VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

5 vs 4 cilindra
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4031
Stranica: 2/8.

Autor/ica:  tcode [ sri ruj 16, 2009 3:23 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao :lol:.

Autor/ica:  jopis [ sri ruj 16, 2009 3:26 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Mirnije radi.
Po kojoj teoriji? Neparni motori se nikad ne mogu mjerit s 'normalnim' motorima s parnim brojem klipova, jer je uvijek taj zadnji, neparni, smetalo za pravilan balans motora; počevši od opelovih 1.0 troklipaca, vw-ovih 1.4 tdi, pa nadalje do 5 cyl u audiu i sl. A ne vjerujem da je taj u volvu neka božanska kreacija pa da je savršen i uravnotežen, a nepar je...

Autor/ica:  Kova [ sri ruj 16, 2009 3:36 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Citat:
Taj auto nema turbinu ali (ak se dobro sjećam) ima skoro duplo veći moment od tvoje pile. Vozio sam i prije aute preko 400KS (ovaj čini mi se ima oko 520) ali nikada nešto s takvim momentom. Nema tu nikakvog lag-a, vuče fakat kontinuirano, kao da je elektromotor. S tim da tom motoru namjerno nije stavljen supercharger (prošla verzija je imala), tako da sam fakat impresioniran. Pravo remek djelo njemačke tehnologije. Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu! :naughty:
Ako se radi o novom modelu, taj ima 620Nm pri 5200 okretaja. AKo je to duplo više od mog onda meni matematika stvarno ne leži. A možda se ti ipak "loše" sjećaš ;). Jednog lijepog i sunčanog dana (a taj je sve bliži), kada budem imao kovane klipnjače i presložen motor, na 5200 okretaja garantiram moment od barem 550 Nm, odnosno mogao bih ga i sada postići ali sa upitnim vijekom trajanja klipnjača. No, pustimo ono što će biti, a držimo se onoga što je sada. Mojih 480Nm u 1300 Kg se osjeti samo mrvicu jače nego njegovih 620Nm i 1940Kg+vozač ;).
http://www.leftlanenews.com/mercedes-be ... 3-amg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vjerojatno sam nekaj krivo zapamtio, izbombardirao me čovjek s hrpom brojki u par minuta pa mi se sigurno nekaj pobrkalo (možda sa SL65?). Da, to bi onda bilo tu negdje, ali vjerujem da se on u 1. i 2. uopće ne muči s prijenosom snage na podlogu za razliku od tvog. Anyway, pričamo o tome da i motori bez turbine, mogu povući, zar ne? A kad bi taj motor vukao 1300Kg a ne 2 tone teški cabrio i brojke ubrzanja bi mu bile drukčije.

U svakom slučaju, čini mi se da nema smisla uspoređivati taj motor s tvojim, ta dva motora nisu iz istog dijela svemira..

Autor/ica:  Kova [ sri ruj 16, 2009 3:37 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao :lol:.
Pomogao u čemu?

Autor/ica:  tcode [ sri ruj 16, 2009 3:39 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

E fino, drago mi je da se slažemo oko toga :). A usporedbu sa tim motorom uopće nisam potaknuo.

Da li se možda nazire kakav zaključak na temu naslova topica?

Autor/ica:  tcode [ sri ruj 16, 2009 3:40 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Citat:
Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao :lol:.
Pomogao u čemu?
U oranju 2 jutra zemljišta. Za takve poslove ima taman dovoljno okretnog momenta.

Autor/ica:  ruka [ sri ruj 16, 2009 3:41 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:

Pa ne znam baš.. Volvo nema auto u cjenovnoj klasi jednog SL63 AMG pa svaka usporedba pada u vodu, međutim u istoj cjenovnoj klasi meni je Volvo bolji od Mercedesa, Audia i BMWa (gledam u odnosu na svoj C70).

Da ne idemo u OT dalje, suzdržat ću se od daljnjih replika.

Autor/ica:  Kova [ sri ruj 16, 2009 3:42 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
E fino, drago mi je da se slažemo oko toga :). A usporedbu sa tim motorom uopće nisam potaknuo.

Da li se možda nazire kakav zaključak na temu naslova topica?
Nazire. Vozi to kaj imaš dok ne uspiješ nabaviti Volvo AWD petaka.. :lol:

Autor/ica:  Kova [ sri ruj 16, 2009 3:44 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Citat:

Pa ne znam baš.. Volvo nema auto u cjenovnoj klasi jednog SL63 AMG pa svaka usporedba pada u vodu, međutim u istoj cjenovnoj klasi meni je Volvo bolji od Mercedesa, Audia i BMWa (gledam u odnosu na svoj C70).

Da ne idemo u OT dalje, suzdržat ću se od daljnjih replika.
Nema frke, zanima me tvoje mišljenje pa budem ja otvorio temu "Volvo C70 vs BMW 325 cabrio/Audi 3.0 cabrio".

Autor/ica:  Kova [ sri ruj 16, 2009 3:46 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Citat:
Citat:
Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao :lol:.
Pomogao u čemu?
U oranju 2 jutra zemljišta. Za takve poslove ima taman dovoljno okretnog momenta.
Sorry, ovo fakat ne kužim..

Autor/ica:  tcode [ sri ruj 16, 2009 3:56 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Pomogao u čemu?
Ne znam da li se praviš "grbav" :D, ili ti je promakao thread u kojem sam opisao svoje iskustvo susreta sa njim.

Pričamo o Aston Martinu DB9. Ultra sportski automobil čija je primarna namjena što?
Košta koliko? I što se dogodi na cesti kada naleti na mangupa poput mene :D?

Autor/ica:  Kova [ sri ruj 16, 2009 4:13 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Citat:
Pomogao u čemu?
Ne znam da li se praviš "grbav" :D, ili ti je promakao thread u kojem sam opisao svoje iskustvo susreta sa njim.

Pričamo o Aston Martinu DB9. Ultra sportski automobil čija je primarna namjena što?
Košta koliko? I što se dogodi na cesti kada naleti na mangupa poput mene :D?
Ne znam da li se ti praviš "zvijezda" pa misliš da svi moraju znati napamet threadove u kojima opisuješ koga si sve oderao :D, ili si to rekao samo onak u pokušaju da ispadne fora? :wink:

Aston Martin DB9 je sportski coupe, spada u GT (Gran tourismo) tip automobila. U svojoj stock varijanti optimiziran je da te brzo i udobno doveze npr. u Toskanu. Košta toliko da je svima koji ga pogledaju jasno koliko ti imaš novaca u životu. Čak i u svojoj race varijanti taj auto se optimizira za GT natjecanja, dakle za track a ne za drag..

Autor/ica:  nenad [ sri ruj 16, 2009 4:25 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Po toj tvojoj teoriji Tomo uopče neznam zašto rade motore sa više od jednog cilindra :shock:

Autor/ica:  grimreaper [ sri ruj 16, 2009 4:32 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Downsizing se razmahao, BMW najavljuje 3cil 1.5 dizel sa 170 i kusur konja, Fiat 2cil turbo motor sa valjda 100KS... Jos ce nasa djeca 4 cilindra smatrat luksuzom :lol:

Autor/ica:  Kova [ sri ruj 16, 2009 4:35 pm ]
Naslov:  Re: 5 vs 4 cilindra

Citat:
Downsizing se razmahao, BMW najavljuje 3cil 1.5 dizel sa 170 i kusur konja, Fiat 2cil turbo motor sa valjda 100KS... Jos ce nasa djeca 4 cilindra smatrat luksuzom :lol:
Bome da, nafte je sve manje a ekološke norme sve strože, i zato uživajmo dok možemo! :D

Stranica: 2/8. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/