VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

940 crash test
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=764
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  dgovorcin [ sri lis 31, 2007 1:43 pm ]
Naslov: 

Citat:
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?
Pa ono kaj sam i napisal, da NCAP vrijedi samo onak kak ga se testira. Prednja lijeva strana sa 70 km/h u deformirajuču aluminijsku barijeru. I onda uspoređivati podatke raznih vozila i vrijednosti dobivene mjerenjem na lutkama. Pod nekim drugim kutem u neki drugi dio auta stvari mogu ispasti sasvim drugačije. Npr zadnji dijelovi automobila su predviđeni kao dijelovi koji apsorbiraju energiju udrca i gužvaju se puno lakše i više nego prednji. Zato takvi sudari obično i završavaju sa kobnim posljedicama po auta na koji je netko naletio odostraga. Pa je tako moguće da je golf II "razvalio" i Volvo V50.
Al imam osječaj da nije problem u autima nego u našim egoima koji ne mogu prihvatiti da su stariji Volvoi manje sigurni/čvršći auti nego novi Renault ili Fiat (sad bu ju me razguzili). Ovdje neke osobe kao da ne prihvačaju pojam vremena kao relativnu kategoriju, kao nešto što teće, mijenja se :lol: :lol: :lol: .

Autor/ica:  ruka [ sri lis 31, 2007 2:18 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?
Jesu felge dobre? 8)
mislim da to pitanje trebaš uputiti veljku za koji dan, jer ionako svi takvi završe kod njega ;)

Autor/ica:  ruka [ sri lis 31, 2007 2:44 pm ]
Naslov: 

Citat:
Npr zadnji dijelovi automobila su predviđeni kao dijelovi koji apsorbiraju energiju udrca i gužvaju se puno lakše i više nego prednji. Zato takvi sudari obično i završavaju sa kobnim posljedicama po auta na koji je netko naletio odostraga. Pa je tako moguće da je golf II "razvalio" i Volvo V50.
Baš je bilo suprotno, volvo je sprašio golfa, i golf ide dalje, može se voziti, dok volvo ide sa šlep službom negdje. Deformacija je ta koja štiti putnike, i noviji auti su konstruirani iz lakših i tanjih materijala koji čvrstoću postižu vezanjem uz druge i imaju predpostavljene zone deformacije. Sila se upija u deformaciju i manja količina sile djeluje na putnike. Zanimljiva stvar je u onom testu što je stari volvo bio taj koji se deformirao jače a unatoč toj deformaciji kavez, tj. putnička kabina je ostala koliko toliko čitava.
Druga svar je renault, nisu to baš tak krhki auti a u to sam se imao prilike uvjeriti neki dan, vidio sam ogoljenu lagunu, negdje iz 2000g, taj auto ima uzduž po stranama nosive profile koji su bar duplo veći i deblji nego što ima recimo v40.

Autor/ica:  ronnie [ čet stu 01, 2007 1:24 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?
Jesu felge dobre? 8)
Lesinaru!!! :D :D :D

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/