VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
850 T5R http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=579 |
Stranica: 2/4. |
Autor/ica: | grimreaper [ pet ruj 14, 2007 11:11 am ] |
Naslov: | Re: VKH Skoro jučer ostao bez predsjednika..... |
Citat:
Onako uspuhan kucam ja čovjeku na prozor, a gle čuda on otvara... Mislio sam da će me samo tako odj*****, misleći da sam prosjak
WTF?! ![]() Odgovor me zaprepastio kad sam ga čuo. Nisam mogao vjerovati... Oslovio je T5R sa "ovo smeče".... Valjda se šali? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | vlinicx [ pet ruj 14, 2007 3:55 pm ] |
Naslov: | |
MOžda je tatin ženin ili očev ko zna |
Autor/ica: | dugi [ pet ruj 14, 2007 7:52 pm ] |
Naslov: | |
Šef je zaboravio napisati da me zvao u 11:15 i rekao da dođem s Bukovca u Jukićevu i donesem letak za T5r ,a radim od 12 ![]() |
Autor/ica: | Devinius977 [ pet ruj 14, 2007 8:24 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Šef je zaboravio napisati da me zvao u 11:15 i rekao da dođem s Bukovca u Jukićevu i donesem letak za T5r ,a radim od 12
Zaboravih... hehe 8)
![]() |
Autor/ica: | BELA [ sub ruj 15, 2007 9:32 am ] |
Naslov: | |
Citat: Dakle vidim da su ovdje neki nepismeni pa ce mo nasiroko.
Nije bio pupularan vec se je sve odnosilo na osetno povecano davanje u to vrijeme za motore zapremine vece od 2000 ccm, mislim da je tako bio slucaj i u Nizozemskoj ili gore negdi, pa je tako osim volva 2,0t bio i tad radjen merc klase 190 w124 umjesto 2,3 benzinca isto 2,0 sa istim prefomansama (ili jako slicnim, no puno jaci od obićnog 2,0 koji je bio u slob. prodaji).850 T5 R napravljen je u 5500 primjeraka, uglavnom sa motorom 2,3T, ali za talijansko trziste radjen je i sa motorom 2,0T. U to vrijeme Talijani su bili veliki kupci ove marke pa su se u Volvu odlucima za mali ustupak, posot je i inace 2,0T motor bio jako popularan u Italiji. Nadalje 850 T5 R je tzv. limited edition, kasniji modeli su bili samo 850 R. Dakle proizvodio se samo modelske 1995. godine u sedan i wagon karoseriji. Izuzetno je rijedak i skup za auto tog godista. Ovo je moj izvadak iz prijevoda, navedenih site-ova. PS Niji nitko nepismen, al onda napisi o kojem se motoru radi, da li svi zajedno cine tu brojku od 5500 ili svaka serija motora zasebno, ali tocan je podatak 5500 sve zajedno, 2,3 i 2,0. LP |
Autor/ica: | BELA [ sub ruj 15, 2007 9:34 am ] |
Naslov: | Re: VKH Skoro jučer ostao bez predsjednika..... |
Citat: Citat:
Onako uspuhan kucam ja čovjeku na prozor, a gle čuda on otvara... Mislio sam da će me samo tako odj*****, misleći da sam prosjak
WTF?! ![]() Odgovor me zaprepastio kad sam ga čuo. Nisam mogao vjerovati... Oslovio je T5R sa "ovo smeče".... Valjda se šali? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ sub ruj 15, 2007 3:57 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Nije bio pupularan vec se je sve odnosilo na osetno povecano davanje u to vrijeme za motore zapremine vece od 2000 ccm, mislim da je tako bio slucaj i u Nizozemskoj ili gore negdi, pa je tako osim volva 2,0t bio i tad radjen merc klase 190 w124 umjesto 2,3 benzinca isto 2,0 sa istim prefomansama (ili jako slicnim, no puno jaci od obićnog 2,0 koji je bio u slob. prodaji). PS Niji nitko nepismen, al onda napisi o kojem se motoru radi, da li svi zajedno cine tu brojku od 5500 ili svaka serija motora zasebno, ali tocan je podatak 5500 sve zajedno, 2,3 i 2,0. LP Da isitina je, Italija je imala malo drugacije propise u to vrijemem, pa je i stoga motor bio popularan. |
Autor/ica: | gonzo [ sub ruj 15, 2007 5:37 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: ajde kad si ti tako pismen onda napishi razlike izmedju R modela i obichnog T5 ![]() jedina razlika koju JA vidim je razlika u prednjem braniku,16T turbini i felgama a sad ti posto si TI R fan napishi shta ima josh bolje taj famurozni R 8) ako vama sportski ovjes niži cca20mm čini eRa posebnim i tih par plastika kojih ima po sebi onda svaka časta vama ali JA ću reći samo jedno VOLVO je u svojoj tradiciji napravio puno boljih eRova pa tako da ovaj prvi meni nije baš vrijedan nekog spomena ... |
Autor/ica: | grimreaper [ sub ruj 15, 2007 6:19 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Cudno kako ti je promaknulo da je R spusten (to je vidljivo, 850R ima podosta preradjen ovjes, cak i u odnosu na T5R). Nadalje, ima spojler, unutrasnjost sa posebnim bojama i (nazalost laznim) drvetom, nesto jace kocnice, drugaciji ispuh...
Gonzo, brzo popravit kvotanje ako vama sportski ovjes niži cca20mm čini eRa posebnim i tih par plastika kojih ima po sebi onda svaka časta vama ali JA ću reći samo jedno VOLVO je u svojoj tradiciji napravio puno boljih eRova pa tako da ovaj prvi meni nije baš vrijedan nekog spomena ... ![]() Nego, sto po tebi cini neki auto posebnim? Meni hrpa sitnica koje su posebne na T5Ru, a sigurno da je 50% toga i cinjenica da je zuti T5R bio auto mojih snova jos dok sam bio klinac. Dok su ostali slinili na Porschee i Ferrarije, ja sam ostao paf kad sam 94. prvi put vidio najavu zute 850ke u Auto klubu. Jedna od bitnijih stvari koje ga (meni) cine posebnim je i to da je napravljen za homologaciju da bi 850ka mogla na BTCC. A najbitnija je bila osjecaj kad sam prvi put sjeo u njega (od kolege Petera iz Slovenije). Nema tu mjesta objektivnosti ![]() BTW, par cm nizi ovjes je ono sto se vidi na prvi pogled, ovjes je detaljno preradjen (pogotovo prednji dio). Slazem se, vec je i 850R navodno bolji od T5Ra (nisam probao pa mogu samo pretpostavljat), ali nema karizmu "zuche". Isto tako je vjerojatno i novi Porsche 911 bolji od onog pred 20 godina, ali obozavatelji luduju za zrakom hladjenim boxerima bez ESP-a, ESR-a, PSC-a, ČŠĆ-a... |
Autor/ica: | ronnie [ ned ruj 16, 2007 9:15 pm ] |
Naslov: | |
Mislim da "nas" nisu shvatili u ovoj temi! ![]() "Mi" ne tvrdimo da je auto "sportski" napravljen, naprotiv, on je jednostavno limited edision. Kao takav je nekima(recimo kolekcionarima) privlacan, a drugima je cisto najljepsa serijska verzija omiljenog Volva(850-ke). Svaka rasprava u smislu tuning-netuning, tj. ima li u njegovoj opremi i izradi ispravnih tuning zahvata, je besmislena. Poanta ove teme je da u ovom klubu, na ovom forumu i u ovoj drzavi postoje ljudi(barem 2-3) koji ovaj auto smatraju svojim snom i koji bi voljeli posjedovati ovakvo vozilo. Na moju zalost, nisam niti najblize pronalasku modela koji bi zadovoljio moju glad - 850 T5 R, karavan, zuti. Napominjem nije biitno koji je motor, posto i 2.0 i 2.3 pripadaju istom modelu. |
Autor/ica: | Devinius977 [ ned ruj 16, 2007 9:40 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Na moju zalost, nisam niti najblize pronalasku modela koji bi zadovoljio moju glad - 850 T5 R, karavan, zuti.
I ja sam gladan ![]() ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ pon ruj 17, 2007 12:11 am ] |
Naslov: | |
Citat:
I ja sam gladan
Ima nas puno izgleda! ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pon ruj 24, 2007 10:03 am ] |
Naslov: | |
http://www.forums.turbobricks.com/showt ... hp?t=42864 |
Autor/ica: | ronnie [ pon ruj 24, 2007 10:14 am ] |
Naslov: | |
Citat:
OK! Svakom njegovo veselje!Meni je origigi ipak ljepsi! ![]() |
Autor/ica: | tcode [ pon ruj 24, 2007 11:07 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
OK! Svakom njegovo veselje!Meni je origigi ipak ljepsi! ![]() |
Stranica: 2/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |