VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
pozdrav od novoga člana , pitanje S40 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=70 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | Al_Bundy [ čet vel 22, 2007 7:07 pm ] |
Naslov: | |
znači ukratko nebi mi baš preporučili model iz 96 god,meni je zanimljiv jer je regan godinu dana ima full opremu i plin. |
Autor/ica: | grimreaper [ čet vel 22, 2007 8:51 pm ] |
Naslov: | |
Citat: znači ukratko nebi mi baš preporučili model iz 96 god,meni je zanimljiv jer je regan godinu dana ima full opremu i plin.
Ako imas prilike, probaj neki kasniji model pa usporedi. Ako ti razlika nije toliko znacajna, uzmi onda taj. Ako se ne varam, 96. je bila jos stara verzija 2.0 motora sa 140KS (iako kazu da u praksi djeluje kao da ih je 30ak negdje skriveno), koja je jako zedna (navodno mu prosjek od 13L nije stran) i glasna... Ja ti iz prve ruke govorim da modlei iz 96. godine nisu sjajni, al ak je neka dobra prilika, ako znas auto, ako ti se cijena cini dobrom i ako se sve pstalo poklopilo, onda kupi. Dijelovi vise nisu skupi kao pred par godina, meni se odrazavnje svelo vise-manje na uobicajene servise svakih 10k km...
|
Autor/ica: | crniprvi [ čet vel 22, 2007 10:47 pm ] |
Naslov: | |
pozzz Al |
Autor/ica: | Al_Bundy [ pet vel 23, 2007 7:15 pm ] |
Naslov: | |
thanx dečki . |
Autor/ica: | iggy [ ned vel 25, 2007 9:49 am ] |
Naslov: | |
Pozdrav od jos jednog novog clana i novopecenog vlasnika volva. Naime, ja sam imao isti problem kao i ti, iste želje i sličan budžet. Unatrag mjesec dva sam znao 80% volvića na zagrebačkom tržištu, a i šire. Stvarno sam svašta vidio i na kraju sam se odlučio pljunut malo više i kupio jedan jako dobro očuvan V40 98 god 2.0T za 6600 e i nije mi žao. Kao što su ti rekle iskusnije kolege, razlika između 96 i 98. je evidentna. Nemoj žuriti, nešto će već naletiti. Što se tiče troškova, rega mi je bila oko 4400kn, a potrošnja gradska 11-12 l. Na otvorenoj nisam još bio, trošim tek drugi rezervoar. Potrošnja je, po meni, ne srazmjerno mala u odnosu na performanse. Ipak je to 1,5 tona i 118 kw. Za održavanje još ne znam, na autu mi je sve bilo napravljeno kad sam ga kupio. Jedino su mi na tehničkom najavili skoru zamjenu kugli i sad sam u fazi istraživanja. Imam neke informacije da se ne mogu mjenjati samo kugle, nego cijele vilice. Ako netko od iskusnijih zna, i ja bih molio odgovor. Toliko za sad, nadam se da se vidimo na sljedećem sastanku 10.03. Već dva puta sam bio spriječen, ali na sljedećem sam ziher. Jedva čekam da upoznam ostale Volvo fanove. Pozdrav, Iggy |
Autor/ica: | gonzo [ ned vel 25, 2007 10:02 am ] |
Naslov: | |
welcome iggy ps.x40 nema 1,5 tonu ,odbij 250 kg i to je to |
Autor/ica: | grimreaper [ ned vel 25, 2007 10:09 am ] |
Naslov: | |
Dobrdodosao iggy! |
Autor/ica: | iggy [ ned vel 25, 2007 10:41 am ] |
Naslov: | |
Pa nisam ga baš pokušavao podignuti, ali u promenoj mi piše 1470 kg prazan. |
Autor/ica: | tcode [ ned vel 25, 2007 11:12 am ] |
Naslov: | |
Citat: Pa nisam ga baš pokušavao podignuti, ali u promenoj mi piše 1470 kg prazan.
Da nije automatik?
|
Autor/ica: | iggy [ ned vel 25, 2007 11:31 am ] |
Naslov: | |
Nije automatik, manualni. Rikverc mu nije kao kod 1.8 i 2.0 (prstodižuća fora kao kod Opela i Renaulta), nego desno-nazad. I još samo 340 kg dozvoljene nosivosti, što mi je malo čudno!? |
Autor/ica: | grimreaper [ ned vel 25, 2007 11:34 am ] |
Naslov: | |
Citat: Nije automatik, manualni. Rikverc mu nije kao kod 1.8 i 2.0 (prstodižuća fora kao kod Opela i Renaulta), nego desno-nazad.
2.0T i T4 imaju Volvov mjenjac (iz S70) koji je nemjerljivo bolji od renaultovog iz slabijih modela. To je i jedan od razloga zasto ljudima predlazem da ne gledaju ispod 2.0t ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ ned vel 25, 2007 11:48 am ] |
Naslov: | |
Citat: Pa nisam ga baš pokušavao podignuti, ali u promenoj mi piše 1470 kg prazan.
zaboravi knjižicu i njihove gluposti šta oni pišu ,zlaji su napisaali max speed 210kmh (T4)a uostalom zlaja je svog vagao i sa plinskom instalacijom i punom bocom plina + cca. pola rezervara goriva je imao 1280kg |
Autor/ica: | gonzo [ ned vel 25, 2007 11:49 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Nije automatik, manualni. Rikverc mu nije kao kod 1.8 i 2.0 (prstodižuća fora kao kod Opela i Renaulta), nego desno-nazad.
2.0T i T4 imaju Volvov mjenjac (iz S70) koji je nemjerljivo bolji od renaultovog iz slabijih modela. To je i jedan od razloga zasto ljudima predlazem da ne gledaju ispod 2.0t ![]() |
Autor/ica: | tcode [ ned vel 25, 2007 12:03 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Nije automatik, manualni. Rikverc mu nije kao kod 1.8 i 2.0 (prstodižuća fora kao kod Opela i Renaulta), nego desno-nazad. I još samo 340 kg dozvoljene nosivosti, što mi je malo čudno!?
Otiđi na hladnjaču, Žitnjak, navezi se na vagu, čovjek ti izmjeri i platiš mu 5-10 kn ![]() |
Autor/ica: | iggy [ ned vel 25, 2007 12:44 pm ] |
Naslov: | |
U nekim europskim zemljama plaćaju porez prema težini auta, pa možda imaju razlog stavljati veću kilažu. Nego, da li je netko mijenjao kugle, jel se fakat mora mijenjati cijela vilica na V40? |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |