Sada je: pon lip 23, 2025 11:07 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ruj 08, 2011 6:52 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Citat:
Citat:
...

no, s druge strane žmigavac u servisu je 100€ a isti takav sam platio 239 kn. ok, ne piše volvo ali žmiga kad treba ;)

...
previse si i taj zamjenski platio ja sam u blatobranu uzeo za 150 a u suzy su bili po 240
znam, u suzy ga i ja kupih. blatobran je isti kao i volvo draga. naručiš dio a oni zaborave da si naručio. pa podsjetiš pa opet zaborave.
srećom pazin nije preko svijeta.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 9:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
tcode, dakle uopće ništa ne diram, brišem čistim nego samo sprejam po MAF-u?

kablove ću vidjeti da li imaju bolje neke u ponudi pa uzeti njih iako mislim da nije stvar u kablovima. evo danas napravio 30 km s autom normalne gradske vožnje i ništa, niti lampica niti bilo kakvo trokiranje ali sam pazio da ne ubrzavam naglo i ne prelazim 3.500 okr/min.

dražen, meni auto kad pomalo ubrzavam vozi 150-160 bez beda, hoće i preko, ništa se ne osjeti da ne valja jedino kad pričepim gas. ne čujem detonacije i mislim da radi na svim cilindrima samo kao da je bez dovoljno goriva/zraka.

ništa, prvo svječice, pa kablovi pa MAF. da eliminiram.

ima netko sliku tog MAf senzora jer ja sam tudum za auto.
Tako je, sa MAF-a oslobodiš crijevo za zrak prema trubini, odpojiš konektor, odšarafiš dva hex šarafa kojima je pričvršćen za kutiju filtera zraka. Ovako izgleda:
slika

Prskaš sprejem kroz tu mrežicu po žarnoj niti. Mrežicu možeš i privremeno ukloniti da ti bude lakše doći do žarne niti, ali samu žarnu nit nipošto ne diraj.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Zadnja izmjena: tcode, dana/u čet ruj 08, 2011 11:02 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 10:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
koji sprej koristiti, a koji niposto?


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 11:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Postoje MAF cleaner sprejevi, a može i poslužiti Non-Chlorinated Brake Cleaner. Bitno je samo da se fizički nekim predmetom, krpom itd. ne dira žarna nit jer je jako krhka.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 5:43 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
skinuo maf, pregledao, zaključio da je savršeno čist i nisam sprejao s ničim jer nisam našao odgovarajući sprej (našao neki sprej za čišćenje karburatora, kao neškodljiv za senzore zraka itd od valvolina ali nisam bio siguran pa nisam sprejao. posebno jer se senzor činio čistim.
sad, da li se na njemu vidi da je prljav ili to treba i ako izgleda čist nasprejati (kad nađem odgovarajući sprej)?

vidjeh da postoji tragovi nekakve tekućine koja je uletila kroz onu rupicu iza MAF-a tamo je spojena neka cijev koja vodi napred između hladnjaka i lijevog svjetla.

pitanje iz znatiželje - što se nalazi između lijevog svjetla i hladnjaka dole nisko, okruglo je i ima "zeleno stakleno oko" ?

sutra mijenjam svječice pa ćemo vidjeti. danas opet bez trzanja i bez CEL lampice, ali i bez dodavanja gasa naglo i puno.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 7:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Slobodno ga našpricaj karb cleanerom. A i MAF senzor ne mora biti nužno ispravan, čak i kada je čist. To je u osnovi žarna nit, ima određni broj ciklusa grijanja i hlađenja nakon čega ge-crk.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 8:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Mozda pomogne


slika

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 08, 2011 10:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
skinuo maf, pregledao, zaključio da je savršeno čist i nisam sprejao s ničim jer nisam našao odgovarajući sprej (našao neki sprej za čišćenje karburatora, kao neškodljiv za senzore zraka itd od valvolina ali nisam bio siguran pa nisam sprejao. posebno jer se senzor činio čistim.
sad, da li se na njemu vidi da je prljav ili to treba i ako izgleda čist nasprejati (kad nađem odgovarajući sprej)?

vidjeh da postoji tragovi nekakve tekućine koja je uletila kroz onu rupicu iza MAF-a tamo je spojena neka cijev koja vodi napred između hladnjaka i lijevog svjetla.

pitanje iz znatiželje - što se nalazi između lijevog svjetla i hladnjaka dole nisko, okruglo je i ima "zeleno stakleno oko" ?

sutra mijenjam svječice pa ćemo vidjeti. danas opet bez trzanja i bez CEL lampice, ali i bez dodavanja gasa naglo i puno.

To je dio od klime,mislim da ga zovu isušivač ili kondenzator.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 6:43 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Citat:
Sviječice.NGK BCP8ES ako se nisam prevario.Odlične za turbo plinaše a jeftine.U Kreši oko 30ak kuna kom.Probaj nije preskupo
kao što smo već raspravili umjesto p ide r.

ali da znaš znanje znaš! :clap:

promijenio svječice i auto je kao nov!

one beru su se malo potrošile, vrh elktrode (ne one savijene) je nestao.

fala majstore ;)

:dance: :dance:


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 09, 2011 8:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Sviječice.NGK BCP8ES ako se nisam prevario.Odlične za turbo plinaše a jeftine.U Kreši oko 30ak kuna kom.Probaj nije preskupo
kao što smo već raspravili umjesto p ide r.

ali da znaš znanje znaš! :clap:

promijenio svječice i auto je kao nov!

one beru su se malo potrošile, vrh elktrode (ne one savijene) je nestao.

fala majstore ;)

:dance: :dance:
:D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 3:21 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
jučer opet sličan problem, opet svječice ?

penjući se autoputom za čavle razvukoh volva u četvrtoj i nakon 4000 okretaja ništa, kao da su opet svječice, međutim ovaj put nije se ponovila ista stvar u drugoj i trećoj pa možda i nije to.

jesu li svječice u pitanju, pred tri mjeseca i ne preko 5000 km sam ih ugradio?

ili je nešto drugo? nije bed promijeniti svječice ali mislim d abi trebale dosta duže trajati.

inače auto super, prebacujem krevete, grede, drva... i pičim 200 kad poželim.

čista uživancija, a sve to za 50-55kn/100km :)


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 4:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Imaš sreće što ti svjećice izgore prije ventila ili klipa.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 5:07 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Citat:
Imaš sreće što ti svjećice izgore prije ventila ili klipa.

kak ti voziš taj tvoj auto?


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 5:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Na benzin.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 07, 2011 7:20 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 28, 2011 8:56 pm
Postovi: 118
Vozi: volvo s40 t4
Lokacija: Bjelovar
a možda ima nešto i u kvaliteti plina.ja inače točim na OMV-u i osjetim razliku na benzinu kad točim na nekoj drugoj benziskoj


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 40 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan