Sada je: ned lip 22, 2025 12:25 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub pro 19, 2009 10:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Pa možda te onda zeza sama pedala gasa koja radi po sistemu fly-by-wire.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned pro 20, 2009 12:15 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 9:14 am
Postovi: 81
Vozi: S60 2.4T 2001
Lokacija: Karlovac
Citat:
Samo ja sam nekak bio uvjeren da se s kvalitetnijim gorivom to ne bi smjelo desit. :? Inače, upravo zbog toga, znam tu i tamo malo zavrtit u više okretaje da se filter malo ispuše, pa sam mislio da sam i time riješio dobar dio prevencije. Ali da, mogao bih promjenit filter što prije.
Kolko često to zapravo treba mjenjat? Ono, vožnja pretežno po gradu... I kolko penez (kod koga)? tnx!
Sto se filtera tice, njega ne mozes "ispuhati" (visim okretajima), jer, koja bi mu funkcija bila da mozes? :wink:
Jos ne vozim volva, pa ne znam cijene, ali nije to neki pretjerani trosak, a kao sto sam naveo...ne moze stetiti.
Citat:
Pa možda te onda zeza sama pedala gasa koja radi po sistemu fly-by-wire.
dgovorcin je dobro primjetio, sto se tice davanja gasa i 0 reakcije motora....


Vrh
   
PostPostano: ned pro 20, 2009 12:29 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pa možda te onda zeza sama pedala gasa koja radi po sistemu fly-by-wire.
Eeeee vidiš, to nisam znao. Znači nema sajle, mehanotehnika, povuci-potegni, nego elektronika neka! Sad sam već nekaj i naučio. Tnx! I da... baš tako nekako to djeluje.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 20, 2009 12:45 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
btw... upravo sam našao koristan i full zanimljiv članak po pitanju dizelaša u zimi :dance: :banana-dance: :happy-partydance:

http://www.automotovision.hr/automobili ... zimski.php

_________________
V40 1.9 td, 85kw, 2001.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 28, 2009 10:02 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Pozz.

Sto se tice teskog palenja promjeni filter goriva,provjeri grijace.

Sto se tice ne primanja gasa; vrlo vjerovatno je u pitanju ili prljavstina u common rail sistemu pa padne tlak jer regulacioni ventil propusti i tlak goriva padne ili isti treba zamjeniti(nije skup)

Pokusaj u puni rezervar natociti sredstvo za cisenje commonrail sistema (ja koristim STP) imas to u jednom mom postu jer sam i ja imao isti problem ili u pun rezervar natoci pola litre dvotaktola (ne INA) ili atf ulja za automatske mjenjace. To ulje daje masnocu gorivu i podmazuje visokotlacne ventile i injektore. Ovo su savjeti koje sam i ja dobio na ovom forumu od starih i pravih majstora. ja sam ih poslusao i nemam vise problema sa svojim Volvom.
Naime imam isti model kao i ti.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 28, 2009 11:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Sto se tice ne primanja gasa; vrlo vjerovatno je u pitanju ili prljavstina u common rail sistemu pa padne tlak jer regulacioni ventil propusti i tlak goriva padne ili isti treba zamjeniti(nije skup)
Jesi li mijenjao taj ventil :?: Ako DA zašto i koji su simptmi bili prisutni u radu auta.
THX

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pon pro 28, 2009 11:20 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Citat:
Sto se tice ne primanja gasa; vrlo vjerovatno je u pitanju ili prljavstina u common rail sistemu pa padne tlak jer regulacioni ventil propusti i tlak goriva padne ili isti treba zamjeniti(nije skup)
Jesi li mijenjao taj ventil :?: Ako DA zašto i koji su simptmi bili prisutni u radu auta.
THX
ti si čisti nevjerni Toma. Odi to zamijeni.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 29, 2009 9:17 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 22, 2009 9:05 am
Postovi: 62
Vozi: V40 1.9d
Lokacija: Crikvenica
Nisam mjenjao ventil. Evo u ovom postu smo razglabali o tome:viewtopic.php?f=3&t=3581

Pozz.


Vrh
   
PostPostano: ned sij 31, 2010 10:21 pm 
Offline

Pridružen/a: sub pro 15, 2007 2:05 am
Postovi: 32
Lokacija: Čakovec
Moj savjet bi bio da probaš ipak zamijeniti filter goriva, ne košta puno, provjeriti gumene cijevi od filtera do pumpe kao i povrat s pumpe, čisto onak vizualno...
Počisti kontakte na svim mogućim žicama koje vidiš oko motora...
Što se tiče dizni pogotovo ove za predubrizgavanje koja je smještena na prednjoj strani pumpe dolazilo bi do promjene zvuka motora tj. primjetnog lupanja ko u golfa dvojke :-) ...
Možeš i probat sa pola litre ATF-a na tank goriva (ne prečesto) to ih počisti i podmaže...
Ili da odeš do servisa da ga spoje na dijagnostiku pa da vidiš kaj se tiče elektronike gdje šteka...
Po opisanom ili smeće u sustavu dovoda goriva ili elektronski regulator gasa...

_________________
s40 1.9td 1998


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan