VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Ulje u S60 2.4 140 KS http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=545 |
Stranica: 2/5. |
Autor/ica: | iggy [ sri kol 08, 2007 7:57 pm ] |
Naslov: | |
Ako imaš knjigu od auta (upute), tamo sve piše. Ja sam danas našao, sve po vrstama motora (diesel, benzin, turbo-benzin) i zapisao si na papirić, pa kad budem išao u shoping, baš ću vidjeti jel ulje koje koristim (mobil, synt S 5-40) ima te oznake. Malo me jebe talijanski, ali mislim da sam dobro skužio. |
Autor/ica: | ruka [ sri kol 08, 2007 10:22 pm ] |
Naslov: | |
Citat: cut Zato jer spomenute organizacije uzimaju periodično, vjerovatno na mjesečnoj bazi, uzorke ulja s polica dučana (naravno svaki puta drugog) i ispituju kvalitetu ulja. I na temelju rezultata dodjeljuju certifikat o kvaliteti (ACEA, API, CCMC). Naravno oscilira li kvaliteta oscilirati će i oznaka kvalitete koju im dodjeljuje pojedina organizacija. Eto, ako ima pitanja pucaj. Nadam se da ću znati odgovoriti ![]() @mesija: Uloga ulja je podmazivanje, neko radi to bolje neko losije, ako sipas losije cesce ga mjenaj I nema neke stete. Naravno da neces u svoj auto sipat mineralno tipa super 5. Polusinteticko, sinteticko, valja sve. ako imas turbinu onda bolje sinteticko jer podmazuje turbinu, tamo je fest vruce, sintetika se nece karbonizirat toliko brzo kao polusintetika ili nedaj boze mineralno. ako vec trosis polusintetiku onda mjenjaj u kracem intervalu I opet dobro. koliko je meni poznato samo pumpa-dizna motori trebaju ulje u posebnom standardu bas zbog tog sistema ubrizgavanja. ukoliko se vozis normalno nema greske ni s jednim tipom sintetike ili polusintetike u razredu ili dva gore ili dole od propisane gradacije. ukoliko se vozis sa jako teskom nogom onda bolje sintetiku koja je tolerantnija na vece temperature. |
Autor/ica: | Armin [ sri kol 08, 2007 11:41 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Poslano: ponedjeljak, 06. kol 2007. 10:23 Naslov:
-------------------------------------------------------------------------------- adajic je napisao/la: Pretpostavljam da pričamo o ovom ulju: SLX LONG LIFE 0W30 ? Izmjena je 20.000 km ? Da to je to ulje samo što ima više vrsti tog ulja pa traži da ima ACEA A5/B5 standard Da izmjena je na 20000 km U ovlaštenom servisu u Sarajevu su mi nasuli Syn Power 5W-40 i ja sam nastavio koristiti to ulje (prilično je skupo). Servisni interval se upali nakon cca 9000 km. Da ga zanemarim? Auto je S60, 2002. god, 2,4 l, benzin, 140 KS, prešao 80 000 km. I sad, nevezano za ulje a u istom kontekstu, ima li potrebe sipati benzin od 98 oktana naspram onoga od 95? Jedini razlog zašto sipam 98 je taj što se to gorivo manje koristi, pa su vjerovatno manje mućke sa istim. |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet kol 09, 2007 12:51 am ] |
Naslov: | |
Imaš pravo glede uzorkovanja. Naime postoje organizacije koje se bave testiranjem ulja za ACEA i one su certificirane od ACEA. Postoji i standardna metoda kako se to radi. No ključna je ova rečenica koju sam našao u dokumentu o ACEA kategorijama ulja a glasi: "The marketer of an oil claiming to meet ACEA performance requirements is responsible for all aspects of product liability". Dokument se nalazi ovdje http://www.acea.be/files/070308%20ACEA% ... d%20HD.pdf No ono što sam na prvom mjestu želio reći jest da čitate svaki puta kad kupujete ulje, bez obzira na model i marku, specifikaciju (ACEA, API) Evo još jednog linka, doduše na engleskom, na kojem možete dosta toga pročitati o uljima http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html Link na ACEA organizaciju je www.acea.be a na API http://www.api.org/ |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet kol 09, 2007 1:12 am ] |
Naslov: | |
Citat:
U ovlaštenom servisu u Sarajevu su mi nasuli Syn Power 5W-40 i ja sam nastavio koristiti to ulje (prilično je skupo). Servisni interval se upali nakon cca 9000 km. Da ga zanemarim? Auto je S60, 2002. god, 2,4 l, benzin, 140 KS, prešao 80 000 km. I sad, nevezano za ulje a u istom kontekstu, ima li potrebe sipati benzin od 98 oktana naspram onoga od 95? Jedini razlog zašto sipam 98 je taj što se to gorivo manje koristi, pa su vjerovatno manje mućke sa istim.
Hmmm, servisni interval bi trebao biti 20000 km a ne 9000 km. No ako ti se tako poklopilo po mojemu još ne bi trebao mjenjati ulje, osim u slučaju da nije izgubilo na svojim svojstvima što bi se očitovalo i povečanom potrošnjom ulja u odnosu na dosadašnjih 9000 km. Ja mjenjam ulje svakih 10000 iako mi je interval propisan na 15000 km. Moj moto je da rađe prije promjenim ulje nego da čekam da ono izgubi svojstva i da ga auto počne trošiti. No to je individualno i ako ćeš mjenjati ulje svakih 20000 ili kako to već predvidi proizvođač nećeš pogrješiti.No mogao bi pogrješiti u odabiru ulja ako budeš prelazio sa Valvolina Syn Power 5W-40. Naime uzmi knjižicu vozila za održavanje i lijepo pročitaj što oni predlažu za ulje. Osim SAE podatka o viskoznosti (5W-40) mora ti pisati i koju kvalitetu ulje mora zadovoljavati ACEA ili API oznaka. Dakle uzmi bilo koju marku ulja, ili ono za koje ti misliš da je dobro/povoljno i pripazi na oznaku viskoznosti i kvalitete. I to je to. Nemreš fulati ako se držiš tih podataka. Dobro neka ulja su kvalitetnija neka manje ali bitno je da zadovoljavaju specifikacije proizvđaća glede pojedinog motora. Glede benzinskog mede, još jednom knjižicu u šake i potraži dio gdje su mudri tvorci tvojeg Volvana napisali što zvjer voli /smije žvakati ![]() E sad za razne manifetluke na bezinskim stanicama zaista ne mogu biti vidovit. O tome nemam pioma, a niti bi volio špekulirati pogotovo jer se radi o susjednoj državi o čijem benzinskom tržištu poima nemam ![]() Lijep pozdrav i nadam se da sam ti pomogao. Bar malo ![]() EDIT by grim: Pazit malo na citiranje ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet kol 09, 2007 9:14 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ako imaš knjigu od auta (upute), tamo sve piše. Ja sam danas našao, sve po vrstama motora (diesel, benzin, turbo-benzin) i zapisao si na papirić, pa kad budem išao u shoping, baš ću vidjeti jel ulje koje koristim (mobil, synt S 5-40) ima te oznake. Malo me jebe talijanski, ali mislim da sam dobro skužio.
Ak ti treba pomoć oko taljanskog zovi. Nije da se hvalim ali ga odlično govorim/čitam ![]() |
Autor/ica: | Frula [ čet kol 09, 2007 9:14 am ] |
Naslov: | |
Ako sam ja nekoga uvrijedio ili tako izgleda, SORRY!! Stvarno nije bila namjera. Htio sam ti samo reći da kod izbora ulja za taj auto nemreš fulat i da koristiš što piše u knjižici ili daš meštrima u ovlaštenom servisu (u koji imaš povjerenja - teško naći ![]() Što se tiče oktana (95 ili 98) uvijek je bolje točit veći oktanski broj. Auto bi trebao ljepše radit, a ako još (nakon par rezervara) nakon probe tofakat i osjetiš i nije ti žao para, toči 98. Ja u motor(kotač) točim 98 i moram priznat da baš i ne kužim razliku, ali obzirom da se malo vozim i da motori generalno malo troše, nek dečko fino papa ![]() |
Autor/ica: | Armin [ čet kol 09, 2007 2:20 pm ] |
Naslov: | |
Servisni interval mi se zaista (već drugi put) upalio nakon 9000 pređenih kilometara i oba puta sam mijenjao ulje. Doduše, 90% kilometraže je pređeno u gradskoj "stani-kreni" vožnji. Ako računar broji radne sate a ne kilometre, to bi onda i odgovaralo većoj kilometraži u npr. Njemačkoj. Kada auto sljedeći put bude tražio servis, šta da uradim? Da ostavim ovo ulje u njemu i samo resetujem komp? Što se citiranja tiče, ovo mi je bio prvi put da nekoga uopće citiram na forumu. Dobro sam ikako uspio. Uglavnom čitam tuđe postove. |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet kol 09, 2007 3:23 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Servisni interval mi se zaista (već drugi put) upalio nakon 9000 pređenih kilometara i oba puta sam mijenjao ulje. Doduše, 90% kilometraže je pređeno u gradskoj "stani-kreni" vožnji. Ako računar broji radne sate a ne kilometre, to bi onda i odgovaralo većoj kilometraži u npr. Njemačkoj. Kada auto sljedeći put bude tražio servis, šta da uradim? Da ostavim ovo ulje u njemu i samo resetujem komp?
Hmmm, ovo postaje zanimljivo. Mislim da bi tu negdje trebalo pozvati u pomoć nekoga tko sve zna o Volvanima. Ili bar ima pristup svim informacijama. On se zove KikiR6! Dakle Kiki kako točno radi taj sustav za servisne intervale na ovom modelu volva (S60 2.4) i zbog čega bi se sve mogao paliti svakih 9000 km?U stvari mi pada ideja na pamet. Koliko ti je vremena (mjeseci) trebalo da napraviš tih 9000 km ![]() ![]() |
Autor/ica: | nucleus [ čet kol 09, 2007 3:31 pm ] |
Naslov: | |
možda je sve to istina ali mi prije smrdi na mehaničara koji vuče lovu ![]() kiki se može lampica namjestiti da se upali nakon toliko i toliko km ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 09, 2007 5:15 pm ] |
Naslov: | |
samo ti mjenjaj ulje na 9tkm jer s obzirom kakvo smeće od goriva točiš u hercegovini to je sasvim preporučljivo,( govorim iz iskustva jer sam predzadnji put točio u Mostaru na INI pa sam morao šaltat uvjek iz 4 u 3 brzinu na onim laganim brijegovima poslje crvenog grma). Točeno je 98 ROZ i još sam stavljao oktan booster da pojačam malo otpornost na samozapaljenje jer je auto mapiran na 100 oktana. Da nemisliš da je auto pre slab za brijegove mjereni podatci govore da pri 3400 RPM motor razvija 450Nm a na 4900 RPM nekih 270KS a sa novom bregastom vjerovatno i 5-10Ks više. što se tiče tog servisnog intervala možda taj volvo ima kontrolu kvalitete ulja kao i BMW pa zato pali ranije service a preporučio bi ti da se makneš od toga Valvolina jer to ulje za naša tržišta nevalja ama baš ništa ,,(pitaj T-codea nek ti pošalje par slika od rastavljenog motora koji je od prvog dana koristio to ulje a bome i s njim završio svoj život na 140000km. |
Autor/ica: | iggy [ čet kol 09, 2007 9:01 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Ako imaš knjigu od auta (upute), tamo sve piše. Ja sam danas našao, sve po vrstama motora (diesel, benzin, turbo-benzin) i zapisao si na papirić, pa kad budem išao u shoping, baš ću vidjeti jel ulje koje koristim (mobil, synt S 5-40) ima te oznake. Malo me jebe talijanski, ali mislim da sam dobro skužio.
Ak ti treba pomoć oko taljanskog zovi. Nije da se hvalim ali ga odlično govorim/čitam ![]() ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ čet kol 09, 2007 9:32 pm ] |
Naslov: | |
Za paljenje servisne lampice auto broji pređene kilometre, radne sate motora te vrijeme od zadnjeg servisa i sve tri opcije se mogu mijenjati pomoču čudesnog aparata a zove se "VIDA" , e sad ovisi kako je to tebi podešeno Primjer S60 (20000km, 750radnih sati i 12 mjeseci) |
Autor/ica: | Armin [ sub kol 11, 2007 5:53 pm ] |
Naslov: | |
Ispričavam se što mi je dugo trebalo za odgovor, imao sam problema sa konekcijom na internet. Dakle, pošto sam auto dobio početkom 12. mjeseca prošle godine, servisni interval mi se upalio nakon nepunih 1000 pređenih kilometara. U uredno popunjenoj servisnoj knjižici vozila (kupljen od ovlaštenog volvo distributera u Njemačkoj) sam vidio da je zadnji servis rađen 8000 km prije no što sam ga kupio, a napisano je i šta je rađeno. Između ostaloga promijenjene su i disk-pločice. Auto je tada imao pređenih nešto više od 60 000 km. Kada se upalio servisni interval otišao sam u F-Autocentar u Sarajevu (ovlašteni distributer i servis za ford, volvo i mazda za BiH) da obavim sve što je potrebno i usput vidim u kakvom je stanju auto. Ustanovili su da je auto OK, da kilometraža nije lažirana (može li se to ustanoviti?), promijenili su ulje, filter ulja, goriva i klime (ja sam im rekao da sve to urade). Ulje koje su oni nasuli bio je Valvoline SynPower. Narednih 9000 km, kada se upalio sljedeći interval, prešao sam za nekih 6 mjeseci. Tada sam ulje (iste marke i tipa) zamijenio u drugom servisu i vlastoručno resetovao računar. Sada čekam da vidim kada će se upaliti sljedeći interval. Dakle, auto je iz Njemačke došao tako podešen, ali tamo su mu intervali bili na cca 12000 km. Za Gonza: Napravio si grešku što si sipao na INI. To gorivo nije ništa bolje od ostalih. Ja stalno sipam na OMV-u i nemam nikakvih problema. |
Autor/ica: | Armin [ sub kol 11, 2007 5:58 pm ] |
Naslov: | |
I zaboravio sam pitati, koju marku ulja preferira volvo? Znam da se valvoline reklamira uz mercedes, shell uz ferrari, a volvo? |
Stranica: 2/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |