Sada je: ned lip 22, 2025 8:37 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet lis 29, 2010 6:19 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
T-Code! Svaka ti cast,Pravi si strucnjak i drug! bilo je tocno onako kako si rekao. Ispusnog ventila nema... A cilindar je netaknut : )) U utorak ide glava na brusenje i za 10tak dana WHOOSSSSS..... Dali da mjenjam sve ventile? On govori da su ovi drugi ful ok.. jer stvarno mi se neda svakih 7-8 mjeseci vise otvarati masinu... Je moguce gdje kod nas nabaviti Victory 1 ventile? ili je to pretjerivanje? jer stvarno necu da stedim,zelim napraviti posao kako treba...

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: pet lis 29, 2010 6:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Nažalost na T4 motorima pogotvo 1 generacije dosata česti slučaj ali ne tako strašan, promjeni oštečeni ventil i daj nekome glavu na slaganje naravno ispitat ju, provjeri vodilice ventila može ti radi njih trošit ulje aku su shabane, nove gumice, dihtung i peri, cilindri gotovo nikad ne odlaze na tim motorima.
Inače na autoputu pazite duge leracije plus LPG i cigla na gas, probajte dozirat brzinu, recimo moja praksa je max 4 ti. rpm cca 140-160 kmh na LPG i nikad problema, benga je za ganjanje.
Rijetkih ulja mani te se u tim motorima, to su sve motori sa preko 150 tkm, inače koristim 10W50 gradaciju i sve super.
Evo jedna prigodna s jednog T4, kvar riješen cca 150 eur popravak i peri dalje;

slika

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: pet lis 29, 2010 7:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
@zlaya- koje ulje i koliko novaca je litar?


Vrh
   
PostPostano: pet lis 29, 2010 7:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
T-Code! Svaka ti cast,Pravi si strucnjak i drug! bilo je tocno onako kako si rekao. Ispusnog ventila nema... A cilindar je netaknut : )) U utorak ide glava na brusenje i za 10tak dana WHOOSSSSS..... Dali da mjenjam sve ventile? On govori da su ovi drugi ful ok.. jer stvarno mi se neda svakih 7-8 mjeseci vise otvarati masinu... Je moguce gdje kod nas nabaviti Victory 1 ventile? ili je to pretjerivanje? jer stvarno necu da stedim,zelim napraviti posao kako treba...
Idealno bi bilo staviti svih 16 novih ventila. Na žalost, jako su skupi (pogotovo ispušni, cca 500kn/kom kod naših dealera ako se dobro sjećam) tako da vjerujem da ti to nije opcija, pa promijeni sam taj koji je nastradao. Svakako uredi komplet glavu, poravnati/počistiti, napraviti nove siceve i staviti nove semeringe na ventile, vodilice po potrebi.

I moj glas ti ide za 10w50 gradaciju motornog ulja, otkad sam prešao sa 5w40 na 10w50 potrošnja je nikakva, a motor sada vrtim na 8000 rpm bez ikakvih problema (prije nisam smio preko 7200, hidro podizači bi odmah zaplakali).


Nema na čemu :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet lis 29, 2010 11:13 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 11, 2008 6:20 pm
Postovi: 105
Vozi: BMW 528i
Ventili su preko 500kn/kom, za plakat, ja sam bio promijenio sve ispušne a tada kad mi je glava bila na obradi pronašli smo odgovarajuće ventila od nekog renaulta turbo, prema katalogu..e sad se više ne sjećam koji ali dođu oko100kn/kom i odgovaraju..

_________________
S40 T4/460 Turbo/BMW 528i


Vrh
   
PostPostano: sub lis 30, 2010 10:19 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Ekipo Veeeliko hvala svima!! Super ste! javim se nakon sta stigne glava,pa da vidim sta cu dalje.a znaci 10w50...

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: uto stu 02, 2010 11:01 am 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
...i to nije sve! Kaze mehanicar sad kad je glava dole da je isao bacit pogled na turbinu i da osovina turbine ima lufta 1-2mm lijevo desno.. : ((

_________________
V40 T4


Vrh
   
PostPostano: pet stu 05, 2010 6:38 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 5:17 pm
Postovi: 26
Lokacija: metković
nemoj da te zavarava taj luft!! radim kao mehaničar u luci i mjenjao sam 6-7 turbina(na raznim strojevima,auto-dizalicama,utovarivačima,viličarima...) mislim da je samo razlika u veličini,u odnosu na osobna vozila, i sve nove turbine su imale taj luft! što mi je u početku bilo čuno,radi se o poznatim markama kkk,garrett,schwatzer.. nerazumim se puno u turbine,ali po ovim novim reklo bi se da taj luft mora bit!!!! :)


Vrh
   
PostPostano: pet stu 05, 2010 8:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Kada aksijalni luft osovine turbine osjetiš na ruku, taj turbo je kaput.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sub stu 06, 2010 8:06 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
ja se u turbine ne kužim baš ništa, ali po ovome što piše herceg-beg ispada omda da je on ugrađivao nove "kaputirane" turbine :mrgreen:
ja sam confused :doh:

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: ned stu 07, 2010 3:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Evo, da se ispravim. Aksijalni luft se ne smije osjetiti na ruku na JOURNAL turbinama, dok je mali luft normalna pojava na BALL BEARING turbinama. Kako su Volvo turbine sve jurnal (barem koliko je meni poznato), tako lufta ne smije biti. Pod "aksijalan luft" podrazumijevam pomak osovine lijevo-desno.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto stu 09, 2010 5:18 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 5:17 pm
Postovi: 26
Lokacija: metković
kad sam rekao da sam ugrađivao turbine,onda sam mislio na orginalne turbine nabavljene od ovlaštenih dobavljača,recimo za caminsove motore dobivamo dijelove direktno iz amerike,dok za caterpillar iz belgije jer im je to centralno skladište za evropu,volvo od dilera mislim iz zg.... itd sad koje su one vrste neznam!!! ali vam sa sigurnošću mogu reć da je svaka imala lut osovine rotora " ljevo desno" što je u početku i za mene bilo čudno,ali kad je došla 2,3,4 i različiti proizvođača vidio sam da to nije slučajno!! dali se one razlikuju kod osobnih auta opet ponavljam da neznam!!! kod osobnih auta nisam imao prilike pa neznam! pozzzz :)


Vrh
   
PostPostano: uto stu 23, 2010 4:38 pm 
Offline

Pridružen/a: sri sij 27, 2010 5:08 pm
Postovi: 46
Lokacija: Pula
Sve zavrseno! Zamjenjeno je svih 16 ventila,gumice ventila,vodilice su bile ko nove pa nisu dirane,brusena glava,set brtve glave,nove svijecice i ruke 7300kn...A ventil je izgledao identicno kao na Zlayinoj slici...

_________________
V40 T4


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan