Sada je: sri lip 18, 2025 5:06 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 41 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lip 07, 2010 2:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Nope, od 98. i slabija verzija ima 20v :wink:

Kak nema posebnih kvaliteta? ZVUK! Uf, 5cil atmosferac je cisti sex :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon lip 07, 2010 4:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
Hvala na pomoci.
iskreno, ne treba mi konja, ako me razumijete, miata, pa mitsubishi 2.6 turbo, pa hachi-roku (drift toyota), sad mi je potrebna udobnost i voznja.

Stoga, tehnicki nakon 6spd 1.8 miate, impresionirala bi me jedino honda s2000/z4, no zasitio sam se takve koncepcije, pa mjenjam klasu.

da vam budem iskren, uzimam auto za sebe koji cu relativno malo voziti, no da mi predstavlja neki gust, dosta sam outdoor tip, tako da u uskom krugu su mi ova vozila:
mitsubishi l200 2.5 dizel
bmw x5 3.0 dizel
mitsubishi outlander 2.0 benzinac (isto 140 konja).

i sad po novom ovaj volvo s60 koji mi se oduvijek svidjao, naravno nije klasa SUV/crossover, no ipak je lijepa limuzina.

Sto se tice upgrade sa 140 konja na 170, ocito je moguce http://www.youtube.com/watch?v=Sxtz4DfkdyQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Standardno, mapiranje elektronike, ili drugaciji chip, i otvara mogucnost snage.

Turbo model? hm, ne znam, mogao bih razmisljat i o tome :)

Moj mehanicar mi je toplo preporucio volva, pa eto razmatram!

ionako postoji nosac bicikala za krov za s60 jel tako? :)

Hvala svima, izvrstan ste community, nisam znao da su Volvo vozaci tako super, jer bio sam dio Mitsubishija, Toyote i evo miata kluba :)


Vrh
   
PostPostano: pon lip 07, 2010 8:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
zac, i moj glas ide za neku 2.5T kombinaciju :wink: Nejednom sam bio svjedok kad su novopecenim vlasnicima brzo porasli apetiti za necim vise :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pon lip 07, 2010 9:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
Hm, skeptican sam prema polovnom turbo motoru :), zato sto 90% vlasnika/vozaca ne zna voziti turbo motor, i par godina stari turbak sa cca 100k+ km zna biti jako lose.

2.4+chip=170 konja, meni sasvim dovoljno, zbilja nemam vise apetita :)

Obzirom da gledam i Mits L200 sa 2.5 tdi motorom i 120 konja :D

Hvala vam jos jednom na pomoci i sugestijama :)


Vrh
   
PostPostano: pon lip 07, 2010 10:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ali i taj mitshu TDI ima isto turbo zar ne :?: A tko ti na njemu daje garanciju :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon lip 07, 2010 10:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
"actually, BSR chip only upgrades your car to match the 170hp version. in 140hp version the throttle valve doesnt open fully as it does in the 170hp version."

Ovo bi Kiki mogao znati da li je istina. Kako god, moj glas je i dalje za turbaka :D. Bez brige, Volvo turbaci su prilično žilavi i pouzdani :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon lip 07, 2010 11:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
2nenad: to je pouzdani mitsubishijev dizel motor ;) stoga to mu je garancija, inace takvi motori prolaze u Pajeru po 500.000km :) jedan od najboljih diesel motora ikad napravljenih, a ionako se radi o "radnom" stroju hehe :)

Hočeš reči da je taj motor neuništiv bez obzira ako neko npr.ne pazi na hlađenje turbine nakon vožnje ili ga natjerava hladnog dok se ne ugrije :?:
Tebe je to najviše strah kod turbobenzinca od volva zar ne :wink:


Vrh
   
PostPostano: uto lip 08, 2010 1:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Gle, obzirom da te uvoz ne pati, ti jednostavno moraš u Njemačku.
Ja sam u Njemačkoj dva puta na slijepo kupio Volvo (S80 2.5 TDI i S60 D5), i ovaj prvi sad ima skoro 500.000 km (motor mjenjan prije 50000km ali je on sam najmanje kriv za to), a ovaj S60 sad ima 250000km.
Osim mene, još jedan poslovni partner je na gotovo identičan način kupio s80 D5, koji sad ima 275000 km.
Samo gledaš da je koliko toliko pristojna auto kuća (po mogućnosti Volvo) i da je 1. ruka.
Mislim da ti je ovo najlošija varijanta, jer niti je povoljno, a k tome još najslabiji model. Pogledaj malo na mobile.de, siguran sam da ćeš naći nešto zanimljivo.

Npr:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5" onclick="window.open(this.href);return false;

Oder
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=9" onclick="window.open(this.href);return false;

I na kraju, ako tražiš udoban automobil, a ne bolid, S80 je auto za tebe:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto lip 08, 2010 9:41 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
tnx imam i to u vidu, al kazem, Volvo mi je pao kao neka 3. opcija, jer bih i dalje nesto 4x4 sa dosta prostora.

Kako vozim XC90, vidim da to bas nije full 4x4, i nije mi sjeo onako kako treba, tu je jos XC70 koji mi nije bas lijep, stoga ili neki jap 4x4 ili Volvo.

Sve cemo vidjeti kada novi vlasnik preuzme (i plati) miatu. :)


Vrh
   
PostPostano: uto lip 08, 2010 7:08 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Kao vlasnik sličnog modela mogu ti reći da nećeš imati nikakvih problema sa ovim motorom. Za današnje pojmove to je motor sa predimenzioniranom kubikažom za svoju snagu, a samim time i neopterećen, što ga čini dugovječnijim. Verzija sa 170 KS ima potpuno isti prečnik i hod cilindara, istu kompresiju kao i ovaj. Ali, ako uporediš krivulje najvećeg obrtnog momenta, vidjećeš da mu je najveći o/m samo pomjeren ka višim obrtajima (ako se sjećam oko 4500 o/min za razliku od nekih 3000 kod verzije sa 140 KS, što znači da je razlika samo softverska.

Inače mi ovaj volvo sa tvojih slika djeluje prilično siromašan sa opremom. Mislim da bi bolja varijanta bila ovo što je Vili napisao.

P.S. Sad sam se sjetio: Ovih 140 KS mi ne predstavlja nikakav problem sa ubrzavanjem i pretjecanjem. Mislim da je sasvim dovoljno za normalnu upotrebu. Jedini nedostatak snage primjetim na planinskim prevojima kada nas je četvoro u autu i pun prtljažnik.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: pet lip 11, 2010 11:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
Pozdrav,

puno hvala na iskustvu, to mi je bitno.

Hm, a kakav je diesel motor? isto dobar i pouzdan?

Mislim cisto da znate, imam jednu pomalo ludu listu automobila koje cu trazit, tj. kupovat.

Volvo nazalost nije prvi na listi, i dalje vjerujem svojim japancima, no mozda se i to promjeni.

Naime prvo sam se bacio u trazenje Toyote Priusa, no svakim danom sve vise i vise mi se cini da necu naci ono sto trazim, oni koji su relativno ok su van mog budjeta, oni koji su unutar budjeta su dosta losi, mislim da cu sa hibridom ovaj puta pricekati.

Drugi, odnosno prvi odabri je Mitsubishi Outlander, po meni izvrsna kombinacija, po istrazivanju vrlo kvalitetan i dobar all round auto, ukoliko njega ne nadjem dobrog, u drugom krugu je Mitsubishi L200, radno vozilo koje vjerujem da ce mi pruzati zanimljivih trenutaka, no isto kao i u slucaju Priusa, ne vjerujem da ce se naci neki dobar model.

i na kraju Volvo. Jednostavno zato jer mi je lijep dizajnom. Kao sto vidite ne kupujem namjensko vozilo, kupujem vozilo koje ce mi biti zabavno, odnosno da bolje preformuliram, koje ce meni biti zabavno.

Ujedno, sto je sa automatskim mjenjacima kod Volva?

Primjerice kada im je bio poslan XC90 T6, otkrio sam na stranim Volvo forumima i raznim testovima da je to najgori moguci motor za Volva, ujedno automatski mjenjac ima nekakvu gresku te postoji velika mogucnost da rashladna tekucina probije u podrucje mjenjaca i time mjenjac zariba. Eto to je ono sto je glavni problem tog modela (ukoliko ih gledate)..

Stoga nekako komuniciram sa svojim nadredjenima da taj model zamjenimo sa Lexus RX varijantom, ipak Lexusu vjerujem po pouzdanosti.


Vrh
   
PostPostano: sub lip 12, 2010 8:21 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
I ja vjerijem Lexusu dok netreba kočiti :wink: (Sory kad je to istina :D )

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sub lip 12, 2010 10:08 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
hehe, dobra :)
a cuj i njima se trebalo omaknut, obzirom da godine proizvodnje i drzanje samog vrha pouzdanosti, hvala bogu, cijene su im radi toga pale, a sama zamjena je besplatna.

Nekako radije volim marku koja prizna da je pogrijesila i radi na ispravci, ipak smo svi ljudi i grijesimo.

Problem s XC90 nitko nikada nije komunicirao, a ljudi su u 90% s tim modelom imali problema, van garancija, i nezadovoljni su, stoga sam Volvo ne razmislja da time radi stetu cijeloj marki ne samo pojedinom modelu.

doveo se da dovodim u pitanje njegovu kvalitetu drugih modela, dok primjerice ne dovodim u upit kvalitetu Mazde/Toyote (Lexusa), unatoc ovom zadnjem velikom problemu koji su imali.

XC90 T6 problem:
Many owners of the T6 variant reported very early transmission failures, many before 60,000 miles (97,000 km).[4][5][6] Some owners reportedly went through two transmissions in that time.[7] The GM-sourced 4T65EV/GT transmissions usually show symptoms of failure by suddenly slipping while in gear. There was not a recall for this issue, but the faults are widely known and documented. Various causes have been said, ranging from engine coolant entering the transmission fluid to problems arising from Volvo's modification of the original GM valve body[8] unit inside the transmission, but none have been substantiated. Non-GM sourced transmissions have not suffered unusual failings of this type.

Eto to je problem sa brandom koji se ne cuva dovoljno, a i problem sto je GM-ova oprema se nasla u Volvu, dok se to Toyoti ili Mazdi ne moze dogodit jer sve sami rade.

Nedavno sam naletio na vrlo jeftine (barem u EU), Jaguare S-type, i to 2005-2008. godina, sa vrlo malim cjenama, pa se pitao whats the catch? Kad ono, problema na sve strane, Fordov motor koji nije dobro ustiman, elektronika koja se kvari, automatski mjenjac koji blokira..sve u svemu koma..

Cisto da znate :)


Vrh
   
PostPostano: ned lip 13, 2010 2:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
čisto tebi za informaciju automatsku getribu viđenu u volvu proizvodi Aisin AW(injače japanska firma).
jako je puno problema sa tom getribom a istu tu getribu ugrađuje Toyota,GM i Renault, i svi imaju probleme sa istom.
da mjenjaju ulje u mjenjaču svakih 50tkm problema nebi bilo ali to neće niti jedan od ovih gore navedenih priznat koji se kunu da je izmjena ulja nepotrebna.
jedini je volvo napisao kao preporuku da bi trebalo ulje zamjenit nakon 90tkm,nažalost kasno.!

pošto vidim da perfeiraš japasnke proizvode,htio bih samo napomenut da skoro svi volvo turbo benzinci S60,V70 a i oni stariji imaju Mitsubishi turbine koje su jako robusne i pouzdano služe godinama i kilometrima te možda ti to da malo povjerenja u volvo marku.
ali kad bolje razmislim najbolje je da kupiš Japanski proizvod jer se oni nikad ne kvare i voze preko 500tkm.
lp

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned lip 13, 2010 3:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
ali kad bolje razmislim najbolje je da kupiš Japanski proizvod jer se oni nikad ne kvare i voze preko 500tkm.
lp
I još uštediš na ulju jer navodno im dotično niti ne treba za dugovječan i pouzdan rad. Priča se po internetima.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 41 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan