Sada je: ned srp 13, 2025 2:07 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet ruj 02, 2011 10:54 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet svi 17, 2007 8:47 pm
Postovi: 275
Vozi: Citroen C5 2.0 HDI
Lokacija: saksi
Ja da sam na tvom mjestu (ako te već srušio na tehničkom) da ti da papir na kojem piše da te srušio i zbog čega i nek se fino potpiše, uplatio bih policu osiguranja i tuci miško, pa kad te zaustave ili šta već nek pitaju dotičnog idiota zbog čega te srušio.

Također, ne bi bilo loše, obratiti se u CVH sa upitom u vezi neprolaska na tehničkom, a mišljenja sam da svaki kreten na tom tehničkom tumači zakone i pravilnike onako kako se taj dan ustao i da li je sinoč prčio ili nije (lajbeki jedni).

_________________
V-40 1.9 D 102 2005-2011
Altea 1.9 TDI 105 2010-2012
Megane Grandtour II 1.5 dci 105 2013-2014
Citroen C5 2.0 HDI, Hydroactive, 163 2014-


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 03, 2011 12:55 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub svi 21, 2011 9:07 pm
Postovi: 37
Vozi: VolvoS802.4,Megan1.4
Citat:
Ja da sam na tvom mjestu (ako te već srušio na tehničkom) da ti da papir na kojem piše da te srušio i zbog čega i nek se fino potpiše, uplatio bih policu osiguranja i tuci miško, pa kad te zaustave ili šta već nek pitaju dotičnog idiota zbog čega te srušio.

Također, ne bi bilo loše, obratiti se u CVH sa upitom u vezi neprolaska na tehničkom, a mišljenja sam da svaki kreten na tom tehničkom tumači zakone i pravilnike onako kako se taj dan ustao i da li je sinoč prčio ili nije (lajbeki jedni).
Na Tehničkom pregledu sam zadovoljio sve kriterije koje nameću i na autu nema niti jedne greške.
Te me je napomenuo da te bočne pozicije po nekom zakonu nesmijem imati odnosno smijem ali moraju biti ugašene ili ih prespojiti na žmigavce, na što sam ja ostao u čuđenju jer dosta volvo modela ima ta svjetla u RH i tako se voze.
A isto tako i dosta drugih marki vozila ima bočna svjetla.
Gosponu sam rekao uredu napravićemo nešto, mislim si dok me nezaustavi policija i to mi pismeno predoči da piše u zakonu ja ću voziti ovako kako su pri uvozu prihvatili i neću više da o tome razmišljam.
Dogodine ako opet nešto bude samo ću ih odj....
Pozdrav :whistle: :whistle:


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 03, 2011 5:20 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Mislim da je najbolje rjesenje iz godine u godinu na takve stvari samo otklimati uz napomenu da ces tu "neispravnost" otkloniti promptno nakon tehničkog. A za gospodu iz MUP-a čisto sumnjam da će ulaziti u takve detalje, ukoliko uopće za sve to postoji zakonska podloga.

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 03, 2011 5:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Elem ovak, tu je Pravilnik o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cestama objavljen u Narodnim novinama 26.04.2010. br.51. Poslije je samo nadopunjen nekakvom tričarijom koja ima veze s nadopun stavka 47 koji će se početi primjnjivati tad i tad. Nebitno. No bitnije je dakle da gledamo trenutno važeći pravilnik. Bar po NN. U njemu se prvo u članku 19 navodi koja sve svijetla mogu biti na vozilima,a to su:

1) uređaji za osvjetljavanje ceste;
2) uređaji za označavanje vozila;
3) uređaji za davanje svjetlosnih znakova


i niš drugo ne smije biti na vozilu. Nadalje se govori o uređajima za osvjetljavanje ceste, koje bumo sad malo preskočili, a potom dolazimo do Uređaja za označivanje vozila koji su pobrojani u članku 29 i to ovim redom:

1) prednja pozicijska svjetla;
2) stražnja pozicijska svjetla;
3) stražnje svjetlo za maglu;
4) parkirna svjetla;
5) gabaritna svjetla;
6) svjetla stražnje registracijske pločice;
7) rotacijska i treptava svjetla;
8) katadiopteri;
9) bočni katadiopteri i bočna svjetla;
10) dnevna svjetla;
11) retroreflektirajuće trake (visoke uočljivosti) za označavanje konture vozila.


Nas interesiraju svjetla pod brojem 9) bočni katadiopteri i bočna svjetla, koji se spominju u Članaku 37 točka 12,13 i 14:

12) Na motornim i priključnim vozilima čija duljina prelazi 6,00 m moraju biti ugrađena bočna svjetla sukladno Direktivi Vijeća 76/756/EEC.
(13) Odredba stavka 12. ovoga članka primjenjuje se na vozila koja se prvi puta registriraju u Republici Hrvatskoj nakon 1. siječnja 2001. godine.
(14) Odredbe ovoga članka ne primjenjuju se na vozila oružanih snaga Republike Hrvatske.


Kratko i jasno po meni tu je imao prste netko tko očito nije nikad vidio ni jedan Volvo a bogme ni neke druge aute koji imaju bočna svijetla. Naši auti nisu duži od 6m pa na njima po našem zakonu ne trebaju biti bočna svjetla. A ako već jesu kakve boje trebaju biti :?: E to zakon ne predviđa nego se oslanja na direktivu Vijeća (link gore) u kojoj sam našao ovo o bočnim svjetlima

1.5.19. End-outline marker lamp
"End-outline marker lamp" means the lamps fitted to the extreme outer edge as close as possible to the top of the vehicle and intended clearly to indicate the vehicle's overall width. This signal is intended, for certain vehicles and trailers, to complement the vehicle's front and rear position (side) lamps by drawing particular attention to its bulk.
"Illuminating surface of a signalling lamp other than a reflex reflector" (1.5.11 to 1.5.19) means the orthogonal projection of the lamp in a plane perpendicular to its axis of reference and in contact with the exterior light-emitting surface of the lamp, this projection being bounded by the edges of screens situated in this plane, each allowing only 98 % of the total luminous intensity of the light to persist in the direction of the axis of reference. To determine the lower, upper and lateral limits of the illuminating surface, only screens with horizontal or vertical edges shall be used.
3.2. The illuminating lamps described in 1.5.7, 1.5.8 and 1.5.9 must be so fitted that a correct setting of their alignment can easily be performed.
3.3. For all light-signalling devices, including those mounted on the side panels, the reference axis of the lamp when fitted to the vehicle must be parallel with the bearing plane of the vehicle on the road ; in addition, it must be perpendicular to the median longitudinal plane of the vehicle in the case of side reflex reflectors and parallel to that plane in the case of all other signalling devices. In each direction a tolerance of ± 3º shall be allowed. In addition, any specific instructions as regards fitting laid down by the manufacturer must be complied with.


Dakle, nigdje se ne spominje boja tih lampi. Kako je naš zakon poput goblena, pjeva jedna grupa iz Dalmacije, tako se i ovaj naš zakon može tumačiti kako želi. Naime, iako to nisu katadiopteri ali potpadaju pod isti članak 37 kao i oni neko ta naša bočna svjetla može tumačiti upravo kao njih, katadioptere. Pa onda ako za bočna svjetla nije propisana boja važi isto kao i za katadiotere a to je :

Katadiopteri na motornim vozilima s četiri ili više kotača i motornim vozilima sa tri kotača koja su šira od 1,30 m, moraju biti ugrađeni i izvedeni kao dva stražnja katadioptera crvene boje, a na motornim vozilima sa dva kotača i motornim vozilima sa tri kotača koja nisu šira od 1,30 m kao jedan stražnji katadiopter crvene boje i ne smiju biti trokutasta oblika.

To je što se boje tiče. Ali po meni, iako nisam pravnik, a molio bih nekog tko to je da se uključi, nemaju baš puno uporišta za, s oproštenjem, zajebavati nas za ta žuta svijetla. Pogotovo zato jer su ona tamo gdje jesu s razlogom, i to tim da auto u mraku bude što uočljiviji s bočne strane. A sad jesu li to svijetla žute ili bijele i crvene boje manje je bitno. Bitno je da su ispravna i da svijetle i time smanjuju mogućnost nezgode. Što je bojim se, u mnogo slučajeva provođenja ovog zakona stavka jako nisko na ljestvici prioriteta. Puno bitnije je tjeranje maka na konac u vezi boje svjetla, pri čemu sumnju u inteligenciju ljudi koji se motaju oko ovog zakona podiže i savjet da ih se ugasi vađenjem žaruljica. Umjesto da prihvatimo ono što su pametni Šveđani izumili i što dokazano koristi sigurnosti u prometu.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 03, 2011 6:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6573
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Stvarno si pun volje, skidam kapu

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 03, 2011 8:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Zato i je prisednik kluba :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 03, 2011 11:39 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri sij 05, 2011 12:37 am
Postovi: 354
Vozi: 850 T5 '94
Lokacija: Rijeka
Jednostavno,
naletio si.
Kontrolor ne može (NE SMIJE!) imati 100%tnu prolaznost ispravnosti vozila.
Bolje i da ti je napisao ovako neku glupost i sitnicu i pustio te nego da te ruši.
Mene je rušio zbog vrelišta kočione tekućine koja ja bila na 86C!?
Najvažnije od svega je bilo to da sam auto dovezao direkt s ovlaštenog servisa,
vratio se nazad, "ugodno" popričao u servisu...
i nakon uvjeravanja da su promjenili sve što je trebalo,
otišao sam na isti tehnički pregled,
u popodnevnu smjenu i bez ikakvih problema obavio tehnički do kraja.
Pri drugom mjerenju vrelište je bilo preko 160C

_________________
jednom VOLVO, uvijek VOLVO


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 04, 2011 12:27 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Jednom prilikom kad sam išao na tehhnički, bilo je nekih 20-ak auta ispred mene i svi su pali na eko testu. Pošto ja nemam eko test rušio me je zbog plina. Otišao sam kod majstora za plin da to riješi, a ovaj je puko od smjeha. Na autu nije rađeno ništa, otišao sam drugi dan u kontra smjenu i normalno prošao.

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 04, 2011 1:44 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub svi 21, 2011 9:07 pm
Postovi: 37
Vozi: VolvoS802.4,Megan1.4
Svaka vam čast za ovako opsežan odgovor i trud koji ste u njega uložili!!

:clap: :clap: :clap:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan