Mali update:
Upisao sam (upisao?=copy/paste

) krivu grešku. Trebala je biti greška: ABS/ANTI-SKID ... Ispričavam se ... jooojjj... Ako je potrebno, neka ovaj post admin ili moderator prebace u, pretpostavljam:
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t ... t=antiskid ,
Ali: Jučer u jutro akumulator napunjen do cca 13,1V, punjač otpajam, palim auto (=> nema grešaka, nigdje nikakvih), prođem do posla cca 2,5 km, sve super dok prije nego sam zaparkirao auto na parkiralište => opet se javi na ploči isto: ABS/ANTI-SKID ... Nisam više vremena imao i ostavio sam auto na parkiralištu posla. Otišao sam poslije posla na tehnički s tom greškom i bez ikakvog flastera na tabli. Auto ispravan, a službenik STPCMV, kad je auto pregledao do kraja, za račun upaljene lampice "ABS"a ispljuvao je i mene i sve DIY i "neovlaštene" majstore po garažama u široj okolici ovog dijela Europe, jer: "... zašto ga jednostavno ne otpeljam u ovlašteni servis Volva, pa na autu od struje niš ne valja, da je katastrofa ...", i pusti me nek prođem.

.
Jutros opet palim auto i idem na posao = nikakva greška. S posla opet greška, cijeli dan.
Sad razmišljam o kupnji novog akkua, makar na stari (5-6 god) auto pali još uvijek na prvi zub, (kad nema onog: vidi poslije). U mirovanju napon 12,4V , u leru se puni s 14,4-14,6V Kapacitet ne gubi jer s puno verglanja poslije, kad se udobrovolji, pali bez problema ... No, čitajući temu:
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11299 nešto mi govori da bih i to trebalo učiniti, barem preventivno (zamijeniti akku novim)

.
I ima još

:
Jučer, prije tehničkog operem auto, a magarac neće upaliti. Nakon popriličnog i upornog verglanja, zatim pauza 5 minuta, i upali. Poslije sve OK, upalio je 3 puta.
Danas poslijepodne pređem cca 100 km "bez vađenja ključa"

, ugasim ga pred trgovinom, i ... opet neće upaliti. Pauza 10 min i kresne. Pred kućom vadim OBD kineza i mob i nađem u povremenim greškama P0341, na netu da to možda ima veze i s dobavom goriva, te se sjetim iste situacije od prije valjda 8 - 10 godina kad sam nakon takva dva-tri incidenta s (ne)paljenjem slučajno skinuo čep rezervoara i čuo primjetan "sssočč!" zvuk, što će reći da se opet iberlauf na rezervoaru začepio, no ova zadnja vožnja od trgovine bila je prekratka da se opet stvori vakuum u rezervoaru, pa se poslije nije čulo ništa.