VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
eto i mene...i moj t 5-čina http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=595 |
Stranica: 2/3. |
Autor/ica: | tcode [ čet kol 23, 2007 11:28 pm ] |
Naslov: | |
Citat: znači ricatuning,bsr,ipodusa... misliš da ne valja?
Sve ove renomirane kuće koje si nabrojao su ok, no postoji jedan veliki ALI, a taj je da ECU šalješ na remap kod njih samo u slučaju da ti je auto čista serijala . Znači apsolutno sve stock na autu. Drugo, sve te tuning kuće s obzirom da niti jedan auto iz tvornice ne izađe 100% identičan ostalima iz serije, postavljaju pragove na neku sigurnu razinu, znači ne izvlače maksimum iz tvog motora. U tvom slučaju, obzirom na gro preinaka koje si napravio, custom tuning je jedino pravo rješenje, a to se definitivno ne može napraviti bez auta.cijena oko 250-300€ a garantiraju samo sa remapom oko 290hp.bez drugih stvari(turbo,injektori,reg.pritska benz...) razgovarao sam sa dosta njih,pošalji tamo ,plati put,riješi sa carinom,put nazad.15 dana bez auta...mmm mislio sam kupiti polovnu centralu pa poslati...sad nakon ovog stvari se izmijenjuju polako... hvala Napisao si da imaš prijatelja koji ti garantira da će ti složiti plin sa tom turbinom.. upozorenje.. koliko je meni poznato, trenutno na tržištu ne posoje plinske dizne koje podržavaju više od 40-45 kW po cilindru. Matematiku odradi sam ![]() |
Autor/ica: | Izy [ pet kol 24, 2007 10:29 am ] |
Naslov: | |
Eto, Tcode ti je sve rekao na što sam ja ciljao.... Gonzo i Zlaya su ti rekli za slovenca, a ako se ikada odlučiš na ozbiljniji tuning onda odeš do Hica da ti složi Autronicov ECU. |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 24, 2007 3:31 pm ] |
Naslov: | |
plin bi bio dovoljan za nekih 300-310 ks ako imaš naj jače dizne samo pazi se ti na plin jer ispušni plinovi sa plinom su prilično veći tako da na plin nema ganjanja jer bi moglo doži do pregrijavanja i izgaranja vitalnih dijelova motora. da imaš imaš ugrađeni ukapljini plin(metan) onda bi ti vjerovao da ti auto može ići bolje na plin ali na LPG ![]() ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ pet kol 24, 2007 11:34 pm ] |
Naslov: | |
Gonzo, mala ispravka na engleskom LPG(Liqueied Petroleum Gas) ili na hrvatskom UNP znači Ukapljeni Naftni Plin. Metan je prirodni plin, koji se dobija raspadanjem organskih tvari, dok se UNP(LPG) dobije prilikom destilacije sirove nafte(kombinacija propana i butana ovisno o godisnjem dobu-temperaturi). Postoji jos i zemni plin koji se nalazi iznad sirove nafte u zemlji ili nesto slicno, sada se ne sjecam, a neda mi se googlat. |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 24, 2007 11:40 pm ] |
Naslov: | |
sorry mislio na na CNG ukapljeni su i jedan i drugi ,ukapljeni zemni(metan-CNG) i ukapljeni naftni(LPG) |
Autor/ica: | ronnie [ pet kol 24, 2007 11:45 pm ] |
Naslov: | |
CNG(Compressed Natural Gas) je za katalizator, pa cak i turbinu kritican u normalnom motoru, imas pravo da je kod engine-tuninga prakticki neupotrebljiv. I napomena da je oktanski broj prirodnog plina veci od onoga naftnoga i samih goriva(benzini i plinska ulja). |
Autor/ica: | gonzo [ pet kol 24, 2007 11:47 pm ] |
Naslov: | |
koliko ja znam da je ukapljini zemi plin CNG puno jači od LPG-plina LPG do 115 oktana CNG 130 oktana neznam ja gdje si ti to pročitao da je cng loš za turbo i katalizator |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub kol 25, 2007 10:11 pm ] |
Naslov: | |
i meni su rekli da ima 110 oktana.al neka.. imam drugi problem , auto je puno tromiji od prije.da probam zakrenut bregaste u malo kasnije?možda nisam na isto vratio.(mislio sam na zup.bregastih.)ili dok se ne razradi? puno bolje je išo prije a i čujem da bow puno manje baca vani kad ispusti.više nego duplo od prije. ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sub kol 25, 2007 10:19 pm ] |
Naslov: | |
× sa koliko tlaka se voziš ? × auto se mora pod hitno mapirati jer ta vožnja nema smisla a i jako je opasna za tvoj motor a i sa tim velikim diznama bi mogao isprati svo ulje sa cilindara i zaribati motor... × ne zakreći bregastu ni u ludilu za jedan zub ![]() × zato sam napisao do 115 oktana! |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub kol 25, 2007 10:20 pm ] |
Naslov: | |
a i još nešto najprije sam naručio karike,brtve leteče,šarafe od glave...to je bilo prvi put pa mi je neki kreten poslao mail da nema sve i isporuka če kasniti 15-20 dana!! ona sam naručio na drugu stranu klipove ,ležajeve.... i danas su mi javili da je paket u pošti. pa ak nekom treba nešto od toga jefitno prodam. |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub kol 25, 2007 10:22 pm ] |
Naslov: | |
ma nisam mislio zakretati zub,nego znaš...tri šarafa na remenici od bregaste možeš šetati malo napred nazad... |
Autor/ica: | gonzo [ sub kol 25, 2007 10:25 pm ] |
Naslov: | |
to možeš probati al samo usisnu sa ispušnom se ne zezaj jer ćeš pomjerit paljenje i upaliti će ti se CEL najbolje bi bilo da nabaviš usisnu od atmosferca kak sam i ja i radi jebeno samo je malo retardiraš i sve 5 možeš i ispušnu isto kao i što t-code ima ali sa samo jednom usisno je overlap sigurno manji . koliko tlaka bostaš?? |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub kol 25, 2007 10:32 pm ] |
Naslov: | |
neznam točno ,sat je na putu .oko 25 |
Autor/ica: | gonzo [ sub kol 25, 2007 10:35 pm ] |
Naslov: | |
ti se izgleda furaš na onu NO RISK NO FUN ![]() ![]() |
Autor/ica: | 850 t5 [ sub kol 25, 2007 10:46 pm ] |
Naslov: | |
trebalo bi usis u minus i ispuh u plus probam sutra jer je primijetno tromiji nego prije. makar nisam ga još ... napravio je tek 50 km |
Stranica: 2/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |