VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
850 T5R http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=579 |
Stranica: 2/4. |
Autor/ica: | grimreaper [ pet ruj 14, 2007 11:11 am ] |
Naslov: | Re: VKH Skoro jučer ostao bez predsjednika..... |
Citat:
Onako uspuhan kucam ja čovjeku na prozor, a gle čuda on otvara... Mislio sam da će me samo tako odj*****, misleći da sam prosjak . I kažem ja njemu da promićemo Volvo klub, da se isprićavam na rukom pisanom letku, da bi stvarno bilo dobro da nam dođe još jedan T5R u klub, itd...
WTF?! Koji kreten...
Odgovor me zaprepastio kad sam ga čuo. Nisam mogao vjerovati... Oslovio je T5R sa "ovo smeče".... Valjda se šali? Također sam na taj njegov odgovor odmah reagirao i rekao, da ako prodaje auto, da se prvo obrati klubu te da će ga tako sigurno prodati . |
Autor/ica: | vlinicx [ pet ruj 14, 2007 3:55 pm ] |
Naslov: | |
MOžda je tatin ženin ili očev ko zna |
Autor/ica: | dugi [ pet ruj 14, 2007 7:52 pm ] |
Naslov: | |
Šef je zaboravio napisati da me zvao u 11:15 i rekao da dođem s Bukovca u Jukićevu i donesem letak za T5r ,a radim od 12 . |
Autor/ica: | Devinius977 [ pet ruj 14, 2007 8:24 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Šef je zaboravio napisati da me zvao u 11:15 i rekao da dođem s Bukovca u Jukićevu i donesem letak za T5r ,a radim od 12 .
Zaboravih... hehe 8)
|
Autor/ica: | BELA [ sub ruj 15, 2007 9:32 am ] |
Naslov: | |
Citat: Dakle vidim da su ovdje neki nepismeni pa ce mo nasiroko.
Nije bio pupularan vec se je sve odnosilo na osetno povecano davanje u to vrijeme za motore zapremine vece od 2000 ccm, mislim da je tako bio slucaj i u Nizozemskoj ili gore negdi, pa je tako osim volva 2,0t bio i tad radjen merc klase 190 w124 umjesto 2,3 benzinca isto 2,0 sa istim prefomansama (ili jako slicnim, no puno jaci od obićnog 2,0 koji je bio u slob. prodaji).850 T5 R napravljen je u 5500 primjeraka, uglavnom sa motorom 2,3T, ali za talijansko trziste radjen je i sa motorom 2,0T. U to vrijeme Talijani su bili veliki kupci ove marke pa su se u Volvu odlucima za mali ustupak, posot je i inace 2,0T motor bio jako popularan u Italiji. Nadalje 850 T5 R je tzv. limited edition, kasniji modeli su bili samo 850 R. Dakle proizvodio se samo modelske 1995. godine u sedan i wagon karoseriji. Izuzetno je rijedak i skup za auto tog godista. Ovo je moj izvadak iz prijevoda, navedenih site-ova. PS Niji nitko nepismen, al onda napisi o kojem se motoru radi, da li svi zajedno cine tu brojku od 5500 ili svaka serija motora zasebno, ali tocan je podatak 5500 sve zajedno, 2,3 i 2,0. LP |
Autor/ica: | BELA [ sub ruj 15, 2007 9:34 am ] |
Naslov: | Re: VKH Skoro jučer ostao bez predsjednika..... |
Citat: Citat:
Onako uspuhan kucam ja čovjeku na prozor, a gle čuda on otvara... Mislio sam da će me samo tako odj*****, misleći da sam prosjak . I kažem ja njemu da promićemo Volvo klub, da se isprićavam na rukom pisanom letku, da bi stvarno bilo dobro da nam dođe još jedan T5R u klub, itd...
WTF?! Koji kreten... Odgovor me zaprepastio kad sam ga čuo. Nisam mogao vjerovati... Oslovio je T5R sa "ovo smeče".... Valjda se šali? Također sam na taj njegov odgovor odmah reagirao i rekao, da ako prodaje auto, da se prvo obrati klubu te da će ga tako sigurno prodati . |
Autor/ica: | ronnie [ sub ruj 15, 2007 3:57 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Nije bio pupularan vec se je sve odnosilo na osetno povecano davanje u to vrijeme za motore zapremine vece od 2000 ccm, mislim da je tako bio slucaj i u Nizozemskoj ili gore negdi, pa je tako osim volva 2,0t bio i tad radjen merc klase 190 w124 umjesto 2,3 benzinca isto 2,0 sa istim prefomansama (ili jako slicnim, no puno jaci od obićnog 2,0 koji je bio u slob. prodaji). PS Niji nitko nepismen, al onda napisi o kojem se motoru radi, da li svi zajedno cine tu brojku od 5500 ili svaka serija motora zasebno, ali tocan je podatak 5500 sve zajedno, 2,3 i 2,0. LP Da isitina je, Italija je imala malo drugacije propise u to vrijemem, pa je i stoga motor bio popularan. |
Autor/ica: | gonzo [ sub ruj 15, 2007 5:37 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: ajde kad si ti tako pismen onda napishi razlike izmedju R modela i obichnog T5 jedina razlika koju JA vidim je razlika u prednjem braniku,16T turbini i felgama a sad ti posto si TI R fan napishi shta ima josh bolje taj famurozni R 8) ako vama sportski ovjes niži cca20mm čini eRa posebnim i tih par plastika kojih ima po sebi onda svaka časta vama ali JA ću reći samo jedno VOLVO je u svojoj tradiciji napravio puno boljih eRova pa tako da ovaj prvi meni nije baš vrijedan nekog spomena ... |
Autor/ica: | grimreaper [ sub ruj 15, 2007 6:19 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Cudno kako ti je promaknulo da je R spusten (to je vidljivo, 850R ima podosta preradjen ovjes, cak i u odnosu na T5R). Nadalje, ima spojler, unutrasnjost sa posebnim bojama i (nazalost laznim) drvetom, nesto jace kocnice, drugaciji ispuh...
Gonzo, brzo popravit kvotanje ako vama sportski ovjes niži cca20mm čini eRa posebnim i tih par plastika kojih ima po sebi onda svaka časta vama ali JA ću reći samo jedno VOLVO je u svojoj tradiciji napravio puno boljih eRova pa tako da ovaj prvi meni nije baš vrijedan nekog spomena ... Nego, sto po tebi cini neki auto posebnim? Meni hrpa sitnica koje su posebne na T5Ru, a sigurno da je 50% toga i cinjenica da je zuti T5R bio auto mojih snova jos dok sam bio klinac. Dok su ostali slinili na Porschee i Ferrarije, ja sam ostao paf kad sam 94. prvi put vidio najavu zute 850ke u Auto klubu. Jedna od bitnijih stvari koje ga (meni) cine posebnim je i to da je napravljen za homologaciju da bi 850ka mogla na BTCC. A najbitnija je bila osjecaj kad sam prvi put sjeo u njega (od kolege Petera iz Slovenije). Nema tu mjesta objektivnosti BTW, par cm nizi ovjes je ono sto se vidi na prvi pogled, ovjes je detaljno preradjen (pogotovo prednji dio). Slazem se, vec je i 850R navodno bolji od T5Ra (nisam probao pa mogu samo pretpostavljat), ali nema karizmu "zuche". Isto tako je vjerojatno i novi Porsche 911 bolji od onog pred 20 godina, ali obozavatelji luduju za zrakom hladjenim boxerima bez ESP-a, ESR-a, PSC-a, ČŠĆ-a... |
Autor/ica: | ronnie [ ned ruj 16, 2007 9:15 pm ] |
Naslov: | |
Mislim da "nas" nisu shvatili u ovoj temi! "Mi" ne tvrdimo da je auto "sportski" napravljen, naprotiv, on je jednostavno limited edision. Kao takav je nekima(recimo kolekcionarima) privlacan, a drugima je cisto najljepsa serijska verzija omiljenog Volva(850-ke). Svaka rasprava u smislu tuning-netuning, tj. ima li u njegovoj opremi i izradi ispravnih tuning zahvata, je besmislena. Poanta ove teme je da u ovom klubu, na ovom forumu i u ovoj drzavi postoje ljudi(barem 2-3) koji ovaj auto smatraju svojim snom i koji bi voljeli posjedovati ovakvo vozilo. Na moju zalost, nisam niti najblize pronalasku modela koji bi zadovoljio moju glad - 850 T5 R, karavan, zuti. Napominjem nije biitno koji je motor, posto i 2.0 i 2.3 pripadaju istom modelu. |
Autor/ica: | Devinius977 [ ned ruj 16, 2007 9:40 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Na moju zalost, nisam niti najblize pronalasku modela koji bi zadovoljio moju glad - 850 T5 R, karavan, zuti.
I ja sam gladan
|
Autor/ica: | ronnie [ pon ruj 17, 2007 12:11 am ] |
Naslov: | |
Citat:
I ja sam gladan
Ima nas puno izgleda!
|
Autor/ica: | tcode [ pon ruj 24, 2007 10:03 am ] |
Naslov: | |
http://www.forums.turbobricks.com/showt ... hp?t=42864 |
Autor/ica: | ronnie [ pon ruj 24, 2007 10:14 am ] |
Naslov: | |
Citat:
OK! Svakom njegovo veselje!Meni je origigi ipak ljepsi! |
Autor/ica: | tcode [ pon ruj 24, 2007 11:07 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
OK! Svakom njegovo veselje!Meni je origigi ipak ljepsi! |
Stranica: 2/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |