Sada je: čet srp 10, 2025 9:01 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 64 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub kol 27, 2011 1:20 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sub kol 27, 2011 3:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
radio turbinu na golfu V na 80tkm :P
Kako reče Vili, komotno je mogla da zapekne, ako ga tako vozi...

Moj Volvo se čuje (i ponaša!) kao tenk (tj. moj nekadašnji Nissan Patrol 4.2TDL, da budem precizniji), te ga izbjegavam šaltati preko 2000rpm, a na 2300 pali turbina, ali s vremena na vrijeme ne mogu odoliti da mu ne "pucam blokadu"....vozi na prvoj turbini i 370.000 i mogu bez nekog naročitog pretjerivanja zaključiti da ih "više ne prave k'o nekad"....


*za neupućene, u pitanju je D6 mašina; D24TiC2.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sub kol 27, 2011 3:07 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri svi 13, 2009 12:16 am
Postovi: 90
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nikad ne šaltam prije 2500
Nikad nisam imao problema zbog tog načina vožnje
Nikad se nisam začepil a ni auto :lol:
Samo gasssss :auto-layrubber:
Tako je i kod mene.
Nekako mi se čini da se auto guši ispod 2000, meni je ovo na 2300-2500 idealno za prebacivanje.


Vrh
   
PostPostano: sub kol 27, 2011 11:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Citat:
ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati
2 pive.


Vrh
   
PostPostano: ned kol 28, 2011 8:51 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Uh, i ja svog saltam na 2300 - 2500 :mrgreen:

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Vrh
   
PostPostano: ned kol 28, 2011 9:54 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6573
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Ja svog na sluh jer mi urica obrtaja ne radi :D

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: ned kol 28, 2011 10:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Citat:
Citat:
ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati
2 pive.
probao ide do crvenog al mi žao a cijena čipiranja je više nego prihvatljiva :D kako se ponaša nakon čipiranja

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: ned kol 28, 2011 3:57 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri sij 05, 2011 12:37 am
Postovi: 354
Vozi: 850 T5 '94
Lokacija: Rijeka
Citat:
Citat:
ja nisam ni probao do crvenog ujutu ću da vidim pa javim, koliko je izašlo čipiranje ako se sme znati
2 pive.
koje? Jel moram u Liku po njih?

_________________
jednom VOLVO, uvijek VOLVO


Vrh
   
PostPostano: pet stu 18, 2011 11:23 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned srp 03, 2011 3:40 pm
Postovi: 93
Vozi: S60 D5
meni cim udjem u crveno se upali neka lampica i oduzme mi gas, spusti na 1500 obrtaja i sve i pise na dipleju kao asistent tako nesto...sta mu je to. ali cim ugasim i ponovo upalim sve normalno

_________________
S60 D5 2002g


Vrh
   
PostPostano: pet stu 18, 2011 11:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:


Vrh
   
PostPostano: sub stu 19, 2011 11:08 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned srp 03, 2011 3:40 pm
Postovi: 93
Vozi: S60 D5
Citat:
Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:

meni se to prvi put pojavilo prije nekih mjesec dana i nakon toga sam bio na dijagnostici i nista mi nisu rekli, kao nema nikakvih gresaka, i evo sad juce mi se ponovo pojavi, pa nemam pojma koji mu je. Nit je na rezervi bio, nit je bio 30ak sekundi u crvenom, mozda 2 sekunde, potego ga malo da prestignem, samo bilo je uzbbrdo malo....

_________________
S60 D5 2002g


Vrh
   
PostPostano: sub stu 19, 2011 8:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Citat:
Citat:
Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:

meni se to prvi put pojavilo prije nekih mjesec dana i nakon toga sam bio na dijagnostici i nista mi nisu rekli, kao nema nikakvih gresaka, i evo sad juce mi se ponovo pojavi, pa nemam pojma koji mu je. Nit je na rezervi bio, nit je bio 30ak sekundi u crvenom, mozda 2 sekunde, potego ga malo da prestignem, samo bilo je uzbbrdo malo....
He he probaj to ponovo uzbrdo bude ti se ponovo upalilo (i meni je takav problem bio i na brzinama oko 140km/h) moguće rješenje je relativno jednostavno meni je pomoglo kad podigneš haubu pogledaj dolje ima prednji nosač motora (dečki koji radite aute ispravljajte ako grešim) u njega ide jedna cijevčica kod mene nije bila nabijena do kraja te je pod opterećenje (tlakom) pustila i upalio se Engine Service Required koje je nestajalo nakon nekoliko sekundi-minuta od kako sam to nabio nazad i fiksirao je da nema šetanja da kucnem udrvo nema više poruke informaciju sam našao na nekom stranjskom forumu (ako lupam gluposti ignorirajte post)

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: ned stu 20, 2011 9:16 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned srp 03, 2011 3:40 pm
Postovi: 93
Vozi: S60 D5
citao sam na forumu, kazu da bi moglo bit da je do filtera goriva, pa moram pogledati to.
juce parkiram auto, kad nakon pola sata lokva goriva isod rezervoara, odvezem kuci, parkiram, kasnije nista, sve ok, moze li biti da je to sve zbog filtera goriva, sta mislite?
i koliko uopste kosta taj filter?

_________________
S60 D5 2002g


Vrh
   
PostPostano: ned stu 20, 2011 9:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
FILTER NAFTE VOLVO KOM 1,00 437,76 (iz engleske sa dostavom oko 220kn ako imaš sreće na carini) FRAM 240kn, Filtron (intercars) 170 bosh oko 150kn pitaj
lageros-zg on zna bolje on radi u trgovini.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: ned stu 20, 2011 11:58 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned srp 03, 2011 3:40 pm
Postovi: 93
Vozi: S60 D5
Citat:
Citat:
Citat:
Prebaci se u safe mode.Trebao bi otići na dijagnostiku mada može svašta izbaciti.Meni se to događalo samo meni je išao do 2500 okretaja i još mi se znao i ugasiti bez obzira na kojim okretajima.Tada je greška bila u procesoru,a dijagnostika je pokazivala pad pritiska goriva.Poslije toga mi je jednom prešao u safe mode ali kod vožnje neki 30-ak sekundi u debelom crvenom i prilično velikoj brzini ali i na debeloj rezervi.Probao sam to još 2-3 puta ali sa punim tankom i sve je bilo ok.E sad,ovo drugo pripisujem praznom rezervaru pa si je bc nešto preračunao, a možda je nešto drugo,a možda su u šumi,možda u bunaru...A možda ti hoće reći ako tako nastaviš da te bude murija... :lol:

meni se to prvi put pojavilo prije nekih mjesec dana i nakon toga sam bio na dijagnostici i nista mi nisu rekli, kao nema nikakvih gresaka, i evo sad juce mi se ponovo pojavi, pa nemam pojma koji mu je. Nit je na rezervi bio, nit je bio 30ak sekundi u crvenom, mozda 2 sekunde, potego ga malo da prestignem, samo bilo je uzbbrdo malo....
He he probaj to ponovo uzbrdo bude ti se ponovo upalilo (i meni je takav problem bio i na brzinama oko 140km/h) moguće rješenje je relativno jednostavno meni je pomoglo kad podigneš haubu pogledaj dolje ima prednji nosač motora (dečki koji radite aute ispravljajte ako grešim) u njega ide jedna cijevčica kod mene nije bila nabijena do kraja te je pod opterećenje (tlakom) pustila i upalio se Engine Service Required koje je nestajalo nakon nekoliko sekundi-minuta od kako sam to nabio nazad i fiksirao je da nema šetanja da kucnem udrvo nema više poruke informaciju sam našao na nekom stranjskom forumu (ako lupam gluposti ignorirajte post)


sad sam gledao onu cjevcicu, nije bila skroz nabijena, na pola bila, sad sam je nabio do kraja, pa danas kad probam javim jel u redu, heheh nadam se da jeste.

_________________
S60 D5 2002g


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 64 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan