Sada je: čet svi 23, 2024 7:21 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri tra 21, 2010 11:17 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Citat:
Problem je u vilicama ili u selenima? Možeš samo dat popravit selene...puno jeftinije. ;)
Zašto se to zovu seleni? Selen je element u kemijskom sustavu koji nema veze s gumom, pretpostavljam.
Gdje to mogu popraviti selene, odnosno, kako? Možda u nekoj gumarskoj radionici, no kad gumarac uračuna cijenu izrade kalupa, koji je dosta skup, pitanje je li to isplativo? Ili možda postoji odgovarajući umetak kojeg proizvođača za neko drugo vozilo? Naravno, tada bi trebalo demontirati vilicu, spaliti stari umetak i umetnuti novi?!?
Pucaj, žAjlA, kakvu aktivu upotrijebiti? Ili tko drugi zna?


Vrh
   
PostPostano: sri tra 21, 2010 2:17 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
Citat:
Citat:
Problem je u vilicama ili u selenima? Možeš samo dat popravit selene...puno jeftinije. ;)
Zašto se to zovu seleni? Selen je element u kemijskom sustavu koji nema veze s gumom, pretpostavljam.
Gdje to mogu popraviti selene, odnosno, kako? Možda u nekoj gumarskoj radionici, no kad gumarac uračuna cijenu izrade kalupa, koji je dosta skup, pitanje je li to isplativo? Ili možda postoji odgovarajući umetak kojeg proizvođača za neko drugo vozilo? Naravno, tada bi trebalo demontirati vilicu, spaliti stari umetak i umetnuti novi?!?
Pucaj, žAjlA, kakvu aktivu upotrijebiti? Ili tko drugi zna?
nisam neki teški stručnjak ali mi se čini da je netko nekada iz ne znam kojeg razloga "silent block" počeo izgovarati kao "selen blok", što je naravno, neispravno

silent = tih, miran, bešuman, nečujan...........

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: sri tra 21, 2010 2:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Dotrajali ovjes treba riješiti u kompletu. Promjenom samo jedne komponente povećavaš opterećenje na neku drugu slabiju (dotrajalu) komponentu koja onda ubrzo "umre" :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri tra 21, 2010 2:44 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Silent! Mogao sam i pretpostaviti. Iz ičega nastane svšta, no bez smisla u odnosu na prvotini.

tcode, gdje ti radiš kao mehaničar, ako smijem pitati, bez uvrede?.?

Ipak, ako je nešto puno više opterećeno od ostatka segmenta u mehanici vozila, nema potrebe kupovati cijeli komplet da bi se zamijenio samo taj dio, ako nije neophodno, ili ako ne ide na ruku majstora, tj. onoga tko prodaje.!.!.

Pucaj, žAjlA, kako popraviti/zamijeniti samo "selene"? Ili tko drugi zna?


Vrh
   
PostPostano: sri tra 21, 2010 2:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nigdje. Niti sam mehaničar po struci, dapače bavim se totalno drugačijim poslom. Ali volim šarafiti po svojim autima, pa sam puno toga vidio i "osjetio na vlastitoj koži".

Znači po tebi, ako npr. ode kugla na lijevoj strani, a na desnoj je "dobra", ti ćeš mijenjati samo lijevu?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri tra 21, 2010 3:01 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Nakon što sam promijenio vilice ,sad mi se kod skretanja javlja pucketanje iz prednjeg lijevog kotača. Bojim se da je kugla. A i opet je počelo lagano lupkanje kod prelaska preko rupa. To kad krene ,nezaustavljivo je :)
Ja sam mijenjao vilice (ustvari samo jednu) i nikakvih problema poslje imao nisam. A pucketanje kod skretanja ne bi smjelo imati veze sa kuglama koje su nove jer dođu skupa sa vilicom (nadam se da si uzeo originalne).

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: sri tra 21, 2010 3:11 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Silent! Mogao sam i pretpostaviti. Iz ičega nastane svšta, no bez smisla u odnosu na prvotini.

tcode, gdje ti radiš kao mehaničar, ako smijem pitati, bez uvrede?.?

Ipak, ako je nešto puno više opterećeno od ostatka segmenta u mehanici vozila, nema potrebe kupovati cijeli komplet da bi se zamijenio samo taj dio, ako nije neophodno, ili ako ne ide na ruku majstora, tj. onoga tko prodaje.!.!.

Pucaj, žAjlA, kako popraviti/zamijeniti samo "selene"? Ili tko drugi zna?
Znam ja...iz prakse...ode u dućan kupiš novi selen ili drugi selen ili kuglu ili bilo koju kombinaciju toga ili čitavu novu vilicu..zatim pravac kod majstora na zamjenu i to je to.
Dijagnostiku kvara prije toga napraviti kod majstora da se utvrdi u čemu je kvar.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 9:09 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Citat:
Citat:
Silent! Mogao sam i pretpostaviti. Iz ičega nastane svšta, no bez smisla u odnosu na prvotini.

tcode, gdje ti radiš kao mehaničar, ako smijem pitati, bez uvrede?.?

Ipak, ako je nešto puno više opterećeno od ostatka segmenta u mehanici vozila, nema potrebe kupovati cijeli komplet da bi se zamijenio samo taj dio, ako nije neophodno, ili ako ne ide na ruku majstora, tj. onoga tko prodaje.!.!.

Pucaj, žAjlA, kako popraviti/zamijeniti samo "selene"? Ili tko drugi zna?
Znam ja...iz prakse...ode u dućan kupiš novi selen ili drugi selen ili kuglu ili bilo koju kombinaciju toga ili čitavu novu vilicu..zatim pravac kod majstora na zamjenu i to je to.
Dijagnostiku kvara prije toga napraviti kod majstora da se utvrdi u čemu je kvar.
U životu sam dva puta bio kod majstora: prvi puta kad je trebalo zamijeniti zupčasti remen na Samarici, jer to nisam tada još nikad radio, pa je majstor pretegnuo španer, pa odj...la i pumpa za vodu. Pa mi se tada žurilo te sam isti ovezao kod drugog majstora da mi na brzaka i to popravi, i malo poštela ventil koji je lupkao - naravno, ventil je i dalje lupkao, jer on to voli. To je sve kod majstora bilo. Kad sam kupio novu Thaliu, morao sam otići na dva prva servisa - pod garancijom - zamjena ulja i filtera, i smotani serviser je čak zaboravio ključ u gepeku dok je pregledavao kompletan auto, smijehoća, grozota. Na prvom autu, R-4 sam se vježbao često, sirotan je već tad, kad sam ga kupio bio godinu pred punoljetnost mu njegovu, ali nije me smetalo da sam cijeli motor prebacio iz rezervnog auta s furde u taj vozni registrirani, i za par sati odvezao škvadru na more, zajedno s hrpom dijelova, i na autobanu u pol dva u jutro zamijenio kompletan razvodnik paljenja jer su pukle "platine", te s istim vozio još pet godina bez problema. Sve na autima radim sam. Volim to, a i ne košta me baš previše novaca. Ponekad živaca, no neka. Tako mi i treba! Naravno, sad na V50-tici je narasao kamen spoticanja - hrpa elektronike. Ali što god se da napraviti, a da nije direktno uvjetovano elektronikom - diskovi, pločice, ulje, filteri, ovjes koji sad negdje lupa, sve to dr Jekyll bude riješio, prije ili kasnije. Nekad ne ide sve baš bajno, no, savjet lijevo, dva desno, i vrijedi se potruditi ako voliš i sebi pomoći, a i uštedjeti za kućni budget. LIJENOST JE ČOVJEKOV NAJVEĆI NEPRIJATELJ! Nisam komunist, samo kao vjernik vjerujem u imalo dobra u svakom od nas, pa je lijepo kad možemo razmjenjivati iskustva i pomagti jedni drugima, kad nas negdje nešto koči. Svaka čast majstorima, to je njihov prvi kruh, a meni je to i hobi, i razonoda, a i spojiti ugodno s korisnim nikad nije na odmet. "Kad mi je dosadno, ja uzmem šrafciger i klješča, pa rastavljam traktoreka!" Bolje je doma šarafiti nego u birtiji dangubiti. Da se davim u govnima od novaca, opet bih isto radio, a višak novaca poklonio bih tamo gdje ova usrana država neće - bolesnoj i/ili djeci bez roditelja.
Za sada toliko! Nadam se da nisam baš sve udavio ovom kenjavom. Što mogu kad je od srca.


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 9:18 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Onda pravac u http://www.intercars.eu/hr/" onclick="window.open(this.href);return false;, tamo kupi potrebne dijelove i mijenjaj.
Zamjena vilice nije komplicirana, ali samo selene zamijeniti baš i nije prelagano.
Trebaš imati među ostalim alatom i prešu.
Dijagnostika kvara se radi tako da se auto digne na dizalicu i vrlo jednostano se vidi koji dio ne drži dobro (selen, kugla).

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 9:59 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Citat:
Citat:
Nakon što sam promijenio vilice ,sad mi se kod skretanja javlja pucketanje iz prednjeg lijevog kotača. Bojim se da je kugla. A i opet je počelo lagano lupkanje kod prelaska preko rupa. To kad krene ,nezaustavljivo je :)
Ja sam mijenjao vilice (ustvari samo jednu) i nikakvih problema poslje imao nisam. A pucketanje kod skretanja ne bi smjelo imati veze sa kuglama koje su nove jer dođu skupa sa vilicom (nadam se da si uzeo originalne).
Je, stavljene su original vilice. Nisam znao da dođe i kugla gore. Moram ići jedan dan po nove trube u servis pa ću ima reći nek to pogledaju. :)

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 11:49 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Onda pravac u http://www.intercars.eu/hr/" onclick="window.open(this.href);return false;, eeee, suppaččč! Valjda! Imaju i prednje i zadnje "selene"! Tristotinjak tvorića, ups! kunića. Nije da kenjam po državi, ipak sam drž'o glavu u torbi za nju poprilično dugo, duboko i hrabro, i na kraju sam se i usr'o, no nije mi žao, al' vlada nam je: k'o bez Sanadera! Kažem dragoj svojoj: posla sat-dva, što na kraju ispadne pet, no nema veze. Bitno je da se ruke još okreću, a jajca međ' nogama klepeću. Stare, ak' ne budu išle van same, budem ih ognjem spalil, a nove, kad ih namažem s silikonskom maščobom, buju išle "k'o u kuminu ...". HE! Izvinj, izvinj, svim kumama, no i one znaju kak' to dobro ide.

Gromko HVALA! Tomislavm-u!!!!!!

A stric zvr, o kakvim se trubama radi? Ili su to stvarno obične trube za trubit', pa nema veze.


Do-it-yourself and you will get twelve. What ever!


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 12:41 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
jeli ikad iko probao bilo koji selen umjesto presanja prvo staviti u duboko zamrzavanje da se malo stisne, pa da se eventualno ubaci u ležište bez puno sile?

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 1:07 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Citat:
Onda pravac u http://www.intercars.eu/hr/" onclick="window.open(this.href);return false;, eeee, suppaččč! Valjda! Imaju i prednje i zadnje "selene"! Tristotinjak tvorića, ups! kunića. Nije da kenjam po državi, ipak sam drž'o glavu u torbi za nju poprilično dugo, duboko i hrabro, i na kraju sam se i usr'o, no nije mi žao, al' vlada nam je: k'o bez Sanadera! Kažem dragoj svojoj: posla sat-dva, što na kraju ispadne pet, no nema veze. Bitno je da se ruke još okreću, a jajca međ' nogama klepeću. Stare, ak' ne budu išle van same, budem ih ognjem spalil, a nove, kad ih namažem s silikonskom maščobom, buju išle "k'o u kuminu ...". HE! Izvinj, izvinj, svim kumama, no i one znaju kak' to dobro ide.

Gromko HVALA! Tomislavm-u!!!!!!

A stric zvr, o kakvim se trubama radi? Ili su to stvarno obične trube za trubit', pa nema veze.


Do-it-yourself and you will get twelve. What ever!
Ljetos ,od ne znam čega su mi riknule ljeva i desna sirena (truba) :) ,nalaze se iza maske. I promijenili su mi ih. No opet nešto zezaju, pa idem da vide što ne valja i da dobijem druge, jer na rezervne dijelove je garancija godinu dana.

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 2:00 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Citat:
jeli ikad iko probao bilo koji selen umjesto presanja prvo staviti u duboko zamrzavanje da se malo stisne, pa da se eventualno ubaci u ležište bez puno sile?
Mirjo, guma ne podliježe toliko promjeni volumena u odnosu na temperaturu, k tome je i napravljena "knap" ili malo većih dimenzija ako ide u kučište, tj. malo uža kad nešto ide kroz nju. Ako hoćeš da ti gumeni dio uleti u neko kučište ili da ti kroz nju neki metalni dio prođe, namaži i gumu i metal s silikonskom masti, a ako nemaš istu, barem kupi silikonski spray u autodijelovima pa njime pošpricaj sve gore navedeno. Uz malo sile upast će ti jedno u drugo bez problema. Taj spray inače šminkeri koriste za prešpricavanje guma da se sjaje kao "pasja kesa". Osim toga, silikon čuva gumu od vlage, i ne boj se, guma (seleni) neće ti izletjeti iz ležišta jer je sve na kraju ionako fiksirano vijcima. Veći problem je staru gumu izbaciti iz kučišta. Ako baš guma nikako ne ide drugačije van ili s ležišta, spališ gumu brenerom, ili u vatri (nakon što ispečeš meso na roštilju, očistiš čađu (ostatak od gume), pofarbaš malo ako je potrebno i kad se farba dobro osuši, silikon na novu gumu i metal, ho-ruck! i upadejšn!
He-bok!


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 2:16 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Je, stavljene su original vilice. Nisam znao da dođe i kugla gore. Moram ići jedan dan po nove trube u servis pa ću ima reći nek to pogledaju. :)
Vilice i kugle su ti sigurno ok, ali ovjes na V50 je prilično kompliciran i ima dosta raznih stabilizaciskih štangica i selena...uglavnom treba sve skupa pogledati.
Ako "pucketa" kad skrećeš mogao bi biti homokinetički zglob...

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan