VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
940 crash test http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=764 |
Stranica: 2/2. |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri lis 31, 2007 1:43 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?
Pa ono kaj sam i napisal, da NCAP vrijedi samo onak kak ga se testira. Prednja lijeva strana sa 70 km/h u deformirajuču aluminijsku barijeru. I onda uspoređivati podatke raznih vozila i vrijednosti dobivene mjerenjem na lutkama. Pod nekim drugim kutem u neki drugi dio auta stvari mogu ispasti sasvim drugačije. Npr zadnji dijelovi automobila su predviđeni kao dijelovi koji apsorbiraju energiju udrca i gužvaju se puno lakše i više nego prednji. Zato takvi sudari obično i završavaju sa kobnim posljedicama po auta na koji je netko naletio odostraga. Pa je tako moguće da je golf II "razvalio" i Volvo V50. Al imam osječaj da nije problem u autima nego u našim egoima koji ne mogu prihvatiti da su stariji Volvoi manje sigurni/čvršći auti nego novi Renault ili Fiat (sad bu ju me razguzili). Ovdje neke osobe kao da ne prihvačaju pojam vremena kao relativnu kategoriju, kao nešto što teće, mijenja se ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri lis 31, 2007 2:18 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?
Jesu felge dobre? 8)![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri lis 31, 2007 2:44 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Npr zadnji dijelovi automobila su predviđeni kao dijelovi koji apsorbiraju energiju udrca i gužvaju se puno lakše i više nego prednji. Zato takvi sudari obično i završavaju sa kobnim posljedicama po auta na koji je netko naletio odostraga. Pa je tako moguće da je golf II "razvalio" i Volvo V50.
Baš je bilo suprotno, volvo je sprašio golfa, i golf ide dalje, može se voziti, dok volvo ide sa šlep službom negdje. Deformacija je ta koja štiti putnike, i noviji auti su konstruirani iz lakših i tanjih materijala koji čvrstoću postižu vezanjem uz druge i imaju predpostavljene zone deformacije. Sila se upija u deformaciju i manja količina sile djeluje na putnike. Zanimljiva stvar je u onom testu što je stari volvo bio taj koji se deformirao jače a unatoč toj deformaciji kavez, tj. putnička kabina je ostala koliko toliko čitava. Druga svar je renault, nisu to baš tak krhki auti a u to sam se imao prilike uvjeriti neki dan, vidio sam ogoljenu lagunu, negdje iz 2000g, taj auto ima uzduž po stranama nosive profile koji su bar duplo veći i deblji nego što ima recimo v40. |
Autor/ica: | ronnie [ čet stu 01, 2007 1:24 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
A o sigurnosti novih-starih auti, neki dan sam vidio sudar v50 i golfa dvojke, golf je manje stradao, v50 treba u rezalište, nitko nije nastradao al je auto za bacit. I šta reč na to sad?
Jesu felge dobre? 8)![]() ![]() ![]() |
Stranica: 2/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |