VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Kako je to moguce???
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5703
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  TurboBoy [ pet lis 29, 2010 6:19 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

T-Code! Svaka ti cast,Pravi si strucnjak i drug! bilo je tocno onako kako si rekao. Ispusnog ventila nema... A cilindar je netaknut : )) U utorak ide glava na brusenje i za 10tak dana WHOOSSSSS..... Dali da mjenjam sve ventile? On govori da su ovi drugi ful ok.. jer stvarno mi se neda svakih 7-8 mjeseci vise otvarati masinu... Je moguce gdje kod nas nabaviti Victory 1 ventile? ili je to pretjerivanje? jer stvarno necu da stedim,zelim napraviti posao kako treba...

Autor/ica:  zlaya [ pet lis 29, 2010 6:50 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Nažalost na T4 motorima pogotvo 1 generacije dosata česti slučaj ali ne tako strašan, promjeni oštečeni ventil i daj nekome glavu na slaganje naravno ispitat ju, provjeri vodilice ventila može ti radi njih trošit ulje aku su shabane, nove gumice, dihtung i peri, cilindri gotovo nikad ne odlaze na tim motorima.
Inače na autoputu pazite duge leracije plus LPG i cigla na gas, probajte dozirat brzinu, recimo moja praksa je max 4 ti. rpm cca 140-160 kmh na LPG i nikad problema, benga je za ganjanje.
Rijetkih ulja mani te se u tim motorima, to su sve motori sa preko 150 tkm, inače koristim 10W50 gradaciju i sve super.
Evo jedna prigodna s jednog T4, kvar riješen cca 150 eur popravak i peri dalje;

slika

Autor/ica:  miro06 [ pet lis 29, 2010 7:20 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

@zlaya- koje ulje i koliko novaca je litar?

Autor/ica:  tcode [ pet lis 29, 2010 7:40 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Citat:
T-Code! Svaka ti cast,Pravi si strucnjak i drug! bilo je tocno onako kako si rekao. Ispusnog ventila nema... A cilindar je netaknut : )) U utorak ide glava na brusenje i za 10tak dana WHOOSSSSS..... Dali da mjenjam sve ventile? On govori da su ovi drugi ful ok.. jer stvarno mi se neda svakih 7-8 mjeseci vise otvarati masinu... Je moguce gdje kod nas nabaviti Victory 1 ventile? ili je to pretjerivanje? jer stvarno necu da stedim,zelim napraviti posao kako treba...
Idealno bi bilo staviti svih 16 novih ventila. Na žalost, jako su skupi (pogotovo ispušni, cca 500kn/kom kod naših dealera ako se dobro sjećam) tako da vjerujem da ti to nije opcija, pa promijeni sam taj koji je nastradao. Svakako uredi komplet glavu, poravnati/počistiti, napraviti nove siceve i staviti nove semeringe na ventile, vodilice po potrebi.

I moj glas ti ide za 10w50 gradaciju motornog ulja, otkad sam prešao sa 5w40 na 10w50 potrošnja je nikakva, a motor sada vrtim na 8000 rpm bez ikakvih problema (prije nisam smio preko 7200, hidro podizači bi odmah zaplakali).


Nema na čemu :).

Autor/ica:  cceelloo [ pet lis 29, 2010 11:13 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Ventili su preko 500kn/kom, za plakat, ja sam bio promijenio sve ispušne a tada kad mi je glava bila na obradi pronašli smo odgovarajuće ventila od nekog renaulta turbo, prema katalogu..e sad se više ne sjećam koji ali dođu oko100kn/kom i odgovaraju..

Autor/ica:  TurboBoy [ sub lis 30, 2010 10:19 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Ekipo Veeeliko hvala svima!! Super ste! javim se nakon sta stigne glava,pa da vidim sta cu dalje.a znaci 10w50...

Autor/ica:  TurboBoy [ uto stu 02, 2010 11:01 am ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

...i to nije sve! Kaze mehanicar sad kad je glava dole da je isao bacit pogled na turbinu i da osovina turbine ima lufta 1-2mm lijevo desno.. : ((

Autor/ica:  herceg-beg [ pet stu 05, 2010 6:38 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

nemoj da te zavarava taj luft!! radim kao mehaničar u luci i mjenjao sam 6-7 turbina(na raznim strojevima,auto-dizalicama,utovarivačima,viličarima...) mislim da je samo razlika u veličini,u odnosu na osobna vozila, i sve nove turbine su imale taj luft! što mi je u početku bilo čuno,radi se o poznatim markama kkk,garrett,schwatzer.. nerazumim se puno u turbine,ali po ovim novim reklo bi se da taj luft mora bit!!!! :)

Autor/ica:  tcode [ pet stu 05, 2010 8:59 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Kada aksijalni luft osovine turbine osjetiš na ruku, taj turbo je kaput.

Autor/ica:  damir b [ sub stu 06, 2010 8:06 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

ja se u turbine ne kužim baš ništa, ali po ovome što piše herceg-beg ispada omda da je on ugrađivao nove "kaputirane" turbine :mrgreen:
ja sam confused :doh:

Autor/ica:  tcode [ ned stu 07, 2010 3:14 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Evo, da se ispravim. Aksijalni luft se ne smije osjetiti na ruku na JOURNAL turbinama, dok je mali luft normalna pojava na BALL BEARING turbinama. Kako su Volvo turbine sve jurnal (barem koliko je meni poznato), tako lufta ne smije biti. Pod "aksijalan luft" podrazumijevam pomak osovine lijevo-desno.

Autor/ica:  herceg-beg [ uto stu 09, 2010 5:18 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

kad sam rekao da sam ugrađivao turbine,onda sam mislio na orginalne turbine nabavljene od ovlaštenih dobavljača,recimo za caminsove motore dobivamo dijelove direktno iz amerike,dok za caterpillar iz belgije jer im je to centralno skladište za evropu,volvo od dilera mislim iz zg.... itd sad koje su one vrste neznam!!! ali vam sa sigurnošću mogu reć da je svaka imala lut osovine rotora " ljevo desno" što je u početku i za mene bilo čudno,ali kad je došla 2,3,4 i različiti proizvođača vidio sam da to nije slučajno!! dali se one razlikuju kod osobnih auta opet ponavljam da neznam!!! kod osobnih auta nisam imao prilike pa neznam! pozzzz :)

Autor/ica:  TurboBoy [ uto stu 23, 2010 4:38 pm ]
Naslov:  Re: Kako je to moguce???

Sve zavrseno! Zamjenjeno je svih 16 ventila,gumice ventila,vodilice su bile ko nove pa nisu dirane,brusena glava,set brtve glave,nove svijecice i ruke 7300kn...A ventil je izgledao identicno kao na Zlayinoj slici...

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/