VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
5 vs 4 cilindra http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4031 |
Stranica: 2/8. |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 3:23 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao ![]() |
Autor/ica: | jopis [ sri ruj 16, 2009 3:26 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Mirnije radi.
Po kojoj teoriji? Neparni motori se nikad ne mogu mjerit s 'normalnim' motorima s parnim brojem klipova, jer je uvijek taj zadnji, neparni, smetalo za pravilan balans motora; počevši od opelovih 1.0 troklipaca, vw-ovih 1.4 tdi, pa nadalje do 5 cyl u audiu i sl. A ne vjerujem da je taj u volvu neka božanska kreacija pa da je savršen i uravnotežen, a nepar je...
|
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 3:36 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat:
Taj auto nema turbinu ali (ak se dobro sjećam) ima skoro duplo veći moment od tvoje pile. Vozio sam i prije aute preko 400KS (ovaj čini mi se ima oko 520) ali nikada nešto s takvim momentom. Nema tu nikakvog lag-a, vuče fakat kontinuirano, kao da je elektromotor. S tim da tom motoru namjerno nije stavljen supercharger (prošla verzija je imala), tako da sam fakat impresioniran. Pravo remek djelo njemačke tehnologije. Ali ok, iz principa neću dalje hvaliti Mercedesa (pa makar to bio i AMG) na Volvo forumu!
Ako se radi o novom modelu, taj ima 620Nm pri 5200 okretaja. AKo je to duplo više od mog onda meni matematika stvarno ne leži. A možda se ti ipak "loše" sjećaš ![]() ![]() ![]() http://www.leftlanenews.com/mercedes-be ... 3-amg.html" onclick="window.open(this.href);return false; U svakom slučaju, čini mi se da nema smisla uspoređivati taj motor s tvojim, ta dva motora nisu iz istog dijela svemira.. |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 3:37 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao
Pomogao u čemu?
![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 3:39 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
E fino, drago mi je da se slažemo oko toga ![]() Da li se možda nazire kakav zaključak na temu naslova topica? |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 3:40 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao
Pomogao u čemu?![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri ruj 16, 2009 3:41 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Pa ne znam baš.. Volvo nema auto u cjenovnoj klasi jednog SL63 AMG pa svaka usporedba pada u vodu, međutim u istoj cjenovnoj klasi meni je Volvo bolji od Mercedesa, Audia i BMWa (gledam u odnosu na svoj C70). Da ne idemo u OT dalje, suzdržat ću se od daljnjih replika. |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 3:42 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: E fino, drago mi je da se slažemo oko toga
Nazire. Vozi to kaj imaš dok ne uspiješ nabaviti Volvo AWD petaka.. ![]() Da li se možda nazire kakav zaključak na temu naslova topica? ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 3:44 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Pa ne znam baš.. Volvo nema auto u cjenovnoj klasi jednog SL63 AMG pa svaka usporedba pada u vodu, međutim u istoj cjenovnoj klasi meni je Volvo bolji od Mercedesa, Audia i BMWa (gledam u odnosu na svoj C70). Da ne idemo u OT dalje, suzdržat ću se od daljnjih replika. |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 3:46 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Citat: Btw. i onaj nesretni DB9 ima preko 600Nm momenta, pa mu nije puno pomogao
Pomogao u čemu?![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 16, 2009 3:56 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat:
Pomogao u čemu?
Ne znam da li se praviš "grbav" ![]() Pričamo o Aston Martinu DB9. Ultra sportski automobil čija je primarna namjena što? Košta koliko? I što se dogodi na cesti kada naleti na mangupa poput mene ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 4:13 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat:
Pomogao u čemu?
Ne znam da li se praviš "grbav" ![]() Pričamo o Aston Martinu DB9. Ultra sportski automobil čija je primarna namjena što? Košta koliko? I što se dogodi na cesti kada naleti na mangupa poput mene ![]() ![]() ![]() Aston Martin DB9 je sportski coupe, spada u GT (Gran tourismo) tip automobila. U svojoj stock varijanti optimiziran je da te brzo i udobno doveze npr. u Toskanu. Košta toliko da je svima koji ga pogledaju jasno koliko ti imaš novaca u životu. Čak i u svojoj race varijanti taj auto se optimizira za GT natjecanja, dakle za track a ne za drag.. |
Autor/ica: | nenad [ sri ruj 16, 2009 4:25 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Po toj tvojoj teoriji Tomo uopče neznam zašto rade motore sa više od jednog cilindra ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sri ruj 16, 2009 4:32 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Downsizing se razmahao, BMW najavljuje 3cil 1.5 dizel sa 170 i kusur konja, Fiat 2cil turbo motor sa valjda 100KS... Jos ce nasa djeca 4 cilindra smatrat luksuzom ![]() |
Autor/ica: | Kova [ sri ruj 16, 2009 4:35 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Downsizing se razmahao, BMW najavljuje 3cil 1.5 dizel sa 170 i kusur konja, Fiat 2cil turbo motor sa valjda 100KS... Jos ce nasa djeca 4 cilindra smatrat luksuzom
Bome da, nafte je sve manje a ekološke norme sve strože, i zato uživajmo dok možemo! ![]() ![]() |
Stranica: 2/8. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |