VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

850 T5R
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=579
Stranica: 2/4.

Autor/ica:  grimreaper [ pet ruj 14, 2007 11:11 am ]
Naslov:  Re: VKH Skoro jučer ostao bez predsjednika.....

Citat:
Onako uspuhan kucam ja čovjeku na prozor, a gle čuda on otvara... Mislio sam da će me samo tako odj*****, misleći da sam prosjak :D . I kažem ja njemu da promićemo Volvo klub, da se isprićavam na rukom pisanom letku, da bi stvarno bilo dobro da nam dođe još jedan T5R u klub, itd...
Odgovor me zaprepastio kad sam ga čuo. Nisam mogao vjerovati... Oslovio je T5R sa "ovo smeče".... Valjda se šali? :? Također sam na taj njegov odgovor odmah reagirao i rekao, da ako prodaje auto, da se prvo obrati klubu te da će ga tako sigurno prodati :roll: .
WTF?! :shock: Koji kreten... :roll:

Autor/ica:  vlinicx [ pet ruj 14, 2007 3:55 pm ]
Naslov: 

MOžda je tatin ženin ili očev ko zna

Autor/ica:  dugi [ pet ruj 14, 2007 7:52 pm ]
Naslov: 

Šef je zaboravio napisati da me zvao u 11:15 i rekao da dođem s Bukovca u Jukićevu i donesem letak za T5r ,a radim od 12 :shock: .

Autor/ica:  Devinius977 [ pet ruj 14, 2007 8:24 pm ]
Naslov: 

Citat:
Šef je zaboravio napisati da me zvao u 11:15 i rekao da dođem s Bukovca u Jukićevu i donesem letak za T5r ,a radim od 12 :shock: .
Zaboravih... hehe 8)

Autor/ica:  BELA [ sub ruj 15, 2007 9:32 am ]
Naslov: 

Citat:
Dakle vidim da su ovdje neki nepismeni pa ce mo nasiroko.

850 T5 R napravljen je u 5500 primjeraka, uglavnom sa motorom 2,3T, ali za talijansko trziste radjen je i sa motorom 2,0T.
U to vrijeme Talijani su bili veliki kupci ove marke pa su se u Volvu odlucima za mali ustupak, posot je i inace 2,0T motor bio jako popularan u Italiji.
Nadalje 850 T5 R je tzv. limited edition, kasniji modeli su bili samo 850 R.
Dakle proizvodio se samo modelske 1995. godine u sedan i wagon karoseriji.
Izuzetno je rijedak i skup za auto tog godista.

Ovo je moj izvadak iz prijevoda, navedenih site-ova.
Nije bio pupularan vec se je sve odnosilo na osetno povecano davanje u to vrijeme za motore zapremine vece od 2000 ccm, mislim da je tako bio slucaj i u Nizozemskoj ili gore negdi, pa je tako osim volva 2,0t bio i tad radjen merc klase 190 w124 umjesto 2,3 benzinca isto 2,0 sa istim prefomansama (ili jako slicnim, no puno jaci od obićnog 2,0 koji je bio u slob. prodaji).

PS Niji nitko nepismen, al onda napisi o kojem se motoru radi, da li svi zajedno cine tu brojku od 5500 ili svaka serija motora zasebno, ali tocan je podatak 5500 sve zajedno, 2,3 i 2,0.

LP

Autor/ica:  BELA [ sub ruj 15, 2007 9:34 am ]
Naslov:  Re: VKH Skoro jučer ostao bez predsjednika.....

Citat:
Citat:
Onako uspuhan kucam ja čovjeku na prozor, a gle čuda on otvara... Mislio sam da će me samo tako odj*****, misleći da sam prosjak :D . I kažem ja njemu da promićemo Volvo klub, da se isprićavam na rukom pisanom letku, da bi stvarno bilo dobro da nam dođe još jedan T5R u klub, itd...
Odgovor me zaprepastio kad sam ga čuo. Nisam mogao vjerovati... Oslovio je T5R sa "ovo smeče".... Valjda se šali? :? Također sam na taj njegov odgovor odmah reagirao i rekao, da ako prodaje auto, da se prvo obrati klubu te da će ga tako sigurno prodati :roll: .
WTF?! :shock: Koji kreten... :roll:
Vidjam stalno jednog takvog žutog estate 850t5r na potezu sesvete - ses. kraljevec, tip cca 30-35 godina.

Autor/ica:  ronnie [ sub ruj 15, 2007 3:57 pm ]
Naslov: 

Citat:

Nije bio pupularan vec se je sve odnosilo na osetno povecano davanje u to vrijeme za motore zapremine vece od 2000 ccm, mislim da je tako bio slucaj i u Nizozemskoj ili gore negdi, pa je tako osim volva 2,0t bio i tad radjen merc klase 190 w124 umjesto 2,3 benzinca isto 2,0 sa istim prefomansama (ili jako slicnim, no puno jaci od obićnog 2,0 koji je bio u slob. prodaji).

PS Niji nitko nepismen, al onda napisi o kojem se motoru radi, da li svi zajedno cine tu brojku od 5500 ili svaka serija motora zasebno, ali tocan je podatak 5500 sve zajedno, 2,3 i 2,0.

LP
Ma, ipak sam se malo krivo izrazio, mislio sam da je ovdje u klubu taj podatak poznat, posto je auto legenda.
Da isitina je, Italija je imala malo drugacije propise u to vrijemem, pa je i stoga motor bio popularan.

Autor/ica:  gonzo [ sub ruj 15, 2007 5:37 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
ajde kad si ti tako pismen onda napishi razlike izmedju R modela i obichnog T5 :wink:
jedina razlika koju JA vidim je razlika u prednjem braniku,16T turbini i felgama a sad ti posto si TI R fan napishi shta ima josh bolje taj famurozni R 8)
Cudno kako ti je promaknulo da je R spusten (to je vidljivo, 850R ima podosta preradjen ovjes, cak i u odnosu na T5R). Nadalje, ima spojler, unutrasnjost sa posebnim bojama i (nazalost laznim) drvetom, nesto jace kocnice, drugaciji ispuh...





ako vama sportski ovjes niži cca20mm čini eRa posebnim i tih par plastika kojih ima po sebi onda svaka časta vama ali JA ću reći samo jedno VOLVO je u svojoj tradiciji napravio puno boljih eRova pa tako da ovaj prvi meni nije baš vrijedan nekog spomena ...

Autor/ica:  grimreaper [ sub ruj 15, 2007 6:19 pm ]
Naslov: 

Citat:
Cudno kako ti je promaknulo da je R spusten (to je vidljivo, 850R ima podosta preradjen ovjes, cak i u odnosu na T5R). Nadalje, ima spojler, unutrasnjost sa posebnim bojama i (nazalost laznim) drvetom, nesto jace kocnice, drugaciji ispuh...

ako vama sportski ovjes niži cca20mm čini eRa posebnim i tih par plastika kojih ima po sebi onda svaka časta vama ali JA ću reći samo jedno VOLVO je u svojoj tradiciji napravio puno boljih eRova pa tako da ovaj prvi meni nije baš vrijedan nekog spomena ...
Gonzo, brzo popravit kvotanje :wink:

Nego, sto po tebi cini neki auto posebnim? Meni hrpa sitnica koje su posebne na T5Ru, a sigurno da je 50% toga i cinjenica da je zuti T5R bio auto mojih snova jos dok sam bio klinac. Dok su ostali slinili na Porschee i Ferrarije, ja sam ostao paf kad sam 94. prvi put vidio najavu zute 850ke u Auto klubu. Jedna od bitnijih stvari koje ga (meni) cine posebnim je i to da je napravljen za homologaciju da bi 850ka mogla na BTCC. A najbitnija je bila osjecaj kad sam prvi put sjeo u njega (od kolege Petera iz Slovenije). Nema tu mjesta objektivnosti :wink:

BTW, par cm nizi ovjes je ono sto se vidi na prvi pogled, ovjes je detaljno preradjen (pogotovo prednji dio).

Slazem se, vec je i 850R navodno bolji od T5Ra (nisam probao pa mogu samo pretpostavljat), ali nema karizmu "zuche". Isto tako je vjerojatno i novi Porsche 911 bolji od onog pred 20 godina, ali obozavatelji luduju za zrakom hladjenim boxerima bez ESP-a, ESR-a, PSC-a, ČŠĆ-a...

Autor/ica:  ronnie [ ned ruj 16, 2007 9:15 pm ]
Naslov: 

Mislim da "nas" nisu shvatili u ovoj temi! :(
"Mi" ne tvrdimo da je auto "sportski" napravljen, naprotiv, on je jednostavno limited edision. Kao takav je nekima(recimo kolekcionarima) privlacan, a drugima je cisto najljepsa serijska verzija omiljenog Volva(850-ke). Svaka rasprava u smislu tuning-netuning, tj. ima li u njegovoj opremi i izradi ispravnih tuning zahvata, je besmislena. Poanta ove teme je da u ovom klubu, na ovom forumu i u ovoj drzavi postoje ljudi(barem 2-3) koji ovaj auto smatraju svojim snom i koji bi voljeli posjedovati ovakvo vozilo.
Na moju zalost, nisam niti najblize pronalasku modela koji bi zadovoljio moju glad - 850 T5 R, karavan, zuti.
Napominjem nije biitno koji je motor, posto i 2.0 i 2.3 pripadaju istom modelu.

Autor/ica:  Devinius977 [ ned ruj 16, 2007 9:40 pm ]
Naslov: 

Citat:
Na moju zalost, nisam niti najblize pronalasku modela koji bi zadovoljio moju glad - 850 T5 R, karavan, zuti.
I ja sam gladan :D :D

Autor/ica:  ronnie [ pon ruj 17, 2007 12:11 am ]
Naslov: 

Citat:
I ja sam gladan :D :D
Ima nas puno izgleda! :wink:

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 24, 2007 10:03 am ]
Naslov: 

http://www.forums.turbobricks.com/showt ... hp?t=42864

Autor/ica:  ronnie [ pon ruj 24, 2007 10:14 am ]
Naslov: 

Citat:
OK! Svakom njegovo veselje!

Meni je origigi ipak ljepsi! :wink:

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 24, 2007 11:07 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
OK! Svakom njegovo veselje!

Meni je origigi ipak ljepsi! :wink:
Oprostite mi na mom nepoznavanju ovog kultnog automobila, u čemu bi bila optička razlika između "origigi" i ovog primjerka sa datog linka?

Stranica: 2/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/