieve a the same high temperature rating as a 10W-30, 10W-40 or straight 30 or 40 weight oil."

Motor oil viscosity recommendations chart:
slika

Autor/ica:  grimreaper [ čet ožu 22, 2012 2:58 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Moram se naviknut da D5ice ulaze u kategoriju starijih motora ;)

Autor/ica:  tcode [ čet ožu 22, 2012 3:40 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Stariji, u smislu eksploatacije. Nema veze sa generacijom.

Autor/ica:  wannabe [ pet ožu 23, 2012 3:07 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Citat:
Menjao sam taj gornji nosač sa ovim
slika
i nisam imao pojačane vibracije u kabini niti u motornom delu, samo je imao bolji odziv na gas. Možda ona štangla što ide sa levog na desni koš amortizera uzrokuje vibraciju?
Ispalo je da je i kod mene ovaj gornji nosač radio povečane vibracije... uglavnom, sada je problem sa vibracijama riješen. Nije bilo do ulja.

Autor/ica:  dpodolski [ sub ožu 24, 2012 9:14 pm ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Citat:
Citat:
Menjao sam taj gornji nosač sa ovim
slika
i nisam imao pojačane vibracije u kabini niti u motornom delu, samo je imao bolji odziv na gas. Možda ona štangla što ide sa levog na desni koš amortizera uzrokuje vibraciju?
Ispalo je da je i kod mene ovaj gornji nosač radio povečane vibracije... uglavnom, sada je problem sa vibracijama riješen. Nije bilo do ulja.
Eto nije tako strašno! 8-)

Autor/ica:  Zeljko_M [ pon ožu 26, 2012 11:27 am ]
Naslov:  Re: Koje ulje za D5 motor D5244T4 136kW???

Citat:
Citat:
Menjao sam taj gornji nosač sa ovim
slika
i nisam imao pojačane vibracije u kabini niti u motornom delu, samo je imao bolji odziv na gas. Možda ona štangla što ide sa levog na desni koš amortizera uzrokuje vibraciju?
Ispalo je da je i kod mene ovaj gornji nosač radio povečane vibracije... uglavnom, sada je problem sa vibracijama riješen. Nije bilo do ulja.
Koja sam ja budala!
Mijenjao ulje svakih 10 tisuča a ono samo nosač trebalo zamijeniti!
:mrgreen:

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/