VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

V40 T4
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4689
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  TurboBoy [ sri vel 03, 2010 12:51 am ]
Naslov:  Re: V40 T4

Pozdrav svima! Probao sam opet i :oops: ispod 10 nikako,grijao gume,isao na najgrublji asfalt koji sam mogao pronaci i ništa,drugo jutro trk po nove svječice i opet ništa,a u vezi gorrnje rasprave,prije 2 mjeseca kad sam isao za Genovu sam ga rastegnuo i 235km/h je isao po gps-u...za 3000 imam za napravit veliki servis,da odnesem turbinu na kontrolu isto ili što učiniti?

Autor/ica:  gonzo [ sri vel 03, 2010 8:02 am ]
Naslov:  Re: V40 T4

odi u ovlašteni servis nek ti vide da nije auto slučajno u safe modu.

Autor/ica:  tcode [ sri vel 03, 2010 8:53 am ]
Naslov:  Re: V40 T4

Za početak ugradi si neku običnu mehaničku boost čukicu pa vidi kada i koliko turbo uopće puni. Na osnovu tih informacija ćemo već puno znati što i kako dalje.

Autor/ica:  TurboBoy [ sri vel 03, 2010 1:56 pm ]
Naslov:  Re: V40 T4

Hvala tcode! Pravi si doktor! jedino na sta pomišljam još je da nisam stavio motor u fazu...
imao sam problema sa poklopcom ventila... Spricao je ulje na više krajeva,pa sam se bio odlučio promjeniti brtvu poklopca,i trk u Trst po: Silikon od Volva baš za visoke temp. 4 semeringa za bregaste,4 O-ringa za tunel oko sviječica, i nova brtva čepa ulja,sve skupa 98Eura.I sad kad sam krenuo razvidavati poklopac,skužim da od 37 vijaka samo 9 ih drzi,ostali su "prožlajfali"!!! došlo mi je da ubijem čovjeka koji mi je radio generalku!!! "majstor" mi ih je sve prestegao i uništio navoje... Sta sad? cudno da mi bregasta nije izbila poklopac! Ajde sad sve navoje narezivat nanovo! Kako su originalni vijci bili 7mm trebalo ih je proširit na slijedeči standard odnosno 8mm,jedino je bilo malo problem pronaci nareznicu 8mm jer se ne radi klasičnom navoju hoda 8x1 nego finom 8x1.25,ali zahvaljujuči vezama u uljaniku :D i to se rješilo! Nakon ručnog narezivanja 37 vijaka i to puta 2 jer ide nareznica A pa onda B, ruku ne osječaš! :doh: ok,sve je ispalo za 5,nigdje ni kapljice ulja,jedino se bojim da kad sam remen stavljao nazad (bez popuštanja zatezača) da mi nije pobjego koji zub! jer koliko znam do 4-5 zubi se moze fulati bez da dodje do havarije,ali ce auto ici ful slabije.... Vidjet cu ito poslje velikog servisa! A za cukicu pritiska turbine i temperature ulja sam jako zainteresiran! imate konkretno koju firmu za preporučit??

Autor/ica:  ruka [ sri vel 03, 2010 2:19 pm ]
Naslov:  Re: V40 T4

Sve pet, međutim 8x1.25 je standardni navoj, 8x1 i 8x0.75 je finiji korak. Nije da su nestandardni, ima ureznica u svim boljim dućanima.
Ovo oko remena mislim da možeš izbaciti kao teoriju.

Autor/ica:  TurboBoy [ sri vel 03, 2010 3:20 pm ]
Naslov:  Re: V40 T4

Da pobrkao sam..radilo se o 8x1... Ima da u svim boljim željezarijama, ali su nikakvi... Kupio sam od firme "Krino" (140kn cca) set od dvije nareznice,ali nakon sta sam narezao jedan sa krinovom i zavidao jedan vijak za probu,klimao je mm lijevo-desno,a kad sam dobio profi nareznicu iz "Uljanika" nema lufta ni malo!

Autor/ica:  TurboBoy [ sri vel 03, 2010 5:01 pm ]
Naslov:  Re: V40 T4

Mislim da mi je najbolje ugradit gauge meter pa cu znati na cemu sam! Ako vec nije faza u pitanju!

Autor/ica:  tcode [ sri vel 03, 2010 6:29 pm ]
Naslov:  Re: V40 T4

Za mjerenje boost-a uzmi bilo kakvu (AP studio - oko 170kn), ako si kada u skorije vrijeme u Zg, mogu ti ja i posuditi jednu.

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/