VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7222
Stranica: 2/5.

Autor/ica:  djogra83 [ sub kol 27, 2011 1:20 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati

Autor/ica:  Turbodiesel [ sub kol 27, 2011 3:30 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
radio turbinu na golfu V na 80tkm :P
Kako reče Vili, komotno je mogla da zapekne, ako ga tako vozi...

Moj Volvo se čuje (i ponaša!) kao tenk (tj. moj nekadašnji Nissan Patrol 4.2TDL, da budem precizniji), te ga izbjegavam šaltati preko 2000rpm, a na 2300 pali turbina, ali s vremena na vrijeme ne mogu odoliti da mu ne "pucam blokadu"....vozi na prvoj turbini i 370.000 i mogu bez nekog naročitog pretjerivanja zaključiti da ih "više ne prave k'o nekad"....


*za neupućene, u pitanju je D6 mašina; D24TiC2.

Autor/ica:  georgia [ sub kol 27, 2011 3:07 pm ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
Nikad ne šaltam prije 2500
Nikad nisam imao problema zbog tog načina vožnje
Nikad se nisam začepil a ni auto :lol:
Samo gasssss :auto-layrubber:
Tako je i kod mene.
Nekako mi se čini da se auto guši ispod 2000, meni je ovo na 2300-2500 idealno za prebacivanje.

Autor/ica:  danchi [ sub kol 27, 2011 11:40 pm ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati
2 pive.

Autor/ica:  Zeljko_M [ ned kol 28, 2011 8:51 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Uh, i ja svog saltam na 2300 - 2500 :mrgreen:

Autor/ica:  Leonardo23 [ ned kol 28, 2011 9:54 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Ja svog na sluh jer mi urica obrtaja ne radi :D

Autor/ica:  djogra83 [ ned kol 28, 2011 10:07 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
Citat:
ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati
2 pive.
probao ide do crvenog al mi žao a cijena čipiranja je više nego prihvatljiva :D kako se ponaša nakon čipiranja

Autor/ica:  shomi [ ned kol 28, 2011 3:57 pm ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
Citat:
ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati
2 pive.
koje? Jel moram u Liku po njih?

Autor/ica:  roko [ pet stu 18, 2011 11:23 pm ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

meni cim udjem u crveno se upali neka lampica i oduzme mi gas, spusti na 1500 obrtaja i sve i pise na dipleju kao asistent tako nesto...sta mu je to. ali cim ugasim i ponovo upalim sve normalno

Autor/ica:  danchi [ pet stu 18, 2011 11:54 pm ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:

Autor/ica:  roko [ sub stu 19, 2011 11:08 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:

meni se to prvi put pojavilo prije nekih mjesec dana i nakon toga sam bio na dijagnostici i nista mi nisu rekli, kao nema nikakvih gresaka, i evo sad juce mi se ponovo pojavi, pa nemam pojma koji mu je. Nit je na rezervi bio, nit je bio 30ak sekundi u crvenom, mozda 2 sekunde, potego ga malo da prestignem, samo bilo je uzbbrdo malo....

Autor/ica:  djogra83 [ sub stu 19, 2011 8:56 pm ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
Citat:
Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:

meni se to prvi put pojavilo prije nekih mjesec dana i nakon toga sam bio na dijagnostici i nista mi nisu rekli, kao nema nikakvih gresaka, i evo sad juce mi se ponovo pojavi, pa nemam pojma koji mu je. Nit je na rezervi bio, nit je bio 30ak sekundi u crvenom, mozda 2 sekunde, potego ga malo da prestignem, samo bilo je uzbbrdo malo....
He he probaj to ponovo uzbrdo bude ti se ponovo upalilo (i meni je takav problem bio i na brzinama oko 140km/h) moguće rješenje je relativno jednostavno meni je pomoglo kad podigneš haubu pogledaj dolje ima prednji nosač motora (dečki koji radite aute ispravljajte ako grešim) u njega ide jedna cijevčica kod mene nije bila nabijena do kraja te je pod opterećenje (tlakom) pustila i upalio se Engine Service Required koje je nestajalo nakon nekoliko sekundi-minuta od kako sam to nabio nazad i fiksirao je da nema šetanja da kucnem udrvo nema više poruke informaciju sam našao na nekom stranjskom forumu (ako lupam gluposti ignorirajte post)

Autor/ica:  roko [ ned stu 20, 2011 9:16 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

citao sam na forumu, kazu da bi moglo bit da je do filtera goriva, pa moram pogledati to.
juce parkiram auto, kad nakon pola sata lokva goriva isod rezervoara, odvezem kuci, parkiram, kasnije nista, sve ok, moze li biti da je to sve zbog filtera goriva, sta mislite?
i koliko uopste kosta taj filter?

Autor/ica:  djogra83 [ ned stu 20, 2011 9:43 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

FILTER NAFTE VOLVO KOM 1,00 437,76 (iz engleske sa dostavom oko 220kn ako imaš sreće na carini) FRAM 240kn, Filtron (intercars) 170 bosh oko 150kn pitaj
lageros-zg on zna bolje on radi u trgovini.

Autor/ica:  roko [ ned stu 20, 2011 11:58 am ]
Naslov:  Re: Na koliko obrtaja vozite svoje D5 motore

Citat:
Citat:
Citat:
Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:

meni se to prvi put pojavilo prije nekih mjesec dana i nakon toga sam bio na dijagnostici i nista mi nisu rekli, kao nema nikakvih gresaka, i evo sad juce mi se ponovo pojavi, pa nemam pojma koji mu je. Nit je na rezervi bio, nit je bio 30ak sekundi u crvenom, mozda 2 sekunde, potego ga malo da prestignem, samo bilo je uzbbrdo malo....
He he probaj to ponovo uzbrdo bude ti se ponovo upalilo (i meni je takav problem bio i na brzinama oko 140km/h) moguće rješenje je relativno jednostavno meni je pomoglo kad podigneš haubu pogledaj dolje ima prednji nosač motora (dečki koji radite aute ispravljajte ako grešim) u njega ide jedna cijevčica kod mene nije bila nabijena do kraja te je pod opterećenje (tlakom) pustila i upalio se Engine Service Required koje je nestajalo nakon nekoliko sekundi-minuta od kako sam to nabio nazad i fiksirao je da nema šetanja da kucnem udrvo nema više poruke informaciju sam našao na nekom stranjskom forumu (ako lupam gluposti ignorirajte post)


sad sam gledao onu cjevcicu, nije bila skroz nabijena, na pola bila, sad sam je nabio do kraja, pa danas kad probam javim jel u redu, heheh nadam se da jeste.

Stranica: 2/5. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/