VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

teško pali
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5329
Stranica: 2/4.

Autor/ica:  dux_00 [ čet ruj 29, 2011 6:32 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Nemam plin... :) Jel mi može netko reći za motor gdje nađem oznaku? :)

Autor/ica:  nenad [ čet ruj 29, 2011 7:36 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

S desne strane bočno na crnoj plastici koja pokriva zupčasti remen.Mora biti jedna naljepnica na kojoj je kod i serijski broj motora

Autor/ica:  dux_00 [ čet ruj 29, 2011 7:55 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

jel postoji neka alternativa? jer od naljepnice ni n.... :?

Autor/ica:  dux_00 [ sub lis 01, 2011 1:48 am ]
Naslov:  Re: teško pali

da li možda "na oko" postoji neka razlika između 2.0T i T4 motora? jer onaj broj ne nalazim...dns sam pol sata svijetlio po motoru i nigdje naljepnice...pa eto...čisto da se odriješim nekih sumnji koje mi se motaju po glavi.... ;)

Autor/ica:  nenad [ sub lis 01, 2011 9:38 am ]
Naslov:  Re: teško pali

Na oko ne.Ali meni sad nije jasno šta ti tražiš:Kodnu oznaku motora ili serijski broj :?: To su dvije različite stvari

Autor/ica:  dux_00 [ sub lis 01, 2011 1:17 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

tražim oznaku koja će mi potvrdit da mi je u autu 2.0T motor (to je kodna oznaka jel?)....P.S. ak bi mi netko mogao napisat kak ide.. B4204T3 ili... :?: i jel se ona nalazi na onoj naljepnici koju nemam?

Autor/ica:  nenad [ sub lis 01, 2011 2:56 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Daj mi broj šasije na pm pa ču ti pogledati u vadis.Postoji oznaka na bloku al je teško doči do nje

Autor/ica:  dux_00 [ sub lis 01, 2011 4:50 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Poslano... :)

Autor/ica:  nenad [ sub lis 01, 2011 5:20 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Vadis kaže: 1998 godina B4204T M56 mjenjač.Po tome bi trebao imati 160 konjiča.

Autor/ica:  dux_00 [ sub lis 01, 2011 5:53 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

a ništa...onda kad ga "mesari" dohvate nek traže broj.... 8-) Hvala još jednom... :)

Autor/ica:  tcode [ sub lis 01, 2011 6:14 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Pomalo ljudi, ne mijenjaju se motori samo zato što nešto ne štima. Idemo redom, jesi li promijenio regulator pritiska goriva?

Autor/ica:  dux_00 [ ned lis 02, 2011 2:01 am ]
Naslov:  Re: teško pali

nisam....auto i dalje isto dela, tj. prvo jutarnje paljenje je najgore....zna se potrefit da zapali čak iz prve ali u večini slučajeva je to verglanje od cca 10 sek, nakon toga oblak plavkastog dima iz auspuha i teže trokiranje i poskakivanje obrtaja, uz neki zvuk lupetanja ala ventili, ali grublje.....nakon malo turiranja sve se zbistri i šljaka ok... 8-) kao što sam napisao u zadnje vrijeme diže obrtaje...krene šljakat na 1100-1200 okretaja....i kao da pijucka vodu....svako malo zateknem posudu praznu....

Autor/ica:  Pajovz [ ned lis 02, 2011 3:16 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

brtva glave ili glava motora...
ako gubi vodu, i teško pali, a kad upali baca bijeli dim to znači da ti voda ulazi u cilindre...
moje mišljenje

Autor/ica:  miro06 [ ned lis 02, 2011 8:30 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

plavkast dim je od nesagorenog benzina kojeg baca dok vergla.

Autor/ica:  nenad [ ned lis 02, 2011 9:14 pm ]
Naslov:  Re: teško pali

Citat:
brtva glave ili glava motora...
ako gubi vodu, i teško pali, a kad upali baca bijeli dim to znači da ti voda ulazi u cilindre...
moje mišljenje
Potpisujem ovo nakon onog tvog zadnjeg posta dux.Imaš klasične simptome ovog problema

Stranica: 2/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/