VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Temperatura motora http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=435 |
Stranica: 2/2. |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri lip 27, 2007 1:40 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat:
Masne naslage bi bile od smjese benzina iz komore za sagorjevanje koje idu u kanal od vode pod pritiskom kompresije kroz rupu u dihtungu. E sad, kak ti je Kiki rekal skini plastike, ali i pripazi malo na kompesionu posudicu i razinu rashladne tekučine u njoj za svaki slučaj. pogledaj gdje ti je nivo kad je auto hladan a gdje kad je vruć. Rekao si da je rashladne tekučine u sistemu bilo preko maximima to bi moglo biti zato jer je kompresija natiskala smjesu u rashladni sistem. Ako je dihtung puknuo.
To vidiš po crevima, ostanu tvrda dugo nakon je auto ugašen, u slučaju da nabija kompresiju u sistem hlađenja. Rashladna tekućina preko maksimuma je apsolutno normalna stvar ukoliko se auto pregrije, voda i antifriz nisu ulje koje nema temperaturne anomalije i ne širi se pod utjecajem topline. Ajde nemojte strašit čovjeka bezveze, da nabija kompresiju u sistem vode osjetio bi to prije i poslije, ne bi auto normalno radio ni na leru, a ne bi se pregrijavao od toga ukoliko nije začepljen kiler,zaštekan termostat ili neispravan termoelement koji uključuje ventilator(e). Meni se motor( honda) prošle godine pregrijao na samom ulasku u tunel Sv. Rok, a imao je samo 7000km, također je bilo u tom momentu viška tekućine. Uzrok je bio pregoreni osigurač ventilatora i ogromna gužva zbog kojeg sam išao jako sporo po zaustavnoj traci pa nije bilo dovoljno strujanja zraka. Kad se ohladio tekućina se vratila na normalu. Eto.![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | iggy [ sri lip 27, 2007 9:31 pm ] |
Naslov: | |
Danas je plastika frknula dole ![]() ![]() Hvala svima na savjetima, stvarno je ovaj forum neprocjenjiv ![]() ![]() ![]() |
Stranica: 2/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |