VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4860
Stranica: 2/4.

Autor/ica:  zlaya [ uto ožu 09, 2010 10:47 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Tomo, upravo to što kažeš je poanta pogotovo na turbacima, iskreno libo me samo sam ti spomenuo autoklub, onaj jubito filmić ima puno smisla no ni to nije bitno i to ti je ono jedan sladoled sto okusa svakom dukčiji :D

Autor/ica:  gonzo [ uto ožu 09, 2010 10:52 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

nema veze sad za što je matijaž rekao,neda mi se raspravljat o tome.

al ajmo ovako,ako jedan turbo motor ima recimo 250ks tvornički
i rade se mjerenja na valjcima sa različitim gorivima.
na 95 oktana izmjeri se 230ks a sa 100 oktana se izmjeri 250...
ono šta želim objasnit je da sa jačim gorivom motor neće izgubiti deklariranu snagu(ukoliko je ona točno navedena ), a ne da će sa 100 oktana dobiti na snazi.

Autor/ica:  gonzo [ uto ožu 09, 2010 11:09 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

evo još jedan marketingski video slične teme.
http://www.youtube.com/watch?v=Vj_21dikYR8" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 10, 2010 9:06 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Citat:
al ajmo ovako,ako jedan turbo motor ima recimo 250ks tvornički
i rade se mjerenja na valjcima sa različitim gorivima.
na 95 oktana izmjeri se 230ks a sa 100 oktana se izmjeri 250...
ono šta želim objasnit je da sa jačim gorivom motor neće izgubiti deklariranu snagu(ukoliko je ona točno navedena ), a ne da će sa 100 oktana dobiti na snazi.
A zbog čega bi motor "izgubio" deklariranu snagu ako na poklopcu za točenje goriva piše da se npr. može točiti min. 95 oktana gorivo (kod većine auta je tako)?

Da li to znači da ECU ima neki senzor u rezervoaru pomoću kojeg detektira koje je oktanske vrijednosti gorivo pa prema njemu odabire drugačiju tablicu za paljenje ili modificira postojeću prema nekom algoritmu? Da ti odmah skratim muke, knock senzor zaboravi ;).

Autor/ica:  zlaya [ sri ožu 10, 2010 10:44 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

C/P Hic TH Performance

""moje iskustvo sa dynometra pokazuje samo jedan rezultat: OMV100 je gorivo, a ostalo OBICNO GOVNO, bila ina ili tifon. MANJE SNAGE, VISE POTROSNJE, sa zadnja dva navedena, neovisno o imenima i oktanima.""

""ja sjećam kad mi je Hic radio Hondu na valjcima..unutra je bio tifon 98....a kak je ovaj to mapirao satima,skurio je svo gorivo i onda smo ja i Marko išli s kanisterom na omv i dofurali 100....auto je na svim okretajima pokazivao tj. davao par konja više...... ""

Čovijek provjerio i potvrdio meni dovoljno, znači za nas neznalice laički rečeno bolje je....amen kak se u bregima kaže :D

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 10, 2010 10:47 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Ma to je to onda :). Šteta što nema 105 oktana benzina, da vidiš tek onda konjusina :lol:.

Btw. kad si već C&P iz tog topica onda si mogao i ostale komentare, a ne samo one koji tebi potkrijepljuju maštu ;).

"ja u RC-u nisam primjetio nikakvu razliku izmedu 98 na Ini i 100-ke na OMV-u.... "



" Default
ja jesam

u cijeni

super95 na ini i omv 100 na omvu, mislim oko 50lp po litri razlike?

a drugo nista...i s jednim i s drugim NEide i trosi prilicno isto...

EDIT: uvijek slicno trosi, uvijek se vrti oko 8l sad po zimi, a vecinom trenutno na INA-i točim, nekad tifon

dok sam bio u KC(cca godinu dana) redovito sam sipao ES 95 class na tifonu pun tank, 48l i radio 600-650km...to je to oko 8l.

Ali mi je gadno kad natocim gorivo i idem upalit auto on vergla malo duze, upali pa se ugasi...:S

primjetio kad tocim na europetrolu... "



"Točim uglavnom Carreru 100 na OMV-u i povremeno Tifon 98 - nisam primjetio nikakvu razliku.. "

"na tifonu mi se na civicu svako malo pali konck senzor, izludilo me to..
OMV 100-tka nikad problema, isto sa 95-com sa omv-a.

Toyotama je svejedno sta natankam (ali su one 100% stock i duplo slabije) no i bez obzira na to netankam nista osim na OMV-u

edit: Na novom Yarisu 1.0 (službenjaku) se nakon tifona i/ili INA 95/98 pod zimom auto jedva upali, tj jedva upali i onda se nakon 1sec ugasi."




"Moj Swift Sport,identične lokacije,100% gradska vožnja,sa Tifonovim Class mi je potrošnja uredno 9,4 - 9,5 ,a sa OMV 100 9,6 - 9,8... nikaj strašno,ali s obzirom da je OMV 100 skuplji ne točim više kod njih..."




"Hmm, točim OMV Carreru 100, a povremeno sam znala natočiti na privatnoj benzinskoj. Jedina razlika je u tome što mi auto ujutro neće upaliti ako točim na privatnoj.
Potrošnja ista, sad po zimi blizu 9 litara, po ljeti oko 8. "


I tako dalje..

Autor/ica:  zlaya [ sri ožu 10, 2010 10:54 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Ima kako nema na LPG 105xx i preko, kljusad oče ispast iz motora a mašta može svašta pa tako i zamisli kako tek s tim ide zbog toga i vozim LPG :D
Nekužim za tebe su ova 2 jubita marketing ok to je tvoj stav, cijenim, za mene ne i kako ti mene možeš uvjerit u suprotno kad su ljudi dokazali, potvrdili činjenicama, faktima, jbg. ja im vjerujem, ja tebe neželim uvjerit i sve ok kužiš, sipaj i 91 oktan ak imaš muda, kaj će ti 100 oktana i toulen, možeš ali nema maximuma iz motora da se možeš igrat s paljenjem, kaj naši motori neprepoznaju i pomiču paljenje, ti bi nam to mogao stručnije objasnit jer si stručniji u tome, ja ne laik sam, maštam i super mi je jbg...
U onoj raspravi sa my hraweba ljudi kažu da osjete da im auto ide bolje na tom gorivu, manje troši itd... drugi suprotno, tako možemo do preksutra ako kužiš, objasni nam i sve pet ako tko ovjde to prihvati super ako ne opet super itd i idemo dalje...........

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 10, 2010 11:02 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Eto vidiš, sam si si odgovorio na pitanje :).

Autor/ica:  gonzo [ sri ožu 10, 2010 7:07 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

moderne ecu jedinice aktivno motre nock pri svakom okretaju radilice.
ako ecu primjeti nock paljenje ide u minus a ecu lagano skida i boost,dok je na jače gorivo stvar obrnuta samo tlak ostaje onaj koji je zadan u mapi.

ovo istu su mi i potvrdili Hic iz TH Performensa i Matjaž iz RSRa,injače dva čovjeka koja su zajedno izmapirali više od 500-600 auta,i ljudi s kojima se zadnjh par dana dnevno čujem telefonom pa sam onako usputno pitao :wink:

evo šta kaže volvo priručnik na tu temu
slika

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 10, 2010 8:41 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Odlično, onda su ti vjerojatno i rekli da Volvo motori nisu knock limited nego MBT limited, naravno pod pretpostavkom da uopće znaš razliku. I daj mi objasni to "jače" i "slabije" gorivo, to ima direktno veze sa snagom ili kako :roll: ?

Autor/ica:  gonzo [ sri ožu 10, 2010 8:55 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

pošto si ti tako pametan i načitan objasni ti kako to radi Bosch ME7 ,ME9 ECU jer ti cijelo vrijime proturiječiš bez objašnjenja i argumenta ,a pošto ja nisam najpametniji i laik sam za te stvari ovo je zadnje što sam napisao u ovoj temi.
LP

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 10, 2010 9:09 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Što se tiče ove teme iz naslova mislim da sam bio dovoljno jasan već u prvom postu. A onda si ti krenuo sa "osjećam oštrinu, divljinu, brutalnost" i ostale pridjeve sa 100 oktanskim gorivom, a kada sam ti ponudio jednostavan test, umjesto da mi odgovoriš, postavio si par linkova sa reklamama za to uber gorivo.

O tome kako rade ECU-i neki drugi put, jer da bi ti uopće mogao išta objasniti trebao bih te prvo naučiti neke temeljne stvari, a za to sada nemam niti vremena niti volje.

Autor/ica:  dugi [ sri ožu 10, 2010 9:13 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

No deca ,dajte malo stanite na loptu :pray:
Btw. ja mogu u svoja kola po papirima natočit i regular 92 ,jel to još netko može :mrgreen: :!: :?:

Autor/ica:  zlaya [ sri ožu 10, 2010 9:17 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Citat:
No deca ,dajte malo stanite na loptu :pray:
Btw. ja mogu u svoja kola po papirima natočit i regular 92 ,jel to još netko može :mrgreen: :!: :?:
Može!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CHUCK NORRIS - sretan mu rođendan još nam samo on fali ovdje ha ha ili ne :D

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 10, 2010 9:20 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0T (2002) i OMV Carrera 100 BS

Citat:
No deca ,dajte malo stanite na loptu :pray:
Btw. ja mogu u svoja kola po papirima natočit i regular 92 ,jel to još netko može :mrgreen: :!: :?:
Ja mogu i 89 ;). Jest da auto ne bude imao 1/3 regularne snage, ali bude pouzdano vozio koliko god treba :).

A ovo za loptu i nogomet si u pravu, to je borba sa vjetrenjačama i zapravo je često puta puno bolje šutiti na neke stvari, ali tada ostali ostaju zakinuti za prave informacija. Gripa i dalje vlada.

Stranica: 2/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/